Than_Junior Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 No i wydalo sie, jak to Dyzio_d napisal w innym temacie. Nasze podejrzenia, ze WRX zostanie zupelnie wyodrebniony od Imprezy, znajduja potwierdzenie w doniesieniach z Japonii. Zeby dlugo nie zanudzac, oto kilka informacji, ktore mozna znalezc w internecie (oczywiscie wszystkie bez oficjalnego potwierdzenia, dlatego nie nalezy ich traktowac jako faktow!) :arrow: Subaru Impreza oraz Subaru WRX/WRX STI beda w przyszlosci odrebnymi modelami. :arrow: Wspolna beda mialy plyte podlogowa, ale w przypadku WRX bedzie ona "radically modified", a rozstal osi bedzie skrocony. :arrow: Konstrukcyjne WRX bedzie zupelnie inny od Imprezy. :arrow: Nadwozie bedzie w stylu coupe. :arrow: Rozmiarowo WRX bedzie niewiele wiekszy od Toyoty Yaris. :arrow: Przez to wyrazne wyodrebnienie, WRX nie bedzie juz samochodem kompromisowym. Zostana w nim zastosowane najlepsze i najbardziej ekstremalne rozwiazania. :arrow: WRX ma dostac odswiezony i polepszony S-AWD (cokolwiek to ma znaczyc) :arrow: WRX zostanie stworzony glownie z mysla o tym, zeby stanowic doskonala baze do wygrywania w motorsporcie. :arrow: WRX STI ma byc "samochodem wyscigowym z homologacja drogowa" :arrow: planowany jest silnik 1.6 turbo, byc moze z rozwiazaniem kompresor+turbina :arrow: moc w WRX ma oscylowac w granicach 270KM, w STI ponad 300KM :arrow: Planowane jest zaangazowanie w WTCC :arrow: Planowany jest powrot do WRC :!: A teraz dyskutujcie i wyrazajcie zachwyt ;-) zrodlo: http://www.motortrend.com/future/future ... index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 no cóż, w motoryzacji to odległa przyszłość. zobaczymy co konkurencja przyniesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Oby się nie skończyło na chcieliśmy dobrze a wyszło jak zwykle:) Idea hardcore'owych WRX i like IT:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Czyli co za parę lat będzie " kup WRX bo jak kupisz STI to ciągle będziesz coś poprawiał aż w końcu zrozumiesz że lepiej było kupić WRX " :?: -- 19 lip 2011, o 10:31 -- taki mały OT ilość postów mi się podwoiła , co tu się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Nadwozie bedzie w stylu coupe. 22B wraca? 8) Planowany jest powrot do WRC Oby :!: Mam tylko jedno pytanie. Czy po ostatnich wpisach Dyrekcji nie obawiacie się, że STI bedzie elektryczne? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 1.6 + 300KM silnik będzie wykonany z żeliwa żeby takie obciążenia znieść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 ajax, z tekstu nie wynika jasno, ze STI tez ma miec 1.6, moze bedzie 2.0 ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 No co Ty, TJ, będzie miało poprawione i bezawaryjne 2.5T . Jak co rok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Z dzisiaj : http://moto.wp.pl/kat,121,title,Subaru- ... omosc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 ... Zostana w nim zastosowane najlepsze i najbardziej ekstremalne rozwiazania. Pytanie czy nie będą najlepsze na miarę możliwości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 1. 22B nie wróci 2. Przeraża mnie 1.6T (nie interesują mnie trendy ogólnoświatowe) 3. Ankieta do bani :arrow: brak FTZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 przede wszystkim odzielenie Sti jako osobnego auta powinno pozwolić na zrobienie auta mozliwie bezkompromisowego. Imho to jest bardzo dobry kierunek. Jeśli ubiorą to w ładne coupe (mam nadzieję ze nie w kupe 8) :wink: ) to może być hicior. Wtedy kto wie może mój białas zagrzeje miejsce w garażu na zdecydowanie dłużej. Póki co zakochany jestem w białym Sti MY11. Jak tylko pojawi się taka szansa to biorę i zaczynam dłubać znów wszystko od początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Taki krok ma sens ze względu na sport. Jednak ze względu na auto które można kupić to duża pomyłka. Większość osób kupuje subaru, żeby jeździć szybko, bezpiecznie i w miarę komfortowo, a nie cisnąc się w małym super twardym pudelku. Zabrali już nam szybkie legacy, teraz zabiorą imprezę. Jak subaru nie będzie mieć w europie legacy ~250KM to moje następne auto to będzie pewnie audi. Jak ktoś lubi małe szybkie pojazdy to idąc dalej w tym kierunku możemy skończyć na motorach... Generalnie auto pewnie będzie fajne, ale zdecydowanie nie dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Póki co zakochany jestem w białym Sti MY11. Jak tylko pojawi się taka szansa to biorę beben, szansa: http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-uw ... 58555.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 No co Ty, TJ, będzie miało poprawione i bezawaryjne 2.5T . Jak co rok . Podobno od MY10 już ma nie padać :wink: w sumie jeszcze nie słyszałem o dmuchniętej uszczelce w takim ale może za wcześnie 8) Than_Junior Myślę że albo 2,0 albo mniejsza moc STI ma 120 kuni z litra STI Cosworth ma 160 kuni z litra Co niektóre ewy mają 200 kuni z litra Jeśli silnik będzie tak wyżyłowany jak w limitowanych evo STI może mieć około 320km ale to z dołu w ogóle jechać nie będzie. Matematycznie 1,6 + STI + Cosworth(?) = 256km:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 anakinsky miałem na myśli bardziej przyziemny powód/szansa :arrow: $$$$$ 8) Fajny egz ale zdjąłbym te podłużne naklejki, motyw z torem na tylnym słupku jest spoko oraz koniecznie trzeba założyć wielki parapet. Bez tego impra nie istnieje Większość osób kupuje subaru, żeby jeździć szybko, bezpiecznie i w miarę komfortowo, a nie cisnąc się w małym super twardym pudelku. Ok i ta większość mam nadzieje znajdzie coś dla siebie w ofercie Subaru, a mniejszość której wodotryski nie są niezbędne dostanie, mam nadzieję, bezkompromisowe, bardzo szybkie auto ....................... które po kilku drobnych modyfikacjach zbliży się do Evo po remapie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A_K Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 ja tu widze pewien sens z punktu widzenia sportu: WRC = 1,6 T = krotki rozstaw osi jest tez nadzieja ze samochody pojda w innym kiedunku niz ida teraz (rajdowka do rajdowania a nie dupowoz z boxerem) jak dla mnie problem jest taki, ze kiedys WRX/STI byly normalnymi samochodami na codzien z super-fun osiagami od swieta (ok, swieta byly czesto szczegolnie w zimie). jak zrobia krotkiego ortodoxa co sie musi krecic 5tys/min zeby jako tako jechac, to to bedzie rajdowka na codzien, a samochod od swieta. ja nie mam nic przeciwko subaru w WRC, ale takiego samochodu sobie raczej nie kupie. gdybym chcial miec ortodoxa to bym sobie klatke wspawal, wyciagnal fotele i wstawil plekse zamiast szyb. mialbym odelzonego potworka, tylko ze wtedy to bym do babci musial jezdzic PKSem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 zbliży się do Evo po remapie Do którego? Do tego co go już nie będą produkować :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 zbliży się do Evo po remapie Do którego? Do tego co go już nie będą produkować :?: Do tego elektrycznego w takim łatwiej o remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faldżip Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Jestem za 1.6T nie bedzie takie zle (juz teraz citroen robi 1.6T - 207KM i 275Nm w cywilach, a wurce maja po 300KM - ciekawe jak jest w RRC z moca, bo sie nie moge doszukac, ale Fiesta RRC ma momentu 360Nm ze zwezka 30mm), jesli jeszcze to auto bedzie niewiele wieksze niz Yaris, wywali sie zbedne wygluszenia, kanapy, klimatyzacje to to bedzie pocisk normalnie! a w gratisie bedzie kask z hansem do tego STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Jeśli ubiorą to w ładne coupe Nie jestem pewien, czy postawiłbym cokolwiek na to, że auto wyjdzie ładne :roll: To nie honda... i nie mazda...i nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Póki co zakochany jestem w białym Sti MY11. Jak tylko pojawi się taka szansa to biorę i zaczynam dłubać znów wszystko od początku Chyba mogę Ci pomóc w tym temacie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 I weź tu teraz ludziom dogodź... jak luksusowe, wygodne i poręczne to źle, jak hardocorowe to jeszcze gorzej... Mi się tam ten pomysł Subaru jak najbardziej podoba!! A tego 1.6T jakoś się nie boje, bedzie dobrze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A_K Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 ... A tego 1.6T jakoś się nie boje, bedzie dobrze! jak ja teraz odpalam subaru, to sie alarmy wlaczaja w samochodach obok. juz widze/slysze jakie to beda wrazenia estetyczne z wiertarki 1,6T. no ale faktycznie, zeby dogodzic wszystkim, to moze zrobienie oddzielnie wariata i dupowozu bedzie dobrym rozwiazaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 mogli dać silnik 1.5 , to będzie się mniej za ubezpieczenie płaciło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się