maciek2000 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Hej. Byłem dzisiaj na jeździe próbnej WRX STI. Spodobało mi się. Czy naprawdę jest tak awaryjny jak tutaj czytałem czy to jakieś odosobnione przypadki? Kto wie, może bym się skusił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Czy naprawdę jest tak awaryjny jak tutaj czytałem czy to jakieś odosobnione przypadki? Raczej odosobnione przypadki. Przypadki opisywane przez osoby odosobnione od STI 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) Hej. Byłem dzisiaj na jeździe próbnej WRX STI. Spodobało mi się. Czy naprawdę jest tak awaryjny jak tutaj czytałem czy to jakieś odosobnione przypadki? Kto wie, może bym się skusił Jeśli ktoś liczy na to, że będzie zarzynać auto bez ograniczeń to przeliczy się.. Celowo napisałem "auto" a nie "WRX STI" bo to dotyczy każdego auta. Edytowane 28 Grudnia 2016 przez _adi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Czy naprawdę jest tak awaryjny jak tutaj czytałem czy to jakieś odosobnione przypadki? Raczej odosobnione przypadki. Przypadki opisywane przez osoby odosobnione od STI bo osoba "nieodosobniona od STI" po prostu przelknie gorzka pigulke i uda, ze naprawa silnika w kilkuletnim aucie jest na porzadku dnia? p.s. sportowe auto, ktore zabija sportowa jazda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Sporo też zależy od użytkowania i dbania o auto. Moje sti zaliczylo uszczelki i panewki. Niedługo w sumie po kupnie (ok 20kkm) przy przebiegu 90kkm. Natomiast znam wrxa po mapie który ma ponad 150kkm i nie miał robionych uszczelek. Używany nie tylko po bułki do sklepu. Podobnie mój forek 2.0. 150kkm a panewki cale. Edytowane 29 Grudnia 2016 przez pmlody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Natomiast znam wrxa po mapie który ma ponad 150kkm i nie miał robionych uszczelek. Ja znam WRX'a po mapie, używany na co dzień i w sporcie. Prawie 300kkm i nie mial nic robione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vapor Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Jestem zdania jak dbasz tak masz. STI wymaga większej uwagi niż standardowy samochód. Czekam na mojego z niecierpliwością. Licząc koszty samochodu wziąłem pod uwagę ,że może paść uszczelka i na to jestem przygotowany. Dbam o swoje samochody i się nie psują. Idąc tym tokiem dlaczego ma się zepsuć nowy STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Ale te wasze znajome bezawaryjne WRX'y to panewkowo-wadliwe niejadace 2.0 czy niezniszczalne i ciagnace z dolu 2.5 P.S. a widzisz jak Wam Forka dotarlem? Edytowane 29 Grudnia 2016 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ja znam WRX'a po mapie, bo to są 2.0T Czy naprawdę jest tak awaryjny jak tutaj czytałem czy to jakieś odosobnione przypadki? Kto wie, może bym się skusił masz 3 lata gwarancji. Jak padnie silnik dostaniesz nowy. Między czasie odkładaj do skarbonki i uzbiera się przygotowanie UPG tak żeby jej nie wydmuchiwało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 (...) Idąc tym tokiem dlaczego ma się zepsuć nowy STI? Bo jest wadliwy jak opuszcza fabryke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 p.s. sportowe auto, ktore zabija sportowa jazda.. A co znaczy sportowe auto i sportowa jazda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 p.s. sportowe auto, ktore zabija sportowa jazda.. A co znaczy sportowe auto i sportowa jazda? lapiesz mnie za slowka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 p.s. sportowe auto, ktore zabija sportowa jazda.. A co znaczy sportowe auto i sportowa jazda? lapiesz mnie za slowka? Rozumiem, że nie mają dla Ciebie żadnego znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Dobrze, spokojnie Panowie bo znów się zrobi dyskusja w której już wszystko wszyscy napisali. Idealnym silnikiem EJ257 nie jest, ale idealnych silników i samochodów to na świecie chyba nie ma, bynajmniej ja nie znam. Ja swoje auto eksploatuję w 90% w mieście. Przejechane lekko ponad 13 k km. Olej zmieniamy na zgodny z zaleceniami producenta co 4-5 k km. Auto zanim ruszę po odpaleniu dostaje dwie - trzy minuty, przez pierwsze kilometry, zanim temperatura oleju nie osiągnie odpowiedniej wartości nie przekraczam 3,5 k rpm w trybie I, potem w ustawiam S i auto jeździ do 6 k rpm. Ostatnie 2-3 km zawsze w trybie I i znów nie więcej niż 3,5 k rpm. Przed wyłączeniem silnika minuta dla turbo timera. W trasie nie widzę sensu jechać szybciej niż licznikowe 130 km/h ze względu na głośny wydech. Mam nadzieję, że takie obchodzenie się z autem nie sprawi, że się silnik wysypie. Z drugiej jednak strony chętnie poprawiłbym fabrykę w sensie np. wzmocnionego smoka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Mam nadzieję, że takie obchodzenie się z autem nie sprawi, że się silnik wysypie. Z drugiej jednak strony chętnie poprawiłbym fabrykę w sensie np. wzmocnionego smoka No właśnie niestety nie ma takiej pewności... Ale nie ma tego złego, "usprawnienie" po gwarancji EJ257 kosztuje naprawdę nieduże pieniądze (naprawa uszczelki, a nawet remont dołu silnika), auto staje się znacznie mniej awaryjne, a po "mapie" zyskuje drugie życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Prawie 100 tyś. przebiegu, zrobiona mapa na 340 koni. UPG nigdy nie było robione. Na bieżąco serwisowany. Chyba nie jest tak źle jak się o tym silniku mówi. Załączone miniaturki 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ayu, no właśnie mnie nie o dyskusje o trwałości/awaryjności silnika chodzi,a o to,że STI jest takim samym autem,jak każde inne,które można kupić w salonie. I takie samo jest jego przeznaczenie. To,że potrafi więcej niż przeciętny samochód, nie zmienia faktu,że nie jest to rajdówka do sportowej jazdy, a cywil, do jazdy cwilnej. Co chyba nawet pośrednio wynika z książki gwarancyjnej 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) (...) Idealnym silnikiem EJ257 nie jest, ale idealnych silników i samochodów to na świecie chyba nie ma, bynajmniej ja nie znam (...) pytanie z serii o sportowe auta: a co to jest "idealny silnik"? znam sporo osob, dla ktorych idealny silnik to 1.9TDI (a jak ma dwie, albo nawet i trzy "czerwone literki", to juz totalny kosmos ) pierwsze, co przychodzi mi do glowy: wolnossace silniki Hondy w technologii VTEC, Tojotowski 3S-GTE (2.0T), R5 by Audi (klasyczne 2.1/2.2/2.3T oraz te nowsze 2.5T), ktore to bez wymiany "wnetrznosci" znosza spory przyrost mocy, a co dopiero po "zakuciu" Ayu, no właśnie mnie nie o dyskusje o trwałości/awaryjności silnika chodzi,a o to,że STI jest takim samym autem,jak każde inne,które można kupić w salonie. I takie samo jest jego przeznaczenie. To,że potrafi więcej niż przeciętny samochód, nie zmienia faktu,że nie jest to rajdówka do sportowej jazdy, a cywil, do jazdy cwilnej. Co chyba nawet pośrednio wynika z książki gwarancyjnej DUSZA ATLETY. SERCE ZWYCIĘZCY.ODRADZA SIĘ LEGENDA NAJWYŻSZYCH OSIĄGÓW. Wymówienie trzech liter - STI - wystarczy każdemu miłośnikowi sportu samochodowego na całym świecie by poczuł dreszcz emocji powiązanej z niezwykłą dynamiką. Nowy WRX STI zyskał nowoczesną stylizację, ale wlot powietrza na masce i wydatny tylny spojler generujący docisk aerodynamiczny nie pozostawiają wątpliwości co do genezy tego samochodu. Pod tą powłoką kryją się osiągi bardziej zdecydowane i ekscytujące niż kiedykolwiek wcześniej. http://subaru.pl/2016sti.html dusza to moze i atlety, ale serduszko to raczej astmatyka, a nie zwyciezcy... Edytowane 29 Grudnia 2016 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 DUSZA ATLETY. SERCE ZWYCIĘZCY. ODRADZA SIĘ LEGENDA NAJWYŻSZYCH OSIĄGÓW. Wymówienie trzech liter - STI - wystarczy każdemu miłośnikowi sportu samochodowego na całym świecie by poczuł dreszcz emocji powiązanej z niezwykłą dynamiką. Nowy WRX STI zyskał nowoczesną stylizację, ale wlot powietrza na masce i wydatny tylny spojler generujący docisk aerodynamiczny nie pozostawiają wątpliwości co do genezy tego samochodu. Pod tą powłoką kryją się osiągi bardziej zdecydowane i ekscytujące niż kiedykolwiek wcześniej. http://subaru.pl/2016sti.html No i ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Widzę, że powrót do standardowego tematu Mój ma 130 tysięcy przejechane i jeszcze jeździ, a do 90 tysięcy jeździł nim ktoś inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 @eddie_gt4 Zerkam do linka o STI co wkleiłeś i widzę: na zewnątrz 360/wewnątrz 360/technika/bezpieczeństwo. Kiedyś zapewne byłaby zakładka "osiągi" na I miejscu (do 16 grudnia 2008r.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Kurczę trochę mnie przerażacie. Planowałem za 3 lata wziąć STI ale ja dużo jeżdzę. 40-50 tys rocznie. Pewnie nigdy w życiu nie wycisnę z auta więcej niż 70% możliwości, wiec raczej o żywotność podzespołów do tej pory sie nie martwiłem, ale po tym co piszecie (nie tylko te marudy) to wnioskuje chyba nie jest to auto dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) to sprowadz sobie nowego wrx'a z ukrainy ze skrzynią manualną i bedziesz szczesliwy albo kup sti i dokup 5 letnia gwarancje. http://subaru.ua Edytowane 29 Grudnia 2016 przez Karas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Chyba nie jest tak źle jak się o tym silniku mówi. nie znasz dnia ani godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Natomiast znam wrxa po mapie który ma ponad 150kkm i nie miał robionych uszczelek. Używany nie tylko po bułki do sklepu. Pamiętam jak się w upale zagotował na Ułężu i już myśleliśmy, że w końcu UPG poleciało, ale jednak nie hehe dzielne 2,5T Czyli jednak jak ktoś ma od nowości i dba to się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się