Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

te dokladki dokupisz se z katalogu akcesoriow (tylko w innym kolorze)

zaloze sie, ze nijak nie wplywaja na aerodynamike, chyba ze ja pogarszaja (poza tym skrzydlem na bagazniku, ktore pewnie jakis tam docisk generuje)

 

RA-R ma nie wygladac, to ma jezdzic, i to szybko (wiec dla mnie moze wygladac i jak nazwyklejszy WRX)

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

te dokladki dokupisz se z katalogu akcesoriow (tylko w innym kolorze)

zaloze sie, ze nijak nie wplywaja na aerodynamike, chyba ze ja pogarszaja (poza tym skrzydlem na bagazniku, ktore pewnie jakis tam docisk generuje)

 

RA-R ma nie wygladac, to ma jezdzic, i to szybko (wiec dla mnie moze wygladac i jak nazwyklejszy WRX)

 

 

Może faktycznie to dobra decyzja że kończą ze STi w obecnej formie i na obecnym etapie, powiedzmy rozwoju. Auto odstaje od konkurencji, ani nie jest odpowiednio szybkie, ani wygodne, ani nie wywołuje takich emocji jak kiedyś. 

 

Może czas przemyśleć koncepcję i wrócić do tematu za jakiś czas. Subaru wie jak zrobić dobry samochód, tylko pytanie czy będzie chciało, czy będą klienci, czy się szarpnie na walkę z Rkami, RSami, AMG, Mkami, TypeRami i innymi mocnymi wersjami zwykłych samochodów. 

 

Konkurencja jest silna jak nigdy niestety.

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, chojny napisał:

 

 

Może faktycznie to dobra decyzja że kończą ze STi w obecnej formie i na obecnym etapie, powiedzmy rozwoju. Auto odstaje od konkurencji, ani nie jest odpowiednio szybkie, ani wygodne, ani nie wywołuje takich emocji jak kiedyś. 

 

Może czas przemyśleć koncepcję i wrócić do tematu za jakiś czas. Subaru wie jak zrobić dobry samochód, tylko pytanie czy będzie chciało, czy będą klienci, czy się szarpnie na walkę z Rkami, RSami, AMG, Mkami, TypeRami i innymi mocnymi wersjami zwykłych samochodów. 

 

Konkurencja jest silna jak nigdy niestety.

To juz szybciej chyba jednak, wyjdą całkiem z benzyny i zaproponują szybkiego elektryka. Za konkurencją są lata świetlne, wszystko im uciekło, wszystko. Leje ich każdy i to w każdej konkurencji, przespali lata gdzie inni robili coś nowego. Dlatego uważam że zrobienie fajnego szybkiego elektryka to chyba jedyna drogą, w tą samą stronę poszło BMW M . 

Edytowane przez antikos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Kukson napisał:

Mitsubishi musiałoby chyba reaktywować EVO aby Subaru ruszyło dupsko w celu zrobienia WRX STI aby nie odstawało od teraźniejszych HH.

 

ja bardziej czekam, az Hyundai / Kia wezma sie do roboty i wyprodukuja jakies fajne auto z pazurem i AWD (i za rozsadna kase)

na Japonczykow, niestety, juz przestalem liczyc...

 

https://www.topgear.com/car-news/hyundai-n-boss-awd-and-paddleshift-development

 

pierwsze kroki juz sa - i30N, Stinger, teraz nic tylko czekac na kolejne modele N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Wszystkie nie, tylko Skody i to służbowe ale co to ma do rzeczy? 
A czego Wy od STI oczekujecie? Piszecie tak jakbyście chcieli mieć tam 1000 koni, super ekstra miękkie zawieszenie, głośny wydech na zawołanie a jak już się przy kolegach popiszecie, że jest głośny to sobie smartfonem przyciszycie i możecie jechać dalej i najlepiej żeby samochód za Was jechał, za Was skręcał, za Was wciskał gaz, bo brak Wam jakichkolwiek umiejętności i pojęcia dlatego zwykła Skoda w dizlu robi Was....
Poza tym co za frajda wcisnąć gaz na prostej....

Fakt jest jeden na prostej może i brakuje mu mocy a dodatkowe 40-50 koni by zrobiło robotę to na zakrętach tej mocy jest aż nadto...

Ten samochód został zrobiony by być twardy, niewygodny, chamski, prosty, wymagający od kierowcy myślenia i umiejętności a nie zrobienia wszystkiego za kierowcę.

Zaraz posypią się hejty ale cóż prawda boli.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Super! 3
  • Dzięki! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, BartoszN napisał:

Piszecie tak jakbyście chcieli mieć tam 1000 koni, super ekstra miękkie zawieszenie, głośny wydech na zawołanie a jak już się przy kolegach popiszecie, że jest głośny to sobie smartfonem przyciszycie i możecie jechać dalej i najlepiej żeby samochód za Was jechał, za Was skręcał, za Was wciskał gaz, bo brak Wam jakichkolwiek umiejętności i pojęcia dlatego zwykła Skoda w dizlu robi Was....

 

Tak, tak, tak właśnie jest :ok:

 

4 minuty temu, BartoszN napisał:

Ten samochód został zrobiony by być twardy, niewygodny, chamski, prosty, wymagający od kierowcy myślenia i umiejętności a nie zrobienia wszystkiego za kierowcę.

 

Kiedyś taki był... i może jeszcze kiedyś wróci w formie o jakiej piszesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, BartoszN napisał:

brak Wam jakichkolwiek umiejętności i pojęcia

No, mi rzeczywiście brakuje tych umiejętności, a pojęcia to już mam za grosz, albo i mniej - pewnie dlatego jeżdżę idiotoodporną Torebunią... ale ryzykowanie takich stwierdzeń w stosunku niektórych forumowiczów jest cokolwiek ryzykowne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sluf napisał:

No, mi rzeczywiście brakuje tych umiejętności, a pojęcia to już mam za grosz, albo i mniej - pewnie dlatego jeżdżę idiotoodporną Torebunią... ale ryzykowanie takich stwierdzeń w stosunku niektórych forumowiczów jest cokolwiek ryzykowne ;)

No przecież ostatnio ustaliliśmy, że jesteśmy młodzi (duchem/ciałem - niepotrzebne skreślić), obiecujący, a niektórzy to nawet mają masę -_-:D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, mi rzeczywiście brakuje tych umiejętności, a pojęcia to już mam za grosz, albo i mniej - pewnie dlatego jeżdżę idiotoodporną Torebunią... ale ryzykowanie takich stwierdzeń w stosunku niektórych forumowiczów jest cokolwiek ryzykowne
Obserwuje forum i z tego co widzę to Ci którzy mają pojęcie nie płaczą na temat tego auta.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...