grzegorzp Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 pewnie na oko nie widać różnicy Zgadza się. Średnica jest praktycznie taka sama, inny jest skok gwintu i wynosi 0,907 mm przy gwintach rurowych 1/8 cala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Panowie to z jakim gwintem potrzeba przejściówki do czujnika temp. oleju od AG SM ?? coby później dziwnych wycieków nie było i coby czujnik siedział w optymalnym miejscu i niczego nie zatykał. Oczywiście w WRX'05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zegary do szybkiego montażu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zegary do szybkiego montażu [ ] ta kobitka na prawym liczniku rozumiem, że wraz ze wzrostem prędkości ma na sobie coraz mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zegary do szybkiego montażu [ ] ta kobitka na prawym liczniku rozumiem, że wraz ze wzrostem prędkości ma na sobie coraz mniej A jak sobie podłączysz tak Ci zatańczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 zajefajne zegary!!! gdzie kupione? jaka firma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Mogę Ci takie sprzedać. Firma to słynna niemiecka "Nichtschiessen und sohnen". Oddam za 900 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ja montowałem Auto-Geja w otworze z tyłu prawej głowicy, patrząc od przodu. Żadnych podkładek i redukcji tam nie potrzebujesz. błagam nie pisz takich rzeczy w głowicy jest gwint calowy, a czujnik AG jest metryczny, i różnię się jednym zwojem na cal. Aby to uszczelnić trzeba porządnie dokręcić uszkadzając gwint w głowicy. Ne ma innej opcji. Trzeba zastosować adapter czujnik ciśnienia do bloku inaczej zaniża ciśnienie o około połowę jeżeli jest w głowicy czujnik temp w głowicy potrzebujesz adapter npt->bspt czyli gwint calowo metryczny stożkowy Pozdrawiam -- 14 gru 2011, 23:42 -- Ja montowałem Auto-Geja w otworze z tyłu prawej głowicy, patrząc od przodu. Żadnych podkładek i redukcji tam nie potrzebujesz. błagam nie pisz takich rzeczy w głowicy jest gwint calowy, a czujnik AG jest metryczny, i różnię się jednym zwojem na cal. Aby to uszczelnić trzeba porządnie dokręcić uszkadzając gwint w głowicy. Ne ma innej opcji. Trzeba zastosować adapter czujnik ciśnienia do bloku inaczej zaniża ciśnienie o około połowę jeżeli jest w głowicy czujnik temp w głowicy potrzebujesz adapter npt->bspt czyli gwint calowo metryczny stożkowy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 błagam nie pisz takich rzeczyw głowicy jest gwint calowy, a czujnik AG jest metryczny, i różnię się jednym zwojem na cal. Aby to uszczelnić trzeba porządnie dokręcić uszkadzając gwint w głowicy. Ne ma innej opcji. Trzeba zastosować adapter Cholera. Dobrze, że piszesz. A specjalnie robiłem wywiad na forum jak i gdzie go zamontować. Temp. mam wkręconą tam gdzie ty masz ciśnienie. Już pól roku tak jeżdżę. Nic nie cieknie. Dokręcałem go z wyczuciem i wygląda, że się uszczelnił. Zostawić tak czy wykręcić i zrobić jak trzeba? dla potomnych: http://www.ralstoninst.com/news/the-difference-between-npt-bspp-and-bspt-seals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 California, jak nie cieknie, to nie ruszaj ja mam uszkodzoną głowice i przetrenowałem montaz czujników. o ile ten mosiężny jeszcze jako tako móg się trochę poddać to czujnik ciśnienia niszczy gwint jak popadnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 To zostawiam. Gdzie można kupić takie przejściówki? Będę montował kolejne czujniki w przyszłym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Czy ktoś wie jakie są wymiary tej przejściówki chodzi mi o długość , ile gwintu a ile tego na klucz bedzę wdzięczny za pomoc bo dorobie sobie taką a nie będzie w tedy ten czujnik za bardzo wypuszczony z głowicy ?może by tak przegwintowal czyjnik na calowy i wkręcił prosto w głowicę , robił ktoś tak? -- So sty 21, 2012 1:19 am -- Już sobie dorobiłem tak na swoje oko pasuje może jakieś fotki w kleje -- Pn sty 23, 2012 12:45 am -- tak to sobie zrobiłem mogło być troszke więcej gwintu na czujnik ale i ta trzyma dobrze , te pozostałe z nierdzewki są do ETG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil01 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Odkopię trochę temat bo zastanawia mnie jedna rzecz. Czy do autogałganów można by zamontować ori czujnik ciśnienia i tempreatury z subaru? zamiast kupować czy toczyć adaptery można by kupić właściwy czujnik w tej samej cenie. Nie wiem tylko czy czujnik jest może kalibrowany ze wskaźnikiem czy nie... próbował ktoś takiej rzeźby ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Czy do autogałganów można by zamontować ori czujnik ciśnienia i tempreatury Raczej nie ma Oryginalnych czujników ciśnienia i temperatury oleju , w imprezie chyba nie występowały, na pewno w mojej nie I tak kupujesz cały zestaw i motasz nie jest trudny Jeszcze pewnie zegary danej firmy muszą mieć odpowiedni czujnik żeby dobrze pokazywał , działają na zminę oporności. Zawsze możesz przerobić taki czujnik żeby gwint był taki sam jak w bloku(choć w bloku i tak musi być redukcja bo jest większy otwór) czy w głowicy , troszkę gwint nie będzie pełny ale nie uszkodzi nić przy silniku , i wtedy obejdzie się bez redukcji , tylko utrata gwarancji jest możliwa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil01 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 http://allegro.pl/impreza-gd-2-0-turbo- ... 31857.html czujnik ciśnienia oleju WRX http://allegro.pl/subaru-legacy-99r-2-5 ... 03874.html czujnik temperatury Dałem tu przykładowe pierwsze wyszukane linki. Chodzi mi o to, że gwint jest taki jak powinien być. W dodatku na nie-ASO też można takie znaleźć tylko 50% droższe niż na allegro. Problem w tym, że nie mogę znaleźć tych przejściówek aby wszystko pasowało. Na 4T jest ale po 51 zł. szt. http://sklep.nie-ASO.pl/product-pol-8228 ... RX-STI.htm więc dało mi do myślenia żeby kupić ori subaru i po problemie by było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 czujnik ciśnienia oleju WRX tyle, że działa 0/1 jest nie ma :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 czujnik ciśnienia oleju WRX tyle, że działa 0/1 jest nie ma :| Bo to nie jest czujnik ciśnienia, tylko czujnik braku ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Nie wiem jak przy innym czujnikach/wskaźnikach ale kiedyś miałem te tanie autogałgany z ciśnieniem oleju i gwint z czujnika który był w komplecie, idealnie pasował w miejsce fabrycznej zaślepki w głowicy. Gwint jest stożkowy więc nie wymaga uszczelniania (uważać przy dokręcaniu, nie za mocno). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Nie wiem jak przy innym czujnikach/wskaźnikach A kojarzysz jak to było z moimi Stri? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 http://allegro.pl/impreza-gd-2-0-turbo-wrx-czujnik-cisnienia-oleju-i2082931857.html czujnik ciśnienia oleju WRX http://allegro.pl/subaru-legacy-99r-2-5 ... 03874.html czujnik temperatury Dałem tu przykładowe pierwsze wyszukane linki. Chodzi mi o to, że gwint jest taki jak powinien być. W dodatku na nie-ASO też można takie znaleźć tylko 50% droższe niż na allegro. Problem w tym, że nie mogę znaleźć tych przejściówek aby wszystko pasowało. Na 4T jest ale po 51 zł. szt. http://sklep.nie-ASO.pl/product-pol-822 ... RX-STI.htm więc dało mi do myślenia żeby kupić ori subaru i po problemie by było. To nie o takie chodzi , ten pierwszy już wyjaśniony wyżej ten temperatury nie nadaje się.czujnik wymaga dwóch przewodów bo w środku jest powiecmy opornik który zmienia oporność pod wpływem zmiany temperatury . W takim przypadku musiał by jeden podpiąć pod minusa a drugiego pod wsówke ale raczej by do nie działało ,choć były kiedyś takie zegary że przychodził tylko jeden przewód a masa szła na zegar prosto To naprawdę nie jest konieczne jakaś kombinacja, chyba że maż już same zegary a czujników brak to wtedy trzeba by coś dobrać ale nie takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 A kojarzysz jak to było z moimi Stri? A faktycznie, u Ciebie też pasowało bez żadnej rzeźby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil01 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 chyba że maż już same zegary a czujników brak to wtedy trzeba by coś dobrać ale nie takie wskaźniki ciśnienia będę dopiero zakładał, mam za to czujnik temp. w misce olejowej i niech nikt tu nie pisze, że tak można... Pokazuje mi jakieś śmieszne wartości jak upalam to z 70 i spada a jak jeżdżę po mieście to 120 C :shock: chcę go wywalić i włożyć w blok. przed zakupem miałem jeszcze takie dylematy gwint z czujnika który był w komplecie, idealnie pasował w miejsce fabrycznej zaślepki w głowicy. możliwe że po prostu gwint weszedł jak masło w aluminium i się trzyma. Jka nie dostanę tych śrubek nigdzie to spróbuję wkręcić bez niczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 a jakies najlepsze miejsca do zamontowania czujnikow cisnienia i temperatuty? bede przebudowywal silnik i jak bedzie wyjety to moge zalozyc czujniki w miejsca na silniku. teraz sa w sandwichu pod filtrem oleju.. co sadzicie o tym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 bardzo dobry temat ogolnie musze u siebie sprawdzic bo jak kupilem subaraka to mi zegarek nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 możliwe że po prostu gwint weszedł jak masło w aluminium i się trzyma Ciekawa teoria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się