BartZ Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 No to chyba tylko naspawanie nakrętki zostało? Gdzie, jak? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 No na ten koreczek w bloku, bo jak rozumiem, chodzi o niego. Nakrętki, która pomoże odkręcić korek rzecz jasna, a nie wkręcić w nią czujnik Korek duży, miejsce jest. Nigdy nie robiłem takich akcji i nie wiem czy nie ma ryzyka, że coś się przegrzeje/przetopi itp., ale może by było sensownie spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 No na ten koreczek w bloku, bo jak rozumiem, chodzi o niego. Nakrętki, która pomoże odkręcić korek rzecz jasna, a nie wkręcić w nią czujnik Korek duży, miejsce jest. Nigdy nie robiłem takich akcji i nie wiem czy nie ma ryzyka, że coś się przegrzeje/przetopi itp., ale może by było sensownie spróbować. Nie, no może ja za cienki jestem Bolek, ale nie widzę tego... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 No na ten koreczek w bloku, bo jak rozumiem, chodzi o niego. Nakrętki, która pomoże odkręcić korek rzecz jasna, a nie wkręcić w nią czujnik Korek duży, miejsce jest. Nigdy nie robiłem takich akcji i nie wiem czy nie ma ryzyka, że coś się przegrzeje/przetopi itp., ale może by było sensownie spróbować. Nie, no może ja za cienki jestem Bolek, ale nie widzę tego... :? Ja tez tego nie widze bo miejsca jest za malo i nie podejdzie niczym zeby nakretke przyspawac. Bo metoda jest jak najbardziej sprawdzona ale jak by silnik byl goly bez kolektora ssacego to tak. Mozna jescze ale to ryzykowne przewiercic sie przez ten korek (tylko koniecznie na duzej ilosci oleju i dobrym wiertlem) i nagwinowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Pozwolicie, ze nie skorzystam z Waszych rad Jeśli głowica byłaby na stole to owszem, ale nie jak jest w aucie Wyrezałem tą śrubę, bo zamiast od razu wejść pod auto to próbowałem się z nią siłować od góry przeciskając się przez krzyżak, rozrusznik i rurę do nagrzewnicy.. Nawet pod autem jest ciężko wpasować klucz aby się porządnie osadził w śrubie... Wiercenie, gwintowanie hmm nie dzięki.. Wiem, że niedługo czeka mnie remoncik, ale przyspieszać opiłkami go nie będę Z tym spawaniem to może by wypaliło, ale: 1. nie znam magika który by się tego podjął a ja bym mu jednocześnie zaufał 2. co na to głowica (wiadomo punktowo wysoka temperatura, skurcz alu itp..) Plan B: Dzisiaj spróbuję wkręcić czujnik w miejsce oryginalnego a oryginał za pomocą przejściówki wkręcić koło turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Ja tez tego nie widze bo miejsca jest za malo i nie podejdzie niczym zeby nakretke przyspawac. Bo metoda jest jak najbardziej sprawdzona ale jak by silnik byl goly bez kolektora ssacego to tak. O ile mnie pamięć nie myli, to jeśli wyrzucić IC zrobi się tam wystarczająco miejsca. Bez kolektora to już wręcz luksusik W sumie dzień pracy (mojej) i akcja ze zrzucaniem/zakładaniem kolektora załatwiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Ja tez tego nie widze bo miejsca jest za malo i nie podejdzie niczym zeby nakretke przyspawac. Bo metoda jest jak najbardziej sprawdzona ale jak by silnik byl goly bez kolektora ssacego to tak. O ile mnie pamięć nie myli, to jeśli wyrzucić IC zrobi się tam wystarczająco miejsca. Bez kolektora to już wręcz luksusik W sumie dzień pracy (mojej) i akcja ze zrzucaniem/zakładaniem kolektora załatwiona to chyba mówimy o innym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Ja cały czas mam na myśli tą na zielono: Bo zdawało mi się, że o niej pisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 No właśnie.. A ja mówię o tej od strony ściany ogniowej w prawej głowicy.. Do tej co pokazujesz dobiorę się dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Z tą zieloną raczej nie powinieneś mieć problemów, tylko twardy klucz weź i przyłóż się dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Z tą zieloną raczej nie powinieneś mieć problemów, tylko twardy klucz weź i przyłóż się dobrze. Ja tez caly czas mowilem o tej. Troche sie nie dogadalismy. Ja tej w glowicy to nawet o mm nie ruszylem iec czujnik temp poszedl kolo turbo. I jesli chodzi o rozwiercanie i gwintowanie to tez mi chodzilo o ta na bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 OK czujniki siedzą. Nie obeszło się bez walki i lekkiej rzeźby no i muszę kupić dłuższy pasek od alternatora ale powinno zabanglać Ori czujnik ciśnienia polazł koło turbo, a ten od gajgerów pod alternator.. Nic nie cieknie to najważniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Nie obeszło się bez walki i lekkiej rzeźby no i muszę kupić dłuższy pasek od alternatora ale powinno zabanglać A dlaczego potrzebujesz dluzszy pasek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Bo czujnik jest za wysoki i alternator opiera się o niego. Dzisiaj kupiłem pasek i przymierzyłem - będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Odradzam montaż czujnika w korku spustowym, u mnie się nie sprawdził... :| Zrobiłem jeszcze raz... Nowy korek spustowy, z głęboko osadzoną termoparą i większym luzem wokół niej w środku... ... i jest git, ładnie pokazuje temperaturę i wszystko gra :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Odradzam montaż czujnika w korku spustowym, u mnie się nie sprawdził... :| Dlaczego się nie sprawdził? właśnie w takim miejscu mam mieć zamontowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Dlaczego się nie sprawdził? właśnie w takim miejscu mam mieć zamontowany... Bo w misce temperatura jest niemiarodajna. Po to są zaślepki w bloku, żeby tam wkręcać. Ostatnio u siebie montowałem w otworze z tyłu prawej(patrząc od przodu) głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Odradzam montaż czujnika w korku spustowym, u mnie się nie sprawdził... :| Dlaczego się nie sprawdził? właśnie w takim miejscu mam mieć zamontowany... Uważam, że było źle zamontowane, w uproszczeniu czujnik był za płytko... Teraz jest ok i pokazuje tak jak trzeba, ale trzeba przyznać, że miska się schładza podczas jazdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 kiedyś widziałem na aukcji dystanse pod filtr oleju z miejscem na czujniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 kiedyś widziałem na aukcji dystanse pod filtr oleju z miejscem na czujniki. Są dostępne cały czas :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bol Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 że miska się schładza podczas jazdy... działa jak dobry kaloryfer Jadąc po trasie tem.oleju spada w zimie do 40C,w upale dochodzi do 70C.Natomiast w W-wie mam 90C.Czujniki zamontowane na magistralii olejowej razem z czujnikiem fabrycznym pod altkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 że miska się schładza podczas jazdy... działa jak dobry kaloryfer Jadąc po trasie tem.oleju spada w zimie do 40C,w upale dochodzi do 70C.Natomiast w W-wie mam 90C.Czujniki zamontowane na magistralii olejowej razem z czujnikiem fabrycznym pod altkiem. czyli mówicie ,że nie zda egzaminu? Zobaczę mam już wszystko przygotowane czekam tylko na "kubek" zeby wsadzić w coś ten zegar jak już czujnik wsadzę w miskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 No u mnie zdaje... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 No u mnie zdaje... :wink: jednym słowem trzeba to sprawdzić dam znać jak zamontuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 No dzisiaj udało mi się po ostrej jeździe i po szaleństwach w mieście rozgrzać olej do 95stC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się