potok Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 To dobre wieści:) w takim razie biorę się do roboty w weekend! Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Watek sie bardzo przydal. Dzieki za info wskazniki juz zamontowane. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek1234 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Podepnę się , interesuje mnie jaki jest koszt takich zegarów no i podłączenie , do imprezy 2.0 sti 2004r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Dziwne pytanie! Koszty zależą od marki, podłączenie to grosze. Jak chcesz górną półkę to za komplet DEFI z centralką zapłacisz ok 4-5k Inne marki też produkują dobre zegary.... Koszty w moim przypadku to 2x90GBP + 520zł Pogadaj z Mr. Google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Podepnę się , interesuje mnie jaki jest koszt takich zegarów no i podłączenie , do imprezy 2.0 sti 2004r. Zależy jakich zegarów i jak chcesz je eksponować :wink: Rozsądny kurnik to z 400 pln jak masz szczęście (można w kubkach montować, ale wg mnie wyglada to slabo.), podłączenie min 200, bo troszkę rozbierania jest a reszta to zegarki. Możesz sobie kupić AG za ~1000 i cierpieć kazdorazowo przy uruchomieniu wozu (chyba, że jesteś głuchy - wtedy nie przeszkadzają ), pomysleć o używanych markowych, ale trzeba cierpliwosci - ja swoje Greddy kupiłem za jakieś 1500 pln, ale trwało to z pół roku i dolar był niżej) albo możesz iść do sklepu, położyć piątkę i zażyczyć sobie takich, które Ci pasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Możesz sobie kupić AG za ~1000 i cierpieć kazdorazowo przy uruchomieniu wozu (chyba, że jesteś głuchy - wtedy nie przeszkadzają ) Rozwiń myśl proszę? Pipczą podczas inicjalizacji, grają kolędę tudzież lambadę? A serio teraz: jaka jest tzw. "powszechna opinia" o AG? Value for money czy raczej wywalone pieniądze? Seria VDO Look rządzi... Zakochałem się i chcę je mieć Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Żeby uściślić - miałem do czynienia jedynie z serią "discoview steppermotor ożeszjegomać". Na początku miały open ceremony z towarzyszącym pięciokrotnie przyspieszonym dźwiękiem piły łańcuchowej trwającym (tak się wydawało ) z kwadrans, a później było mniej-więcej ok. Aż do momentu, kiedy wg AG miałem napompowane 2 bary na wolnych, w co nie uwierzyłem i wyrzuciłem badziewie do śmietnika. Powszechna opinia jest różna - są wniebowzięci (pewnie głusi :wink: ) i są tacy jak ja. Wg mnie - jak chcesz VDO look, to kup VDO. Używki są tańsze od AG, jeśli szukać poza Polską. Przy okazji dwa przemyślenia - nie ma sensu montować zegarów bez funkcji peak a najlepiej warn/peak i trzeba sprawdzać!. W trakcie jazdy się na zegary nie patrzy i nie ma możliwości diagnozy. To są wyrzucone pieniądze - chyba, że coś ma się majtać, żeby niewiasty pytały - wtedy są ok Temperaturę oleju lepiej zastąpić ciśnieniem. Tak samo wiadomo kiedy można przycisnąć a kiedy trzeba zwolnić, a przy okazji podaje kiedy olej błaga o wymianę. Warto pamiętać, że olej zmienia swoje własności po przepracowanych godzinach a nie kilometrach. Jak stoimy dużo w korkach, warto miec to na uwadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baru Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 może być także zastosowany trójnik i podłaczony do miejsca gdzie jest seryjny czujnik ciśnienia oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Trójnik raczej odpada w przypadku czujnika temperatury oleju!!! Czujnik taki musi być "omywany" przez przepływający olej, inaczej nie będzie dobrze działał (pokaże nieprawdziwą temp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 W trakcie jazdy się na zegary nie patrzy i nie ma możliwości diagnozy. To są wyrzucone pieniądze - chyba, że coś ma się majtać, żeby niewiasty pytały - wtedy są ok Wydawało mi się, że po to dokładam zegary, aby w czasie rzeczywistym śledzić dodatkowe informacje... Czyli "się patrzy" :roll: Jak dla mnie zestaw dodatkowych zegarów do GT-ka składa się z: - ciśnienia doładowania, - temperatury oleju, - ciśnienia oleju. I szlus. Zdrówka! Luke PS.: VDO Look vs niewiasta... to nie zadziała. Nie ta grupa targetowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baru Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 trojnik jest do cisnienia to oczywiste i wydaje się to popularne rozwiązanie w UK bo sprzedają tam dedykowane do imprezy, temeraturę mam w korku i nie zauważyłem czynnika chłodzenia wiartem ... ale wolność montażu jest !!! :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Wydawało mi się, że po to dokładam zegary, aby w czasie rzeczywistym śledzić dodatkowe informacje... Czyli "się patrzy" :roll: Jak się turlasz po ulicy, to możesz sobie patrzeć. Jak jedziesz trochę szybciej, czyli wtedy, kiedy są na prawdę potrzebne, to nie masz na to czasu. Żeby uściślić - miałem do czynienia jedynie z serią "discoview steppermotor ożeszjegomać". w AG steppermotor można wyłączyć bzyczek, RTFM :roll: wtedy warn objawia się tylko miganiem tarczy na czerwono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Jak dla mnie zestaw dodatkowych zegarów do GT-ka składa się z: - ciśnienia doładowania, - temperatury oleju, - ciśnienia oleju. I szlus. Dorzuć do listy EGT. Fajne ubezpieczenie silnika w przypadku np niedomagania pompki. Przy okazji wiesz, kiedy silnik można zgasić bezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 EGT jest do przemyślenia. Pomocne w przypadku rzeczonej pompki. Z gaszeniem nie mam kłopotu, bo mam "wyuczony odruch" z diesli wielkości wszelakiej (od 1,3 do 13 litrów). Turbo-timer się chowa normalnie Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Gdyby wybierać tylko trzy zegary to boost, EGT i .....? Temperaturę oleju - bo wiadomo, kiedy można już przycisnąć czy ciśnienie oleju - bo wiadomo, kiedy myśleć o wymianie nie ze względy na kilometry a godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Gdyby wybierać tylko trzy zegary to boost, EGT i .....? Temperaturę oleju - bo wiadomo, kiedy można już przycisnąć czy ciśnienie oleju - bo wiadomo, kiedy myśleć o wymianie nie ze względy na kilometry a godziny. Ciśnienie też Ci pokaże, kiedy możesz przycisnąć i kiedy przestać przyciskać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Optymalny zestaw w takim razie to BOOST- EGT - OIL PRESS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 A w jaki sposób można odzwierciedlić ewentaulne problemy po remapie z mieszanką, boost-em, AFR-em? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Optymalny zestaw w takim razie to BOOST- EGT - OIL PRESS ? Jak dla mnie - tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zamontowalem czujnik temp oleju w zakretce pod intercoolerem. Najlepiej wyjac IC i jeden wezyk odmy. W nakretce seryjnej z bloku zrobilem dziure i dospawalem do niej nakretke pasujaca pod czujnik temperatury. Szybko sprawnie i przyjemnie. Polecam Ale ostrzegam ze czujnik powoduje wzrost spalania Gdy tylko wybije 70C OGIEEEEEEEEN Za to mam zapytanie. Mam zegarki PROSPORT i czy ktoś moze wie ktory kabelek odpowiada za pamiec podswietlenia? Zegarki bez peaka. Zwykle z 5 kolorami podswietlenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 A w jaki sposób można odzwierciedlić ewentaulne problemy po remapie z mieszanką, boost-em, AFR-em? Z podstawowego zestawu boost i EGT. Wysokie EGT - zła mieszanka/kłopoty (ważne, żeby termoparę wkręcić w stosowne miejsce, na pewno nie za turbiną ). Duży boost - to samo, zatem koniecznie dowiedz się, jakie doładowanie masz ustawione i reaguj u tunera na nadmiar. Durna sprawa typu opiłek w wężyku w którym siedzi restryktor może Ci zabić motor. Jak chcesz mieć pomiary AFR, to raczej niewielki wybór Ci zostaje A generalnie to... albo ufasz tunerowi, albo nie mapuj :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 A dla mnie EGT to cały czas wtórna informacja... Ale może faktycznie jak ktoś "upala mocno", to tak. No i przy założeniu - jak pisał Gwidon - że nadłubane z mapami bez większej gwarancji poprawności wykonanego zabiegu. - Ciśnienie doładowania - Temperatura oleju - Ciśnienie oleju (do normalnej jazdy oraz żeby się "majtało" ) Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 W czujniku jest 1/8 NPT chyba kwestia firmy pewnie, ja mam STRI i na 100% to jest 1/8PT (BSPT) A nie czasem 10x1 :?: ja na pewno w tej redukcji gdzie jest wkręcany oryginalny czujnik ciśnienia oleju ma 1Ox1 Edytowałem troszkę opsta Jest możliwe że u mnie ktoś to prze gwintowała bo za łożony był w to miejsce czujnik ciśnienia oleju ale taki dodatkowy . Nawet sprawdzałem gwintownikiem i idzie bez oporów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Gwint M 10x1 jest "na oko" taki sam jak gwint rurowy 1/8 cala ale niestety nie identyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 pewnie na oko nie widać różnicy .i na pewno ktoś u mnie przy tym grzebał , bo nawet oryginalnego czujnika nie było :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się