Skocz do zawartości

California

Użytkownik
  • Postów

    337
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana California w dniu 30 Sierpnia 2011

Użytkownicy przyznają California punkty reputacji!

O California

  • Urodziny 02.07.1981

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STi MY03

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia California

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

13

Reputacja

  1. Pozdro dla Michała w jego błyszczącym STI GH na świeżutkich blachach. Ursynów, Rosoła. Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Koyo szło na pierwszy montaż w GD
  4. Tak. Śruba ma nawet kreski, które to ułatwiają.
  5. Górna śruba mocująca amortyzator do zwrotnicy jest regulacyjna
  6. Jasne, że można tylko nie warto. Skrzyni automatycznej (klasycznej) nie szkodzi pozostawienie na D i trzymanie nogi na hamulcu. Każda zmiana z D->N->D powoduję nie potrzebą pracę mechanizmów wewnętrznych skrzyni (sprzęgła, hamulce). Większość automatów ma funkcję "auto hold" która rozwiązuje problem trzymania nogi na hamulcu na światłach. A toczenia na "N" trzeba unikać ze względu na dobre praktyki jazdy (to jak wyrzucanie na luz przy dojeżdżaniu do świateł)
  7. California

    Wspomaganie STI

    Na pewno coś nie halo. U mnie nie mam tego efektu
  8. California

    Głupie pytanie

    Zgadza się Tylko nie wisko konkretnie ale każda szpera, czy między osiami czy między kołami jednej osi Z tymi rolkami to jakaś histeria zapanowała. Kręci jeden z drugim bąki na asfalcie, upala na śniegu a potem się zastanawia czy mu rolka (5-7km/h? ) na stacji nie ugotuje napędu. Ja jeżdżę na stację gdzie to biorą pod uwagę, ale uważam, że konieczne nie jest.
  9. California

    Głupie pytanie

    Wystarczy jedna oś na rolkach. Tak jak diuk napisał Jeżeli przy sprawdzaniu jednego koła drugie kręci się odwrotnie to pracuje dyfer na osi a nie centralny. Przy takich prędkościach jak na rolkach diagnostycznych to w ogóle szkoda o tym dumać...
  10. Pewnie dlatego, że w tylnych te zwoje w koszulce mają się spotykać ze sobą a w przednich nie. Dużo sprężyn tak ma
  11. California

    Głupie pytanie

    Inwektywy niepotrzebne. Każdy ma swoje zdanie, a jak ktoś ma inne, to forum jest miejscem na spokojną wymianę opinię. Dokładnie wisko nie jest ze szkła. To czy takie chwilowe różnice prędkości mu szkodzą to temat na długą dyskusję. Mnie nie przeszkadza, że koła pokręcą się na stacji diagnostycznej przez 3s z prędkością 5km/h wbrew wiskozie. Sprzęgło powinno się wciskać przy ciągnięciu ręcznego z innego powodu. Żeby jeździć lepiej Dyferencjał ma w uproszczeniu "wejście" od silnika i dwa "wyjścia" na oś przednią i tylną. W momencie kiedy ciągnie się rękawa bez wciskania sprzęgła, to nie ma silnych, albo druga oś (przód) zacznie się kręcić szybciej albo spadną obroty silnika. Przeważnie będzie coś pomiędzy, bo silnik też ma dużą bezwładność. Jeżeli przednie koła przyspieszą (na śliskim) to zamierzona nadsterowność od ręcznego będzie niwelowana przez tracące przyczepność przednie koła. Druga sprawa to że szpera w zamierzeniu wyrównuje prędkość osi, więc działa przeciwko ręcznemu hamującemu tylko oś tyną. Trzeba ciągnąć mocniej. A w momencie wciśnięcia sprzęgła "uwalnia" się wejście dyfra, które może się kręcić dowolnie bez przyczepionego silnika. Ufff. Mam nadzieję, że ktoś to zrozumiał
  12. Ja u siebie zastąpiłem oryginalną kijową gąbeczkę uszczelką do okien. Wzór z trzema listkami po długości. Odpływy trzeba zostawić drożne jak oryginalnie, żeby woda odpływała i wysychało Dookoła śrub chyba są jakieś uszczelki ale nie pamiętam bo dawno było... Jak się da klej do szyb, to jest do odklejenia później, czy razem z lakierem?
  13. A tu temat z obrazkiem, jak to u nas dokładnie wygląda: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1190530
  14. Solenoid bez napięcia jest zamknięty. To jest zaworek, który otwiera się na pewien czas pod wpływem napięcia i upuszcza ciśnienie do dolotu. Dmuchanie nawet nie powinno go otworzyć
  15. I jeszcze iwsti.com jako lektura obowiązkowa Same kropki oznaczają górę i dół sprężyny. Jedna na górze, dwie na dole, ale co do kolorów to chyba najstarsi górale nie wiedzą....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...