potok Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 no ja mam chlodnice oleju zamontowana więc nie wiem czy osiagne takie temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 no ja mam chlodnice oleju zamontowana więc nie wiem czy osiagne takie temp No ba... to tylko kwestia stylu... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 No dzisiaj udało mi się po ostrej jeździe i po szaleństwach w mieście rozgrzać olej do 95stC... w mieście to żaden wyczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 No dzisiaj udało mi się po ostrej jeździe i po szaleństwach w mieście rozgrzać olej do 95stC... w mieście to żaden wyczyn No właśnie, ale ja o tym wcześniej nie wiedziałem... a teraz widzę 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 No ba... to tylko kwestia stylu... Jasne, że kwestia stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 a a może ktoś namiar na przejściówki z dużego gwintu w bloku na małe pod czujnik to zaznaczone na zielono? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 a a może ktoś namiar na przejściówki z dużego gwintu w bloku na małe pod czujnikto zaznaczone na zielono? Ja mam coś takiego tylko jeszcze dodatkowo z uszczelką, a ten wygląda jakby nie miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Witam zamontowałem sobie już wszystko i teraz wracając spokojnie do domu przy temperaturze obowiązującej wieczorem mam temp 50 stC. Jak troche bardziej dam do ogania to dochodze do 70 ale chlodnica oleju wychładza mi go dość szybko. Na postoju osiągam 85 tzn. jak po takiej dynamiczniejszej jeździe auto się chłodzi na włączonym TT. To dobre wyniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Chyba bardziej Ci szkodzi ta chłodnica niż pomaga. Albo jednak czujnik w korku to nie jest dobre rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Hej! Przymierzam się do zamontowania czujnika temperatury oleju do Auto-Geja. Orientuje się może ktoś czy czujnik z ww. kompletu podejdzie w miejsce po domniemanej śrubie imbusowej w bloku silnika (podobno koło czujnika ciśnienia oleju) czy lepiej zainwestować podkładkę pod filtr oleju. Z góry dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ja zamontowalem na redukcji w bloku pod IC. Z ta imbusowa jest problem bo strasznie blisko paska alternatora jak nie za paskiem nie pamietal dokladnie ale tam nie bardzo sie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Dzięki za odpowiedź! Dużo jest kłopotu z dorobieniem takiej redukcji? Wskazania w miejscu montażu są wiarygodne oraz czy ma to przełożenie na silnik EJ205? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voki Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Jeżeli ten czujnik ma gwint 1/8pt (bspt) to nie musisz dorabiać, ja tydzień temu kupiłem. Idziesz do ASO i prosisz o 11024AA210. Jest jeszcze podkładka do tego, ale nie pamiętam numeru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ja dorabiałem u tokarza. Dałem wymiary jaki gwint i spoko. W czujniku jest 1/8 NPT chyba tzn na pewno 1/8 stożkowy. Wskazania raczej wiarygodne (ciężko powiedzieć bo mam tylko ten jeden i chyba jest to najlepsze miejsce na niego. Na pewno nie matuj czujnika temp. na jakimś trójniku bo na 100% będą przekłamania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voki Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 W czujniku jest 1/8 NPT chyba kwestia firmy pewnie, ja mam STRI i na 100% to jest 1/8PT (BSPT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Hej!Przymierzam się do zamontowania czujnika temperatury oleju do Auto-Geja. Ja montowałem Auto-Geja w otworze z tyłu prawej głowicy, patrząc od przodu. Żadnych podkładek i redukcji tam nie potrzebujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voki Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Ja montowałem Auto-Geja w otworze z tyłu prawej głowicy, patrząc od przodu. Żadnych podkładek i redukcji tam nie potrzebujesz. To fakt, tyle, że dostęp tam jest masakryczny od spodu. Chyba, że lepiej da się po wyjęciu IC od góry tam dostać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 California napisał(a):Ja montowałem Auto-Geja w otworze z tyłu prawej głowicy, patrząc od przodu. Żadnych podkładek i redukcji tam nie potrzebujesz. To fakt, tyle, że dostęp tam jest masakryczny od spodu. Chyba, że lepiej da się po wyjęciu IC od góry tam dostać? Ja prze chwile probowalem sie "podczepic" ale nie chciala sie odkrecic i tylko ja obrobilem. Moze komus sie uda odkrecic bo slyszalem ze ona tak ma A i od gory jest duuuuzo lepiej niz od dolu jak cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 To fakt, tyle, że dostęp tam jest masakryczny od spodu. Chyba, że lepiej da się po wyjęciu IC od góry tam dostać? Nie jest źle. Po paru próbach wyszło mi, że najlepiej wleźć na silnik od przodu. Trzeba mieć dobrego imbusa. U mnie poszło łatwo. Warto na zimnym silniku robić i ewentualnie psiknąć jakimś zmrażaczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 hmm, chyba poproszę mądrzejszych o wyjaśnienie... gc8 STI - przygotowuje się do montażu kilku dodatkowych zegarów (ciś i temp oleju, temp silnika, EGT, Boost) , przeczytałem obie strony tego wątku i mam pytania: 1.czy ktoś gdzieś sprawdzał czy wkręcając czujnik temperatury oleju w blok (pod przepustnicą - zielone kółko) lub w głowicę (czerwona strzałka) nie zmniejszymy zbytnio przekroju kanału olejowego? innymi słowy czy nie pogorszymy przepływu oleju i smarowania za wkręconym czujnikiem? 2.czy ktoś mógłby mi zaznaczyć na fotce gołego silnika, gdzie RTR wkręcił w blok (pomiędzy alternatorem a pompą wspomagania) czujnik ciśnienia oleju? [fotka 5 w poście RTR z 26 marca] 3. gdzie można wkręcić w silnik lub głowicę czujnik temperatury cieczy chłodzącej - wolałbym nie ciąć (to rzeźba) moich pięknych silikonowych błekitnych rurek żeby wstawić na cybantach adaptor pod ten czujnik. Gdzieś na forum ktoś wspomniał że jest taka zaślepka ale nic więcej nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 hmm, chyba poproszę mądrzejszych o wyjaśnienie...gc8 STI - przygotowuje się do montażu kilku dodatkowych zegarów (ciś i temp oleju, temp silnika, EGT, Boost) , przeczytałem obie strony tego wątku i mam pytania: 1.czy ktoś gdzieś sprawdzał czy wkręcając czujnik temperatury oleju w blok (pod przepustnicą - zielone kółko) lub w głowicę (czerwona strzałka) nie zmniejszymy zbytnio przekroju kanału olejowego? innymi słowy czy nie pogorszymy przepływu oleju i smarowania za wkręconym czujnikiem? 2.czy ktoś mógłby mi zaznaczyć na fotce gołego silnika, gdzie RTR wkręcił w blok (pomiędzy alternatorem a pompą wspomagania) czujnik ciśnienia oleju? [fotka 5 w poście RTR z 26 marca] 3. gdzie można wkręcić w silnik lub głowicę czujnik temperatury cieczy chłodzącej - wolałbym nie ciąć (to rzeźba) moich pięknych silikonowych błekitnych rurek żeby wstawić na cybantach adaptor pod ten czujnik. Gdzieś na forum ktoś wspomniał że jest taka zaślepka ale nic więcej nie znalazłem. Witam Ad 1. Raczej ciezko to sprawdzic ale jesli chodzi o blok to raczej to bedzie trudne zeby go za bardzo zwezyc. Ad 2. Ja wkrecilem na trojniku pod alternatorem gdzie jesy wkrecony fabryczny czujnik cisnienia oleju Ad 3. Czytalem gdzies na forum ze jest to jedna z zaslepek w glowicy z tylu ale nie pamietam ktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Ja odpuściłem temat i zamontowałem na dystansie pod filtr oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 hmm, chyba poproszę mądrzejszych o wyjaśnienie...gc8 STI - przygotowuje się do montażu kilku dodatkowych zegarów (ciś i temp oleju, temp silnika, EGT, Boost) , przeczytałem obie strony tego wątku i mam pytania: 1.czy ktoś gdzieś sprawdzał czy wkręcając czujnik temperatury oleju w blok (pod przepustnicą - zielone kółko) lub w głowicę (czerwona strzałka) nie zmniejszymy zbytnio przekroju kanału olejowego? innymi słowy czy nie pogorszymy przepływu oleju i smarowania za wkręconym czujnikiem? 2.czy ktoś mógłby mi zaznaczyć na fotce gołego silnika, gdzie RTR wkręcił w blok (pomiędzy alternatorem a pompą wspomagania) czujnik ciśnienia oleju? [fotka 5 w poście RTR z 26 marca] 3. gdzie można wkręcić w silnik lub głowicę czujnik temperatury cieczy chłodzącej - wolałbym nie ciąć (to rzeźba) moich pięknych silikonowych błekitnych rurek żeby wstawić na cybantach adaptor pod ten czujnik. Gdzieś na forum ktoś wspomniał że jest taka zaślepka ale nic więcej nie znalazłem. Ad 1. Ja wkręcałem tutaj. Dobry imbus 5mm i jedziesz. Po to są te otwory, żeby w nie coś wkręcić, więc nie martwiłbym się o zwężenie kanałów olejowych. Ad 3. Ad 3. Czytalem gdzies na forum ze jest to jedna z zaslepek w glowicy z tylu ale nie pamietam ktora. Też to gdzieś na forum czytałem I że trzeba uwazać, bo płyn wylatuje. Zresztą olejowy czujnik też trzeba szybko wkręcać bo olej leci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Ja zamontowałem w misce olejowej. Sprawdza się bardzo dobrze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Ja zamontowałem w misce olejowej. Sprawdza się bardzo dobrze:) Była już dyskusja o tym, że miska nie jest dobrym miejscem na czujnik temperatury. Wskazania na pewno bardzo dobre, ale nie miarodajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się