Skocz do zawartości

Ciężki wypadek czarnego GT na blachach WX...


Kameleon

Rekomendowane odpowiedzi

gdzie napisałem, że stare generacje samochodów są bezpieczniejsze od nowych??

 

1) Gtek to naprawdę bezpieczny samochód... zero strat całkowitych w ludziach, a pojazd ma wyrwaną podłogę i ogólnie już jest po kasacji.

 

Jedno jest pewne, bezpieczniejszy GT od Ferrari, bo tam pasażer zginął, a samochód był podobnie rozerwany na strzępy...

 

 

Carlos- co oni z Tobą zrobili w tym TVN-ie :wink:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 262
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

GT-R - no tu sie niechętnie zgodze 8) ale to nie ta sama klasa cenowa a taka rownież mam na mysli

 

... i jeszcze zapomniałeś napisać, że chodzi ci tylko o auta sportowa w kolorze blue mica na zlotej feldze. Walnąłeś jak kulą w płot i zamiast się szybko wycofac brniesz dalej w zaparte coraz bardziej się ośmieszając - no ale takie twoje prawo - nikt ci nie zabroni :wink:

 

Generalnie nie wiem czym sie tak bardzo podniecasz i co probujesz mi udowodnić? To ze sie tak bardzo myle ze uważam Evo i Sti za najlepsze samochody? No to sie mylę, ale to moje zdanie i napisałem dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do innych krajów to tam poprostu ludzi stac na lepsze sportowe samochody niz STI czy EVO

 

wymień mi chociaż jeden lepszy sportowy samochód od Evo albo Sti 8)

 

:shock:

 

chyba brakło by strony :wink: aby wymieniac :D

Jest ich co najmniej kilkadziesiąt :D , świat naprawde sie nie kończy na STI czy EVO :roll:

 

Jak wymienisz ze 3 to mi wystarczy.... do dalszego offtopa. Tylko Carfit błagam nie pisz czasem Lambo, Ferrari czy inny Koenig..coś tam.

 

 

Kwestia, czy mowisz o nowych czy przechodznych. Celica GT4, RX7, RX8, Skyline GTS/GTR, mocne audice quattro, wszelkie Integry Type-R, ktore mimo ze FWD to jednak niezle jezdza.. Na wyspach pelno tego za cene zadbanego GTka z konca produkcji.. No i Pulsar GTiR, 220 kucy w malej, lekkiej budzie naprawde fruwa, mialem okazje zostac przez takiego skopanym dosc bolesnie. :)

 

 

Zdaje sobie sprawe, ze z perspektywy Polski takie Subaru to jest uomatkoboska, mokre spodnie każdego nastolatka i niektórzy raz w telewizji widzieli, ale są kraje gdzie takie auta kupuje się za dwie wypłaty. W mojej wiosce z 500 mieszkańcami stoją jeszcze dwa poza moim, wrażenie można robić w 911tce czy właśnie Lambo, a nie jakimś dresiarskim Subaru. :wink: Trochę dystansu! 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam, że jestem bardzo zdumiony waszymi porównaniami Sti/Evo do innych samochodów sportowych :roll: a jeszcze bardziej zdumiewa mnie próba osądzenia który jest lepszy. Bo co to znaczy? Można porównywać samochody tej samej klasy/kategorii lecz dla Sti/Evo ze świecą szukać bezpośredniego konkurenta.

Teraz spróbuję porównać dwa samochody zgodnie z Waszą logiką:

Citroen C4 WRC vs. "zwykłe" Lambo Murcielago

Okazuje się, że Citroen (taki niby mistrz świata) dostaje regularne baty od Lambo na autostradzie :roll:

Wniosek: Lambo jest o wiele lepszym sportowym autem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT-R - no tu sie niechętnie zgodze 8) ale to nie ta sama klasa cenowa a taka rownież mam na mysli

 

... i jeszcze zapomniałeś napisać, że chodzi ci tylko o auta sportowa w kolorze blue mica na zlotej feldze. Walnąłeś jak kulą w płot i zamiast się szybko wycofac brniesz dalej w zaparte coraz bardziej się ośmieszając - no ale takie twoje prawo - nikt ci nie zabroni :wink:

 

Generalnie nie wiem czym sie tak bardzo podniecasz i co probujesz mi udowodnić? To ze sie tak bardzo myle ze uważam Evo i Sti za najlepsze samochody? No to sie mylę, ale to moje zdanie i napisałem dlaczego.

Chodzi o to, że co chwila wymyślasz jakiś dodatkowy warunek, aby wyszło, że subaru i evo są najlepsze według ciebie i w ogóle. Zamiast odrazu powiedzieć, że tylko je bierzesz pod uwagę jako auta sportowe. Chciałeś przykłady, to ci podali. Wymyśliłeś, że bez tak zwanych superaut. Podali ci zwykłe, ale szybsze tak jak chciałeś to znowu wymyśliłeś, że tylko do rajdów i kjs'ów ma być. W związku z czym co raz bardziej chce mi się śmiać. :D jak to sobie czytam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUBARU SA NAJLEPSZE i .

Jedyna metoda na rozwiazanie problemu dysponyje Bartz, mysle ze to tylko kwestia czasu a ankieta dedykowana sie pojawi :mrgreen::mrgreen::mrgreen: i wyniki potraktujemy jak wyrok sadowy w sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że co chwila wymyślasz jakiś dodatkowy warunek, aby wyszło, że subaru i evo są najlepsze według ciebie i w ogóle. Zamiast odrazu powiedzieć, że tylko je bierzesz pod uwagę jako auta sportowe. Chciałeś przykłady, to ci podali. Wymyśliłeś, że bez tak zwanych superaut. Podali ci zwykłe, ale szybsze tak jak chciałeś to znowu wymyśliłeś, że tylko do rajdów i kjs'ów ma być. W związku z czym co raz bardziej chce mi się śmiać. jak to sobie czytam

 

proste , kolega pewnie nie jezdzil jeszcze dobrym samochodem sportowym wiec nie ma do czego porownac imu sie wydaje ze boga za nogi zlapal :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biegli... :mrgreen: Zientarski wg biegłych jechał 140... po 800 metrach od skrzyżowania... wolne to ferrari... :shock:

A jak ty byś szacował tą prędkość tego Ferrari:

1. na podstawie słów policjantów/informatorów (na początku mówili 200, później nawet pojawiło się 300)

2. na podstawie słów kierowcy Nubiry, który stał obok Ferrari (komentarz był w stylu atomowy start)

3. na podstawie zniszczeń (jesteś ekspertem w tej dziedzinie, żeby na oko to szacować)?

Poza tym ja tam widziałem tak z 600 metrów, a nie 800. 140km/h to myślę 75% tego co to auto mogło osiągnąć w idealnych warunkach na 600 metrach (idealna nawierzchnia, takiej na Puławskiej wtedy nie było). Naprawdę brakuje tutaj argumentów, żeby podważać zdanie biegłego. Podobnie było z Otylią Jędrzejczak, miało być +150 a wyszło 110.

Najbardziej mnie fascynuje szacowanie prędkości przez przechodniów, ciekawi mnie zwłaszcza dokładność pomiaru.

Tutaj w przypadku tego GT znowu rozpoczyna się licytacja, jechał 200 no tak na oko, na oko to chłop w szpitalu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Zobaczcie sobie co się dzieje na crash testach. Tam jest prędkość 50. A z tego co pamiętam na 17 stycznia nie ma takich grubych latarni betonowych, tylko takie cienkie na oko 15 centymetrów metalowe, czy stalowe. A taka cienka tnie auto jak nóż. Dziwne że się nie złamała. Nie musiał jechać bardzo szybko moim zdaniem, ale mogę się mylić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Zobaczcie sobie co się dzieje na crash testach. Tam jest prędkość 50.

 

50 czy 64km/h?

Przy bocznych (auto w auto) 50 ;)

 

Przy bocznym car 2 car rzeczywiście 50 km/h.

Ale przy tzw. pole, czyli ze słupem już tylko 29 km/h...

http://www.euroncap.com/Content-Web-Pag ... mpact.aspx

przynajmniej w EuroNCAP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...