tzd Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Jak chcesz tanio, to załóż większą tarczę, jeśli masz 277mm, to przesiądź się na 293, zacisk 2 tłoczkowy, dobre tarcze i dobre klocki (np takie jak poleca Grzesiek) - takie zestawy są do kupienia za 500-600 zł, ja swój właśnie sprzedałem, bo założyłem 4-tłoczkowy zacisk. Ten 2-tłoczkowy do większej tarczy np. z US-spec 2005 czy jakoś tak, wchodzi pod zwykłą forkową felgę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 i tu nadmienię, że mam do odstąpienia 4 tłoczkowy zacisk z wrx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Tyle że on pod 17"kę jeśli dobrze pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 tzd ma pod 16stką... masz felgi seryjne 16 z M03 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Tyle że on pod 17"kę jeśli dobrze pamiętam. Pod 16' GTkową bez problemu. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Pod 16ką powiadasz Nie kuś nawet Tam trzeba 330kę wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 co komu potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 No właśnie wróciłem i odespałem - wyjazd z Warszawy o 2.00 w nocy, powrót o 14.00. Się ujechałem okrutnie Do rzeczy - właśnie odebrałem mojego Forka po kuracji sanacyjnej. Wymieniono : - panewki główne , - panewki korbowodowe , - komplet tłoki-pierścienie , - głowice wraz ze wszelkimi przyległościami (uszczelki, płytki, i milion innych badziewi) , - kompletny rozrząd , - komplet uszczelek silnikowych , - sto tysięcy innych pozycji , - zdradziłem Hawka na rzecz CL (zmiana klocków z Hawk HP+, na CL RC5+). Cena za ten ogrom pracy i multum wymienionych gratów porażająco (modne słowo w pewnych kręgach ) przyzwoita, żeby nie powiedzieć wręcz - TANIA. Edwin tego ustępu nie czyta Wrażenia po jeździe : - jest pięknie , - jest pięknie , - jest jeszcze piękniej Obecnie docieramy a więc szaleństw i pałowania należy się wystrzegać...no ale nie mogłem się powstrzymać i raz, jeden , jedyny pocisnąłem troszkę. Wkręcił się sukinkot, jak na filmach z Youtuba Ładowanie w peak i stabilne na poziomie...nie, nie mogę napisać bo mnie Edwin zabije ale powiem jedno - to kompletnie inny samochód. Oprócz tego jednego razu co to se nie mogłem odmówić, jazda na trasie Nowy Sącz-Warszawa w tempie kapeluszniczym, z częstą zmianą obciążeń (ale raczej w dolno-średniej skali), tj. ok. 130-140 km/h i terasz uwaga, po przejechaniu 372 km zatankowałem, weszło 40l paliwa :shock: :shock: :shock: . Czyli prawie nic. A ubogo nie jest, bo EGT się pięknie trzyma w zakresie 700C (przy takiej spokojnej jeździe). Reasumując, jeżeli ktoś ma tak wiekowe auto turbo, jak ja i darzy go równie wielkim uczuciem ( ) powinien rozważyć taką kurację odmłodzeniową dla silnika. Warto, oj jak bardzo warto 8) Pozdrawiam Grzegorz PS. Wrzucę później fotę komory silnika - chłopaki chyba pucowały motor dzień i nocy bo świeci się, jak przysłowiowe jaja psu na wiosnę. No z fabryki na pewno większy brudas wyjechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 ów jak mi ulżyło że dojechałeś :roll: , bo gwarancja sie skończyła za bramą A tak serio , to sie ciesze że jest wszystko ok , Niech Ci służy przez nastepne co najmniej 200tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 ów jak mi ulżyło że dojechałeś :roll: , bo gwarancja sie skończyła za bramą Sparafrazuję tekst, którym raczyłeś mnie co drugi dzień podczas naprawy silnika : "Cześć Edwin, no mam dla Ciebie złą wiadomość...." I za to bym Cię zastrzelił normalnie Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 No właśnie wróciłem i odespałem - wyjazd z Warszawy o 2.00 w nocy, powrót o 14.00. Się ujechałem okrutnie Do rzeczy - właśnie odebrałem mojego Forka po kuracji sanacyjnej. Wymieniono : - panewki główne , - panewki korbowodowe , - komplet tłoki-pierścienie , - głowice wraz ze wszelkimi przyległościami (uszczelki, płytki, i milion innych badziewi) , - kompletny rozrząd , - komplet uszczelek silnikowych , - sto tysięcy innych pozycji , - zdradziłem Hawka na rzecz CL (zmiana klocków z Hawk HP+, na CL RC5+). Cena za ten ogrom pracy i multum wymienionych gratów porażająco (modne słowo w pewnych kręgach ) przyzwoita, żeby nie powiedzieć wręcz - TANIA. Edwin tego ustępu nie czyta Wrażenia po jeździe : - jest pięknie , - jest pięknie , - jest jeszcze piękniej Obecnie docieramy a więc szaleństw i pałowania należy się wystrzegać...no ale nie mogłem się powstrzymać i raz, jeden , jedyny pocisnąłem troszkę. Wkręcił się sukinkot, jak na filmach z Youtuba Ładowanie w peak i stabilne na poziomie...nie, nie mogę napisać bo mnie Edwin zabije ale powiem jedno - to kompletnie inny samochód. Oprócz tego jednego razu co to se nie mogłem odmówić, jazda na trasie Nowy Sącz-Warszawa w tempie kapeluszniczym, z częstą zmianą obciążeń (ale raczej w dolno-średniej skali), tj. ok. 130-140 km/h i terasz uwaga, po przejechaniu 372 km zatankowałem, weszło 40l paliwa :shock: :shock: :shock: . Czyli prawie nic. A ubogo nie jest, bo EGT się pięknie trzyma w zakresie 700C (przy takiej spokojnej jeździe). Reasumując, jeżeli ktoś ma tak wiekowe auto turbo, jak ja i darzy go równie wielkim uczuciem ( ) powinien rozważyć taką kurację odmłodzeniową dla silnika. Warto, oj jak bardzo warto 8) Pozdrawiam Grzegorz PS. Wrzucę później fotę komory silnika - chłopaki chyba pucowały motor dzień i nocy bo świeci się, jak przysłowiowe jaja psu na wiosnę. No z fabryki na pewno większy brudas wyjechał Tak z ciekawości ile taka naprawa kosztuje :?: Chociaż rząd wielkości na co się przygotowywać na przyszłość :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Istreed, PW :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Grzesiek_67, to ja tez poproszę o magiczną liczbę na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 O i ta obiecana fotka : No tak czysto nie było nigdy ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ów jak mi ulżyło że dojechałeś :roll: , bo gwarancja sie skończyła za bramą A tak serio , to sie ciesze że jest wszystko ok , Niech Ci służy przez nastepne co najmniej 200tys. jak Grzegorza przezyl to i moj moze przezyje - i sie w koncu w Saczu zamelduje z laweta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 jak Grzegorza przezyl to i moj moze przezyje - i sie w koncu w Saczu zamelduje z laweta. czyli rozpoczynasz remoncik w końcu Grzesiek_67, jeśli można to i ja chciałbym znać orientacyjnie koszt takiego profi remonciku 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 czyli rozpoczynasz remoncik w końcu juz go kilka miesiecy rozpoczynam. Ale w miedzyczasie pojawil sie parkiet i drzwi w mieszkaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Wszystko co napisał Grzesiek odnośnie kuracji w Sączu to szczera prawda, cała prawda i tylko prawda. Sam byłem, doświadczyłem i zadowolony jestem... zwłaszcza, że już od jakiegoś czasu Forek jest po dotarciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizu Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 W Forku, który służy w mojej rodzinie tez poszły panewki. Już dośc dawno się to stało, co więcej samochód się rozsypał jakoś w tydzień po zmianie oleju. Skończyło się na wymianie silnika. Przebieg wtedy jakieś 150 tys. Kupiony w salonie, serwisowany w ASO, użytkowanie zupełnie przyzwoicie, ani za szybko ani za wolno tylko ja co jakis czas przdmuchuje tak pożadniej wszystko jak chcę kogoś pogrążyc na świtałach:mrgreen: Forester jest czadowy i wygląda jak kiosk , jest ładny nawet jak się go trochę pobrudzi albo zadrapie zderzak. Jeżeli zaś chodzi o nispodyianki na światłach nie ukrywam, że wielu kierownikom się wydaje, że ten owadołap pełni taką rolę jak w polonezie i później są zaskoczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 W Forku, który służy w mojej rodzinie tez poszły panewki. Już dośc dawno się to stało, co więcej samochód się rozsypał jakoś w tydzień po zmianie oleju. Skończyło się na wymianie silnika.Przebieg wtedy jakieś 150 tys. Kupiony w salonie, serwisowany w ASO, użytkowanie zupełnie przyzwoicie, ani za szybko ani za wolno tylko ja co jakis czas przdmuchuje tak pożadniej wszystko jak chcę kogoś pogrążyc na świtałach:mrgreen: Forester jest czadowy i wygląda jak kiosk , jest ładny nawet jak się go trochę pobrudzi albo zadrapie zderzak. Jeżeli zaś chodzi o nispodyianki na światłach nie ukrywam, że wielu kierownikom się wydaje, że ten owadołap pełni taką rolę jak w polonezie i później są zaskoczenie Śmiesznie jest to że jak ktoś widzi WRX to jest oooo ja imreeeza ale wlot na masce Wróć zwykle mówią na to spojler Widzi XT no... kanciate kombi I wielu na tym grzęźnie Ostatnio jeden z nizzana qusz qusza sobie wymyślił że da radę 8) W sumie jak do tej pory tylko raz sromotnie poległem z vectrą TDCI Tzn nie tyle sromotnie co łeb w łeb ale było kilka czynników na moją niekorzyść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 jak my już o tym. to tak pogoniłem porsche cayenne, ze kierownika szlag trafił jechałem do wawy, ciężko wyprzedzać bo duży ruch. jak się już ma okazję to trzeba deptać. zacząłem manewr i wyskoczył przede mnie jakiś "mistrz" więc hebel i długie a ten obrażony jeszcze specjalnie zwalnia potem ogień, a ponieważ ja byłem na trójce więc za nim na zderzaku. Jego kiosk bardzo zmiękł przy 160km/h więc z dalej włączonym kierunkiem objechałem krawaciarza z rej wz i go wyprzedziłem. tak go szlag trafił, ze postanowił wyprzedzać na pałę na odcinkach remontowanych. Jakaś jednak jest sprawiedliwość, bo po drodze na 202km czarna meganka go przejęła jak długo za nim jechali to sporo punktów nałapał Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 One są ciężkie i opory jeszcze gorsze niż lodówa. Taki touareg V8 4.2 310 KM, zbiera się podobnie do 2.0 XT No i tego automata ma dość wolnego i wkurzającego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 właśnie odebrałem mojego Forka po kuracji sanacyjnej. Wymieniono :- panewki główne , - panewki korbowodowe , - komplet tłoki-pierścienie , - głowice wraz ze wszelkimi przyległościami (uszczelki, płytki, i milion innych badziewi) , - kompletny rozrząd , - komplet uszczelek silnikowych , - sto tysięcy innych pozycji nie taniej było swapnąc silnika z sti? Chociaz on tez w serii jest do poprawy :roll: - zdradziłem Hawka na rzecz CL (zmiana klocków z Hawk HP+, na CL RC5+).: Fajnie piszczą nie? Też straszę nimi baby na pasach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 właśnie odebrałem mojego Forka po kuracji sanacyjnej. Wymieniono :- panewki główne , - panewki korbowodowe , - komplet tłoki-pierścienie , - głowice wraz ze wszelkimi przyległościami (uszczelki, płytki, i milion innych badziewi) , - kompletny rozrząd , - komplet uszczelek silnikowych , - sto tysięcy innych pozycji nie taniej było swapnąc silnika z sti? Chociaz on tez w serii jest do poprawy :roll: z tego co wiem nie taniej. I wcale nie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Letkas, wiesz jak to jest, Wujenka myślała, myślała, wreszcie życie za nią zdecydowało. Nie będę oszukiwał, że miał być swap na EJ207 (pełny silnika, z turbiną, ECU, wiązku, no z pełnym osprzętem ) robiony. I nawet już akcja poszukiwawcza trwała ze trzy miechy ale Panie okazało się, że kolano mam do większego remontu niż sądziłem. Same implanty ok. 7.000 PLN. No to się musiałem ze swapa wycofać, bo Wujence już kasy by nie starczyło. Rezime - taniej by nie było z całą pewnością. Czy lepiej ? No szedłby z całą pewnością mocniej ale...pewnie do najbliższego remontu. Nie ma się co oszukiwać, to nie są nowe silniki, radość z jazdy na pewno większa ale tak czy siek, prędzej czy później pewnie te panewki klękną. I mimo, że silnik przed zakupem jest na wszystkie strony sprawdzony, to ja bym nie wymagał a pewnie i tak by mi nikt nie dał gwarancji, że na przykład za te 50.000 km nie trzeba będzie generalki i w STi robić. Czyli znowu w du..., po pupie ;-) Zrobiłem wariant ekonomiczny, jak na starszego pana, przystało Może jeszcze kiedyś, jak już wygram te wszystkie totki świata, to se takiego bolida zbuduję. Zobaczymy 8) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się