Skocz do zawartości

silnik padł panewki itd, itd


Tourism

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 330
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pooglądaj filmiki na YT, piston slap jest charakterystyczny, tak samo jak panewka. Jeśli przechodzi po rozgrzaniu to najprawdopodobniej PS. Nagraj i wrzuć na forum, a przede wszystkim podjedź do kogoś kumatego, w ASO Gdańsk nie znają pojęcia "luźny tłok".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie się uwziąłeś na swój silnik, jak coś puka przez 5sek na zimnym i przez milion km nic się nie zmienia, a silnik dalej pracuje jak nowy to po co go "odswieżać"?

 

pukanie węzy paliwowych to jedno, a łomotanie to drugie. Ten kto słyszał na żywo wie o czym mówie

 

nie naprawiaj tego, co się nie zepsuło

oj nie chciałbyś takich dźwięków :| być może póki dmucham na zimne naprawa będzie sporo tańsza w stosunku do zarąbanego silnika.

 

co do mojego idealnego nie katowanego silnika, to tak jest z dwoma minusamie

przez 25kkm jeżdiłem z nieszczelnym wężykiem na głowicy i silnik był mocno dolewany że aż mocy brakowało rzadko bo rzadko a jednak. druga sprawa to shell helix przez pierwsze 75kkm wymieniany co 15kkm - jako totalna smoła. wtedy już głucho pukało przed 2kpm ale myślałem że tak ma bokser.

zużycie oleju 0,3l/1000. potem poznałem forum i moje bezroskie życie użytkownika subaru zaczęło umierać :|

 

z moją usterką byłe n-razy w aso. łomocze ale nie potrafią ustalić skąd i mówią, że to może spalanie dziwne przez nagary, byłem też w WaWie ale nie udało mi się wywołać tych łomotów tylko te puki przed 2k. Spece z ASO posłuchali i stwierdzili, że może panewka ale jeżeli już to bardzo minimalnie

 

silnik jest kapryśny i nie zawsze chce łomotać, chociaż wczoraj pokazał się kropkowiczowi, czego nigdy nie chciał robić i teraz też tak jest. czasem łomocze, czasem nie.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chyba Adash tez odpuścił na Twoim miejscu te wyjmowanie motorowni i jeździł aż się coś wys.. zepsuje znaczy się. I tak i tak koszt remontu wymiany kosztowo dużo nie będzie się różnił a całkiem możliwe że nic się nie dzieje. Lepiej zrób remap lightowy jakiś taki 260/430. Po remapie poprawia się kultura pracy tej jednostki zdecydowanie a i ze spalaniem można zejść o litr :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...