Letkas Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Czyli sugerujesz profilaktykę uszczelki w 2.5t? Pytam poważnie, bo tyle co się na ten temat na forum naczytałem to chyba dla świętego spokoju jestem w stanie to zrobić nawet profilaktycznie...Pzdr! Nie no szkoda kasy na taką profilaktykę, jak nic się nie dzieje to jeździć .... aż się zadzieje. I wtedy dopiero zaatakować coby mieć święty spokój później. Adash jak widzisz zrobił 120 tysi i nic. Ale on jeździ do 2 tys obr i bije rekordy niskiego spalania i słabego smarowania to może przez to jeszcze mu się nie wy... zepsuło. -- 30 gru 2010, o 00:37 -- Nie wiem czy ARP to konieczność. Pewnie że nie. Ori też są spoko. Usłyszałem kiedyś takie info od dobrego i sprawdzonego źródła które zakłada te szpilki dosłownie w setkach egzemplarzy przy najróżniejszych projektach, że tak naprawdę dobre szpilki ARP robi jedynie na indywidualne zamówienia, a to co jest w serii to jest ... takie tam. Ale ja mam z nimi jak najlepsze doświadczenia i złego słowa nie powiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Hej, dzięki za odp. Od wczoraj mam chyba niestety zaostrzenie psychozy o nazwie "uszczelka" Po powrocie z dłuższej trasy, dzisiaj rano sprawdziłem poziom płynu w tym zbiorniczku po lewej stronie, jest go mniej, może tak z 1.5-2cm poniżej tego odkręcanego korka. Natomiast w wyrównawczym jest ciut ponad max. Poza tym zadnych innych objawów, wskazówka temp. ani drgnie po rozgrzaniu, ciepełko z nawiewów itd. Coś się dzieje, czy to tylko moje urojenia i halucynacje? Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Urojenia Ale ja w sumie też nasłuchuje ciągle panewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Tylko że jakiś mechanior mówił mi, że właśnie w tym zbiorniczku trzeba sprawdzać poziom płynu, a nie w wyrównawczym. Tylko ile go tam ma być, pod korek? Czy dopuszczalne są właśnie jakieś wahania? Bo wcześniej było go więcej, pod korek. Ehhh, od tego czytania forum o uszczelkach itp. to chyba trzeba się będzie przeleczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ale ja w sumie też nasłuchuje ciągle panewki Czy dopuszczalne są właśnie jakieś wahania? zawsze są dopuszczalne (przynajmniej takie o których piszesz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ale ja w sumie też nasłuchuje ciągle panewki ja to już nawet ze dwa razy byłem przekonany, że już ją słyszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ale ja w sumie też nasłuchuje ciągle panewki ja to już nawet ze dwa razy byłem przekonany, że już ją słyszę Podobne objawy obserwuje się u osób czytujących fora o tematyce zdrowotnej (wyszykują u siebie dolegliwości opisywanych przez innych). Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 przymierzam się do remontu swojego silnika i zastanawiałem się nad przeszczepieniem części z STI też my06 okazuje się, że nie ma co przeszczepiać, bo mój forek ma serducho takie jak ma STI :shock: :shock: :shock: inne są głowice (zmienne fazy na dolocie i wylocie) panewki fxt sti 12209AA360 wał fxt sti 12200AA370 pierścienie FXT STI 12033AB340 korby FXT STI 12100AA181 tłoki FXT STI 12006AC390 STI 12006AC400 fxt 12006AC400 STD GRADE "B" Destination code: EK, ER, KA '04, April — '05, May fxt 12006AD210 STD GRADE"A" '05, March — '06, May blok FXT STI 11008AA950 uszczelka głowicy FXT STI 11044AA670 uszczelniacz zaworów FXT STI 13207AA120 13211AA110 prowadnice zaworów FXT STI 13213AA120 13212AA130 zawory 13202AA570 13201AA371 pompa oleju FXT STI 15010AA280 '05, March — '06, May 15010AA300 '06, May — '07, May Czyli nie mam co założyć lepszego OEM :shock: Nie rozumem tylko tych tłoków. Czym się różnią "A" od "B" Oczywiście to moja przymiarka, bo po otwarciu spec oceni co nadaje się na pamiątkę a co na pamiątkowy obraz trójwymiarowy na ścianie garage no i wychodzi na to, że mój forek to prawie STI oglądałem ten "legendarny" blok ej207 w sumie to półzamknięcie jest podobne co jest w moim. jedyna różnica w grubości ścianek tulei, reszta taka sama ej207 ej255 wczoraj na spocie kolega kropkowicz posłuchał sobie moich łomotów i uważa, że pochodzą z układu korbowego. Czyli czym szybciej się go otworzy tym lepiej :!: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 okazuje się, że nie ma co przeszczepiać, bo mój forek ma serducho takie jak ma STI :shock: :shock: :shock: dokładnie tak jest Czym się różnią "A" od "B" tj. tzw. gradacja , są dwie przy nominale A i B aby sie dowiedziec jaką masz, na każdej połowce bloku masz zaznaczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Jestem ciekawy co mu jest :| ale się cieszę, że wkrótce będzie "odświerzony" i ciekawe czy wyjdzie co ny było w przyszłym tyg mam przegląd na 120kkm. Zaleję 300v ze względu na duże ilości molly ktróre przy ew przytarciach mogą pomóc. Może przytarcia są na wałkach głowicy?? awaria najwidoczniej bardzo niestandardowa, po popukuje głucho przed 2k rpm bez obciążeń od 60kkm, (wtedy niumen mi powiedział, że to jest "dziwne") a nawet nie wiem kiedy się zaczęło, łomocze zaraz po odpaleniu (plus delikatne dodanie gazu na 1700 rpm) pod 25kkm :shock: i teoretycznie dawno powinien się już totalnie zepsuć a trzyma się dobrze, przyspiesza jak wrx, mało pali, i dobrze wgniata. zakładam, że przy takim remoncie warto założyć nowy pasek rozrządu. No i przy okazji wymienię tą przeklętą pompę wody której nie wymieniłem bo "nie trzeba" :| Pozdrawiam p.s. będę się głośno śmiał przez łzy jak winnym się okaże pompa wody. Podcza łomotania nie ma źródła na silniku - info z ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zaleję 300v ze względu na duże ilości molly No, rozsądny chłop ;-) A bebechy silnika masz faktycznie zacne. Reasumując, z powyższego wynika, iż Forki MY06 2,5T EU, współdzielą graty z STi. No to jestem naprawdę mocno zaskoczony ale skoro nawet Edwin to potwierdza, to posypuję łeb popiołem, że się wcześniej tak napinałem, że to raczej WRXowy otwarty blok. Gut ! 8) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 AdaSch, podkręć go przed remontem na 1.4 bara, może wyjdzie co jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Ale co z tego ze te silniki są podobne. I tak trzeba robić i tak Tak więc to tylko kolejne potwierdzenie że nawet nie katowany silnik jak u Adasha niestety nie potrafi znieść stutysięcznych przebiegów bezawaryjnie :| I to przecież silnik który był zadbany. -- 7 sty 2011, o 11:18 -- AdaSch, podkręć go przed remontem na 1.4 bara, może wyjdzie co jest nie tak to co nie tak na pewno wyjdzie bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 wtedy niumen mi powiedział, że to jest "dziwne" A wtedy to AdaSch stwierdził, że "nie nie, tak ma być, był w ASO i potwierdzili, z resztą słyszał inne 2.5 i tak samo pukało". Strasznie się uwziąłeś na swój silnik, jak coś puka przez 5sek na zimnym i przez milion km nic się nie zmienia, a silnik dalej pracuje jak nowy to po co go "odswieżać"? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zaleję 300v ze względu na duże ilości molly No, rozsądny chłop ;-) A bebechy silnika masz faktycznie zacne. Reasumując, z powyższego wynika, iż Forki MY06 2,5T EU, współdzielą graty z STi. No to jestem naprawdę mocno zaskoczony ale skoro nawet Edwin to potwierdza, to posypuję łeb popiołem, że się wcześniej tak napinałem, że to raczej WRXowy otwarty blok. Gut ! 8) Pozdrawiam Grzegorz jakbys czytal poznanska strone to bys wiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 A wtedy to AdaSch stwierdził, że "nie nie, tak ma być, był w ASO i potwierdzili, z resztą słyszał inne 2.5 i tak samo pukało". Jesteś mi krewny : a) klawiaturę , portki i koszul , c) robisz nową herbę.... ...a poza tym you made my day Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 wtedy niumen mi powiedział, że to jest "dziwne" A wtedy to AdaSch stwierdził, że "nie nie, tak ma być, był w ASO i potwierdzili, z resztą słyszał inne 2.5 i tak samo pukało". Strasznie się uwziąłeś na swój silnik, jak coś puka przez 5sek na zimnym i przez milion km nic się nie zmienia, a silnik dalej pracuje jak nowy to po co go "odswieżać"? :shock: nie naprawiaj tego, co się nie zepsuło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 to co nie tak na pewno wyjdzie bokiem i naprawa będzie uzasadniona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 No dobra - mówicie żeby nie naprawiać tego co nie zepsute. A co ja mam zrobić ? Przy mrozach (im większy mróz tym bardziej słychać) coś mi delikatnie stuka na początku, dopoki się trochę nie rozgrzeje i bardziej stuka pod obciążeniem - czyli ruszam (nawet bez gazu) i słychać ten łomotek zdecydowanie głośniej. Przypomina to panewkę, silnik 2.0T, oleju nie bierze, parametry sprawdzane kompem ma ok. Teraz jak jest cieplej to chyba tego nie słychać. Przejmować się ? Jak dam do ASO to zrobią mi coś więcej poza posłuchaniem ? A może nawet nie posłuchają bo i tak pewnej diagnozy tą drogą nie postawią to nie wiem czy wypada żeby ASO zgadywało . Zostawić jak jest i czekać czy coś się będzie działo ? Upierdliwe to nie jest, na włączonym radiu tego nie usłyszę ale z drugiej strony jeden silnik mi juz kiedyś padł to wrażliwy jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 jmiciuk, wyślę Ci na PW link do mojego filmiku, napisz czy rozpoznajesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 niumen, dzienx ale pojawia mi się ze "Ten film wideo jest prywatny." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 jmiciuk, pppppiston slap? ( ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 jmiciuk, a teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 niumen, ale ja tu tylko w jednym momencie to slysze a u mnie łomocze sobie bez przerw. A ten dzwiek w 6 sekundzie to panewka ? -- 7 sty 2011, o 13:54 -- Niedźwiedź, a co z nim ? Czy ASO jest w stanie mi stwierdzić że to ten piston czy raczej dla aso to tez będzie zgadywanka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 A ten dzwiek w 6 sekundzie to panewka Tak, delikatnie złuszczona. Można tego nie wychwycić i jeździć długo, aż się panewka nie obróci i nie zrobi śmietnika z wału i korby. Jeśli u Ciebie dźwięk jest trochę inny i klepie dłużej to raczej piston slap aka poranny diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się