Skocz do zawartości

silnik padł panewki itd, itd


Tourism

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 330
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dzisiaj dostałem kwotacje ze swojego aso na panewki tłoki, pierścienie,i zestaw uszczelek - :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

dramatu nie ma, potem ostre negocjacje (tak jak lubię) za usługę. Robili to więc spoko. Okazuje się, że nie chcą się podejmować szlifów i całej zabawy z uszkodzonymi częściami i podwykonawcami. ale rozłaćżenie silnika i złożenie to spoko.

 

btw, widziałem dzisiaj otwartego boxera diesla, środek wygląda identycznie jak 2,5t i też jest to blok półzamknięty, wokół tulei są mostki

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj dostałem kwotacje ze swojego aso na panewki tłoki, pierścienie,i zestaw uszczelek - :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

dramatu nie ma, potem ostre negocjacje (tak jak lubię) za usługę.

Adam, pochwal się szczegółami, ile i konkretnie za co?

Skoro to ASO, to można chyba podać ceny do wiadomości publicznej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam tej karteczki, ale zestaw gratów to około 3k brutto - vat -koszty :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

wał zakładam, że jest ok. reszta elementów które mogły się zużyć do wywalenia.

 

nasze aso zrobi to spox, ale pod warunkiem, że nie będzie musiało niczego podzlecać, jak regeneracja wału czy szlif - mają negatywne doświadczenia.

 

Grzesiu, to się okarze 28 sierpnia. Oddaję auto na maltretację aby znaleźli przczynę łomotania silnika. Nikt nie wie co to może być. Auto działa absolutnie poprawnie, ma moc nawet większą niż deklaruje subaru, nic nie stuka przy odpalaniu, nic nie stuka przy przyspieszaniu nawet na zimnym, a jednak czasami po włączeniu auta, samym dotknięciu pedału gazu słychać bardzo dziwny łomot, do czasu kiedy chociaż raz przekroczę 2krpm. Potem tego nie ma. Nie ma to związku z temperaturą silnika itd. To jet całkowicie nie przewidywalne zjawisko. Może być sporo przyczyn, tgv, zawory od emisji spalin, pierwsza są da lambda pitoli, i robi się dziwna mieszanka, przepływka, jednak panewka (na 99% nie) uszkodzony tłok i nie wiem co jeszcze. Problem polega na tym, że nikt nie wie co to jest i związku z tym czy to jest bezpieczne dla silnika, czy nalezy jak najszybciej to naprawić. Pojawiło mi ię to pierwszy raz przy przebiegu 96kkm (teraz mam 111k) przy wyjeżdzniu z garage, to myślełm, że to sprzęgło wał lub coś innego. Okazuje się, że to silnik, a może układ wydechowy albo nie wiadomo co to jest. Słyszał to tzd z niumenem, wali jak cholera, ale nie typowym dźwiękiem panewki czy tłoki, nawet nie potrafili wskazać źródła dzwięku!

 

hałasuje to tylko do czasu kiedy przekroczę 2krpm lub po jakim czasie słuchać coś jak by się zamykało (ginie jakby szum) i koniec, totalna cisza i pełna kultura pracy silnika. Do czasu wyłączenia i włączenia i wtedy być może się to pojawi

 

nie ma znaczenia czy silnik obciążony czy nie. Porobiłem już sporo testów i jedynym podejrzanym są zawory od recyrkulacji spalin, tyle że to również słychać podczas pracy pompy, a czasami tego nie ma. Wydaje mi się, że po odłączeniu aku i po połączeniu też tego nie, ma ale może to być przypadek, bo to raz na jakiś czas się pojawia.

 

tutaj jest filmik, chodzi o ten niski pogłos z jakby waleniem

 

http://www.youtube.com/watch?v=L7yv0zCyO68

 

Pozdrawiam

 

-- 12 sie 2010, 10:16 --

 

Może przygotowuje się do profilaktyki, by uprzedzić wydmuchanie uszczelki, stukające panewki i spłynięcie tłoka :)

 

Tomek, gdyby po było coś z tego to byłbym szczęśliwy by przynajmniej wiadomo było co to jest.

 

przeczytałm na forach, że te zawory or recylkulacji lubią zardzewieć zawiesić się i itp, tak jak w dieslach egr. Oby to było to chociaż też tanie to nie jest.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdaSch,

 

W pierwszym momencie napisałem :

"Adaś, nie daj się zwariować. Skoro wszystko jest OK to niech się do silnika nikt nie dotyka.

Kash, newman, kropkowicz słuchali ? Ich zdaniem coś również jest nieteges ?"

 

W drugim, po przesłuchaniu dźwieku z filmu...chorobcia no trzeba to sprawdzić, bo faktycznie dziwnie to brzmi. A najdziwniejsze jest to co opisujesz, że raz jest a raz nie ma.

 

Panowie fachowcy (Edwin, Adam, Bryczkowski, etc.) - co to za cholera może być ? Pomóżcie.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niumen słyszał i nie wie ale powiedział, że nie panewki i chyba nie tłok bo to inny dźwięk.

 

Co gorsza nie da się zrobić zlotu i pokazać, bo to samo sobie wybiera moment na łomotanie wiec też jest problem w aso i będą kompem wymuszać pracę rożnych zaworów.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pełen zestaw uszczelek, tłoki, panewki, pierścienie to jako główne nośniki kosztów

masz na myśli pełen zestaw uszczelek, czy tylko uszczelki potrzebne do tej operacji. Różnica w cenie i ilości jest..."delikatna" :wink:

około 1300 w aso albo i mniej, nie pamiętam

a co wchodzi w skład tego zestawu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczeliki do silnika, po jego otwarciu i zamknięci po założeniu nowych gratów

 

i koszt nie 1300 a 1500 - mój błąd

 

ale które uszczelki? bo w oryginalnym zestawie subaru (który 4T sprzedaje za ok. 2k pln) jest ich kilka garści małych + kilka sztuk dużych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehehe

 

Tak, lubię te nasze ASO (ludzi tam pracujących)

 

chociaż silniki ogarnia jedna osoba(z tego co ja wiem), lakierni brak a to co jest to podobno dramat i tragedia to za mało powiedziane. Ale bardzo nadrabia obsługa klienta.

 

zgodnie ze światowym trendami, klienci przede wszystkim odchodzą nie ze względu na cenę czy jakość a ze względów na obsługę klienta. Z resztą nie tylko ja uważam, że p. Paweł to jest właściwa osoba na właściwym miejscu i gdyby nie on to kolejka była by znacznie krótsza. Po tylu krzywdach i tak wracam :mrgreen: Ostatnio jest tylko bardzo dobrze. Widać, że obecna tam ekipa lubi robić to co robi, a to jest jeden z elementów sukcesu.

 

no dobra, poszedł off top

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczeliki do silnika, po jego otwarciu i zamknięci po założeniu nowych gratów

 

i koszt nie 1300 a 1500 - mój błąd

 

czyli rozumiem że tłoki 4szt, panewki główne i korbowodowe , pierścienie kosztuja drugie 1500 zł :?: :shock:

Musze chyba dostawce zmienić :twisted: :wink:

Andrzej K. czy Ty to widzisz :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit,czytaj ze zrozumieniem - uszczelki

 

No wiem, jeśli uszczelki kosztują 1500, a wszystkie czesci 3000, to po odjeciu 1500 za uszczelki zostaje jak byk 1500 na reszte :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...