Skocz do zawartości

silnik padł panewki itd, itd


Tourism

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 330
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Taa, a za kilka lat, np. na Plejadach, będę mógł powiedzieć: oto ostatnie S-turbo z całkowicie seryjną mocą, klockami, tarczami, zaciskami, fotelami, kierą, felami, zegarami, turbiną, wydechem, etc. etc... 100 % oryginał - już takich nie ma... :cry:

:twisted: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, a za kilka lat, np. na Plejadach, będę mógł powiedzieć: oto ostatnie S-turbo z całkowicie seryjną mocą, klockami, tarczami, zaciskami, fotelami, kierą, felami, zegarami, turbiną, wydechem, etc. etc... 100 % oryginał - już takich nie ma... :cry:

:twisted: :wink:

 

i ledwo jedzie :P

 

 

 

 

 

spoko, jest jakiś urok w serynych autach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos padania panewek, wypalania gniazd zawodowych i niszczących się od LPG głowic, czy można zaadaptować głowice z SI GT MY'00 do Forestera S-Turbo?

Co jeszcze z silnika GT-ka można wszczepić? a może zrobić cały przeszczep?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos padania panewek, wypalania gniazd zawodowych i niszczących się od LPG głowic, czy można zaadaptować głowice z SI GT MY'00 do Forestera S-Turbo?

Co jeszcze z silnika GT-ka można wszczepić? a może zrobić cały przeszczep?

 

Apropos głowic - można, tylko trzeba stare, Forkowe, wałki zostawić.

Jak GTkowy silnik OK to czemu nie ? W Twoim konkretnym przypadku (zmapowana jednostka Hogiego versus walnięta seria GT MY'00) to chyba bez sensa. Uzysku żadnego nie budziet a roboty sporo.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos padania panewek, wypalania gniazd zawodowych i niszczących się od LPG głowic, czy można zaadaptować głowice z SI GT MY'00 do Forestera S-Turbo?

 

Apropos głowic - można, tylko trzeba stare, Forkowe, wałki zostawić.

 

Dzięki, pamiętam, że coś mi pisałeś w tym temacie, ale zapomniałem :oops:

Jeszcze nie wiem, co z silnikiem GT-ka, całego przeszczepu jednak nie planuję, raczej zastanawiam się, co sobie zostawić na ewentualny przyszły remont, a więc głowice (jeśli moje są spoko), może coś jeszcze?

Głowice chyba najprościej zdjąć, najmniejszy koszt.

 

Komplet wszystkich uszczelek silnika + śruby głowicy nówki już mam, panewki też przyjdą nowe, jak będzie trzeba; przydałyby się głowice, tak na zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomeczku,

z tego co ja się orientuję nt. historii Twego auta, to głowice miałeś bardzo niedawno robione, w sensie uszczelek i luzów zaworowych, stąd ja bym ich nie ruszał. Są OK :wink:

 

A że warto jakieś na zapas trzymać, to przy LPG złota zasada :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu, nie zamierzam nic z własnej inicjatywy ruszać, jednak kilometry przebiegu przybywają mi szybciej, niż się spodziewałem :D a przynajmniej szybciej, niż w GT-ku, więc może się okazać, że w przyszłym roku stuknie mi 200k km na liczniku, i 40k km od regulacji luzów zaworowych...

A jak jeszcze odezwą się panewki.. tfu tfu ;)

Lubię mieć parę gratów "na zapas" w garażu, rozkładanie wydatków w czasie aż tak nie boli, jak jednorazowy strzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..................100 % oryginał - już takich nie ma... :cry:

:twisted: :wink:

Mój na bank zostaje oryginał. Do dłubania pajero a to żonowóz, niech go sobie pieści, dla, ja go będę jak zwykle tylko mechanicznie doglądał i niestety ręcznie mył. Jak dla mnie coraz mniej przydatny choć sympatyczny. No dobra. czasem mu pająki powyganiam dla zabawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...spoko, jest jakiś urok w serynych autach :D

Nooo, panewki wytrzymują trochę dłużej... :twisted::mrgreen:

 

nawet jeśli... to warto się tak męczyć :?: :twisted::mrgreen:

 

No to jest pytanie, które coraz częściej się do mnie dobija... :twisted:

Baaardzo mnie kusi ta podstawowa opcja w Mapteku, to by wystarczyło... na dobry początek... :twisted:

Wg kalendarza Majów pod koniec roku powinno być znacznie lepiej z kasą, więc zobaczymy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest pytanie, które coraz częściej się do mnie dobija...

Baaardzo mnie kusi ta podstawowa opcja w Mapteku, to by wystarczyło... na dobry początek...

Wg kalendarza Majów pod koniec roku powinno być znacznie lepiej z kasą, więc zobaczymy

 

 

:twisted::mrgreen:

 

dobrze to napisałeś.. na dobry początek, znaczy, jesteś świadom, że jak się zacznie, to końca długo nie będzie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nic, po zakupie subaru trzeba otwierać fundusz shortblockowy a jak kogoś stać to lonblockowy :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

a może towarzystwo ubezpieczeń shortblock? każdy user płacił by składkę mc i by po 100k nie musiał się przejmować padającym silnikiem :mrgreen:

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nic, po zakupie subaru trzeba otwierać fundusz shortblockowy a jak kogoś stać to lonblockowy :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

a może towarzystwo ubezpieczeń shortblock? każdy user płacił by składkę mc i by po 100k nie musiał się przejmować padającym silnikiem :mrgreen:

 

Pozdro

 

Po co ubezpieczeń, płacisz składkę i nie wiesz czy wykorzystasz,

lepszy fundusz inwestycyjny 30 groszy na kilometr, w 100 tys. km odłożysz na nowy silnik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strojenie daje bardzo dobry efekt - naprawde warto. zwroci sie w mniejszym spalaniu.

 

poza tym dochodze do wniosku, ze seryjny forek jest samochodem o prawie idealnie wywazonej koncepcji: teren/ulica/trasa. tuning w ktorakolwiek ze stron zdecydowanie pogorsza inne parametry.

 

pozdrawiam,

 

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym dochodze do wniosku, ze seryjny forek jest samochodem o prawie idealnie wywazonej koncepcji: teren/ulica/trasa. tuning w ktorakolwiek ze stron zdecydowanie pogorsza inne parametry.

 

pozdrawiam,

 

Piotr

I to jest bardzo krótkie i trafne podsumowanie Forka. Sorry za OT ale ten jeden raz nie mogłem się powstrzymać :mrgreen:

Konsruktorzy wszystkich samochodów raczej wiedzą za co biorą kasę "mały" tuning OK ale po przekroczeniu pewnej granicy zaczyna się najpierw coś a potem wszystko sypać. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjny forek jest samochodem o prawie idealnie wywazonej koncepcji: teren/ulica/trasa. tuning w ktorakolwiek ze stron zdecydowanie pogorsza inne parametry.

 

bardzo ładne i trafne podsumowanie, jak trzeba skilowac idiotę prawie w czymkolwiek - forek się sprawdzi jak trzeba jechać na narty forek spokojnie da radę i jeszcze znajdzie się wolne miejsce w które wjedzie forek a nie wjadą typowe bulwarówki - patrz rav4- własne doświadczenia :mrgreen:

 

wjazd do lasu - bezproblemowy - jak sama nazwa wskazuje. Jak nic ideał :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

edit: Sławek1 wyprzedziłeś mnie o włos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjny forek jest samochodem o prawie idealnie wywazonej koncepcji: teren/ulica/trasa. tuning w ktorakolwiek ze stron zdecydowanie pogorsza inne parametry.

 

bardzo ładne i trafne podsumowanie, jak trzeba skilowac idiotę prawie w czymkolwiek - forek się sprawdzi jak trzeba jechać na narty forek spokojnie da radę i jeszcze znajdzie się wolne miejsce w które wjedzie forek a nie wjadą typowe bulwarówki - patrz rav4- własne doświadczenia :mrgreen:

 

wjazd do lasu - bezproblemowy - jak sama nazwa wskazuje. Jak nic ideał :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

edit: Sławek1 wyprzedziłeś mnie o włos

 

Jedno ale hamulce pomidor.gif:mrgreen:

 

A sprawa jest na tyle poważna że nie widzę dla siebie alternatywy dla forka :?

Nowy mi się nie widzi, a obecny nie młodnieje :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja troszku poprawiłem układ tzn wycisnąłem tyle ile się dało pod seryjną 16" czyli przewody, tarcze i klocki przód. Zaciski, tarcze i klocki z wrx tył. Efekt :?: Jeszcze trochę brak ale jest nieźle 8)

 

Co do awaryjnych hamowań to nigdy nie zapomnę zbliżającego się bagażnika audi A6 :evil:

Jako ze to forek, a akcja tego dramatu rozgrywała się w mieście to wpakowałem się na jakiś trawnik pokonując krawężnik :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) dochodze do wniosku, ze seryjny forek jest samochodem o prawie idealnie wywazonej koncepcji: teren/ulica/trasa. tuning w ktorakolwiek ze stron zdecydowanie pogorsza inne parametry (...)

...oraz skraca / zmniejsza zywotnosc auta

 

dla mnie Forek turbo to b. uniwersalne auto (szczegolnie z automatem - gdyby byl 5-biegowy i troszke szybszy, to byloby jeszcze lepiej :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawa jest na tyle poważna że nie widzę dla siebie alternatywy dla forka :?

Nowy mi się nie widzi, a obecny nie młodnieje :evil:

Mam właściwie tak samo, choć widzę jeszcze alternatywę w XT, a potem CO :shock: ?

Forek szczególnie w S-turbo jest po prostu genialny, choć IMSO te 20-30KM więcej mógłby mieć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...