Niedźwiedź Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Póki co wszystko jest ok Dzwoniłem do serwisu i sie dowiedziałem, że komputer ma teraz inne ustawienia. Czy to oznacza problemy ?? odkręciłeś czujnik spalania stukowego? 3maj kciuki żebyś teraz "prawdziwego" stukowego nie doświadczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 odkręciłeś czujnik spalania stukowego? 3maj kciuki żebyś teraz "prawdziwego" stukowego nie doświadczył. Jeżdżę tak ponad dwa lata... Mam takiego PDF'a od subaru, z roku coś koło 2000, że jeśli nie ma innych czynników powodujących spalanie stukowe (podają co sprawdzić) i opóźnienie zapłony pojawia się to uszkodzony jest sterownik i trzeba go wymienić (podają numery, itd). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 to uszkodzony jest sterownik i trzeba go wymienić (podają numery, itd). jaki sterownik? Poza tym mam wrażenie że nie odnosisz się do new age'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 A ten sterownik to gdzie się znajduje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 to uszkodzony jest sterownik i trzeba go wymienić (podają numery, itd). jaki sterownik? Poza tym mam wrażenie że nie odnosisz się do new age'a Komputer od silnika... U mnie czyli model MY99 jest ten sam silnik co po 2000. Poszukam tego PDF'a, ale chodzi mi o to że te mulenie to wina sterownika, a nie paliwa, itd. Padł filtr od czujnika spalania stukowego i tyle. A ten sterownik to gdzie się znajduje ? Pod nogami pasażera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Jak możesz to podeślij mi proszę tego pdf bo mnie to trochę niepokoi. Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 w moim 2.0 n/a na dławienie pomogła po prostu wymiana świec i teraz silniczek chodzi równiutko w całym zakresie obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Przy okazji napisze, że po ostatnim moim poście odkręciłem czujnik spalania stukowego i podwiesiłem do obudowy dolotu powietrze o wszystkie dolegliwości ustąpiły. Mija już trzeci miesiąc i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Przy okazji napisze, że po ostatnim moim poście odkręciłem czujnik spalania stukowego i podwiesiłem do obudowy dolotu powietrze o wszystkie dolegliwości ustąpiły. Mija już trzeci miesiąc i jest ok żeby Ci tylko teraz auto faktycznie nie "zastukało"... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Przy okazji napisze, że po ostatnim moim poście odkręciłem czujnik spalania stukowego i podwiesiłem do obudowy dolotu powietrze o wszystkie dolegliwości ustąpiły. Mija już trzeci miesiąc i jest ok żeby Ci tylko teraz auto faktycznie nie "zastukało"... :roll: dokładnie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 a ja bardzo chciałem podziękować doktorowi carfitowi za zajęcie się moim przypadkiem. Na razie auto żyje nowym życiem, jeździ na E95 i nic mu nie jest. Opłacało się przejechać te parę kilometrów z Łodzi do Nowego Sącza. Gorąco polecam (na razie) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saper Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Zgodnie z tematem wątku w moim forku (2007) występuje dławienie w przedziale 2000-2500 obrotów. Próbowałem już: - czyszczenie przepustnicy - czyszczenie przepływomierza - nowy soft - resetowanie kompa - paliwo 98 - paliwo v-power racing - wymiana czyjnika stukowego Za bardzo nie wiem co dalej. Dodam, że tak naprawdę pomagało tylko resetowanie kompa (na 500-1000km). Jakieś pomysły? Jestem już trochę zdesperowany więc jak ktoś się zna i chce zarobić to zapraszam na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Sprawę raz na zawsze załatwia tylko jedna rzecz: uświadomienie sobie, że Ten Typ Tak Ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Można ten czujnik stukowy odseparować od silnika ale to trochę hadrcore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Warto sprobowac nowa sonde lambda. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Warto sprobowac nowa sonde lambda. Pozdro. Jestem świeżo po wymianie (w ASO na OEM czyli Denso). G. to daje w tym przypadku tyle tylko, że się błąd przestał świecić. Inna sprawa, że się zastanawiam, czy nie warto było by czujnik delikatnie ogłuszyć. Można też nie schodzić poniżej 3k rpm . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saper Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Można ten czujnik stukowy odseparować od silnika ale to trochę hadrcore. Tak, tego też próbowalem - całkowicie odpiąłem z kostki - bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Panowie, nie ma co się zastanowiać, zalejcie SPT do czyszczenia wtrysków (chyba czarnt), zabierzcie kosiarki na tor, przepałujcie i pozamiantane na jakiś czas ( u mnie pomnogło i narazie jest OK). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 sorcerer, samo zrobienie trasy szybciej też pomaga na jakiś czas - ECU przestaje "pamiętać" stare "stukające" dane i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saper Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Panowie, nie ma co się zastanowiać, zalejcie SPT do czyszczenia wtrysków (chyba czarnt), zabierzcie kosiarki na tor, przepałujcie i pozamiantane na jakiś czas ( u mnie pomnogło i narazie jest OK). Tego też próbowałem (co prawde nie stp tylko jakiś środek zakupiony w serwisie) i po wolaniu było pięknie, a od następnego tankowania to samo (mniej więcej od końca kolejnego baku). Poza tym czarnego stp nie można z każdym tankowaniem wlewać (przynajmniej w/g instrukcji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Panowie, nie ma co się zastanowiać, zalejcie SPT do czyszczenia wtrysków (chyba czarnt), zabierzcie kosiarki na tor, przepałujcie i pozamiantane na jakiś czas ( u mnie pomnogło i narazie jest OK). Tego też próbowałem (co prawde nie stp tylko jakiś środek zakupiony w serwisie) i po wolaniu było pięknie, a od następnego tankowania to samo (mniej więcej od końca kolejnego baku). Poza tym czarnego stp nie można z każdym tankowaniem wlewać (przynajmniej w/g instrukcji) potwierdzam u mnie pomógł dr Edwin ale niestety na krótko ale powiedział, że się nie podda więc czekam tylko nie wiem czy moja wątroba to wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Ten kto znajdzie na to pewny sposób będzie bogaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Nie namawiam nikogo na ten zabieg ale jak pomyślę o tym dławieniu to nawet odpięty czujnik mi nie przeszkadza. Na cóż jak stuknie to będzie przynajmniej okazja do wymiany silnika na TURBO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Jupiiiiiiii , a mnie się problem zamulania i poszarpywania udało, w końcu, rozwiązać. Trafiłem na taki post: http://www.fixya.com/cars/t2988785-1998 ... itates_ecu i faktycznie pomogło. Podmiana komputera jest banalnie prosta, ciężko go kupić. Odkręca się dwie śrubki, odpina wtyczki, nowy ECU na miejsce starego i po robocie. Z immo nic nie trzeba ruszać. Co prawda dotyczy to tylko Forestera 2.0 122KM, ale może komuś się przyda. Jest o niebo lepiej. Tak to wygląda w katalogu części, nr 3: http://opposedforces.com/parts/forester ... tration_1/ 22611AD310 -> 22611AD311 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 12fasola12, ile km przejechales na nowym ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się