Skocz do zawartości

szogun

Użytkownik
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szogun

  • Urodziny 28.01.1974

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Police
  • Auto
    Subaru Impreza 2.5 WRX
  • Zainteresowania
    WRC,F1

Osiągnięcia szogun

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Nie polecam przelotowego. Generalnie musi być przynajmniej jedna komora bo stracisz moment obrotowy z dołu i w mieście będzie lipa Ja miałem jeszcze założona wkładkę powietrza K&N i fajnie chodził.
  2. Taką dostałem odpowiedź z Carsportu na pytanie o Eibachy: " Witam jak najbardziej sprężyny , zdecydowanie poprawią właściwości trakcyjne. To są sprężyny progresywne , powodujące o wiele mniejsze wychyły na zakrętach , przy jednoczesnym zachowaniu komfortu , oraz wybierania nierówności", "Tak pasują plug&play , amory nie będą stukać", a Zerkopol proponuje: "Jakie Pan Ma amortyzatory - B14 czy B16 B14 - robimy zmianę ustawienia sił ściskania ,rozciągania koszt podstawowy 200 zł 1 szt z VAT" Pzdr.
  3. 100% 265KM z dowodu rej. Pisałem do carprostu i podałem namiary na auto. Podobno ma pasować. Napisz proszę na pw ile chcesz za swoje sprężyny i trochę o ich właściwościach.
  4. Poprosiłem serwis o sprawdzenie 230/265KM i okazuje się, że mają te same sprężyny podałem swój i kolegi vin. Pozostaje mi wymienić sprężyny. Carsport ma u siebie kit eibacha. Miał ktoś z tym doświadczenie ?
  5. Witam. Chciałbym podtrzymać ten post i zapytać czy istnieje możliwość wymiany sprężyn w imprezie 2.5 230 KM na twardsze ? Jednocześnie proszę o potwierdzenie lub nie informacji, że zawieszenie z imprezy 2.5 265 KM posiada inne właściwości od ww. Mam możliwość przełożenia kompletnego zawieszenia od takiego modelu a nie chciałbym robić tego bez poprawy tego co już mam. Bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
  6. tzd, uwierz mi byłem już naprawdę blisko. Byłem nawet umówiony z klientem. Po tym co tu przeczytałem troche zmieniła się moja optyka i teraz mam dwa auta :-)
  7. I tak od przekładki silnika się zaczęło a skończyło na zakupie WRX. I jak to bywa z subaru zabawa zaczyna się od nowa :-) PS. Pilnie sprzedam swojego RS. Dam dobra cenę ;-)
  8. adaś, ten z awatara to służbowy Dzięki Panowie ! ! !
  9. Bardzo dziękuję wszytkim razem i każdemu z osobna za opinie. Wygląda na to, że na jakiś czas mnie przekonaliście. Nie wiem na jak długo ale ... W piątek jadę oglądać WRXy. Jeden rozbity do przekładki a drugi piękny (blue mica) do jazdy ). Jeżeli ktoś z Was będzie zainteresowany to polecam moje autko http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-0-rs ... 66350.html
  10. cybel, wersja RS jest w pakiecie WRX :roll: Błotniki ma poszerzone tylko STI
  11. carfit, jadę w sbotę pooglądać graty. Zrobię trochę fotek i podzielę się na forum. Mnie ten model naprawdę sie podoba i dobrze się w nim czuje :0 jeździłem trochę WRX z 2006 roku i mam porównanie. Niestety ten brak mocy mnie dobija Próbuje sprzedać imprezę ale naprawdę nie jest łatwo i dlatego taki pomysł Mam już przerobiony wydech od STI, maskę i zegary od WRX. Powiedz proszę czy będzie potrzebna wymiana (oprócz silnika i skrzyni, elektryki) półosi, wału i tylnego mostu ? Ewentualnie co jeszcze przychodzi Ci do głowy
  12. carfit, silnik z 2010 roku. Licznik też jest w komplecie.
  13. Panowie mam do kupienia silnik + skrzynie z małym przebiegiem. W komplecie komputer, imo, stbcyjka, instalacja. Całość za 10 tys. Oczywiście mogę sprzedać subaru ale nie jest tak łatwo. Poza tym trochę w niego zainwestowałem. Dowiedziałem się, że technicznie jest to do zrobienia więc czemu nie spróbować.
  14. I się zaczęło. Zero konkretnych podpowiedzi tylko pogawędki. Interesuje mnie wymiana doświadczenia w tym temacie a jeżeli ktoś go nie posiada to proszę dac szansę innym.
  15. Witam. Przymierzam się do wymiany silnika w imprezie GH 2.0 150 KM na 2.5 230 KM. Jakie mogę napotkać trudności i co powinienem wiedzieć przed wymianą. Jestem zdecydowany więc proszę o fachową pomoc w tym zakresie. Pzdr, Ł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...