tzd Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 AdaSch, a w 2.5XT tez mozna zrobic remap i będzie 270 skwara poszedł na całość i chyba zrobił 320KM na 3 biegu był totalny wgniot i za chwilę odcinka w sumie szkoda, że się nigdy tym Forkiem nie przejechałem po ulicy, nawet na prawym. tylko jedno kółko w Rusocinie, ale tam nie czuć było aż takiego efektu. ha, raz się "ścigałem" ze Skwarą po "Grunwaldzie", nie wiem na ile on cisnął, ale mój staruszek aż tak w tyle nie zostawał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 a w 2.5XT tez mozna zrobic remap i będzie 270 pewnie że się da mnie wyszło ok 260km ale co ważniejsze moment mam ok 425nm Widziałem jak tyłek Twojego Forka zbliża się do jezdni podczas startu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 a w 2.5XT tez mozna zrobic remap i będzie 270 pewnie że się da mnie wyszło ok 260km ale co ważniejsze moment mam ok 425nm ale 2.0 czy 2.5? -- 16 cze 2011, o 09:09 -- a w 2.5XT tez mozna zrobic remap i będzie 270 pewnie że się da mnie wyszło ok 260km ale co ważniejsze moment mam ok 425nm ale 2.0 czy 2.5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 2.5 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 A co urywa się po remapie oprócz sekund? Leci uszczelka (ale to akurat i bez remapu), pękaja tłoki (tez może być bez remapu). Jestem właśnie po pierwszej akcji. Nie polecam finansowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Jestem właśnie po pierwszej akcji. Nie polecam finansowo Dawno Cię Brachu nie było. Aleś wrócił jak Feniks z popiołów Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Widziałem jak tyłek Twojego Forka zbliża się do jezdni podczas startu. zmieni się zawieszenie to będzie dobrze ale 2.0 czy 2.5? 2.5 :wink: innej możliwości nie było 2,5 T Leci uszczelka (ale to akurat i bez remapu), pękaja tłoki (tez może być bez remapu). jeszcze przed Jestem właśnie po pierwszej akcji. Nie polecam finansowo ile ci wyszło tak około :?: Letkas, wczoraj już chyba widziałem twojego forka po bankiem A nie chciałeś od razu zakuć silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misialek Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 No właśnie powiedzcie drogie dzieci przy jakich przebiegach w 2,5XT wypluwało Wam uszczelki. Przymierzam się właśnie do podmiany swojego wolnegossaka na 2,5XT (wszystko MY07, przebieg prawie 70kkm) i zastanawiam się ile pociągnę bez roboty uszczelki? Proszę też o podanie +/- kwoty minimalnej na jaką należy się nastawić przy takiej robocie. Łudzę się że skrzynia A/T wydłuży nieco żywot uszczelek i głowic w tym piecu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 podobno stykają na 160-180kkm ja mam 130kkm i jest ok. Łudzę się że skrzynia A/T wydłuży nieco żywot uszczelek i głowic w tym piecu łudzisz się głównie ma znaczenie styl jazdy. obecnie mam zrobione 130kkm. Jak padną uszczelki, jadę/wiozę furgon na południe i robię całość profilaktycznie od panewek po głowice. Kiedy to będzie, sam nie wiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misialek Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Czyli z tym automatem to w mylnym błędzie byłem Szperając w forum znalazłem przypadki z przebiegiem chyba poniżej 100kkm co nie jest szczególnym powodem do chluby... No dobrze, a jak w końcu z tym budżetem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 misialek, AT dobrze robi na panewki. Te lubią padać w 2.0T lub 2.5T jak padnie smok olejowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Dawno Cię Brachu nie było. Aleś wrócił jak Feniks z popiołów No nie było fucktycznie mnie trochę. Ale już jestem i trochę pospamuję jeszcze przed bo właściciele 2.5 dzielą się na tych co robili uszczelkę i na tych co będą robić a ci od 2.0 analogicznie tylko z panewkami ile ci wyszło tak około :?: PW Letkas, wczoraj już chyba widziałem twojego forka po bankiem całkiem możliwe, najgorsze tylko że coraz więcej czasu spędzam jeżdżąc i szukając tam miejsca :roll: A nie chciałeś od razu zakuć silnik? jakby wyszła słaba komprecha i szczelność (coby w zasadzie znaczyło że tłok któryś pękł) to bym zakuł. Ale podobno silnik był/jest w bardzo dobrym stanie więc wolałem nie ruszać. Najechane 73 tysia -także zalewanie motulem co 5 tysi ma jednak sens bezwzględnie. Chociaż i tak po tej "drobnej" naprawie mój portfel ma anoreksję -- 27 cze 2011, o 21:50 -- No właśnie powiedzcie drogie dzieci przy jakich przebiegach w 2,5XT wypluwało Wam uszczelki. 73 tysie. Ale jazda wysoce nieemerycka (oczywiście na rozgrzanym oleju). Budżet szykuj na dobrze powyżej 5 koła -- 27 cze 2011, o 21:53 -- i robię całość profilaktycznie od panewek po głowice a że zapytam a na cholerę panewki? Byś lepiej ten remap w końcu zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 a że zapytam a na cholerę panewki? Byś lepiej ten remap w końcu zrobił profilaktycznie, bo nie wiadomo jaki będzie 4 forek Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 No dobrze, a jak w końcu z tym budżetem :?: ok 40k km, wymieniałem 3/4 silnika wszystko zależy od sposobu użytkowania poprzedniego właściciela, ja akurat miałem pecha...no ale przyspieszyło to moją decyzję związaną z kucizną, remapem i takim tam innymi rzeczami. aha, sprawa związana z wymianą uszczelek, śruby ARP, itd to koszt rzędu 3-4k zł (tyle płaciłem w Łodzi), w innych miastach wołają nawet 7 klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 aha, sprawa związana z wymianą uszczelek, śruby ARP, itd to koszt rzędu 3-4k zł (tyle płaciłem w Łodzi) aż nie chce mi się wierzyć że tak tanio :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 To wymiana oszczelki to koszt aż 5kilo?? No to kurde grubo. Nie liczylem ze to az tyle kosztuje. A co tak nabija tą kwotę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 pewnie wyciąganie silnika, planowanie głowicy, regulacja zaworów, wymaina sporej ilości innych uszczelek i kupa innych rzeczy, które wyjdą przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 1. uszczelka pod głowicę x 2 2. uszczelka pokrywy zaworów x 2 3. pasek rozrządu 4. uszczelka pokrywy zaworów mała 5. uszczelniacz wałka rozrządu x 2 6. uszczelka kolektora ssącego 7. śruby - oczywiście jedynie ARP bo serii nie ma sensu 8. uszczelka kolektora wydechowego 9. planowanie głowic 10. regulacja zaworów (bo jak silnik wyjęty to grzech nie zrobić) 11. robocizna wszelaka - czyli wyjęcie, włożenie (to lubię najbardziej ) no i oczywiście przy okazji olej nowy z filltrem i najlepiej zmiana płynu bo sadzy zawsze trochę się dostanie do układu I się robią :roll: :? kwoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 :shock: :shock: Jest tego troszke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misialek Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 No dobrze to wygląda, treściwie, "bogato" Następne pytanie odnośnie 2,5XT - czy badanie zawartości CO2 jest w stanie zawsze zdiagnozować nadciągającą agonię uszczelek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Znam przypadek walniętej uszczelki gdzie Co2 w płynie nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 aha, sprawa związana z wymianą uszczelek, śruby ARP, itd to koszt rzędu 3-4k zł (tyle płaciłem w Łodzi) aż nie chce mi się wierzyć że tak tanio :shock: Tyle płaciłem w 2009r -- 6 lip 2011, o 11:33 -- pewnie wyciąganie silnika, planowanie głowicy, regulacja zaworów, wymaina sporej ilości innych uszczelek i kupa innych rzeczy, które wyjdą przy okazji Sama robocizna kosztuje ok 2k. Silnik musi być wyciągnięty (lub przynajmniej podniesiony), uszczelki nie są aż takie drogie, ale najlepiej jest zlecić całą robotę ASO - oryginalne części i gwarancja na wykonaną usługę jest istotną kwestią w tej całej operacji -- 6 lip 2011, o 11:36 -- No dobrze to wygląda, treściwie, "bogato" Następne pytanie odnośnie 2,5XT - czy badanie zawartości CO2 jest w stanie zawsze zdiagnozować nadciągającą agonię uszczelek? Jest to najprostsza i najszybsza metoda która MOŻE (ale nie musi) wskazywać na padniętą uszczelkę. Z pewnością są jeszcze inne metody, które wskazują w 100% na uszczelkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Robi sie fajna dyskusja o problemach z 2,5T, która jednoznacznie wskazuje że lepszym rozwiązaniem będzie jednak 2,0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 lepszym rozwiązaniem będzie jednak 2,0T no way.... aby z 2.0 uzyskać parametry 2.5 trzeba wydac duzzo wiecej niz na "zestaw" uszczelek 2.5. Poza tym lokując kolejne tałzeny można naprawde fajnie podkrecic 2.5 co w wypadku 2.0 juz się nie bedzie kalkulowało! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 lepszym rozwiązaniem będzie jednak 2,0T no way.... aby z 2.0 uzyskać parametry 2.5 trzeba wydac duzzo wiecej niz na "zestaw" uszczelek 2.5. Poza tym lokując kolejne tałzeny można naprawde fajnie podkrecic 2.5 co w wypadku 2.0 juz się nie bedzie kalkulowało! yes way... Zakładając, że w 2.0T wszystko gra, to sprawę załatwiają 3 rzeczy (mówię oczywiście o forku): - większe turbo, TD04L w zupełności wystarcza, koszt używanej w dobrym stanie 400zł, - wydajniejsza pompa paliwa, whatever, przeciętnie ok. 350 zł, - remapik no i tutaj dochodzimy do sedna, gdyż wszystko rozbija się o rocznik, a co za tym idzie ECU, ponieważ jednak temat dotyczy XT, to ECU jest nowsze i nie jest się skazanym np. na Poznań... więc również i koszt operacji może być niższy... powiedzmy z 1500 złociszy... Oczywiście dobrze jest uwolnić wydech, ale to dotyczy każdego modelu. Można też zainwestować w większy IC, wiadomo... Ogólnie uzyskanie 260KM z 2.0T nie stanowi większego problemu, a jest to moc nie do pogardzenia... 8) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.