Skocz do zawartości

Forester 2.0 XT czy 2.5 XT ??


doctor_j

Rekomendowane odpowiedzi

temat dotyczy XT, to ECU jest nowsze i nie jest się skazanym np. na Poznań

moje ECU jest też remapowalne opensource'em, i nie jestem skazany na Poznań ;)

 

uzyskanie 260KM z 2.0T nie stanowi większego problemu

tylko, że bez większego dłubania to jest chyba jakiś taki max na tej taniej turbince.

 

I mimo wszystko, nie jedzie z dołu tak, jak 2.5T. Sprawdzone tuningowany Junkers vs seryjny AdaSch...

 

I wszystko jest ok, dopóki nie zapuka panewka ;) tfu tfu :!: a uszczeleczka też się i w 2.0 zdarza, znam co najmniej 2 takie na żywo, mój i kolegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat dotyczy XT, to ECU jest nowsze i nie jest się skazanym np. na Poznań

moje ECU jest też remapowalne opensource'em, i nie jestem skazany na Poznań ;)

He he he... :mrgreen::P

Masz SF po lifcie z nowszym kompem... do 99 włącznie nie ma takiej opcji, tylko Ecutek... czyli Wlkp. :twisted: :wink:

uzyskanie 260KM z 2.0T nie stanowi większego problemu

tylko, że bez większego dłubania to jest chyba jakiś taki max na tej taniej turbince.

Generalnie jest to maksymalna wartość bezpieczna (nie wiem czym maksymalna w ogóle), ale TD04L, ponieważ jest mniejsza od TD05, lepiej się wkręca właśnie od dołu... Na standardowej TD04 pewnie można uzyskać z 230-250KM, ale dla niej to będzie zdecydowanie maks...

I mimo wszystko, nie jedzie z dołu tak, jak 2.5T. Sprawdzone tuningowany Junkers vs seryjny AdaSch...

No pojemność robi swoje... :mrgreen:

I wszystko jest ok, dopóki nie zapuka panewka ;) tfu tfu :!: a uszczeleczka też się i w 2.0 zdarza, znam co najmniej 2 takie na żywo, mój i kolegi.

To pewnie przez gazzzzzzzz... :twisted::twisted::twisted:

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz SF po lifcie z nowszym kompem

zgadza się, ale reaguję, gdyż ponieważ napisałeś był :twisted:

XT, to ECU jest nowsze

więc mówię, że nie trzeba mieć XT ;)

 

 

To pewnie przez gazzzzzzzz

ten drugy gazu nie widział ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Panowie krótka piłka .

Chcę znaleźć szybko Forka dla siostry.

Musi być automat. Był już kiedyś w domu 2.0 MY06, chciałbym teraz kupić xt.

Rozważamy tylko AT dla kobiety i wybór 2.0 XT czy 2.5 XT ?

Jaka różnica w napędach?

O spalanie nie pytam .

Nasz Ex- 2.0 AT miał sprzęgło lepkościowe zamiast centralnego dyfra .

Czy 2.0 XT i 2.5 XT (automaty) także mają taki 'ułomny' napęd ?

Za 2.0 przemawia fakt, że biorę także pod uwagę wycieczke do DE, w związku z tym akcyza będzie łagodniejsza..

Który lepszy dla kobiety w kontekście bezawaryjność, bezstres ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasz Ex- 2.0 AT miał sprzęgło lepkościowe zamiast centralnego dyfra .

Czy 2.0 XT i 2.5 XT (automaty) także mają taki 'ułomny' napęd ?

MY06 2.5XT 4-EAT ma świetny napęd VTD (taki sam jak np. w Outbacku H6). Ze względu na napęd stawiałbym na 2.5XT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie krótka piłka .

Chcę znaleźć szybko Forka dla siostry.

Musi być automat. Był już kiedyś w domu 2.0 MY06, chciałbym teraz kupić xt.

Rozważamy tylko AT dla kobiety i wybór 2.0 XT czy 2.5 XT ?

Jaka różnica w napędach?

O spalanie nie pytam .

Nasz Ex- 2.0 AT miał sprzęgło lepkościowe zamiast centralnego dyfra .

Czy 2.0 XT i 2.5 XT (automaty) także mają taki 'ułomny' napęd ?

Za 2.0 przemawia fakt, że biorę także pod uwagę wycieczke do DE, w związku z tym akcyza będzie łagodniejsza..

Który lepszy dla kobiety w kontekście bezawaryjność, bezstres ?

roznica zasadnicza - 2.5XT (o ile to nie jest auto z USA) ma skrzynke z VTD + Sportshift

o bolaczkach 2.5T wiele napisano, nie bede sie rozwodzil... mysle, ze dla kobiety w zupelnosci wystarczy 2.0XT (chociaz kobiety rozne bywaja :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w 2.5XT tez mozna zrobic remap i będzie 270 :D

 

pewnie że się da :)

mnie wyszło ok 260km ale co ważniejsze moment mam ok 425nm :twisted:

A mnie wyszło 255 KM, ale moment 440 nm :twisted: I ja mam kata.

 

Ps. Jest cośw czwartek w Piasecznie?

 

-- Wt paź 25, 2011 7:51 pm --

 

Żebym jeszcze umiał tym jeździć :(:oops::cry: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Ciekaw jestem czy ktoś tu zagląda jeszcze.

 

Dzień dobry.

Czy, któryś szanowny kolega ma wiedzę na temat silnika EJ255. Podobno montowano go również w forku xt. Ja mogę go mieć w legacy gt spec-b, at, 5eat, si-drive, wersja us, 265 km/327Nm. Szukam wszelkich info na temet tego silnika, głównie z racji na UPG i pękające tłoki.

 

Chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej o nim więc za wszelkie info bardzo dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...