tzd Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 temat dotyczy XT, to ECU jest nowsze i nie jest się skazanym np. na Poznań moje ECU jest też remapowalne opensource'em, i nie jestem skazany na Poznań uzyskanie 260KM z 2.0T nie stanowi większego problemu tylko, że bez większego dłubania to jest chyba jakiś taki max na tej taniej turbince. I mimo wszystko, nie jedzie z dołu tak, jak 2.5T. Sprawdzone tuningowany Junkers vs seryjny AdaSch... I wszystko jest ok, dopóki nie zapuka panewka tfu tfu :!: a uszczeleczka też się i w 2.0 zdarza, znam co najmniej 2 takie na żywo, mój i kolegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 a uszczeleczka też się i w 2.0 zdarza, znam co najmniej 2 takie na żywo, mój i kolegi i mój też, ale już o tym zapomniałem, chociaż bolało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 temat dotyczy XT, to ECU jest nowsze i nie jest się skazanym np. na Poznań moje ECU jest też remapowalne opensource'em, i nie jestem skazany na Poznań He he he... Masz SF po lifcie z nowszym kompem... do 99 włącznie nie ma takiej opcji, tylko Ecutek... czyli Wlkp. :wink: uzyskanie 260KM z 2.0T nie stanowi większego problemu tylko, że bez większego dłubania to jest chyba jakiś taki max na tej taniej turbince. Generalnie jest to maksymalna wartość bezpieczna (nie wiem czym maksymalna w ogóle), ale TD04L, ponieważ jest mniejsza od TD05, lepiej się wkręca właśnie od dołu... Na standardowej TD04 pewnie można uzyskać z 230-250KM, ale dla niej to będzie zdecydowanie maks... I mimo wszystko, nie jedzie z dołu tak, jak 2.5T. Sprawdzone tuningowany Junkers vs seryjny AdaSch... No pojemność robi swoje... I wszystko jest ok, dopóki nie zapuka panewka tfu tfu :!: a uszczeleczka też się i w 2.0 zdarza, znam co najmniej 2 takie na żywo, mój i kolegi. To pewnie przez gazzzzzzzz... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Masz SF po lifcie z nowszym kompem zgadza się, ale reaguję, gdyż ponieważ napisałeś był XT, to ECU jest nowsze więc mówię, że nie trzeba mieć XT To pewnie przez gazzzzzzzz ten drugy gazu nie widział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 ten drugy gazu nie widział BartZ, żałuj, że nie widziałeś. Czysta zdrowa zadbana seria 8) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 ten drugy gazu nie widział BartZ, żałuj, że nie widziałeś. Czysta zdrowa zadbana seria 8) Pozdrawiam AdaSch No żałuję... przynajmniej z punktu widzenia nowych doświadczeń... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkk13 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Panowie krótka piłka . Chcę znaleźć szybko Forka dla siostry. Musi być automat. Był już kiedyś w domu 2.0 MY06, chciałbym teraz kupić xt. Rozważamy tylko AT dla kobiety i wybór 2.0 XT czy 2.5 XT ? Jaka różnica w napędach? O spalanie nie pytam . Nasz Ex- 2.0 AT miał sprzęgło lepkościowe zamiast centralnego dyfra . Czy 2.0 XT i 2.5 XT (automaty) także mają taki 'ułomny' napęd ? Za 2.0 przemawia fakt, że biorę także pod uwagę wycieczke do DE, w związku z tym akcyza będzie łagodniejsza.. Który lepszy dla kobiety w kontekście bezawaryjność, bezstres ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Nasz Ex- 2.0 AT miał sprzęgło lepkościowe zamiast centralnego dyfra . Czy 2.0 XT i 2.5 XT (automaty) także mają taki 'ułomny' napęd ? MY06 2.5XT 4-EAT ma świetny napęd VTD (taki sam jak np. w Outbacku H6). Ze względu na napęd stawiałbym na 2.5XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Panowie krótka piłka .Chcę znaleźć szybko Forka dla siostry. Musi być automat. Był już kiedyś w domu 2.0 MY06, chciałbym teraz kupić xt. Rozważamy tylko AT dla kobiety i wybór 2.0 XT czy 2.5 XT ? Jaka różnica w napędach? O spalanie nie pytam . Nasz Ex- 2.0 AT miał sprzęgło lepkościowe zamiast centralnego dyfra . Czy 2.0 XT i 2.5 XT (automaty) także mają taki 'ułomny' napęd ? Za 2.0 przemawia fakt, że biorę także pod uwagę wycieczke do DE, w związku z tym akcyza będzie łagodniejsza.. Który lepszy dla kobiety w kontekście bezawaryjność, bezstres ? roznica zasadnicza - 2.5XT (o ile to nie jest auto z USA) ma skrzynke z VTD + Sportshift o bolaczkach 2.5T wiele napisano, nie bede sie rozwodzil... mysle, ze dla kobiety w zupelnosci wystarczy 2.0XT (chociaz kobiety rozne bywaja ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Tyle że ten Sportshit to sie nadaje przy 4 skrzyni własciwie tylko do zjezdzania z góry. A uszczelka jak to uszczelka 4 tys w reke i do Nev Sonca, zresztą uszczelka to dopiero boli jak jest łącznie z samopoziomowaniem amorów!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 uszczelka i tak mniej boli niż panewki w 2.0 HA! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Ale chyba MY06 to nie ma 2.0xt wiec po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkk13 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Najchętniej kupiłbym Forka 2.0xt z aftomatem (pomimo braku centralnego dyfra) . Ale problem widzę będzie i to nie mały. Nawet w DE jak na lekarstwo tych aut. Jest kilka ładnych, ale wolnossące i 125km w budżecie który sobie założyłem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 to dopiero boli jak jest łącznie z samopoziomowaniem amorów Niekoniecznie. Bo za niecałe chyba 70-80% jednego SLS zakładasz customowy kompletny zestaw ze sprężynami który bije na łeb zawiechę ori/oem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 a w 2.5XT tez mozna zrobic remap i będzie 270 pewnie że się da mnie wyszło ok 260km ale co ważniejsze moment mam ok 425nm A mnie wyszło 255 KM, ale moment 440 nm I ja mam kata. Ps. Jest cośw czwartek w Piasecznie? -- Wt paź 25, 2011 7:51 pm -- Żebym jeszcze umiał tym jeździć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golibroda Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Ciekaw jestem czy ktoś tu zagląda jeszcze. Dzień dobry. Czy, któryś szanowny kolega ma wiedzę na temat silnika EJ255. Podobno montowano go również w forku xt. Ja mogę go mieć w legacy gt spec-b, at, 5eat, si-drive, wersja us, 265 km/327Nm. Szukam wszelkich info na temet tego silnika, głównie z racji na UPG i pękające tłoki. Chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej o nim więc za wszelkie info bardzo dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się