lukass Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 PS. ale żeby forek leczył wrx to w szoku jestem :cool: A kto tak napisał :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 PS. ale żeby forek leczył wrx to w szoku jestem :cool: A kto tak napisał :?: Ja. Nie ma Pana płaszcza i co Pan mi zrobi ? Pozdrawiam Szturmówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 A na koniec, jak już koło sterowe ogarnięte, fura hamuje i trzyma się drogi, można sobie walnąć modyfikacje "mocowe". no właśnie... muszę przejść do czynu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Choć, z tego co opisujesz w Konfesjonale, Ty nawet przy 500Nm nie zmielisz skrzyni Nie mam pojęcia co miałeś na myśli. Nie mam ochoty/pomysłu/zamiaru modować auta bo kupiłem je na wiele lat, a tunerom silników nie wierzę. BTW To wyżej to niby ja napisałem? Jak anonsują ponad 400Nm, to realnie będzie ze 360 Oj, ja bym uważał z tymi pomówieniami. kurcze nie wiem gdzie Wy widzicie tego demona szybkości w Forku Na prostej z pod świateł na zakręty tez nie narzekam. Jeśli to ma być "bulwarowy" SUV - kup 2,5 XT 230 KM. Jeśli czasem lubisz uciec poza asfalt - 2,0XT spokojnie wystarczy Przecież one tak samo wyglądają :shock: Bo w WRX -218 koni - jest większe turbo niż w 2.0XT i faktycznie laga czuć. Jeździłem trochę wujkowym 2.0XT i muszę powiedzieć że jeździ sie bardzo przyjemnie, praktycznie zero turbodziury No proszę, a myślałem że to jest to samo. Przynajmniej jak kupowałem swojego to powiedzieli, że to jest to samo co wrx ale nieco większa buda. Płyta podłogowa ta sama. wtedy uznawali forka za znaczenie lepsze auto - oczywiście do normalnego jeżdżenia. Widziałem silnik po 60 tys z 2.5 i nie wyglądał najlepiej rzeczywiście A co mu było? przetestowaniu w realu kilku samochodów (impreza wrx, modeno st220, vectra 3,2, mazda mps, i na koniec widać co jest najlepsze, też tak miałem, ale w salonie subaru od razu powiedzieli, że forek jest lepszy. Być może 2.0 jest dużo bardziej znane i popularne niż 2.5. Mechanicy którzy pouciekali z Aso byli wyuczeni na 2.0 i nie mają już wiedzy o 2.5 które jednak się trochę różni i być może stąd taka opinia. Musiał by się wypowiedzieć ktoś z aso kto naprawe je naprawia czy faktyczie 2.5 są gorsze od 2.0. Wtedy dyskusja była by nie porzebana. Oczywicie na podstawie konkretnych danych a nie na tym co się komu wydaje a sadze tak dlatego, bo wiele osób jeździ do aso mo ma gwarancję a takie auta to miały 2.5 w turbo. Starszymi ludzie nie przyjeżdżają bo jest wiele innych warsztatów gdzie ludzie to ogarniają. Jeszcze kilka lat temu było zdecydowanie mniej subarnek na polskich drogach. W trójmieście jest wysyp subaru dieslem. Jeździ tego całkiem sporo.. dla mnie jedyną wadą 2.5 jest zwyżka ubezpieczeniowa. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doctor_j Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Dzięki za wszystkie odpowiedzi 28 w jeden dzień i prawie wszystkie na temat :razz: Zdecydowałem się na 2.0xt. Zaraz wrzucę jakiś post w dziale ogłoszeń kupię. Jeśli ktoś miałby zadbanego forka 2.0 xt rocznik 2003 lub młodszy MT w rozsądnej cenie prosze o pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 doctor_j, robisz wielki blad, tylko 2.5XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 doctor_j, robisz wielki blad, tylko 2.5XT. Bo :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 2.0 przy 2.5 nie jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Jedż do Vtech na czipa. Koniecznie. Jak anonsują ponad 400Nm, to realnie będzie ze 360 to to jest pikuś, niech od razu szuka fachowca żeby po nich pobrawiał :cool: Adasch i to nie są powówienia jak niżej piszesz. Znam osobiście kilka przypadków przeróbek przez nich robionych, moge Ci nawet dac nr. telefonów do klientów to sie ich zapytasz. (tylko trzymaj słuchawke daleko od uszu ) . Dla mnie to koszmar co oni wyprawiają i tyle . U mnie były trzy auta robione przez nich , jeden to WRX 2003, i dwa STI 06. Z jednym walczylem tydzień , aby się dowiedzieć ze jakiś debil wstawił w wiązkę elektr. przepływomierza opornik aby oszukać wskazania :roll: . A w STI 06 2.5 wstawili turbo VF36 i stroili, ale klient był u nich 6 razy z pretensjami że auto jest gorsze jak seria . Generalnie totalna porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 aby się dowiedzieć ze jakiś debil wstawił w wiązkę elektr. przepływomierza opornik jestem w tak wielkim szoku :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: naprawdę, nie wiem co powiedzieć, nie wiedziałem dobrze, że nie dałem grzebać...uff Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 2.0 przy 2.5 nie jedzie. To chyba oczywiste że 177KM przy 230KM jest wolniejsze, ale bez przesady 2.0XT to też naprawdę sprawne auto. Idąc twoim tokiem rozumowania można stwierdzić że kupienie 2.5XT to też wielki błąd, bo przy Cayenne Turbo to też nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 lukass, moim zdaniem, jak sie kupuje samochod i roznica w cenie nie jest duza, to lepiej wybrac najmocniejsza wersje. 2.5 w porownaniu z 2.0 nie ma zadnych wad (moze poza ubezpieczeniem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 2.0 przy 2.5 nie jedzie. to prawda róznica jest naprawde porażajaca [ Dodano: Sob Sty 09, 2010 9:11 pm ] dobrze, że nie dałem grzebać...uff lepiej naprawde żeby grzebali sobie w swoich chip boxach albo w swoich dupach , ale subaraki niech ich omijają szerokim łukiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 a w spalaniu nie ma różnicy a patrząc na mnie to nawet nie źle bo straszyli 15/100 jako minimum a tyle wychodzi przy dość ostrej jeździe miejskiej wiem wiem Carfit, już pisałeś - jeżdżę jak baba mając 12,6 średniej ale ja naprawdę nie mam jak inaczej. Co chwile suszarka bo to wylotowa z gdańska albo korek, korek korek, i wszyscy się pomału telepią. Sam masz kilka Aut więc pls wypowiedz się co do przyspieszeń forka Podro [ Dodano: Sob Sty 09, 2010 9:18 pm ] lepiej naprawde żeby grzebali sobie w swoich chip boxach do naszego darmowozu czyli fiat stilo JTD mam ofertę że, ze 115KM zrobienie 177KM, power boxem. Pytałem o panewki itd ale powiedzieli, że JTD to niezniszczalne silniki i spoko wytrzymują. Na pewno deklasują TDI ale... już wywalam do śmieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Sam masz kilka Aut więc pls wypowiedz się co do przyspieszeń forka Forek jest naprawde cholernie szybki , szczególnie ze startu, naprawde jest niewiele aut seryjnych co mu daje rady na skrzyzowaniach . Jest to oczywiście zasługa przełożen skrzyni, ale uważam że naprawde rewelacja. A mam totalnie seryjnego do tego zmulonego przez żone Juz nie raz ze swiateł wypasione fury za gruby hajc , na nastepnych światłach nie dojezdzały do końca obok,bądź kierowca głupa palił i udawał że mnie nie widzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 kierowca głupa palił i udawał że mnie nie widzi czyli standard, też tak mam ostatnio idiotę udawał w nissanie 350z cóż, było nieco mokro ale bez przesady bo przy Cayenne Turbo to też nie jedzie jak nie http://pl.wikipedia.org/wiki/Porsche_Cayenne cayene te najmocniejsze są nieco, szybsze i "Pojemność zbiornika paliwa: 100 l" tu też jest ogromna różnica [ Dodano: Sob Sty 09, 2010 9:24 pm ] udawał że mnie nie widzi no wiesz, złote brembo onieśmiela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 no wiesz, złote brembo onieśmiela mam czerwone z białym napisem STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 No i teraz to i ja juz nic nie wiem :shock: Ten 2,5XT kusi. A jaka jest różnica między 211km a tym 230km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 No i teraz to i ja juz nic nie wiem :shock: Ten 2,5XT kusi. A jaka jest różnica między 211km a tym 230km? nie ma wielkiej róznicy :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 A jaka jest różnica między 211km na pewno ma wyprofilowane siedzenia, osobny guziol do sprzyskiwaczy świateł, wygląda dokładnie tak samo (ale chyba brak kierunkowskazów w lusterkach a są w błotnikach, co do silników się nie wypowiem bo nie wiem [ Dodano: Sob Sty 09, 2010 9:37 pm ] mam czerwone z białym napisem STI Zajefajne, a tarcza jakiś oem subaru czy coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 a tarcza jakiś oem subaru czy coś innego? tak tak oem, tylko mi mechanik specjalnie nacioł rysy szlifierką, popros w ASO w Gdańsku, pewnie też tak moga zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 A który silnik lepiej zniesie ewentualnie LPGie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 A który silnik lepiej zniesie ewentualnie LPGie? diesel :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Wiem, wiem że profanacja :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 no wiesz, złote brembo onieśmiela mam czerwone z białym napisem STI Obrazek carfit, co to za tarcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się