AdaSch Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 twój pali 6-7l/100 jeżdżąc bardzo delikatnie. Zacznij używać gazu, to zapewniam, że wyjdzie 10-11l/100 przyspiesza jak każde auto dostępne na rynku nawet gorzej bo wg nie-ASO 11,5-11,7 Moje już 9 letnie stilo 1.9 jtd robi to 10,3 spalając przy tym 5-6l/100 podczas normalnej eksploatacji podsumowując, masz auto przyspieszające jak wszyscy. Ale radocha jest jak w focus 1.6 i wielu wielu wielu wielu innych 1.4-1.6 różnica pomiędzy foresterem turbo w benzynie a dieslem to przepaść. Przejedź się i zobaczysz. rozumiem, gdybyś porównywał 2.0d i 2.0 na. to wtedy ok. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 AdaSch, 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 zapomniałem dopisać, że delikanie używając gazu subaru benzyna turbo przyspiesza w 10s 100km/h. delikatnie używają gazu i to i tak wystrzeliwujesz najszybciej ze świateł. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Nie no spoko, zwracam honory... Generalnie motor na paliwo rakietowe jest naj... ale w pewnym wieku wyrasta się z jazdy od świateł do świateł nie patrząc przed siebie :x tylko w lusterko :? tacy kierowcy mnie troszkę irytują, ale każdy ma swój sposób bycia i jazdy i niech tak zostanie - w końcu mamy demokracje. Osobiście subarowski silnik który mnie najbardziej urzeka to 3.6 H6 -i kiedyś, jeśli jeszcze będzie mnie stać chciałbym takowy mieć Ale patrząc na paliwo-geo-politykę nie widzę tego zbyt kolorowo. Diaspora zaczyna rządzić naszym kontynentem wiec konfliktów będzie coraz więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 (...) Osobiście subarowski silnik który mnie najbardziej urzeka to 3.6 H6 -i kiedyś, jeśli jeszcze będzie mnie stać chciałbym takowy mieć (...) co specjalnego w tym silniku? parametry na tle konkurencji nie powalaja... btw, ten silnik ma jakies problemy z lancuchem rozrzadu... w 3.6 sa dwa lancuchy i ponoc jest z nimi jakis problem (zaprzyjazniony mechanik juz nie jeden taki silnik "operowal", ale w szczegoly nie wnikalem - jest jakas wada wrodzona zwiazana z lancuchami) starszy 3.0 mial jeden lancuch i jest to naprawde b. trwala jednostka (opinia tegoz mechanika), tyle ze niezbyt oszczedna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 spoko, zawsze można przerobić na LPG. Wtedy nawet 15 nie brzmi tak strasznie. btw, h6 3,6 brzmi najrozsądniej, ale przydała by się do tego turbina prosto licząc miałby z 400KM pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roguckia Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 h6 turbo... to bylo cos za.....tego najbardziej cieszyli by sie ajenci stacji benzynowych pzdr, adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 h6 3,6 brzmi najrozsądniej, ale przydała by się do tego turbina prosto licząc miałby z 400KM i miał by z 550nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ale nie zrobią, bo byłby szybszy od STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Po co robić jak można wziąć od prosiaka? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clint Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Witaj. Testowałem 2.0 S turbo z rocznika nie interesującego Cię 2000. Ostatecznie kupiłem 2.5 XT MY05. Według mnie wybór tylko jeden - 2.5XT. Wbrew pozorem nie jestem maniakiem szybkości ale skoro już kupować takie auto to dlaczego nie mieć frajdy z bezstresowego wyprzedzania w razie potrzeby. Gdybym miał jeszcze raz kupić to tylko 2.5 XT lub zwykłą wersję 2.0 bez turbiny. Pozdrawiam, Clint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Boombastic, ...no to ja sie pochwale zatankowalem do pelna az sie zaczkawil czyli 48l weszlo do baczka. przelecialem na nim jezdzac do pracy i z powrotem a to ok. 22km w sumie z czego kolo 10 juz po miescie. owszem to nie wwa ale moje spalanie to 9,8l/100km juz po wymianie UPG i jazda wg.przepisow+max.20 przelecialem na zbiorniku sporo ponad 500km.czyli da rade owszem powylaczane wszystkie wodotryski. tomasz -- Śr cze 15, 2011 12:54 pm -- AdaSch, ...poprawie sie 22km w jedna strone bo zabrzmialo jakby mniej. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 moje spalanie to 9,8l/100km przed wymianą tak dobrze nie było? (wpływ UPG na spalanie jest średni.Jeśli to prawda to zwróci Ci się wymiana uszczelek po jakimś czasie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Nic tylko UPG zamiast LPG robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalix Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 posiadam 2,5 xt my06 od tygodnia i potwierdzam, że przyjemność z jazdy jest olbrzymia Spalanie troszkę boli, gdy człowiek przesiadł się z auta, gdzie robił 800-900km na jednym baku. Jednak forek ma tak wiele zalet, że spycham spalanie na drugi plan. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Spalanie troszkę boli, gdy człowiek przesiadł się z auta, gdzie robił 800-900km na jednym bakuzawsze możesz powiększyć zbiornik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 posiadam 2,5 xt my06 od tygodnia i potwierdzam, że przyjemność z jazdy jest olbrzymia Spalanie troszkę boli, gdy człowiek przesiadł się z auta, gdzie robił 800-900km na jednym baku. Jednak forek ma tak wiele zalet, że spycham spalanie na drugi plan. pozdr. I tej wersji się trzymaj. Za chwilę bedziesz zmuszony tankować elektrony ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Mam 2.5XT a 2.0XT jezdzilem, róznica odczuwalna, jednak 2.5 ma duzo lepszy moment i duzo wiecej mocy, czuć to wyraznie w samochodzie o tych gabarytach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 zawsze w 2.0XT można zrobić remap i będzie 230KM. Nie wiem czy na seryjnej turbinie się da, ale na tej z 2.5xt da się Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 AdaSch, a w 2.5XT tez mozna zrobic remap i będzie 270 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 A co urywa się po remapie oprócz sekund? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 A co urywa się po remapie oprócz sekund? Cos tam w silniku urwac mozna po remapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Za klasykiem z YT: ljubimyj forestier. Wolę nic nie urwać w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 AdaSch, a w 2.5XT tez mozna zrobic remap i będzie 270 skwara poszedł na całość i chyba zrobił 320KM na 3 biegu był totalny wgniot i za chwilę odcinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 a w 2.5XT tez mozna zrobic remap i będzie 270 pewnie że się da mnie wyszło ok 260km ale co ważniejsze moment mam ok 425nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się