-
Postów
63 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
nie powiem :-P
-
Skąd
Kraków/Krzeszowice
-
Auto
Forester MY07 2.0 A/T
Outback MY03 H6 A/T
Forester MY13 2.0 XT
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia misialek
..:: Swojak ::.. (2/13)
5
Reputacja
-
misialek obserwuje zawartość Forester XT 2.0 MY13-18 ogólne ważenia , Outback - szybkie pytanie , Wrażenia z jazdy - sterowanie Volvo XC90 vs. Forester i 2 innych
-
Szybkie pytanie OBK 2007 2,5 AT BiFuel: 1. Czy da się komfortowo podróżować z prędkościami autostradowymi przy 4 biegowym automacie? Ile ma rpm przy ok 130-140km/h? 2. Czy problemy z UPG dotyczą również wersji BiFuel (przebieg ok 250kkm)?
-
Wrażenia z jazdy - sterowanie Volvo XC90 vs. Forester
misialek odpowiedział(a) na maatohewetbi temat w Forester
Pojeździłem 4 lata ostatnia wersją XC70, teraz mam drugiego Forka (SJ), jeździłem kilkoma innymi modelami, to może coś napiszę. Zdecydowanie sugeruję, podobnie jak przedmówcy, żebyś się przejechał jednym i drugim bo to dwa zupełnie inne auta w kontekście jazdy, zachowania na drodze, jak i ogólnych wrażeń w środku. W skrócie Volvo: słabo skręca, słabo hamuje, słabo się tym parkuje w mieście. Fajny komfort, materiały i ogólne wrażenia z przebywaniu w środku. Dynamiczna jazda irytuje, nawet jeśli masz dużo koni, to i tak ma się wrażenie, że reszta auta za tym nie nadąża. Natomiast Do spokojnego cruisingu na drugi koniec kontynentu idealne. W skrócie Forester: skręca, hamuje, fajnie parkuje. Wystarczający komfort, paździerzowe materiały, ogólne wrażenie takie sobie, wiele rzeczy zrobiono z tego co akurat było pod ręką, ale ogólnie byle czego (Azjatycka motoryzacja z tamtych lat tak ma). Dynamiczna jazda (jeśli silnik pozwoli) nie sprawia większych problemów dla podwozia. Słabe wyciszenie daje się we znaki przy prędkościach autostradowych. Volvo będzie ok 300kg cięższe i to czuć na każdym kilometrze, górce i zakręcie. Ogólnie volvo trzyma się jakiejś spójnej filozofii stylistycznej niezależnie od modelu czy rocznika na przestrzeni ostatnich 2 dekad. Widzisz jakiś przełącznik, czy patrzysz na zegary i wiesz, że to volvo. Subaru (i nie tylko) kompletnie nie ma to w poważaniu, ich auto ma mieć symetryczne AWD a reszta jest kompletnie drugorzędna. Uogólniając - na krótkie tripy w koło komina, do miasta, jak liczysz każdą złotówkę na obsługę - Forester. Dłuższe trasy, spokojne tempo, odpoczynek - XC90. Nie ma za co -
Albo wystarczy przy zakładaniu tematu podać w tytule generację auta. Ale komu się chce oszczędzać czasu innym?
-
Nie. Szum proporcjonalnie wzrasta wraz z prędkością i nie jest to szum od np. lusterek.
-
Ksenony w przedliftowym XJ świecą jako tako. Nie jest źle ale podniecać też się nie ma czym. To co mnie najbardziej w nim wkurza od samego początku, to ten permanentny szum słyszalny niemal zaraz po ruszeniu (od ok 30-40km/h). Jak bym słyszał kręcące się koła. Też tak macie?
-
Temat zakładany rok temu a ja właśnie przygarnąłem Forka XT MY13 do garażu. Pierwsze wrażenia pozytywne, tzn typowe dla subaru: lekkość jazdy i dynamika oraz byle jakie materiały wykończeniowe Czy ktoś z Was wygłuszał drzwi, ewentualnie nadkola lub bagażnik w tym modelu? Po volvo trochę przyzwyczaiłem się do tego, że nie słyszę każdej przelatującej muchy
-
Jak nie zagląda, jak zagląda ;) Nie muszę komentować każdego wpisu. Czytam z zainteresowaniem, bo wszystkie dotychczasowe doświadczenia motoryzacyjne oraz potrzeby wskazują, że ostatni FXT byłby dla mnie rozwiązaniem niemal idealnym. Jeśli tylko ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia z codziennego użytkowania to sądzę, że nie tylko ja je chętnie przeczytam. BTW na tego typu forach mógłby być przyklejony tego typu wątek przy każdym modelu. Z pewnością zaoszczędziłoby to wielu innych zbędnych wątków.
-
Zastanawiam się nad powrotem do marki, obecnie mam XC70 3,2B +LPG i optymalny byłby dla mnie ostatni Forester XT (MY13-18). Krótkie pytania do użytkowników, zwłaszcza wersji 2,0 XT CVT: 1. Za co lubicie ten samochód? 2. Za co nie lubicie tego auta? 3. Czy kupilibyście go ponownie, a jeśli nie to co na jego miejsce?
-
Przyznać się tu proszę o ile uszczupliła się świnka skarbonka po takiej robocie? Piąteczka stykła? PS. Wyrazy współczucia, cena banana na twarzy w subaru jest wysoka :wink:
-
Ja użytkowałem "pegaza 650" ponad 2 lata. W zasadzie miło wspominam ten sprzęt, jak każda maszyna ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne: + prosta trwała konstrukcja + trwały i ekonomiczny silnik + wygodna pozycja + komfortowe zawieszenie i siodło + łatwy do opanowania przez początkującego kierowcę + dobry stosunek ceny do całokształtu - czas oczekiwania i dostępność niektórych oryginalnych część - kultura pracy jednocylindrowego Rotaxa nie powala poniżej 3tys/obr - słabe hamulce (pomaga nieco wymiana przewodów na stalowy oplot)
-
@miras - kup jakiegoś urala z wózkiem - będzie wilk syty i owca będzie miała orgazm
-
Taką pomarańczę 690 to bym przygarnął ale nie na łysych gumach (SM) tylko normalnych (enduro) Z relacji gości co śmigali mniejszymi pomarańczami to przy 690 trzeba się trochę napracować żeby moto wiedziało że ma kierownika a nie odwrotnie. Może ktoś mnie oświeci czym różni się fazer 600 od XJ600 :?: Pojemność, moc, geometria - pozycja niemal identyczne więc po chusteczkę yamaha wypuściła dwa tak podobne sprzęty :?:
-
Ja tak otwarłem sezon tak, że w połowie lutego, w największą śnieżycę sprzedałem moto... teraz jestem na kupnie sprzętu i nie wiem, którą firmę wybrać Mutsy/ X-Lander/ Maxi Cosy...
-
A wiesz co to jest Święty Spokój :?: Może nie wszyscy chcą jeździć szybko, może nie wszyscy podniecają się bulgotem z wydechu, może nie wszyscy chcą nasłuchiwać po każdym pałowaniu kresu panewek, może nie wszyscy chcą patrzyć się we wskaźnik temp płynu chłodzącego w oczekiwaniu na akcję "uszczelka", może nie wszyscy chcą jeździć na złotych felgach... ...może po prostu są tacy, dla których priorytetem jest właśnie Święty Spokój czyli przemieszczenie się z pkt A do pkt B niezależnie od warunków drogowych, stanu nawierzchni, wieku i przebiegu swojego pojazdu i tego co myślą inni :wink:
-
To skoro Panowie i Panie Inżynierowie poprawili już podstawową benzynę to pytanie kiedy poprawią/wymienią podstawową skrzynię A/T (4EAT) w foresterze?? Ma pan jakieś sygnały na ten temat?