Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar założyć na zimę felgi z WRXa Buga. Orientujecie się, czy wchodzą na specowy zacisk?
16 czy 17 cali?

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Krzyżanocze napisał:

Rozstaw szpilek jest inny chyba co? 114,3 vs 100 leg

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

W WRX masz szpilki tak samo jak w specu 5x100, miałem 17ki z WRXa (hawk albo blob) na spec b i było cacy

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego ci się orientuję to 17 wchodzą. Z 16 jest problem

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany,

czy ktoś ma doświadczenia z wymianą wału napędowego w specu kombi w automacie? 

warto inwestować w nowy czy używki się sprawdzają? regeneracja podobno nie wchodzi w grę bo potem problem z wyważeniem.

ktoś coś?

 

[zdiagnozowany luz na wale na podstawie szumu przy tylnym dyfrze przy dodawaniu gazu oraz metalicznych głośnych uderzeń przy przerzucaniu przekładni automatu z P na R czy D]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, pigua napisał:

Pany,

czy ktoś ma doświadczenia z wymianą wału napędowego w specu kombi w automacie? 

warto inwestować w nowy czy używki się sprawdzają? regeneracja podobno nie wchodzi w grę bo potem problem z wyważeniem.

ktoś coś?

 

[zdiagnozowany luz na wale na podstawie szumu przy tylnym dyfrze przy dodawaniu gazu oraz metalicznych głośnych uderzeń przy przerzucaniu przekładni automatu z P na R czy D]

BTW jaki masz przebieg ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo dziwne - 215/50/17 są rozmiarem bliższe a i tak mniejsze. 215/45/17 to rozmiar, na jakim jeździłem w Imprezie GD. 

 

Choć znalazłem takie info w dziale technicznym:

 

W danych homologacyjnych modelu Legacy/Outack 04 dotyczących ogumienia przedstawione są następujące dopuszczalne rozmiary opon.

 

Limuzyna i Kombi 2,0 l i 2,5 l:

195/65 R15 91V

205/60 R15 91V

205/55 R16 89V

215/45 R17 87W

 

Limuzyna i Kombi 3,0 l:

215/45 R17 87W

 

Outback 2,5 l:

215/60 R16 94V

 

Outback 3,0 l:

215/60 R16 94V

215/55 R17 94V

 

Tyle dane homologacyjne, inne rozmiary są zakładane tylko na ryzyko właściciela bądź producenta aftremarketowych felg.

 

Więc chyba faktycznie tak jest.

Edytowane przez dr.elich
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kudlatypawelek napisał:

 http://www.rimsntires.com/specspro.jsp  - dobra opcja do sprawdzenia sobie co i jak z felgą/oponką + różnice we wskazaniach licznika prędkości

 

przerabiałem kilka stronek tego typu i ta chyba faktycznie jest najlepsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2018 o 12:48, pigua napisał:

Pany,

czy ktoś ma doświadczenia z wymianą wału napędowego w specu kombi w automacie? 

warto inwestować w nowy czy używki się sprawdzają? regeneracja podobno nie wchodzi w grę bo potem problem z wyważeniem.

ktoś coś?

 

[zdiagnozowany luz na wale na podstawie szumu przy tylnym dyfrze przy dodawaniu gazu oraz metalicznych głośnych uderzeń przy przerzucaniu przekładni automatu z P na R czy D]

To ja podbije i napiszę jak to wygląda w manualu. U mnie zaczęło się od stukania w okolicach tylnego mostu przy ruszaniu, najpierw tylko przy mocniejszym przyspieszaniu, później już było tylko gorzej. Diagnoza MTS to tuleje mocujące dyfer ale zanim zamówili części itd to wał się rozsypał. I teraz kwestia pytania odnośnie wymiany. U mnie wpadła używka i pojawiły się wibracje przy 100-120 kmh, także stawiam na brak wyważenia. Kupiłem kolejną używkę i mam zamiar najpierw ją wyważyć, bo w sumie to chyba da się ogarnąć.

Nowy wał to koszt około 5000zł, używka 150-300zł. Ja zaryzykowałem bo te 5k PLN to troszkę sporawo. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

No i dorzucę pytanie: czy ktoś regenerował wał w swoim Subaru i ma jakieś doświadczenia?

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...