Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

To i ja się wypowiem. Rekordowo niskie spalanie jakie uzyskałem Legacy 2.0 (miałem czas i chciałem sobie sprawdzić z ciekawości), trasa Kraków-Lublin, noc to 6l, wg komp 5.8 (unikanie hamowania, jazda 70-100 km/h). Średnio trasa mieszana pali mi 9l, ostrzej 10l.

STI 2,5t średnio 13,5l(pół na pół ostro i spokojnie), najmniej 12,5 najwięcej 16l.

Myślę, że spokojnie 3.0 na autostradzie przy jednostajnej jeździe ok 150km/h da się zejść poniżej 10l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

...faktem jest że spalanie w mieście H6 (mam manuala) jest dość wysokie jak na pojemność 3,0 w porównaniu z konkurencją. Wg moich obserwacji nigdy nie przekroczyłem 15 L/100 km (trasy tylko po stolicy ok. 20 km dziennie; rano i po południu korki ).Średnio pali 13-14 l. Spalanie fabryczne 17 L - to faktycznie b.dużo w obecnych czasach dążenia producentów aut do minimalizowania emisji CO2 i spalania nawet w jednostkach o pojemności 3.0 i większych. Nowy silnik Subaru 3.6 wobec 3.0 jest oszczędniejszy, a napęd AWD nie dokłada więcej w mieście jak 1-2 L/100 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Was wszystkich zgaszę, bo nie starając się po mieście mialem ostatnio 22l/100km, gdybym pocisnąl bardziej to by bylo jeszcze więcej. Subaru AWD nie jest dla oszczędnych i koniec, należy się z tym liczyć, ja mimo wcześniejszych protestów i pytań już się z tym pogodzilem - trudno, radość z jazdy (szczególnie zimą) wszystko wynagradza :)

 

22 ?? tyle ciężko nawet cayenem V8 spalić po mieście ! Masz niesprawne auto albo specjalnie jechałeś na duże spalanie.

 

Niestety nie... Sęk w tym, że spalanie jest wprost proporcjonalne do dynamiki jazdy i odwrotnie proporcjonalne do dlugości pokonywanych tras. W moim przypadku jeżdżę dynamicznie, tak mi się przynajmniej wydaje :P i na bardzo krótkich odcinkach - ok 1,5km. Moim zdaniem w tym przypadku takie spalanie jest dopuszczalne. Na potwierdzenie, wcześniej jeździlem Maximą z 3 litrową V6 Po mieście wychodzilo srednio 15, czasami nawet 18 - to auto też bylo niesprawne?

 

Cala ta dyskusja opiera sie na wlasnych doswiadczeniach - Panowie (i Panie) wlączcie wyobraźnię, można spalić więcej, a często można też spalić mniej :D

 

1.5km ? Hmm to ekstremalny przypadek :) Jeździsz na ssaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wydawało mi się, że ten niezwykle emocjonujący wątek o spalaniu znajduje się w innym miejscu Czyż nie

Też uważam , że nalezy zakończyc :idea: ale i podsumować z w/w wypowiedzi mozna dojsc do wniosku , ze nowy Legacy bedzie palił b. malo :grin: pod warunkiem , ze bedzie prowadzony przez oszczednego Szweda....w Szwecji..i jedynem przeciwnikiem moze byc Matiz ale i tak powyżej 150 bedzie palił wiecej.... :razz:

Wracając do tematu zamówiłem na demo Leg. sedan 2.0 z " nowym bezstopniowym AT , głównie po to żeby obalic mit , ze AT w BMW szybciej zmienia biegi :mrgreen: Zamówiłem równiez Leg.sedam GT z max. wyposażeniem poniewaz uważam , że bedzie to konkurencja dla STI tyle , że z AT co ostatnio , prawdopodobnie ze wzgledu na " doswiadczenie " bardziej mnie interesuje.....

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wydawało mi się, że ten niezwykle emocjonujący wątek o spalaniu znajduje się w innym miejscu Czyż nie

Też uważam , że nalezy zakończyc :idea: ale i podsumować z w/w wypowiedzi mozna dojsc do wniosku , ze nowy Legacy bedzie palił b. malo :grin: pod warunkiem , ze bedzie prowadzony przez oszczednego Szweda....w Szwecji..i jedynem przeciwnikiem moze byc Matiz ale i tak powyżej 150 bedzie palił wiecej.... :razz:

Wracając do tematu zamówiłem na demo Leg. sedan 2.0 z " nowym bezstopniowym AT , głównie po to żeby obalic mit , ze AT w BMW szybciej zmienia biegi :mrgreen: Zamówiłem równiez Leg.sedam GT z max. wyposażeniem poniewaz uważam , że bedzie to konkurencja dla STI tyle , że z AT co ostatnio , prawdopodobnie ze wzgledu na " doswiadczenie " bardziej mnie interesuje.....

AK

 

A może jakiegoś kombiaczka dla mojego taty? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Was wszystkich zgaszę, bo nie starając się po mieście mialem ostatnio 22l/100km, gdybym pocisnąl bardziej to by bylo jeszcze więcej. Subaru AWD nie jest dla oszczędnych i koniec, należy się z tym liczyć, ja mimo wcześniejszych protestów i pytań już się z tym pogodzilem - trudno, radość z jazdy (szczególnie zimą) wszystko wynagradza :)

 

22 ?? tyle ciężko nawet cayenem V8 spalić po mieście ! Masz niesprawne auto albo specjalnie jechałeś na duże spalanie.

 

Niestety nie... Sęk w tym, że spalanie jest wprost proporcjonalne do dynamiki jazdy i odwrotnie proporcjonalne do dlugości pokonywanych tras. W moim przypadku jeżdżę dynamicznie, tak mi się przynajmniej wydaje :P i na bardzo krótkich odcinkach - ok 1,5km. Moim zdaniem w tym przypadku takie spalanie jest dopuszczalne. Na potwierdzenie, wcześniej jeździlem Maximą z 3 litrową V6 Po mieście wychodzilo srednio 15, czasami nawet 18 - to auto też bylo niesprawne?

 

Cala ta dyskusja opiera sie na wlasnych doswiadczeniach - Panowie (i Panie) wlączcie wyobraźnię, można spalić więcej, a często można też spalić mniej :D

 

1.5km ? Hmm to ekstremalny przypadek :) Jeździsz na ssaniu.

 

I dlatego w przyszlym roku wyprowadzam się 15 km dalej :) Spalanie będę mial niższe :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Andrzeju a może Pan nam zdradzić oficjalne ceny nowego Legacy albo chociaż tego GT którego Pan zamówił, bo dokładnie też nad GTkiem z full wypasem myślę.

Cen nie znam ale mam nadzieje , ze beda podobne :idea: do poprzedniego modelu. Ten nowy jest zdecydowanie wiekszy...więc..... :neutral: . Wyposazenie tego GT :mrgreen: jest tak skomplikowane :razz: , ze Raja zaraz tel. poprosze , żeby przybliżyl na forum.....

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposazenie tego GT :mrgreen: jest tak skomplikowane :razz: , ze Raja zaraz tel. poprosze , żeby przybliżyl na forum.....

AK

 

telefon był, więc mówię jak to wygląda...

 

wersja GT występuje tylko i wyłącznie w pakiecie Sport inaczej Gran Turismo :wink:

Z zewnątrz auto wyróżnia obniżone, utwardzone zawieszenie Bilstein oraz 18" alu. Dodatkowo w przedniej części nadwozia widoczne sa przyciemnione klosze reflektorów, sportowa atrapa chłodnicy (czarna siateczka) oraz sportowy zderzak (jakieś tam spojlerki). Wewnątrz standardowo będzie karbonowe wykończenie, skórzana tapicerka oraz elektrycznie regulowany fotel kierowcy i pasażera z funkcją pamięci :idea:

Podgrzewane fotele i pióra wycieraczek - standard. Dodatkowo jako nowość: czujnik zmierzchu i deszczu :mrgreen:

Na życzenie będzie można zamówić Legacy GT w konfiguracji MAC (nagłośnienie Macintosh z dyskiem 40Gb, navi, bluetooth i innymi nowinkami). Przy nawigacji normą jest bluetooth + kamera cofania). Właśnie wersje MAC zostały zamówione w ciemno przez właścicieli aktualnych SPEC B.

 

Jestem bardzo ciekawy tego samochodu, bo w solonie już nudą wieje, przyda się coś nowego :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale ile kosztuje ten 2.5T z automatem ?;) bo o to głównie chodzi czyli o cenę.

 

cena jest kwestią drugorzędną :roll:

będzie kosztował tyle ile jest wart, a przy dobrych negocjacjach z rajem, może nawet ciut mniej :mrgreen::mrgreen:

 

na pewno ze 30% mniej jak beema o tych osiągach i w tym samym wyposażeniu :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raju, a czy będzie też Outback w wersji GT :?:

 

Outback tylko 2.0D, 2.5 N/A oraz 3.6

Pakiet Sport nie jest przewidziany dla Outbacka.

Jedynie model Legacy 2.0D - S, 2.5l S

Nie mam jeszcze żadnych informacji odnośnie Legacy 3.0/3.6 :?: :!: :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale ile kosztuje ten 2.5T z automatem ?;) bo o to głównie chodzi czyli o cenę.

 

cena jest kwestią drugorzędną :roll:

 

to się nazywa profi handlowiec. :grin:

 

jeżeli produkt, który oferuje sprzedawca, jak i poziom obsługi, spełnią oczekiwania klienta z nawiązką, to uwierz mi, że kwestie finansowe zaczynają odgrywać role drugoplanowe :wink:

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystki informacje dotyczące specyfikacji technicznej (osiągi itp.) oraz wyposażenia po 14 września po IAA.

 

Jeżeli będę wiedział coś wcześniej, na pewno dam znać.

Zresztą jak widzicie po modelu 2.5 GT, ja już "coś" wiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale ile kosztuje ten 2.5T z automatem ?;) bo o to głównie chodzi czyli o cenę.

 

cena jest kwestią drugorzędną :roll:

będzie kosztował tyle ile jest wart, a przy dobrych negocjacjach z rajem, może nawet ciut mniej :mrgreen::mrgreen:

 

na pewno ze 30% mniej jak beema o tych osiągach i w tym samym wyposażeniu :cool:

 

no skoro ma już wyżej wspomniany czujnik zmierzchu i podobny wynik 0-100 to rzeczywiście może konkurować z BMW :mrgreen:

you pay peanuts you get monkeys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie kosztował tyle ile jest wart, a przy dobrych negocjacjach z rajem, może nawet ciut mniej

 

czyli po negocjacjach z rajem bedzie mniej wart? To lepiej kupowac u kogo innego :mrgreen:

 

 

PS kurcze raju wie wiecej nt. tego samochodu niz ja, to jest nie fair! :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...