levy Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 czy takie rozwiązanie mieści się pod seryjną felgę 17" od MY07XT ? Niestety , nie. AK Jak to nie, u mnie pasują :wink: :shock: :shock: :grin: więc co to jest dokładnie ten "zestaw ham. Brembo +- 7000 zł" bo być może mówicie o czymś niedokładnie tym samym. może jakiś part number lub link plisss ... ssz zacisk BREMBO wchodzi na seryjna felgą ale pod warunkiem dania dystansu 5mm. ASO z wiadomych względów nie założy Ci tego , bo nie daj Bóg pojedziesz do innego ASO zobaczą i będzie mała chryja Lepiej kup u A.K. ten zestaw i albo zamontuj gdzie indziej, albo kup inne felgi A co "złego" jest w dystansach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Jutro testuję na trasie nowe tarcze Brembo Sport. Pierwsze wrażnia pozytywne. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Jutro testuję na trasie nowe tarcze Brembo Sport. Pierwsze wrażnia pozytywne. :razz: Brembo Sport rulez :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Odświeżam temat tarcz (znowu do wymiany ), jakie waszym zdaniem wybrać spośród tych: - ATE - Zimmermann (z otworami) - Brembo Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 dorzucę 3 grosze do rozważań Kolegów - mnie mocno zaskakuje trwałość hamulców w outbacku - otóż moje tarcze mają już ponad 90kmil, co w przypadku auta o osiągach nieco ponad przeciętnych i zupełnie słusznej masie stanowi znakomity wynik. Dodać trzeba, że nie są to najbardziej proste tarcze świata (były już przetaczane przy przebiegu około 30kmil) i przy najbliższym przeglądzie pójdą na emeryturę, ale i tak uważam, że trwałość mają super (aha, pamiętać trzeba, że auto jest pozbawione możliwości hamowania silnikiem - to automat jest). Ale faktycznie hamulce outback ma kiepskie i trzeba je wzmocnić, zastanawiam się tylko czy sama wymiana tarcz i klocków wystarczy? Jeśli nie - macie pomysły co jeszcze trzeba zmienić i na co? Aha felga - oczywiście seryjna 17`` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 felga - oczywiście seryjna 17 pod 17 w OBK powinny wejść zaciski z WRX-a. [ Dodano: Pią Kwi 09, 2010 12:06 pm ] Zimmermann bez otworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 pod 17 w OBK powinny wejść zaciski z WRX-a. wchodzi na pewno :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 OK, a kto dla WRX robi zaciski? TO jest subarowskie, czy jakieś Brembo, czy inny wynalazek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 W H6 sprawdzały mi się świetnie seryjne zaciski, tarcze Zimmermann pełne bez dziur (wystarczą) i klocki Ferrodo DS2500 - wszystko na felgach 16. Hamowało pięknie. Zaciski z WRX raczej nie pomogą, bo WRX też nie ma zabójczej siły hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 W H6 sprawdzały mi się świetnie seryjne zaciski, tarcze Zimmermann pełne bez dziur (wystarczą) i klocki Ferrodo DS2500 - wszystko na felgach 16. Hamowało pięknie. Zaciski z WRX raczej nie pomogą, bo WRX też nie ma zabójczej siły hamowania. zwłaszcza z masą OBK. propozycja kolego jest bardzo rozsądna. W WRXie mam Tarox'y G88 i DS2500. W porównaniu z seryjnym hamulcem to przepaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 W H6 sprawdzały mi się świetnie seryjne zaciski, tarcze Zimmermann pełne bez dziur (wystarczą) i klocki Ferrodo DS2500 - wszystko na felgach 16. Hamowało pięknie. Zaciski z WRX raczej nie pomogą, bo WRX też nie ma zabójczej siły hamowania. Witam w klubie, właśnie tez założyłem Zimmermanna gładkie, ale klocki czerwone EBC - i w stosunku do tego co wyło wcześniej - malina. Muszę się odzwyczajać od duszenia pedału hamulca, a przestawić na dotykanie go :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Witam. Zamierzam wymienic tarcze +klocki i znalazlem na stronie intercars tarcze od forysia s-turbo do modelu od 2002w góre nazywaja sie brembo nawet niezla cenka tylko jest pytanie czy one beda pasowac?http://sklep.intercars.com.pl/? dodam ze nie jezdzę jakoś agresywnie bardziej chodzi mi o jakość brembo wydaję sie dobrą firmą a kasa mniej wiecej to co trw:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oaks Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Polecali mi ostatnio DBA nacinane + klocki OMP road&sport. Komplet nieco droższy od standardowych. Podsumowanie było jednak takie, że nie będzie dużo lepiej hamował Skoro temat odkopany, może się ktoś wypowie? A może lepiej Zimmermanny + EBC? A może tanie Brembo + ferodo ds2500? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Tarcze nie mają takiego znaczenia jak klocki. Skuteczność hamowania dają właśnie dobre klocki, a tarcze mają po prostu to wytrzymać. Gładkie Zimmermanny chyba nie są złe, nie powiginały mi się mimo znacznych obciążeń. DS2500 są super, EBC-nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Problem nie dotyczy samych tarcz i klocków ponieważ ich zmiana przyniesie raczej marne efekty. Niestety aby uzyskać radykalną poprawę trzeba zmienić zaciski, tarcze , klocki + płyn + czasami przewody + czasami felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Adam12 prosze Cie Tak najlepiej zalozyc ten zestaw za 10 tzl Brembo Sport HP + seryjne klocki i problemy z glowy :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 kilka osób przerabiało ten temat i wszystkie były rozczarowane efektami dlatego wolałem uprzedzić następnych no ale czasami półśrodki spełniają swoja rolę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 kilka osób przerabiało ten temat i wszystkie były rozczarowane efektami dlatego wolałem uprzedzić następnych no ale czasami półśrodki spełniają swoja rolę. Ja tam jestem zadowolony! Po wielu kompletach różnych producentów najdłużej wytrzymują Brembo Sporty z klockami Ferodo (nie pamiętam modelu). Do tego zacisk z GT/WRX i jest dobrze. Oczywiście do STi jeszcze daleko, daleko :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Adam12 prosze Cie Tak najlepiej zalozyc ten zestaw za 10 tzl Brembo Sport HP + seryjne klocki i problemy z glowy :!: dokładnie Hawk HP+ zrobi robotę i kosztuje mniej niż ferodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Czy ktoś z was wie, z jakiego roku zacisków WRX (przód) szukać do OBK H6 2004? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Czy ktoś z was wie, z jakiego roku zacisków WRX (przód) szukać do OBK H6 2004? W WRX'ach był tylko jeden rodzaj czterotłoczkowych zacisków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satori Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam, odświeżę temat.Jakie klocki hamulcowe polecicie do Obk`a 2008 wersja USA? czy podczas zmiany klocków z przodu, warto od razu zmienić i na tyle? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się