Harvester Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 W związku z tym, że hamulce w moim OBKu ostatnio doprowadziły mnie na skraj zawału serca, mam pytanie czy ktoś wymienił u siebie na inny zestaw (jaki) i jak się to sprawuje :?: Czy skórka jest warta wyprawki :?: Każdy mówi, że tak. A co Tobie się przytrafiło ? Jaka jest Twoja historia z hamulcami OBK ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Trochę miałam problem wyhamować w Nidzicy jak mi się światełko na czerwień zmieniło. Prędkość miałam jak najbardziej nieprzepisową oczywiście. Moja mina :shock: . Wrażenia :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Trochę miałam problem wyhamować w Nidzicy jak mi się światełko na czerwień zmieniło. Trzeba było jechać Prędkość miałam jak najbardziej nieprzepisową oczywiście. Coś się rozszalałaś ostatnio nam Spalania nie powiesz, prędkości przekraczasz..... :roll: Moja mina :shock: Ja bym winił samochód Wrażenia :???: Skądś to znam. U mnie jeszcze dochodzą badziewne opony + czasami cienka warstwa piachu na drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Dlatego szukam sprawdzonych opinii, bo w domu mam rozmowy typu: jakbyśmy kupili beemke, to ... Taki kaprys trochę kosztuje, nie mówiąc już o tym, że w lutym/marcu kupowałam nowe 4 zimówki i mam jeszcze 2 dodatkowe, no i jedną z zapasu, o której już Ci wspominałam. Dlatego nie wiem, czy się pogodzić z tym co mam, czy jednak nie. Wstępnie zadałam temat w serwisie i mają się zorientować co, jak i za ile. Nie wiem tylko, jakie są opinie użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 apal, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Harvester, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 apal, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Testowałem wiele zestawów w OBK i mega kicha. Szkoda, że moje auto nie jest na gwarancji.. Czekam na zestaw vBrembo od Carfita....podobno trwałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 ALEX, czekam na opinię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Ja tydziń temu wymieniłem w swoim OBK-u tarcze i klocki. Tarcze założyłem subaroskie (made in japan), poprzednie były made in usa (total szajs), klocki założyłem Lucasa, piszecie ze są do bani, ale u mnie ładnie się ułożyły i jest ok. Powiem nawet że o wiele, wiele lepiej niż poprzednio. Mam pytanie. wyczytałem na forum, że co jakoś czas powinno się czyścić czujniki ABS, nigdy wcześniej tego nie robiłem, czy ktoś może coś powiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę, które elementy czójnika są najbardziej newralgiczne itd. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 poprzednie były made in usa Skad wiesz ze usa? W usa juz sie nic nie produkuje od kilku lat, wszystko jest china. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Na tarczach jest wybite usa na tych nowych mam japan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Tarcze założyłem subaroskie (made in japan) A ile przejechałeś bez bicia na starych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Tarcze założyłem subaroskie (made in japan) A ile przejechałeś bez bicia na starych ? Tak wogule to miałem na tych fabrycznych przejechane 27kmil , przez ostatnie dwa tysiące to było zbyt mocno odczuwalne to bicie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wil3 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Wymienilem tarcze tył na Subarowe oraz klocki na Ferodo Performance (przod i tyl). W hamowaniu z predkosci ponad 170-180 kierownica drga i chyba nic na to sie nie poradzi. Ponizej 160 jest ok. Powyzej 180... hmm mniej wiecej caly czas tak samo od 180 wzwyz - kierownica mocno drga. Ot, ten typ tak ma, na szczescie takie predkosci osiagam dosc rzadko. Do 160 hamowanie OK. EDIT> tak nawiasem, ostatnio mialem przyjemnosc cwiczyc hamowanie awaryjne (SJS) z malych predkosci (50km/h) i droga hamowania baardzo krotka. Porownujac do poprzednich klockow niebo a ziemia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Ot, ten typ tak ma, na szczescie takie predkosci osiagam dosc rzadko. Do 160 hamowanie OK. Mówiłem Ci, że z hamulcami jest problem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wil3 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Mówiłem Ci, że z hamulcami jest problem :wink: No niestety, zgadza sie, to chyba najslabszy punkt tego auta ale w tym stanie, w jakim jest teraz, juz mi pasuje. Jak pisalem, w rozsadnych predkosciach doprowadzilem do tego, ze jest jak najbardziej OK. Wczesniej kierownica bila juz przy hamowaniu ze 140. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pt@h Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 mam obk us my06 i chetnie bym sobie polepszył hamowanie.... skrzynia automat jazda miejska + polska drogowa extrema, zero upalania, gonitw, zap...lania na złamanie karku itp czy zmienić wystarczy same klocki, czy "koniecznie" trzeba tez tarcze? Czy rzeczywiście do "zwykłej" jazdy dobre i niedrogie są klocki Remsa? czy robią je do obk my06 us? czy tarcze "fabryczne" obecnie dostepne są lepsze niż fabryka w US zamontowała? czy wystarczy zmienić z "oryginałów" US na "oryginały" japońskie? czy może trzeba kupić tarcze zamienniki Brembo czy coś tam innego, tańszego? Wystarczy, żeby OBK hamował jak Meganka mojego Papy pozdro,B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 pt@h, za $600 + wysylka, mozesz sobie zamowic nowe hamulce od Legacy GT, tarcza ma srednice o 2cm wieksza niz te w OBK, warunkiem jest posiadanie kol 17". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dentysta1 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Czy wymiana, upgrade części lub całego układu hamulcowego powoduje utrate gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Czy wymiana, upgrade części lub całego układu hamulcowego powoduje utrate gwarancji? nie powoduje utraty ,jezeli już to na układ hamulcowy, ale i on (seryjny) praktycznie nie podlega gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dentysta1 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Czy wymiana, upgrade części lub całego układu hamulcowego powoduje utrate gwarancji? nie powoduje utraty ,jezeli już to na układ hamulcowy, ale i on (seryjny) praktycznie nie podlega gwarancji. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pt@h Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 @ Kuba koła mam 16ki .... i całkiem mi z nimi dobrze, bo zdarza mi sie omijać korki itp szutrami, wiec wolę wyższy profil.... co się da poprawić w takiej konfiguracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dentysta1 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Czy ktoś miał okazje przetestować EBC Green lub Red w/g poniższych linków wypadają całkiem przyzwoicie: http://www.ebcbrakes.pl/samochody/testklockow.html http://www.ebcbrakes.pl/samochody/auto_ ... rtykul.pdf http://www.ebcbrakes.pl/samochody/auto_hi-fi_test.pdf Myśle o wymianie standardowych zarówno z przodu jak i z tyłu, wiem że nie odebrałem jeszcze samochodu ale opinie o słabych hamulcach dochodzą do mnie nie tylko z forum, Inwestycja w klocki nie duża a jak to mówią bezpieczeństwo bez cenne. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Dzisiaj wróciłem z weekendu. Przejechał 300 km moim OBK po wymianie klocków Ferodo Premiere i po przetoczeniu świeżych oryginalnych tarcz (Made in USA). Kilka lekkich hamowań i bicie Na szczeście już doszły do Carfita "specjalne" tarcze Brembo i wkrótce podzielę się wrażeniami. Pomału przestaję wierzyć, że przy seryjnych zaciskach Outback może hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się