Skocz do zawartości

Outback - hamulce


neohrabia

Rekomendowane odpowiedzi

czy takie rozwiązanie mieści się pod seryjną felgę 17" od MY07XT ?

 

Niestety , nie.

AK

 

Jak to nie, u mnie pasują :wink: :twisted:

 

:shock: :shock: :grin:

 

więc co to jest dokładnie ten "zestaw ham. Brembo +- 7000 zł"

bo być może mówicie o czymś niedokładnie tym samym.

 

może jakiś part number lub link plisss ...

 

ssz zacisk BREMBO wchodzi na seryjna felgą ale pod warunkiem dania dystansu 5mm. ASO z wiadomych względów nie założy Ci tego , bo nie daj Bóg pojedziesz do innego ASO zobaczą i będzie mała chryja :twisted:

Lepiej kup u A.K. ten zestaw i albo zamontuj gdzie indziej, albo kup inne felgi :lol:

 

A co "złego" jest w dystansach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jutro testuję na trasie nowe tarcze Brembo Sport. Pierwsze wrażnia pozytywne. :razz:

 

Brembo Sport rulez :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

dorzucę 3 grosze do rozważań Kolegów - mnie mocno zaskakuje trwałość hamulców w outbacku - otóż moje tarcze mają już ponad 90kmil, co w przypadku auta o osiągach nieco ponad przeciętnych i zupełnie słusznej masie stanowi znakomity wynik. Dodać trzeba, że nie są to najbardziej proste tarcze świata (były już przetaczane przy przebiegu około 30kmil) i przy najbliższym przeglądzie pójdą na emeryturę, ale i tak uważam, że trwałość mają super (aha, pamiętać trzeba, że auto jest pozbawione możliwości hamowania silnikiem - to automat jest).

 

Ale faktycznie hamulce outback ma kiepskie i trzeba je wzmocnić, zastanawiam się tylko czy sama wymiana tarcz i klocków wystarczy? Jeśli nie - macie pomysły co jeszcze trzeba zmienić i na co? Aha felga - oczywiście seryjna 17``

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W H6 sprawdzały mi się świetnie seryjne zaciski, tarcze Zimmermann pełne bez dziur (wystarczą) i klocki Ferrodo DS2500 - wszystko na felgach 16. Hamowało pięknie. Zaciski z WRX raczej nie pomogą, bo WRX też nie ma zabójczej siły hamowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W H6 sprawdzały mi się świetnie seryjne zaciski, tarcze Zimmermann pełne bez dziur (wystarczą) i klocki Ferrodo DS2500 - wszystko na felgach 16. Hamowało pięknie. Zaciski z WRX raczej nie pomogą, bo WRX też nie ma zabójczej siły hamowania.

 

zwłaszcza z masą OBK. propozycja kolego jest bardzo rozsądna. W WRXie mam Tarox'y G88 i DS2500. W porównaniu z seryjnym hamulcem to przepaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W H6 sprawdzały mi się świetnie seryjne zaciski, tarcze Zimmermann pełne bez dziur (wystarczą) i klocki Ferrodo DS2500 - wszystko na felgach 16. Hamowało pięknie. Zaciski z WRX raczej nie pomogą, bo WRX też nie ma zabójczej siły hamowania.

 

Witam w klubie, właśnie tez założyłem Zimmermanna gładkie, ale klocki czerwone EBC - i w stosunku do tego co wyło wcześniej - malina. Muszę się odzwyczajać od duszenia pedału hamulca, a przestawić na dotykanie go :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Zamierzam wymienic tarcze +klocki i znalazlem na stronie intercars tarcze od forysia s-turbo do modelu od 2002w góre nazywaja sie brembo nawet niezla cenka tylko jest pytanie czy one beda pasowac?http://sklep.intercars.com.pl/? dodam ze nie jezdzę jakoś agresywnie bardziej chodzi mi o jakość brembo wydaję sie dobrą firmą a kasa mniej wiecej to co trw:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Polecali mi ostatnio DBA nacinane + klocki OMP road&sport. Komplet nieco droższy od standardowych.

Podsumowanie było jednak takie, że nie będzie dużo lepiej hamował :(

Skoro temat odkopany, może się ktoś wypowie? A może lepiej Zimmermanny + EBC?

A może tanie Brembo + ferodo ds2500?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze nie mają takiego znaczenia jak klocki. Skuteczność hamowania dają właśnie dobre klocki, a tarcze mają po prostu to wytrzymać. Gładkie Zimmermanny chyba nie są złe, nie powiginały mi się mimo znacznych obciążeń. DS2500 są super, EBC-nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nie dotyczy samych tarcz i klocków ponieważ ich zmiana przyniesie raczej marne efekty. Niestety aby uzyskać radykalną poprawę trzeba zmienić zaciski, tarcze , klocki + płyn + czasami przewody + czasami felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka osób przerabiało ten temat i wszystkie były rozczarowane efektami dlatego wolałem uprzedzić następnych :)

no ale czasami półśrodki spełniają swoja rolę. :)

Ja tam jestem zadowolony! Po wielu kompletach różnych producentów najdłużej wytrzymują Brembo Sporty z klockami Ferodo (nie pamiętam modelu). Do tego zacisk z GT/WRX i jest dobrze. Oczywiście do STi jeszcze daleko, daleko :!: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...