Skocz do zawartości

OBK H6

Użytkownik
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    SM
  • Auto
    Tribeca 08' + cabrio małżonki... niemieckie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia OBK H6

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. jak zrobisz w porządnej firmie - to sami zwrócą Ci uwagę, żebyś do nich z tym przyjechał, bo wolą sami go rozłożyć i złożyć i wymienić żarówkę - dla zachowania parametrów dźwięku. Ja się sam rozłożenia nie podejmę - a daleko do nich nie mam ;-)
  2. u mnie chyba trochę schludniej wygląda ;-) zdoon poczytaj trochę ten wątek co? nie wyrzucaj kasy, bo pewnie trochę na nią pracujesz. Uzbieraj, a potem zrób wyciszenie drzwi, porządne głośniki (chociażby wspomniane tu DLSy), wzmacniacz i sub. Oddaj auto w ręce ludzi którzy się na tym znają i tyle. wymiana głośniczków w drzwiach - to niech sobie właściciele matizów robią - ja jestem po przerobieniu auta w porządnej firmie - takiego dźwięku nie mają auta z systemem BOSE - więc o czymś to świadczy pzdr
  3. PiotrMK chcesz czystego dźwięku? wycisz drzwi matą bitumiczną. Wymiana samych głośników na takie za 200-300 zł - to będzie porażka. Wsadzisz coś co do tego auta nie było zaprojektowane i tylko pogorszysz dźwięk. Fabryczne głośniki w Twoim aucie to Clarion - czego chcesz więcej za 200-300 zł? w sumie to kto Ci zabroni wydawać Twoje własne pieniądze Chcesz zauważyć efekt? Wycisz drzwi matą bitumiczną i wsadź porządne głośniki (np. Dego) - wtedy zauważysz różnicę pomiędzy fabrycznymi a wymienionymi. W innym wypadku, wyrzucasz tylko pieniądze. Wzmacniacz, sub, procesor - tak powinno to wyglądać. Subwoofer - nie kojarz tego z łysymi w autach z białoniebieskim znaczkiem na masce i umpaumpaumpa - ja po zamontowaniu u mnie porządnego, dopasowanego suba - więcej słucham rock'a bo tu słychać w końcu głębię dźwięku - po prostu jest moc ;-)
  4. najdziwniejsze jest to, że często w OBK cieknie poprzez lampkę i tu by można się uchwycić...gdyby to auto miało szyberdach. Skoro nie ma szyberdachu, to skąd wilgoć na podsufitce do takiego stopnia? masakra jakaś, auto musiało stać w wodzie kilka miesięcy - ciekawe co zacznie wychodzić za chwilę z szafy odpuść to auto, bo takiej podsufitki do auta bez szyberdachu nie dostaniesz - a za chwile po powodzi, zaczną inne części odmawiac posłuszeństwa
  5. w moim mam takie same lampy, a mam MY02. R-ki w tych modelach nie było, LLBean miał oznaczenie H6 na pewno, ja nie widzę czy ten trzeci włącznik pod radiem ma jakiekolwiek oznaczenie - bywały dwa oznaczone a trzeci ślepy (bywały wersje H6 bez możliwości rozłączania VDC) Osobiście, to moje jest ściągane z Włoch - jedyne do czego mogę się przyczepić to wentylacja, ale to akurat była słaba strona całej tej serii - czyt. pasażerowie z tyłu się albo gotują (latem) albo zamarzają (zima). A reszta? jak w każdym używanym aucie. Co do tego z linka - jeżeli jest z włoch - powinien mieć wszystkie 4 narożniki równo poobijane - tak się tam jeździ (mój ma ;-))) a ten wygląda jakby właśnie od lakiernika wyjechał... nie kojarzę żeby jakikolwiek model OBK miał jednokolorowe nadwozie - zawsze zderzaki mają inny odcień lub kolor lakieru, a ten jest cały w jednym odcieniu. Auto nie warte nawet podróży (chyba ;-))
  6. galtom w innych autach zauważyłeś, a w tym nie... opisują że H6, tylko auto na zdjęciach nie ma takiego oznaczenia ani z przodu, ani z tyłu, zatem albo jest 2.5, albo po uderzeniach z przodu i z tyłu Stacyjka jest co najmniej zastanawiająca - może kierowca był inwalidą i przerobili dla niego?
  7. jak masz lpg - to regulację instalacji powinienies co najmniej raz na rok robic - zbyt uboga mieszanka może doprowadzić do wypalania się gniazd zaworowych. A regulacja zaworów to juz podstawa - co 40-50 kkm
  8. a kliknęło mi się :-) znowu ktoś mnie naciągnął na zalogowanie się do tego dziwnego systemu... ale to pewnie przez solidarność pyrlandii ;-)
  9. wątek jak widze dotyczy tłumika do H6tki - a ten występował tylko w tym modelu (z podobnym do BMW) kanałem z zaworem do omijania tłumika końcowego http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/ mój umarł jakieś pół roku temu (ten kanał boczny właśnie odpadł) - nowy w ASO kosztuje ponad 2000 złociszy i czeka się na statek z japonii ok miesiąca ( jak szukałem wtedy to w europie nie było nic na stanie) poszukiwania zamienników, to mission impossible, więc pojechałem coś dobrać. Przypasował mi (brzmieniem i zachowaniem ciszy we wnętrzu auta) tłumik od VW Sharana z silnikiem VR6 2,8 ltr - trochę ma inny układ rur, ale chłopaki dopasowali ładnie i mruczy jak ta lala. Co ciekawe - spadło spalanie o ponad ltr na 100, ale też trochę moc spadła. Ale to normalne, jak się zmienia wydech to by trza było silnik zmapować na nowo - ale jakoś nie mam czasu na to i pieniędzy ;-) a co do tłumika w Outbacku 2.5 (44300AE120) - do Legacy 2.5 (44300AE020) był inny na pewno także drobne sztukowanie będzie na pewno, ale ile roboty? to juz się przekonasz
  10. Yasiu, Co dla Ciebie znaczy orkiestra? z tego co pamiętam plejady montują fabrycznie głośniki Clariona (do 2003) albo Matsushita (Panasonic - od 2003) w outback'u - zmianę głośników rozumiem, ale po kiego... na gorsze? wielkim znawcą sprzętu nie jestem, choć kiedyś się w to bawiłem - teraz już czas nie pozwala. Gdybyś napisał, że zmieniasz na coś pokroju Brax, DLS, Dego - to bym zrozumiał Jak założysz maty na drzwi i piankę - to nie sądzę żebyś zauważył różnicę pomiędzy fabrycznymi a tym co chcesz zamontować (skory jestem twierdzić, że fabryczne zagrają lepiej - bo dobrane do auta) Jak już coś poprawić to poprawić... założ piankę i maty i będzie rewela - to wystarczy, sam się zdziwisz różnicą
  11. ja nie palę aż tak dużo - maks paczkę dziennie :-) na serio - jazda mieszana (większość miasto + krótkie trasy), junkers w miare wyregulowany, 52 ltr gazu zrobie 330 km = 15,75 ltr/100km, w benzynie podobnie ten wynik jest u mnie jak w zegarku - jak na liczniku cyka 330 km - gaz się kończy... i tak było prawie rok.. do tego miesiąca, albowiem zmieniłem olej w silniku z Castrola na Motula i... 340 km = 15,3 ltr/100km (już trzy tankowania od zmiany oleju i wynik taki sam) W trasie na Castrolu robił ok 400 km = 13 ltr/100km, na nowym oleju jeszcze w trasie nie byłem rok temu zmieniłem tłumik z fabrycznego (ze starości mu się umarło) na tłumik od VW Sharana 2.8 - przed zmianą wyniki były poniżej 300 km = ponad 17 ltr/100km więc ile pali? jeżeli gazowany - to jest wrażliwy na różne rodzaje gazu (z różnych źródeł = stacji), od jakiegoś czasu BP mi służy. Olej w silniku, tłumik, mapa silnika... wiele czynników ma znaczenie. Ale jak widać, zejście poniżej 10 ltr/100km nie grozi (chyba że w peletonie), a regułą jest wynik między 13-15 ltr przy spokojnej jeździe - a ponad to to już... sky is the limit
  12. nie wiem dokładnie gdzie w trójmieście to robić - ja jechałem do Wawy koszt w H6: 800-1000 zł zestaw uszczelek, bez którego żaden porządny mechanik nie zabierze się do roboty + koszty regulacji. NIestety w tym modelu trzeba wyjąć silnik do regulacji zaworów. Mnie ta zabawa z kilkoma drobnymi rzeczami (wymiany olejów w silniku, skrzyni, dyfrach itp) kosztowała 3500 złociszy... więc ciekawe kto uważa że koszt regulacji zaworów w H6 jest taki sam jak w WRXach? Spokojnie szykuj się na minimum 2 klocki - i nie myśl, że cokolwiek innego pomoże temu silnikowi - szukałem powodu wypadania zapłonów prawie rok - broniłem się przed regulacją, ale niestety tylko to pomaga.
  13. OBK H6

    Rozrząd czy wymienić?

    Zapytowywuję szanowne grono - kto robił i może mnie poinstruować - czy robić rozrząd w OBK H6 02' Co należy zrobić i kiedy - i ile oczywiście to moze kosztować? Od kupna auta prawie 3 lata temu nie robiłem nic w tej materii, bo już gdzieś tu czytałem, że w H6 przy łańcuszku robić tylko wtedy jak się coś dzieje. :?: Podczas regulacji zaworów wspominano o zrobieniu rozrządu, ale nie byłem wtedy na to gotowy finansowo. Nie mam żadnych niepokojących dźwięków spod maski, auto chodzi jak malina (właśnie zrobiłem gumy i łaczniki razem z tarczami i klockami) - ale mnie ktoś ostatnio "nastraszył" żeby to zrobić, bo You never know... auto ma 212 kkm nakulane, zawory regulowane jakieś 15kkm temu, w zeszłym roku rolki i napinacz wymieniane, pompa wspomagania , v-belt nowy, chłodnica wymieniona - możliwe że pompa wody też - nie pamiętam, bo nie mogę paragonu zlokalizować. z czym to się je i czego się spodziewać? no i czy ruszać w ogóle temat skoro nic się nie dzieje?
  14. OBK H6

    Parowanie szyb

    To że szyberdach jest nieszczelny, to nic nowego - w żadnym aucie szyberdach nie będzie szczelny. W OBK między podsufitką, a dachem jest cały stelaż z rynienkami do zbierania wody ściekającej z szyberdachu. Teraz zimą jest jeszcze ciekawiej, bo jak zalega śnieg na dachu auta, a od środka grzejesz, to para wodna skrapla się na spodniej stronie szyberdachu. Wężyki odprowadzające wodę z tych rynienek są 4 - w każdym słupku auta (dwa z przodu, dwa z tyłu). U mnie, jak co roku zamarzły, wczorajsza odwilż spowodowała, że parę kropel wody mi poleciało do auta z sufitu, bo wężyki jeszcze nie odmroziły się, a wody w rynienkach pełno i jak pobujało na zakrętach autem to pokropiło. Jedyne co przy regulacji szyberdachu można zrobić, to tak dopasowac uszczelki, żeby woda kapała dokładnie w rynienki a nie obok - no i pilnować drożności wężyków - tego bez zdjęcia podsufitki się nie da zrobić (ale wyregulować szyber można stosunkowo łatwo, ten środkowy, bo przedniego się nie da - jest szczelny dość dobrze - 4 śrubki platikowe zdejmują osłonę, a pod spodem są 4 śruby z podkładkami i tak się go reguluje) Nie polecam tego robić zimą, bo można zniszczyć uszczelki - regulację tylko latem jak jest ciepło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...