Andrzej Koper Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 juz miałam jechac do ASO po nowe sls-y, ale ceny przerażają... regenerowane z gwarancją 1600 zł z montażem i brak problemów z wys. , geometrią , prowadzeniem bez obciążenia tyłu itd. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 e tam zaryzykowane spręzyny pospring plus kayaby cena koncowa 1000złotych zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Stosuje ktoś AGX (regulowane)do forka II (SG5) i jakie sprężyny do tego ,żeby troszkę twardsze od serii? stosowałem, wymagały tokarza żeby połączyć je z górnym mocowaniem od MY03. sprężyny STi do forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 stosowałem, wymagały tokarza żeby połączyć je z górnym mocowaniem od MY03. sprężyny STi do forka. Gwint był za duży czy kawałek tłoka podciąłeś? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 stosowałem, wymagały tokarza żeby połączyć je z górnym mocowaniem od MY03. sprężyny STi do forka. Gwint był za duży czy kawałek tłoka podciąłeś? Pozdrawiam za mało gwintu - potrzebny był ekwiwalent grubej podkładki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bjern Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witam, w ubiegłym tygodniu wymieniłem amortyzatory i sprężyny w moim Foresterze. Nowe to: amortyzator KYB plus sprężyny IRONMAN zamontowane wyłącznie z tyłu. Przód OEM w przyzwoitym stanie. Wymiana dokonana w serwisie Subaru w Łodzi, bez ustawiania zbieżności (podobno brak możliwości regulacji "w pionie" i tego się nie robi). Efekt jak na zdjęciach. Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 za mało gwintu - potrzebny był ekwiwalent grubej podkładki kropkowicz-daj węcej info. 1. tzn. cieńsza podkładka potrzebna, żeby więcej gwintu z tłoczyska wylazło i tylekropkowicz, ? 2.To dotyczy tyłu ,czy przodu też? (co miałeś na przodzie) 3. Co to za AGX .Do GT? Może jakis numer masz? Długość sprężyn sprawdzałeś jakoś.Bo gdy za krótkie to amor może dobijać. 4.Znasz jakieś inne jeszcze sprężyny trochę niższe od serii do forka SG? Dzięki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 problem dotyczy tylko tyłu 4 agx do newage, sprężyny do forka od STi to nie jest budżetowe rozwiązanie niższe sprężyny są np. w imprezie na pewno ktoś próbował - cza szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 ja napiszę tak: - już od 3 firm z us nie mogę zamówić springów z STI. Oczywiście idioci chcą abym zapłacił kartą ja im mówię, że są debilami i nie ma opcji abym przekazał dane karty bo znając ich systemy zabezpieczeń napewno ktoś ich okradnie i chce fakturę proforma abym mógł puścić przelew/przedpłatę i słyszę, ze się nie da albo co to proforma. Dramat przez duże D. No ale co się dziwić jak na premierę batmana idą 6-latki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 AdaSch, załóż sobie wirtualną kartę "prepaid" i zapłać nią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Bjern, kolego bzdura do kwadratu sa spece np. oslawiony p.Slawek z wwy ktory tylowi tez nadaje geometrie... sam u niego bylem forestera w tej budzie majac i bedac wczesniej na stacji kontroli gdzie rowniez uslyszalem sie nie ustawia... serwis subaru sie usmial, wyslal do p.Slawka no i on tez sie usmial (jak ktos nie umie to mowi ze sie nie da). ale zestaw mam taki sam jak twoj jezdzac singlem po dziurawych polskich drogach lokalnych ... ale na dobrych nowo poprawionych alez wtedy czuje jak auto sztywno sunie nie buja jak wczesniej. tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 bez ustawiania zbieżności (podobno brak możliwości regulacji "w pionie" i tego się nie robi). nei ustawia się tylko kątów PK na tylnych kołach, zbieżność jak najbardziej i radzę się raczej wybrać na kontrolę, chyba że chcesz się pozbyć tylnych opon w przyspieszonym tempie. do ustawiania PK na tyle są specjalne śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 nei ustawia się tylko kątów PK na tylnych kołach, zbieżność jak najbardziej i radzę się raczej wybrać na kontrolę, chyba że chcesz się pozbyć tylnych opon w przyspieszonym tempie.do ustawiania PK na tyle są specjalne śruby czy to jest tzn "negatyw" :?: na czym to tak naprawdę polega :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 W sk\\\\ czy to jest tzn "negatyw" na czym to tak naprawdę polega W skrócie masz kąt zerowy, jak koła są idealnie prostopadłe do podłoża. Kąt negatywny powstaje wtedy, kiedy koła są pochylone górną częścią do siebie. Coś podobnego do literki "A". Często jest to widoczne np. w starych BMW. Natomiast kąt pozytywny przypomina "V" i można to zauważyć np. w Maluchach, albo starych wywrotkach typu Tatra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 no tak, tylko dlaczego potrzebne do tego są inne śruby :?: na fabrycznych nie ustawimy takich wartości :?: przy takim negatywie lepiej trzyma na zakrętach, czy po prostu mniej się przechyla auto (rozumiem że powiino się też wymienić staby na grubsze...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 A ja mam wreszcie jakieś konkretne info w temacie springów FXT STI tył założonych na SLS-y. Wg anglików auto stoi wysoko. Wersje UE forków miały SLS, a springi są do amorków bez SLS. Więc aby to jakoś gadało trzeba zmodyfikować wysokość trzymania auta, czyli trzeba do gwintować cal gwintu trzymającego topmounty. Po tej operacji SLS-y mają plażę i wg anglików powinny długo żyć bo nie są tak mocno obciążane. Tak czy siak mam najpierw przymierzyć a potem ew modyfikować, bo podobno różne sprężyny w zależności od serii obniżją od 15-25mm. Mam założyć pojeździć 3mc i wtedy ew modyfikować tył. Wg mnie to najfajniejszy mod do forka, bo się przestaje mocno nurkować przy hamowaniu ( moje spostrzeżenia na podstawie jazdy z tzd ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 no tak, tylko dlaczego potrzebne do tego są inne śruby :?: na fabrycznych nie ustawimy takich wartości :?: przy takim negatywie lepiej trzyma na zakrętach, czy po prostu mniej się przechyla auto (rozumiem że powiino się też wymienić staby na grubsze...) seryjnie nie ustawia się pochylenia koła z tyłu w foresterze i żeby to zrobić trzeba wymienić dwie śrubki. pochylenie zmienia się ze zmianą wysokości sprężyn i można to skompensować lub po prostu ustawić agresywniejsze kąty. tylko proszę, nie kupujcie whiteline do tego tylko dlatego, że nie chciało się szukać taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 no tak, tylko dlaczego potrzebne do tego są inne śruby :?: na fabrycznych nie ustawimy takich wartości :?: przy takim negatywie lepiej trzyma na zakrętach, czy po prostu mniej się przechyla auto (rozumiem że powiino się też wymienić staby na grubsze...) śruby dlatego, że fabryka nie przewidziała takiej regulacji, przy seryjnych elementach jest zbędna i prawdę mówiąc to ułatwia życie jak kombinujesz z zawiasem góra/dół to taką regulację warto dołożyć. Na forum mądre głowy piszą, że -1,5* jest graniczną wartością do codziennej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Co polecacie aby podnieść zadek w Foresterze? Jakie sprężyny? Zawieszenie od nowości jest normalne, tzn nie samopoziomujące. Wrzuciłem zdjęcie aby pokazać jak to wygląda... Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 iron, przeczytaj chociaż kilka ostatnich stron wątku, a będziesz wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Jeśli do amortyzatorów KYB AGX które mam teraz dokupię sprężyny Ironman (np. takie: http://www.subarak.com.pl/zawieszenie-s ... 8-tyl.html) to wszystko będzie dobrze? Jaki to jest zestaw Niedźwiedzia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Jeśli do amortyzatorów KYB AGX weszło bez modyfikacji :?: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Mój błąd mam KYB excel-g. Więc jak wymienię tylko sprężyny na ironmany to pomoże coś? Czy może zestaw Niedźwiedzia będzie lepszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Mój błąd mam KYB excel-g. Więc jak wymienię tylko sprężyny na ironmany to pomoże coś? Czy może zestaw Niedźwiedzia będzie lepszy... będzie lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Mój błąd mam KYB excel-g. Więc jak wymienię tylko sprężyny na ironmany to pomoże coś? Czy może zestaw Niedźwiedzia będzie lepszy... będzie lepszy. Ile taka przyjemność kosztuje? Może byc na PW. Szukam i nie mogę znaleźć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się