Skocz do zawartości

Bjern

Użytkownik
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bjern

  • Urodziny 31.10.1974

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski
  • Auto
    Subaru Levorg

Ostatnie wizyty

948 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bjern

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Bjern

    Nawigacja i Gracenote

    Sorry, zwyczajnie poprawiłem się i zadałem je na właściwym forum. Niestety nie znalazłem opcji usuń...
  2. Bjern

    Nawigacja i Gracenote

    Witajcie, proszę o podpowiedź skąd jeśli istnieje taka możliwość pobrać aktualizację do Bazy Gracenote ? Nawigacja Levorga z 2017 roku ? I drugie laickie pytanie w jaki sposób mogę zresetować ustawienia w radiu, chciałbym skasować całe badziewie zaprogramowanych stacji radiowych i zaprogramować od nowa. Pozdrawiam
  3. Bjern

    Przeglądy okresowe

    Witam, zbliżam się do magicznej wartości 135 000 km przebiegu. I w związku z tym mam pytanie, gdzie mogę znaleźć wykaz czynności serwisowych w ASO ? Pozdrawiam
  4. Bjern

    Uszkodzenie opon

    Witam ponownie, opis sytuacji ciąg dalszy... Z moim problemem udałem się do "zaprzyjaźnionego" specjalisty od zawieszenia (tylko tym się zajmuje). Od razu zauważył ustawienie kół tylnych w literkę "V". Po jego interwencji koła tylne są teraz na zero czyli "II". (rozwiercenie otworów mocujących amortyzator w kształt elipsy - utrata gwarancji na amorki - zaoszczędzone o wiele więcej na oponach). Po tym wszystkim ponownie ustawiona geometria i zmienione opony na zimowe. Jeżdżę dopiero tydzień po tych zmianach i jak na razie żadnych uszkodzeń na oponach przednich. Pozdrawiam
  5. Bjern

    Uszkodzenie opon

    Ciśnienie w oponach 2,4. Geometria git. Faktycznie dojazd do działki po szutrach (ostry tłuczeń) i czasami trochę szybciej w zakrętach ;-) Może faktycznie to jest przyczyna, dostrzeżona dopiero teraz. Pojeżdżę i zobaczę czy będzie to się nasilało. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za sugestie.
  6. Bjern

    Uszkodzenie opon

    Witam, po powrocie z urlopu rzuciłem okiem na opony z przodu a tu niespodzianka... widok jak na zdjęciu. Poszarpane krawędzie obu opon z przodu. Tak jakby coś wydzierało fragmenty gumy. Jakieś sugestie ? Zbieżność ustawiona prawidłowo. Oryginalne sprężyny i amorki (sprawne). Może mieć na to wpływ wymiana amorków i sprężyn z tyłu ? zestaw ze sprężynami IRONMAN ? Pozdrawiam Michał
  7. Witam, w ubiegłym tygodniu wymieniłem amortyzatory i sprężyny w moim Foresterze. Nowe to: amortyzator KYB plus sprężyny IRONMAN zamontowane wyłącznie z tyłu. Przód OEM w przyzwoitym stanie. Wymiana dokonana w serwisie Subaru w Łodzi, bez ustawiania zbieżności (podobno brak możliwości regulacji "w pionie" i tego się nie robi). Efekt jak na zdjęciach. Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. Pozdrawiam
  8. "- silnik przerywa/szarpie w czasie przyspieszania w zakresie między 2000 a 3500 obr/min -zgłaszane 8x (problem jest znany, wyczyszczono przepustnicę zgodnie z zaleceniem producenta-gwarancja)" A tak swoją drogą to trochę drażni (nie chcę napisać wulgarnego słowa), mam to samo tylko w zakresie 2500-3000 obr/min. Nikt nie wymyślił innego rozwiązania poza "problem znany - wyczyszczono i ma być świetnie przez 5000 km" - bo u mnie to średnio takie przebiegi (auto po gwarancji - czyszczenie 60 zł) ;-) Natomiast frajda z jazdy nadal jest ;-) Pozdrawiam Michał
  9. Witam, temat poruszany, ale pozwolę sobie wznowić. Miesiąc temu byłem w ASO Point w Łodzi na przeglądzie po 105.000 km. Kilka dni temu pojawił się znów problem "mulenia" w przedziale obrotów 2000 - 2500 (wcześniej problem był od 2500 do 3000). Soft zaktualizowany przy przeglądzie, przeczyszczona przepustnica - oprócz tego przy około 120 km/h silnik wydaje dziwne dźwięki - "terkotanie" ;-) przy 140 km/h zanika. Podobną sytuację miałem w poprzednim samochodzie Alfa 156 - wtedy po jakimś czasie przekręciły się panewki. Chciałbym tego uniknąć, może moje podejrzenia są bezpodstawne - może to jakieś plastikowe elementy pod autem wibrują przy tej "zawrotnej" prędkości ? Zdaję sobie sprawę, że z opisu ciężko jest coś wywnioskować, ale może ktoś miał podobne doświadczenia ? I jeszcze jedno pytanie, olej w silniku... wydaje mi się, że poziom jest trochę za wysoki, tzn. ponad normę przy sprawdzaniu o poranku ;-) Jednak był wymieniany w ASO, zatem wlali chyba odpowiednią ilość. Odciągnąć do poziomu mieszczącego się w polu min. - max. ? Czy może to nadgorliwość ? Pozdrawiam Michał p.s. Nie dodałem najistotniejszej informacji, a mianowicie opisu samochodu: Subaru Forester 2.0 bez turbiny z 2006 roku, manualna skrzynia biegów.
  10. Bjern

    Bagażnik dachowy

    nie zalezy mi na znaczku, bardziej na ksztacie pasuje i nie wystaje na boki
  11. Bjern

    Bagażnik dachowy

    do tego modelu nie ma sa tylko do najnowszej wersji. sprzedawca poinformowal mnie ze moze sa w niemczech i moze uda sie sprowadzic... p.s. na pewna sa na malediwach... ;-)))
  12. Bjern

    Bagażnik dachowy

    Witam, proszę o informację gdzie mogę nabyć oryginalny bagażnik dachowy do Forestera z 2006 roku. Chodzi mi o bagażnik bazowy do którego można doczepiać resztę akcesoriów. Pozdrawiam
  13. Bjern

    Reset komputera - problem

    Więc się nie przejmuję i jeżdżę. ;-) Dzięki za informację. Pozdrawiam
  14. Bjern

    Reset komputera - problem

    Po przejechaniu 20 km już nie gaśnie, kiedy wcisnę sprzęgło przy zmianie biegów obroty spadają do około 200 potem stabilizują się na około 800 i jest git. Jednak perspektywa zgaśnięcia silnika na krętej górskiej drodze (brak wspomagania kierownicy i hamulców...) Poczytałem trochę na forach i dowiedziałem się, że silnik po odłączeniu akumulatora musi się zaadoptować (kasowane są wszystkie ustawienia). I teraz jak powinna wyglądać prawidłowa procedura tego zabiegu (w wersji analogowej ;-) czyli w domu bez podłączania do kompa)
  15. Bjern

    Reset komputera - problem

    Przed odłączeniem akumulatora wszystko działało bez zarzutu. No nic pojeździmy zobaczymy ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...