thomac Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Witam. Jaki CP i backbox byście polecili do Forka 2,5 XT? Chciałbym usłyszeć wreszcie bulgot Pozdrawiam Edytowane 3 Grudnia 2013 przez thomac 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Witam. Jaki CP i backbox byście polecili do Forka 2,5 XT? Chciałbym usłyszeć wreszcie bulgot Pozdrawiam dokladam sie do pytania poszukuje w miare taniego i fajnego tlumika koncowego z puszka - zamierzony efekt: bulgot 2,5 litrowego boxera p.s. moze ma ktos namiar na rzemielsnika lub sprzedawce - info na forum lub fejsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 H&S w Forku. W jakiej to jest konfiguracji ? Sam back-box czy cat-back czy jeszcze jakoś inaczej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 bez katalizatora, rura 2,5 cala + mały rezonator w centerpipe + końcowy H&S. przy 120-150 jest głośno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Ok, dzięki PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Moze ktos poprawic/napisac liste tylnych tlumikow do forka w/g glosnosci jesli dobrze pamietam z tego watku to sie to tak uklada: 1. Seria 2. STI od Imprezy 3. Fujitsubo 4. Prodrive 5. H&S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_koszalin Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 ale pytasz o same końcowe czy od downpipe czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 1. Seria 2. STI od Imprezy 3. Prodrive 4. Supersprint 5. H&S Fujitsubo wydaje mi się pomiędzy supersrintem a h&s - ale lepiej by ktoś kto go miał się wypowiedział brzmi ładnie i rasowo, choć faktycznie dość głośno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Jeszcze tam COBB powinien być no i Magnaflow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 ale pytasz o same końcowe czy od downpipe czy jak? Tak tylko końcowy Właśnie szukam następcy mojego seryjnego tłumika bo zaczął gwizdać jak w polonezie Nie może być uciążliwy na trasach typu 1300km, fajnie jakby delikatnie podkreślał boksera. Zastanawiam sie nad ULTER lub Sti od mprezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 (edytowane) Końcowy Hayward&Scott 2,5' (tylko back box, reszta seryjna) w moim SF 2,5XT. Filmiki sprzed 5 lat ... a dźwięk ciągle taki sam i ciągle zachwyca Wyraźnie słychać silnik i nie jest dokuczliwy w trasie Na drugim filmiku (trzeba wejść na YT) nagranym dużo gorszym sprzętem, też słychać zalety H&S Edytowane 1 Stycznia 2014 przez piotruś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Końcowy Hayward&Scott 2,5' (tylko back box, reszta seryjna) w moim SF 2,5XT. Filmiki sprzed 5 lat ... a dźwięk ciągle taki sam i ciągle zachwyca Wyraźnie słychać silnik i nie jest dokuczliwy w trasie Na drugim filmiku (trzeba wejść na YT) nagranym dużo gorszym sprzętem, też słychać zalety H&S Przerabiałeś wydech żeby podpasował czy masz jakiś dedykowany do forka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Ja mam H&S dedykowany do Forka 2006 ale żeby podpasowal do sturbo trzeba bylo dosztukowac 5 cm rury tuz przed puszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Nic nie przerabiałem. To był tłumik w 2007/2008 dedykowany przez SIP (wtedy oprócz H&S można było z błogosławieństwem SIP założyć jeszcze Prodrive). Zresztą zamówiony i zamontowany w ASO . Pamiętam, że można było jeszcze zamówić center pipe i też bez utraty gwarancji. Pamiętam też, że taki zestaw H&S końcowy+CP, nadal miał być cichszy o 2db od max poziomu hałasu dopuszczalnego przez polskie prawo (bodaj 86 db). mi jednak wydawał się ciut za głośny, szczególnie podczas nocnego odpalania między blokami ... chociaż ciągle kusi, oj kusi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 (edytowane) Witam, wymieniłem seryjny końcowy na back box Prodrive - jest dyskretny bulgot, bardzo niski odgłos - dla mnie idealnie - w trasach nie męczy - polecam rozwiązanie . pozdr Edytowane 2 Stycznia 2014 przez kos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 (edytowane) Czy wiecie może, czy tłumik H&S do Imprezy podpasuje do 2.5 XT? Zabrałem się za czytanie tego wątku od początku, wydaje mi się, że widziałem tu nawet zdjęcie w których miejscach trzeba rurę dopasować ale za cholerę nie mogę się do tego teraz dokopać. aha - auto ma fabryczny hak subaru, rozumiem, że to też komplikuje trochę prace... Z innej beczki - jakie są ceny używek na allegro? W temacie wydechów jestem całkowicie zielony, nie wiem jaki przedział cenowy jest "ok" a ile to już jest przepłacone. Jakie według Was powinny być widełki dla H&S? Edit: Chyba znalazłem odpowiedź na swoje pierwsze pytanie: "ja zamontowałem do forka koncowy H&S z imprezy i tlumikarz tylko podgial po rozgrzaniu same wieszaki. 30 min pracy - 50 pln" Edytowane 2 Stycznia 2014 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Witaj, Ja też mam w Forku H&S z Imprezy, wprawdzie przed-liftem, ale tam chyba nie wiele się zmieniło Mam też hak i nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 1. Seria 2. STI od Imprezy 3. Prodrive 4. Supersprint 5. H&S Fujitsubo wydaje mi się pomiędzy supersrintem a h&s - ale lepiej by ktoś kto go miał się wypowiedział brzmi ładnie i rasowo, choć faktycznie dość głośno a na jakiej pozycji mozna sklasyfikowac MAGNEX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 To zależy jaki, bo Magnex ma kilka modeli backboxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 H&S został zdjęty na rzecz "serii" z WRX, i całe szczęscie, bo po 1500km trasy nie mam kwadratowej glowy od halasu lubię H&S-owe burczenie, do miasta i krótkie odcinki. wystarczyło 100 km trasy przy wyższych prędkościach, by wrócić do "serii" przed moją daleką podróżą Forkiem. poddaję pod rozwagę tym, co robią dużo tras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 tzd, no coś Ty . Końcowy H&S absolutnie nie hałasuje i nie zwiększa hałasu wewnątrz auta . Zrobiłem sporo tras po ok.1tys.km "na raz" i nigdy ten dźwięk nie był uciążliwy ... Może miałeś końcowy z center pip'em albo jeszcze coś więcej zmodyfikowane? Seryjny wydech Forestera 2,5 XT ze zmienionym tłumikiem końcowym na H&S NIE jest w ogóle uciążliwy !!!!!! Przy niskich prędkościach pięknie mruczy, a nawet przy dużych prędkościach i wysokich obrotach silnika, większy hałas powoduje karoseria o nieopływowych kształtach niż ten końcowy H&S! Ten tłumik sprawia, że byle diesel Cie zagłuszy na ulicy i nie przebijesz się dźwiękiem ponad hałas ulicy (na to są inne sposoby ), ale gdy jest w miarę spokojnie, ludzie oglądają się za Twoim samochodem, a jednocześnie mieścisz się w normie dopuszczalnego hałasu i dasz radę nie budząc sąsiadów wyjechać w nocy z osiedla! Moim zdaniem to optymalne rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 H&S został zdjęty na rzecz "serii" z WRX, i Rozumiem ,że mowisz o końcowym. A jaki masz wydech co do pozostałych gratów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 H&S absolutnie nie hałasuje. Może miałeś końcowy z center pip'em albo jeszcze coś więcej zmodyfikowane? Seryjny wydech Forestera 2,5 XT ze zmienionym tłumikiem końcowym na H&S NIE jest w ogóle uciążliwy !!!!!! Nie ukrywam, że mam przelot z małym rezonatorem, jednakże na seryjnym tłumiku jest cicho, na H&S jest głośno. Może też są różne rozmiary tylnych puszek H&S? Niewątpliwie Twoje spostrzeżenie jest istotne, może u mnie na seryjnym dowpipe byłoby również cicho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 (edytowane) To oczywiste, że H&S ma inny poziom dźwięku gdy tylko sam backbox, gdy dp i cp przelot brzmi faktycznie dość głośno. Stąd w forku wiele osób zostawia oem center, choć przy dp z katem sportowym H&S brzmi na akceptowalnym poziomie. Ja jeżdżę na prodrivie (cp seria, dp ze sportowym katem), jest dość cichy, choć na zimnym jest dość głośny, jak się rozgrzeje brzmi super. Edytowane 5 Stycznia 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się