marhof Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Ja z kolei szukam czegoś centralnego co hałasowałoby podobnie do serii, a nie odstawałoby tak od podwozia - to jest obecnie najniżej zawieszony element w aucie i chciałbym coś z tym faktem zrobić. Sama rura to pod tym względem genialne rozwiązanie, ale nie chciałbym się męczyć w trasie Istnieje lek na taką przypadłość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Na pewno center ci odstaje? U mnie backbox (rura przechodząca w center) i tylny dyfer są najniżej, center ładnie wkomponowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Miałem tam uszkodzone mocowanie (juz zrobione), ale nadal jest to najniższy punkt podwozia. Zrobię fotkę w najbliższym czasie, może się okaże, że coś u mnie jest nie teges... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 dobra, a ja podraze jeszcze temat "koncowego" .... ma ktos z Was u siebie "dwururke"??? zastanawiam sie nad jakas basowa wlasnie dwururka, tylko nurtuje mnie pytanie czy wizulanie bedzie ok, czy raczej kicha w subaru ? i lepiej do Forka zaaplikowac jakis fajny owal lub elipse? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Zrób sobie wizualizacje w Photoshopie lub innym programie graficznym, to ci da pogląd na wygląd PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Zrób sobie wizualizacje w Photoshopie lub innym programie graficznym, to ci da pogląd na wygląd pracuje na programach graficznych z branzy budowlanej, photoshop to nie moej dziedzina moze znajdzie sie osoba, ktora mi pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierot Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 A ja jeszcze raz w sprawie remapu. Znalazłem wśród forumowiczów tłumik, centerpipe i downpipe, wszystko H&S. Czy wstawiając te elementy razem, remap będzie koniecznością czy możliwością? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 remap będzie koniecznością czy możliwością? niestety koniecznosc , chyba ze kat sportowy , ale trzeba poznac logi , to moze byc niekonieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kretal Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Ja w Swoim S-Turbo wczoraj wstawilem komplet supersprinta od 2.5xt: dp ze sportowym katem (dorobione mocowanie do lambdy ktora padla i zostala wymieniona na nowa - carfit dzieki za pomoc), cp +bb. Na seryjnej turbinie (wszystko inne tez seria) doladowanie wzroslo do 0,63bara i podobno moze tak zostać. Dzis zrobiłem trasę ok. 250km i powiem ze jest super, stala przelotowa 120-130km/h i spokój, no chyba ze ostrzejsze przyspieszanie. W miescie milo mruczy, a jak sie pocisnie to... o to chodzilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 remap będzie koniecznością czy możliwością? niestety koniecznosc , chyba ze kat sportowy , ale trzeba poznac logi , to moze byc niekonieczny Carfit, w 2.0t w forku xt, wymieniony CP + BB na h&s tez wymaga remapu? Jeżeli tak, to może lepiej założyć seryjny CP i zostawić tylko końcowy? Wtedy obejdzie się bez mapowania? Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 wymieniony CP + BB na h&s tez wymaga remapu? jak wymienisz DP (czyli wyrzucisz lub zmienisz katalizator) to tak (bo wzrasta doładowanie) .. jak masz seryjny DP z katem a wymieniłeś tylko catback, czyli CP+BB to zmiana nie jest taka duża i nie wymaga korekty mapy. Skontrolować warto zawsze, ale nie sądzę żeby remap był w Twoim przypadku konieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Dzięki. Uspokoiłeś mnie, bo już myślałem, wystawiam swój silnik na ciężką próbę. Nie mam ruszonego nic innego poza catback'em. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kretal Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja w Swoim S-Turbo wczoraj wstawilem komplet supersprinta od 2.5xt: dp ze sportowym katem (dorobione mocowanie do lambdy ktora padla i zostala wymieniona na nowa - carfit dzieki za pomoc), cp +bb. Na seryjnej turbinie (wszystko inne tez seria) doladowanie wzroslo do 0,63bara i podobno moze tak zostać. Dzis zrobiłem trasę ok. 250km i powiem ze jest super, stala przelotowa 120-130km/h i spokój, no chyba ze ostrzejsze przyspieszanie. W miescie milo mruczy, a jak sie pocisnie to... o to chodzilo. Koledzy to jak w końcu w moim przypadku, jesli mam zmienione wszystko od turbo, tzw. turbo back? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemq Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Tak sobie czytam o tym wydechu i nie obraźcie się (mowie do tych co tak maja)ale zamiast inwestować w jakieś tłumiki za parę groszy co potem wiszą z tyłu samochodu i ocierają o asfalt bo co chwila coś się urywa albo jakieś tam nasadki na daleką drogę lepiej zainwestujcie w naprawę silnika(wszędzie cieknie olej ale pierdzenie z tyłu musi być) i zadbanie o auto Jak widzę kolesia który kupuje nowy tłumik za 150 zł i co??to ma ładnie chodzić?Błagam czy pomruk subaru w orginale nie jest idealny?(pomruk z tłumikiem za 150 zł to raczej pierdzenie) i nie mówię tu o samochodach z podniesioną mocą bo tam już musi być modyfikacja przelotu.Pozdrawiam i nie idźcie w tandetę :coffee: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 (edytowane) Koledzy to jak w końcu w moim przypadku, jesli mam zmienione wszystko od turbo, tzw. turbo back? Od turbo to remap konieczny i już. PzDr Edytowane 28 Lutego 2014 przez muzyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 (edytowane) Tak sobie czytam o tym wydechu i nie obraźcie się (mowie do tych co tak maja)ale zamiast inwestować w jakieś tłumiki za parę groszy co potem wiszą z tyłu samochodu i ocierają o asfalt bo co chwila coś się urywa albo jakieś tam nasadki na daleką drogę lepiej zainwestujcie w naprawę silnika(wszędzie cieknie olej ale pierdzenie z tyłu musi być) i zadbanie o auto Jak widzę kolesia który kupuje nowy tłumik za 150 zł i co??to ma ładnie chodzić?Błagam czy pomruk subaru w orginale nie jest idealny?(pomruk z tłumikiem za 150 zł to raczej pierdzenie) i nie mówię tu o samochodach z podniesioną mocą bo tam już musi być modyfikacja przelotu.Pozdrawiam i nie idźcie w tandetę :coffee: NoNo ja podziwiam tych co kupują tłumik za 1000zł do samochodu wartego 13tys albo montują LPG za 6500zł Pozdrawiam Pierdzenia u siebie nie zaznałem wydech po roku nie wisi a i brzmi dużo ładniej aniżeli np supersprint Edytowane 1 Marca 2014 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemq Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Tak sobie czytam o tym wydechu i nie obraźcie się (mowie do tych co tak maja)ale zamiast inwestować w jakieś tłumiki za parę groszy co potem wiszą z tyłu samochodu i ocierają o asfalt bo co chwila coś się urywa albo jakieś tam nasadki na daleką drogę lepiej zainwestujcie w naprawę silnika(wszędzie cieknie olej ale pierdzenie z tyłu musi być) i zadbanie o auto Jak widzę kolesia który kupuje nowy tłumik za 150 zł i co??to ma ładnie chodzić?Błagam czy pomruk subaru w orginale nie jest idealny?(pomruk z tłumikiem za 150 zł to raczej pierdzenie) i nie mówię tu o samochodach z podniesioną mocą bo tam już musi być modyfikacja przelotu.Pozdrawiam i nie idźcie w tandetę :coffee: NoNo ja podziwiam tych co kupują tłumik za 1000zł do samochodu wartego 13tys albo montują LPG za 6500zł Pozdrawiam Pierdzenia u siebie nie zaznałem wydech po roku nie wisi a i brzmi dużo ładniej aniżeli np supersprint Jeżeli auto jest warte 13.000 i jest w idealnym stanie to czemu nie kupić do niego tłumika za 1000 zł?A co do LPG to zapewne nie masz zielonego pojęcia o tym tylko z pewnością czytałeś idiotyczne gazety lub słyszałeś opinie ludzi którzy zakładali gaz u pana "Zenka" w stodole a potem "czemu mi auto nie chodzi" .No i z tego co widzę dla ciebie "dużo ładniej " zapewne oznacza głośniej.(do tego pewnie tuba w bagażniku za 50 zł i jedziemy):)bez urazy PS: i nie piszę tak bo mam 1 000 000 dolarów na koncie (mam auto warte pewnie jakieś 15.000-bez wycieków,mechanicznie w stanie bardzo dobrym)jak robić coś z samochodem to robić to dobrze.i czytaj ze zrozumieniem pisze do tych ludzi którzy maja dokładnie to co opisałem/ poruszyłeś się moją wypowiedzią czyli rozumiem że wolisz wpakować 400 zł w głośniki niż zrobić zawieszenie które wali?Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
randall Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Błagam czy pomruk subaru w orginale nie jest idealny? Nie jest. I dlatego tylu ludzi zmienia wydech, ja również mam w planach Żeby nie było: mam 14 letnie auto i nic nie cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemq Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Błagam czy pomruk subaru w orginale nie jest idealny? Nie jest. I dlatego tylu ludzi zmienia wydech, ja również mam w planach Żeby nie było: mam 14 letnie auto i nic nie cieknie. Kolejny który czyta ze "zrozumieniem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 @@pszemq, proszę o więcej kultury, mniej szydery i zero osobistych wycieczek i komentarzy nie na temat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemq Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 (edytowane) @@pszemq, proszę o więcej kultury, mniej szydery i zero osobistych wycieczek i komentarzy nie na temat. Przepraszam bardzo czy w moich komentarzach jest brak lub mało kultury???????!!!!!zero osobistych wycieczek? Powiedziałęm moje zdanie a jeżeli ktoś się poczuł urażony tzn że moje komentarze były trafione i właśnie do tej osoby/ Pozdrawiam. PS pewnie przeczytałeś to co drugie słowo i jak wszyscy nie zrozumiałeś Edytowane 2 Marca 2014 przez pszemq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 (edytowane) Koledze trzeba wybaczyć "Śnieżynka" może lubi rozrzucać kasą, śmiało ja chętnie sobie ją pozbieram Edytowane 2 Marca 2014 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 @@pszemq,odnoszę się do następujących wypowiedzi: No i z tego co widzę dla ciebie "dużo ładniej " zapewne oznacza głośniej co do LPG to zapewne nie masz zielonego pojęcia o tym tylko z pewnością czytałeś idiotyczne gazety rozumiem że wolisz wpakować 400 zł w głośniki niż zrobić zawieszenie które wali? to są tzw osobiste złośliwe wycieczki, niemile widziane na tym forum, nie znasz człowieka to nie oceniaj i nie szydź. skup się na temacie wątku. Koledze trzeba wybaczyć "Śnieżynka" dlatego ma szansę na poprawę i przemyślenia bez przymusowego urlopu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemq Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 AAAA no to trzeba było tak od razu że nowe osoby są głupie i tępe (Świeżynki) i trzeba je olać i zapewne nic nie wniosą dobrego do forum!!!Dzięki za informacje. A moje wypowiedzi dotyczyły buraków z rurami od centralnego ogrzewania i naklejkami NIKE na tylnej szybie (czy muszę to aż wprost napisać??) i nie mam pojęcia o co wam chodzi z tym rozrzucaniem kasy??!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 AAAA no to trzeba było tak od razu że nowe osoby są głupie i tępe (Świeżynki) i trzeba je olać i zapewne nic nie wniosą dobrego do forum!!!Dzięki za informacje. A moje wypowiedzi dotyczyły buraków z rurami od centralnego ogrzewania i naklejkami NIKE na tylnej szybie (czy muszę to aż wprost napisać??) i nie mam pojęcia o co wam chodzi z tym rozrzucaniem kasy??!! Byłem wczoraj na dużym spocie w Trójmiescie (RDR Project) i widziałem tam wszystko, od odpicowanego mustanga z 60'go któregoś, przez zaklatkowane rajdówki, auta na 1/4 mili, Volkswageny z kierowcami z krokiem w kolanach po terenówki z rurami pcv zamiast snorkeli. Budżety były różne, wygląd aut też, gusta w doborze naklejek bardzo rozbieżne, ale nie widziałem ani jednego buraka... za to wszyscy uśmiechnięci. Mnie się nie podobają zglebione auta na wielkich felgach, a auta rat-style uważam za strasznie brzydkie, ale każdy niech sobie robi z autem co chce, jego sprawa i dopóki drugiej osobie się krzywda nie dzieje to nie widzę problemu. Miałem okazję kiedyś na polu namiotowym pogadać z typowym, stereotypowym z wyglądu dresem - kark, tatuaże, dresiki, stara beemka w dieslu poskładana z 2 przystanków z napisem Pioneer na pół szyby i karykaturalnym wydechem - była to jedna z bardziej sympatycznych, wieczornych rozmów przy piwie i ognisku w moim życiu... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się