artu-44 Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego Jak w temacie - gdzie polecacie regenerację magla - pacjent OUTBACK 2017 2.5 USA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subie123 Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego Jaki masz przebieg, że musisz magiel regenerować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu-44 Opublikowano 26 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 1 minutę temu, kubaxc332 napisał(a): Jaki masz przebieg, że musisz magiel regenerować? 107 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subie123 Opublikowano 26 Lutego Udostępnij Opublikowano 26 Lutego W innym temacie czytałem, że ktoś regenerował pod Rzeszowem. Może akurat będzie opcja dostarczenia kurierem czy coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu-44 Opublikowano 27 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 9 godzin temu, kubaxc332 napisał(a): W innym temacie czytałem, że ktoś regenerował pod Rzeszowem. Może akurat będzie opcja dostarczenia kurierem czy coś takiego. No takich opcji jest mnóstwo, bo jest tych firm dużo, ale zawsze to lepiej jak ktoś podpowie, poleci sprawdzony zakład. Tylko że nie bardzo tu ktoś chce kogoś polecić - tak jakby nikt nie miał z maglownicą problemów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego Nagengast w Gdańsku. W Toyce zrobiłem w zeszłym roku i dobrze wciąż się trzyma. Regenerowałem tez tam amory i brak zastrzeżeń, 2 lata gwarancji na robotę. Info z własnego doświadczenia a nie z internetu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 27 Lutego Udostępnij Opublikowano 27 Lutego (edytowane) Robiłem kilka razy w Regen Auto w Wawie wysyłkowo - profesjonalnie. Edytowane 27 Lutego przez Daroot słownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu-44 Opublikowano 27 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 5 godzin temu, Daroot napisał(a): Robiłem kilka razy w Regen Auto w Wawie wysyłkowo - profesjonalnie. Nie chcą wysyłkowo - trzeba przyjechać a dla mnie to ponad 200 km. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego Ja robiłem w swoim obk 2011r w tamtym roku w lokalnej firmie pod Olsztynem, istotna sprawa to to aby wymieniał ten magiel ktoś kto robił subaru. Mi zrobili tak regeneracje że luz i tak jest ale co gorsza po miesiącu lub dwóch zaczęło wyłączać wspomaganie podczas jazdy co przy elektrycznym jest mega niebezpieczne. Co się okazało prawdopodobnie przetarli przewód od czujnika i maglownicy dlatego zaczęło rozłączać. Wyciagneli magiel ponownie i narazie jest ok. W jarcar józefów serwis w warszawie ( nieautoryzowany serwis subaru) zrobią ci regeneracje, nie wiem czy sami regenerują ale przynajmniej wiedza jak to wymienić i wyciągają silnik bo wymiana bez wyciągnięcia silnika to duże prawdopodobieństwo pozrywania czujników. Dziś bym postawił do nich albo wcale nie robił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego No takich opcji jest mnóstwo, bo jest tych firm dużo, ale zawsze to lepiej jak ktoś podpowie, poleci sprawdzony zakład. Tylko że nie bardzo tu ktoś chce kogoś polecić - tak jakby nikt nie miał z maglownicą problemów??To nie jest tak że nikt Ci nie chce polecić „sprawdzonego zakładu” bardziej chodzi o to że firm które zrobią to dobrze jest w kraju kilka. Nie zawsze jest co regenerować, czasem lepiej dołożyć i kupić nowy magiel, może okazać się że regeneracja się nie uda i będziesz się bujał z reklamacjami i tygodniami będziesz bez auta.Ja w Foresterze po rekonesansie kupiłem nową maglownice, ponieważ koszt regeneracji był praktycznie taki sam jak nowy zamiennik.Poza tym kilka zakładów z góry mówiło : a to że może się nie udać, nie obiecujemy, dajemy gwarancję tylko na rok itd. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 29 Lutego Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 18 godzin temu, Max 84 napisał(a): To nie jest tak że nikt Ci nie chce polecić „sprawdzonego zakładu” bardziej chodzi o to że firm które zrobią to dobrze jest w kraju kilka. Nie zawsze jest co regenerować, czasem lepiej dołożyć i kupić nowy magiel, może okazać się że regeneracja się nie uda i będziesz się bujał z reklamacjami i tygodniami będziesz bez auta. Ja w Foresterze po rekonesansie kupiłem nową maglownice, ponieważ koszt regeneracji był praktycznie taki sam jak nowy zamiennik. Poza tym kilka zakładów z góry mówiło : a to że może się nie udać, nie obiecujemy, dajemy gwarancję tylko na rok itd. Dokładnie Ja miałem lekki luz i przez moją nadgorliwość tylko wydałem kasę a efektu brak. Nie wiem jaki masz luz przy 107 tys km. Trochę dziwne, że magiel do roboty przy tym przebiegu. Dziś myślę, że szukałbym używanej w dobrym stanie, do twojego rocznika jest szansa jeszcze znaleźć taki egzemplarz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 29 Lutego Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 18 godzin temu, Max 84 napisał(a): To nie jest tak że nikt Ci nie chce polecić „sprawdzonego zakładu” bardziej chodzi o to że firm które zrobią to dobrze jest w kraju kilka. Ja od zaufanego mechanika usłyszałem kiedyś: "To jest dramat, w Poznaniu nie da się tego zrobić porządnie. Kiedyś wysyłaliśmy maglownice klientów do Łodzi, ale tam też się już zepsuło". Nie wiem, ile w tym prawdy, ale faktem jest, że ja zdecydowałem się na regenerację amgla w starym OBK i drugi raz bym tego nie zrobił. Kupiłbym nowy zamiennik. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu-44 Opublikowano 29 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2 godziny temu, sartek napisał(a): Ja od zaufanego mechanika usłyszałem kiedyś: "To jest dramat, w Poznaniu nie da się tego zrobić porządnie. Kiedyś wysyłaliśmy maglownice klientów do Łodzi, ale tam też się już zepsuło". Nie wiem, ile w tym prawdy, ale faktem jest, że ja zdecydowałem się na regenerację amgla w starym OBK i drugi raz bym tego nie zrobił. Kupiłbym nowy zamiennik. Dużo dobrych informacji !!! Dlatego właśnie ten post - mam już jakąś wizję, bo wiem, że regeneracja w jakimś tam zakładzie jest ryzykowna !! Na razie jestem zdecydowany jechać do JARCAR, jak pisał KRUSZON, bo byłem tam nie raz z poprzednim autem (TRIBECA) i zawsze było OK! cenowo też nie najgorzej. (tylko te 200 klocków mnie martwi, trochę daleko i trzeba dwa auta gonić albo PKS PKP). Nowy magiel też biorę pod uwagę ale powiedzcie jaka jest jego CENA !!! Nie widzę go w necie, ani oryginału ani zamienników - pewnie drogi w cholerę !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 29 Lutego Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 7 minut temu, artu-44 napisał(a): Dużo dobrych informacji !!! Dlatego właśnie ten post - mam już jakąś wizję, bo wiem, że regeneracja w jakimś tam zakładzie jest ryzykowna !! Na razie jestem zdecydowany jechać do JARCAR, jak pisał KRUSZON, bo byłem tam nie raz z poprzednim autem (TRIBECA) i zawsze było OK! cenowo też nie najgorzej. (tylko te 200 klocków mnie martwi, trochę daleko i trzeba dwa auta gonić albo PKS PKP). Nowy magiel też biorę pod uwagę ale powiedzcie jaka jest jego CENA !!! Nie widzę go w necie, ani oryginału ani zamienników - pewnie drogi w cholerę !!! Zadzwoń do ASO poprostu, powinni powiedzieć od ręki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowalesik Opublikowano 29 Lutego Udostępnij Opublikowano 29 Lutego Na szybko, jako punkt odniesienia: nowa w US to $1400. https://parts.colonialsubaruct.com/p/Subaru_2017_Outback-25L-CVT-Touring-wEyeSight/Rack-and-Pinion-EPS-Gear-Box-Power-Steering-Rack-and-Pinion-Assembly/132472198/34110AL151.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca W dniu 29.02.2024 o 17:15, Kowalesik napisał(a): Na szybko, jako punkt odniesienia: nowa w US to $1400. https://parts.colonialsubaruct.com/p/Subaru_2017_Outback-25L-CVT-Touring-wEyeSight/Rack-and-Pinion-EPS-Gear-Box-Power-Steering-Rack-and-Pinion-Assembly/132472198/34110AL151.html W ASO to kwoty w okolicach 10tyś zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca (edytowane) W dniu 29.02.2024 o 17:15, Kowalesik napisał(a): Na szybko, jako punkt odniesienia: nowa w US to $1400. https://parts.colonialsubaruct.com/p/Subaru_2017_Outback-25L-CVT-Touring-wEyeSight/Rack-and-Pinion-EPS-Gear-Box-Power-Steering-Rack-and-Pinion-Assembly/132472198/34110AL151.html Poszukaj tutaj: tascaparts.com Wysyłają do EU Fedex-em. Był czas ,że można było kupić OEM za trochę ponad 1k $, chyba z 350$ rabatu, potem cena wróciła w okolice 1400$ Zadaj sobie trochę trudu i poszukaj kto za ile sprzedaje i ma wysyłkę do EU, bo nie wszystkie sklepy wysyłają. Niestety, ja przespałem temat i zamiast kupić w lepszej cenie, finalnie po ocleniu,dowaleniu VAT-u przez to złodziejskie Państwo, wyszlo ponad 8k PLN, ale część dotarła po 3 tyg bo musieli potwierdzić zgodność, a nie 3 m-cach jak w ASO Osobiście,dałem sobie spokój z regeneracją z w/w powodów czyli wątpliwą jakością i skutecznoscią naprawy. Chyba ktoś tutaj na forum wrzucił service bulletin, że jakiś upgrade tej przekladni zrobili, ale nie jestem pewien. Nr OEM został zmieniony i zastąpił poprzedni. Nowa zapewne zacznie postukiwać po 30-50kkm ale mam to gdzieś Edytowane 1 Marca przez olo11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Elektrycznych magli w większości przypadków nie trzeba regenerować bo wystarczy wymienić dosłownie dwa elementy które w sumie kosztują teraz chyba max 200zl i efekt jest bardzo dobry - brak luzu/stukania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca 5 godzin temu, Yanas napisał(a): Elektrycznych magli w większości przypadków nie trzeba regenerować bo wystarczy wymienić dosłownie dwa elementy które w sumie kosztują teraz chyba max 200zl i efekt jest bardzo dobry - brak luzu/stukania. Dokładnie. Tulejki prowadzące listę zębatą oraz ślizg do kasowania luzy międzyzębnego. W Legacy/Outback wybija się po prawej stronie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca 8 godzin temu, Yanas napisał(a): Elektrycznych magli w większości przypadków nie trzeba regenerować bo wystarczy wymienić dosłownie dwa elementy które w sumie kosztują teraz chyba max 200zl i efekt jest bardzo dobry - brak luzu/stukania. 3 godziny temu, ir3n3usz napisał(a): Dokładnie. Tulejki prowadzące listę zębatą oraz ślizg do kasowania luzy międzyzębnego. W Legacy/Outback wybija się po prawej stronie. No i fajnie, dzięki za infopo to jest TF i wątek techniczny żeby dzielić się takimi informacjami, przyda się tym którzy mają do ogarnięcia to wnerwiające stukanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Ja wymieniałem docisk ślizgu i sprężynkę. Magiel po 290k km, stukający, działa teraz bez zarzutu. Oczywiście należy dokręcić z wyczuciem, za mocno - kierownica nie będzie wracała do pozycji neutralnej po skręcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 4 Marca Udostępnij Opublikowano 4 Marca W Outbacku V maglownica zaczyna stukać w okolicach 30tyskm ,przynajmniej u mnie tak było . Dziwi mnie brak skutecznosci japonskich jenżynierów ,w tym temacie .Od lat z tym jest kłopot i brak reakcji ,zwlaszcza ,że auto przeznaczone raczej nie na autostradę. Czyżby nie robili testów na trwałość tego elementu ? i już jak zacznie stukać to jest cholernie irytujące,chyba że ktoś użytkuje auto na idealnych nawierzchniach to jest do zniesienia. Liczyłem na eliminacje tej wady w VI ,jest troche lepiej bo zaczęło stukać dopiero po 40tyskm i zdecydowanie delikatniej ,ale jednak... Nie zmienie marki na inną ale z tym partactwem nie mogę sie pogodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 4 Marca Udostępnij Opublikowano 4 Marca 8 minut temu, car1961 napisał(a): W Outbacku V maglownica zaczyna stukać w okolicach 30tyskm ,przynajmniej u mnie tak było . Dziwi mnie brak skutecznosci japonskich jenżynierów ,w tym temacie .Od lat z tym jest kłopot i brak reakcji ,zwlaszcza ,że auto przeznaczone raczej nie na autostradę. Czyżby nie robili testów na trwałość tego elementu ? i już jak zacznie stukać to jest cholernie irytujące,chyba że ktoś użytkuje auto na idealnych nawierzchniach to jest do zniesienia. Liczyłem na eliminacje tej wady w VI ,jest troche lepiej bo zaczęło stukać dopiero po 40tyskm i zdecydowanie delikatniej ,ale jednak... Nie zmienie marki na inną ale z tym partactwem nie mogę sie pogodzić Jeździsz do serwisu, naprawiasz, wydajesz pieniądze, napędzasz gospodarkę, wszystko jest tak jak inżynierowie japońscy zaplanowali. Jest tak, jak ma być. Albo możesz żyć ze stukaniem. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu-44 Opublikowano 6 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca Wygląda na to, że dobrze zrobiłem wrzucając temat stukającego magla, a już myślałem że skończy się na 2-3 postach . Podjąłem już decyzję i jestem umówiony w JARCAR na 18.03. przy okazji (bo i tak miałem to zrobić) zrobię serwis olejowy skrzyni biegów i w dyfrach. O efektach napiszę !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca W dniu 26.02.2024 o 20:50, kubaxc332 napisał(a): W innym temacie czytałem, że ktoś regenerował pod Rzeszowem. Może akurat będzie opcja dostarczenia kurierem czy coś takiego. Pod Rzeszowem, dokładnie w Kraczkowej. Regenerowałem maglownice w dwóch Subaru i wszystko było ok. Nie każdy warsztat regenerujący maglownice podejmuje się regeneracji jeśli chodzi o Subaru. Pytałem w renomowanym warsztacie w Lublinie to powiedzieli, że Subaru nie robią bo mieli dużo reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się