Skocz do zawartości

kruszon

Nowy
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Subaru Outback BR 2011r. 2.5B

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kruszon

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Dokładnie Ja miałem lekki luz i przez moją nadgorliwość tylko wydałem kasę a efektu brak. Nie wiem jaki masz luz przy 107 tys km. Trochę dziwne, że magiel do roboty przy tym przebiegu. Dziś myślę, że szukałbym używanej w dobrym stanie, do twojego rocznika jest szansa jeszcze znaleźć taki egzemplarz.
  2. Ja robiłem w swoim obk 2011r w tamtym roku w lokalnej firmie pod Olsztynem, istotna sprawa to to aby wymieniał ten magiel ktoś kto robił subaru. Mi zrobili tak regeneracje że luz i tak jest ale co gorsza po miesiącu lub dwóch zaczęło wyłączać wspomaganie podczas jazdy co przy elektrycznym jest mega niebezpieczne. Co się okazało prawdopodobnie przetarli przewód od czujnika i maglownicy dlatego zaczęło rozłączać. Wyciagneli magiel ponownie i narazie jest ok. W jarcar józefów serwis w warszawie ( nieautoryzowany serwis subaru) zrobią ci regeneracje, nie wiem czy sami regenerują ale przynajmniej wiedza jak to wymienić i wyciągają silnik bo wymiana bez wyciągnięcia silnika to duże prawdopodobieństwo pozrywania czujników. Dziś bym postawił do nich albo wcale nie robił.
  3. Też o tym myślałem ale bałem się, że tył będzie siedział wyżej niż przód. Teraz wizualnie jest proporcjonalnie tak jak na zdjęciu. Też mam lpg w kole , butla około 50l Dziś pewnie bym kupił te podwyższające sprężyny i z przodu dał też jakieś podkładki podnoszące zawias.
  4. Dzięki, sprawdzę dokręcenie śruby. Nie wie może ktoś czy luz może być spowodowany zużyciem przegubu wewnętrznego ?
  5. Wymieniłem sprężyny na pedersa a reszta z kayaby z aukcji allegro o numerach aukcji: - amortyzatory - 12300596048 - poduszka amortyzatora - 12648644574 - odboje i osłony - 12648640234 - tu masz od razu zestaw na dwa amortyzatory kupując 1 szt na aukcji Mocowanie amortyzatora ( poduszka ) jest raczej taka sama jak w sls, po prostu sprężyny z peddersa mają więcej zwojów i są twardsze, dlatego auto ma tą samą wysokość jak przy sls. Dodatkowo przy wymianie zabezpieczyłem kielichy przed rdzą środkiem nuxodol 900 ( ten środek bardzo słabo wysycha ale jest bardzo dobry, warto czymś prysnąć jak i tak się to wyciąga ) Powodzenia przy wymianie, jakbyś miał jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało
  6. Ostatnio przeglądając zawieszenie zauważyłem, że na lewej przedniej półosi mam spory luz wzdłużny i dość mocno stuka. Na innych półosiach luz jest bardzo mały, minimalny ale też jest. Rok temu zmieniałem przegub zewnętrzny. Auto ma 220 tys. przejechane. Wiecie od czego zacząć aby to zlikwidować ? Czy jakiś luz powinien być w tym miejscu ? Załączam link do filmu
  7. Tak, dokładnie kupiłem sprężyny z gc8 https://gc8.pl/produkt/pedders-heavy-duty-coil-spring-23/ a amortyzatory zastosowałem kayaba. Wszystko jeździ elegancko
  8. Ok, dzięki za info. Myślę po prostu aby może to zrobić przy np regulacji zaworów jak i tak silnik będzie wyciągany. Zawsze to taniej by wyszło. trochę lipa by była wracać z wakacji na lawecie.... Naczytałem się o tym upg i teraz strach jeździć dalej.
  9. To ja mam 213 tys, daje to jakieś oznaki najpierw typu większe zużycie płynu czy wywala od razu uszczelkę i laweta ? W przyszłym roku szykuje mi się regulacja zaworów, nie wiem czy nie robić od razu profilaktycznie.
  10. Można wiedzieć przy jakim przebiegu robiłeś UPG ? Mam to samo auto i nie wiem czy już zbierać....
  11. Otrzymałem informację, że przy nie odpowiednim wyciąganiu maglownicy mógł zostać uszkodzony czujnik maglownicy i dlatego wyłącza wspomaganie czasami. No nic będę walczył z firmą, która to robiła.
  12. Ok rozumiem, dodam jeszcze że przed zanikiem wspomagania czułem w kierownicy przez kilka sekund dziwne drganie, wibracje tak jakby jakaś elektryka.
  13. Drodzy koledzy Mam problem ze wspomaganiem elektrycznym kierownicy w Outback 2011r., ostatnio jadąc prostą drogą wyskoczyła kontrolka od wspomagania i wspomaganie znikło. Zatrzymałem się, wyłączyłem silnik i odpaliłem ponownie, działa. Po przejechaniu 500 metrów znów znikło. Ponowne zatrzymanie i gaszenie/ odpalenie. Wspomagania brak, następnie zgasiłem i poczekałem z 10 sekund i odpaliłem. Wspomaganie wróciło, jeżdżę już trzeci dzień i wspomaganie jest ale strach gdzieś dalej pojechać. Dodam, że dwa miesiące temu maglownica przeszła regenerację.... Miał ktoś podobny przypadek ? Nie wiem co zmieniać , czy może moduł wspomagania ? Czy jest opcja wymienić silnik maglownicy bez jej wyciągania ? Pozdrawiam
  14. Sosnowski serwis sp. z o .o. w Gdańsku
  15. Dziwi mnie tylko, że przy regeneracji magla jak mieli to na stole to by nie widzieli, że tam jest luz....no nic chyba spróbuje bo koszt tego ślizgu nie duży.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...