Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, maross napisał:



 


Kabinowy mam, właśnie chodziło mi jakie konkretnie muszą być te filtry powietrza i oleju. Każdy producent ma inne oznaczenie.
Czym się kierować albo na co zwrócić uwagę?
Zapomniałem dodać, że mam Legacy IV.
 

Gdzie byś nie brał - podaj vin, nie bierz filtronu (najtańsze), oem lub mann jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lisek911

reduktor przed liftem tak, a po lifcie w zamian masz miejsce na drugi kubek :P

 

ja szukałem z reduktorem bo tak chciałem :D i lepiej jest dopasować przełożenie podczas jazdy lub "turbo dla biedaków" podczas wyprzedzania ;D czy z przyczepką, załadowany, pod górę lub w korku. Póki co tego ostatniego miałem okazję sprawdzić - dobre do ślimaczenia się, nic nie wyje ani charczy/trzesie w czasie jazdy. Chyba lepsze to dla sprzęgła ^_^

 

 

Ale nie wiem czy konieczny ten reduktor, silnik jest elastyczny i pomijając korki czy zabawy śnieżne raczej nie używam :ph34r:ale też kawy nie piję w środku także cup holder nie jest mi potrzebny 

 

Nie macałem foteli poliftowych, ale lepiej mi leżą przedliftowe, takie "głębsze"

Edytowane przez conradek
ozn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję rady jak wymontować cały tunel środkowy w Legacy poliftowym w automacie.
Nie umiem szukać na YT, albo nie ma ale filmik byłby najlepszy... 
Jak dotąd udawało mi się rozebrać tylko panel z radiem i drążkiem skrzyni biegów, natomiast tam gdzie są cupholdery i podłokietnik to dla mnie zagadka, a nie chcę szarpać się i czegoś połamać. ;) 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Orear napisał:

natomiast tam gdzie są cupholdery i podłokietnik to dla mnie zagadka, a nie chcę szarpać się i czegoś połamać.

 

Od podłokietnika zacznij - powinny być tam 2-3 śrubki, potem pod plastikową obudową wajchy AT powinno być kilka śrubek trzymających te boczne panele oraz przednią cześć konsoli. Do tego jakaś spinka gdzieniegdzie może być, plus wiązka do SI drive etc. Mieszek ręcznego warto też od razu odpiąć (w US tam są 2-3 zapadki plastikowe na dole).

 

Rozbierałem to w LGT, wiec nie do końca jest to to samo, ale nie ma tam nic skomplikowanego.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2022 o 17:20, Kapsel93 napisał:

Panowie pytanie o przeróbkę lamp z jdma na Europę ktoś kojarzy temat? W moim b4 mam ksenon z tego co się dowiedziałem w przedlifcie na Europę nie szedł chyba że się mylę i jest możliwość kupna ksenonu.

Nie szedł na Europę, to na pewno. Ja bym raczej szedł w wymianę na EU to będą i świecić dobrze, i z homologacją na przyszłość będziesz miał temat ogarnięty. Jeszcze puścisz JDMy na sprzedaż to zostanie trochę grosza żeby swoje europejskie przerobić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanko. Mam do zrobienia w Legacku IV generacji tarcze kotwiczne z tyłu. Ktoś przerabiał temat? Bo jeśli chodzi o nówki to dostępne są tylko OEM za ponad 4 stówy od sztuki, a nie widzi mi się dawać tyle kasy za blaszkę chroniącą tarczę hamulcową. Warto szukać używek? 

Moje są w takim stanie jak na zdjęciu poniżej. Niewiele z nich zostało. 

received_371507241652367.jpeg

Edytowane przez Bajer98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki "kotwiczą" to co mają trzymać, to nie ma ciśnienia.

Ale kiedyś trzeba będzie...

 

Z przodu osłony (ale z przodu to nie są kotwiczne) jak przerdzewiały to wywaliłem i nawet się wolniej tarcze nagrzewają....

Edytowane przez artaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem temat w outbacku 2,5  2005, też mi zeżarło tarcze kotwiczne z tyłu. Dobrałem tarcze tylne od BMW E36. Jakieś tanie zamienniki za 30 zł za sztukę z cienkiej blachy ocynkowanej. Trochę większą średnicę niż OEM mają. Trochę było rzeźby szlifierką żeby wyciąć środek, ale udało się. Zaraz minie 3 lata od roboty i na razie jest ok. 

 

20190903_172917.jpg

20190903_180320.jpg

  • Super! 5
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze widzę to ty wymieniłeś tylko część osłonową (zewnętrzną) a nie cześć kotwiczną,

Osłonowa jest praktycznie niepotrzebna...

 

Jeśli Bajer98 potrzebuje również części kotwicznej to mu taka opcja nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, artaa napisał:

Jeśli dobrze widzę to ty wymieniłeś tylko część osłonową (zewnętrzną) a nie cześć kotwiczną,

Osłonowa jest praktycznie niepotrzebna...

 

Jeśli Bajer98 potrzebuje również części kotwicznej to mu taka opcja nie pomoże.

Potrzebuję ogólnie tarcz kotwicznych, bo są pordzewiałe. Część osłonowa to praktycznie u mnie nie istnieje :D a kotwiczna jeszcze jako tako się trzyma, ale nie wiadomo na jak długo. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Bajer98 napisał:

Potrzebuję ogólnie tarcz kotwicznych, bo są pordzewiałe. Część osłonowa to praktycznie u mnie nie istnieje :D a kotwiczna jeszcze jako tako się trzyma, ale nie wiadomo na jak długo. 

Najlepiej sprawdzisz jak dasz do piaskowania. Sama tarcza (bez osłony) jest na tyle grubsza, że po piaskowaniu powinno wyjść, że jeszcze będzie całe.

@okoń1978r jak mocowałeś osłonę do tarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Yato004 napisał:

Szybkie pytanie. Mam opcję kupić 18" Momocorse i pytanie czy 8j et 35 wjedzie elegancko do Legacy IV?

Z przodu mogą wystawać, chyba że naciąg/negatyw. Dla porównania masz moją felgę 7.5 cala z et 42. Twoja wysunie się 13,5mm dalej. Druga fota dosłownie z wczoraj, bo zrobieniu małego negatywu mimośrodą. Nadkola mam zrolowane I do tego może dołożę dystans 2-3mm

Opona 225/40

20210905_172222.jpg

20220416_203003.jpg

Edytowane przez Danko
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania dla "legacowych wyjadaczy"

1) Zdarzyło mi się widzieć ostatnio Gacka BP (wybaczcie ale był w środku właściciel, samochód się poruszał, wolno ale jednak - dlatego nie zrobiłem fotek) - wnętrze skórzane, ale nie była to ani ta czarna ani ta jasna skóra, tylko coś takiego brązowego, lekko wiśniowe - no wyglądało to wyjątkowo elegancko jak w samochodach klasy Porsche, gdzie właśnie zdarzają się takie "wyszukane" kolory skóry. Czy coś takiego było kiedykolwiek dostępne, może jako opcja? ...i tu nadchodzi drugie moje pytanie

2) Czy ktokolwiek dysponuje pełnym katalogiem wersji i opcji wyposażenia, również tego dodatkowego (jak na przykład roletki tylnych okien) razem z nuemrami części do Legacy BP. Chętnie postudiowałbym sobie takie coś...do kawki :coffee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...