Danko Opublikowano 29 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 31 minut temu, maross napisał: Kabinowy mam, właśnie chodziło mi jakie konkretnie muszą być te filtry powietrza i oleju. Każdy producent ma inne oznaczenie. Czym się kierować albo na co zwrócić uwagę? Zapomniałem dodać, że mam Legacy IV. Gdzie byś nie brał - podaj vin, nie bierz filtronu (najtańsze), oem lub mann jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maross Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 Czy te Japanparts będą dobre?Takie coś znalazłemhttps://allegro.pl/oferta/filtr-powietrza-japanparts-subaru-forester-sh-8109398874https://allegro.pl/oferta/filtr-oleju-japanparts-fo-313s-11374795529 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 W dniu 29.03.2022 o 15:38, lisek911 napisał: Co do reduktora - szukać z czy bez? Dobrze myśle, że występował przed liftem? Możesz też poszukać H6 w manualu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conradek Opublikowano 2 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2022 (edytowane) @lisek911 reduktor przed liftem tak, a po lifcie w zamian masz miejsce na drugi kubek ja szukałem z reduktorem bo tak chciałem i lepiej jest dopasować przełożenie podczas jazdy lub "turbo dla biedaków" podczas wyprzedzania ;D czy z przyczepką, załadowany, pod górę lub w korku. Póki co tego ostatniego miałem okazję sprawdzić - dobre do ślimaczenia się, nic nie wyje ani charczy/trzesie w czasie jazdy. Chyba lepsze to dla sprzęgła Ale nie wiem czy konieczny ten reduktor, silnik jest elastyczny i pomijając korki czy zabawy śnieżne raczej nie używam ale też kawy nie piję w środku także cup holder nie jest mi potrzebny Nie macałem foteli poliftowych, ale lepiej mi leżą przedliftowe, takie "głębsze" Edytowane 2 Kwietnia 2022 przez conradek ozn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desu Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Czy zwrotnice tylne subaru legacy iv w benzynie i dieslu są takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Potrzebuję rady jak wymontować cały tunel środkowy w Legacy poliftowym w automacie. Nie umiem szukać na YT, albo nie ma ale filmik byłby najlepszy... Jak dotąd udawało mi się rozebrać tylko panel z radiem i drążkiem skrzyni biegów, natomiast tam gdzie są cupholdery i podłokietnik to dla mnie zagadka, a nie chcę szarpać się i czegoś połamać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 W dniu 3.04.2022 o 17:40, desu napisał: Czy zwrotnice tylne subaru legacy iv w benzynie i dieslu są takie same? opposedforces.com Może tu znajdziesz odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 5 godzin temu, Orear napisał: natomiast tam gdzie są cupholdery i podłokietnik to dla mnie zagadka, a nie chcę szarpać się i czegoś połamać. Od podłokietnika zacznij - powinny być tam 2-3 śrubki, potem pod plastikową obudową wajchy AT powinno być kilka śrubek trzymających te boczne panele oraz przednią cześć konsoli. Do tego jakaś spinka gdzieniegdzie może być, plus wiązka do SI drive etc. Mieszek ręcznego warto też od razu odpiąć (w US tam są 2-3 zapadki plastikowe na dole). Rozbierałem to w LGT, wiec nie do końca jest to to samo, ale nie ma tam nic skomplikowanego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapsel93 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Panowie pytanie o przeróbkę lamp z jdma na Europę ktoś kojarzy temat? W moim b4 mam ksenon z tego co się dowiedziałem w przedlifcie na Europę nie szedł chyba że się mylę i jest możliwość kupna ksenonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PotężnyWarmianin Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 W dniu 6.04.2022 o 17:20, Kapsel93 napisał: Panowie pytanie o przeróbkę lamp z jdma na Europę ktoś kojarzy temat? W moim b4 mam ksenon z tego co się dowiedziałem w przedlifcie na Europę nie szedł chyba że się mylę i jest możliwość kupna ksenonu. Nie szedł na Europę, to na pewno. Ja bym raczej szedł w wymianę na EU to będą i świecić dobrze, i z homologacją na przyszłość będziesz miał temat ogarnięty. Jeszcze puścisz JDMy na sprzedaż to zostanie trochę grosza żeby swoje europejskie przerobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajer98 Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 (edytowane) Szybkie pytanko. Mam do zrobienia w Legacku IV generacji tarcze kotwiczne z tyłu. Ktoś przerabiał temat? Bo jeśli chodzi o nówki to dostępne są tylko OEM za ponad 4 stówy od sztuki, a nie widzi mi się dawać tyle kasy za blaszkę chroniącą tarczę hamulcową. Warto szukać używek? Moje są w takim stanie jak na zdjęciu poniżej. Niewiele z nich zostało. Edytowane 11 Kwietnia 2022 przez Bajer98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 (edytowane) Dopóki "kotwiczą" to co mają trzymać, to nie ma ciśnienia. Ale kiedyś trzeba będzie... Z przodu osłony (ale z przodu to nie są kotwiczne) jak przerdzewiały to wywaliłem i nawet się wolniej tarcze nagrzewają.... Edytowane 11 Kwietnia 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajer98 Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Używki w dobrym stanie wchodzą w grę czy lepiej szukać nowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Nie widziałem używek w dobrym stanie... Nawet próbowałem dopasować osłony od czegoś uczciwie wycenionego Fiat/VW itp ale sobie podarowałem bo mogłem (przód) ty kiedyś będziesz musiał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 @Oczkoo15ma legacy na części, może jego tarcze kotwiczne będą okej. @Bajer98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajer98 Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 1 minutę temu, Danko napisał: @Oczkoo15ma legacy na części, może jego tarcze kotwiczne będą okej. @Bajer98 Wiem tego diesla pisałem i miał dać znać. Przypomnę mu się potem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okoń1978r Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Ja przerabiałem temat w outbacku 2,5 2005, też mi zeżarło tarcze kotwiczne z tyłu. Dobrałem tarcze tylne od BMW E36. Jakieś tanie zamienniki za 30 zł za sztukę z cienkiej blachy ocynkowanej. Trochę większą średnicę niż OEM mają. Trochę było rzeźby szlifierką żeby wyciąć środek, ale udało się. Zaraz minie 3 lata od roboty i na razie jest ok. 5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Brawo Ty! Tak się właśnie robi. Ceny czasem są chore za niektóre graty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Jeśli dobrze widzę to ty wymieniłeś tylko część osłonową (zewnętrzną) a nie cześć kotwiczną, Osłonowa jest praktycznie niepotrzebna... Jeśli Bajer98 potrzebuje również części kotwicznej to mu taka opcja nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajer98 Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 1 godzinę temu, artaa napisał: Jeśli dobrze widzę to ty wymieniłeś tylko część osłonową (zewnętrzną) a nie cześć kotwiczną, Osłonowa jest praktycznie niepotrzebna... Jeśli Bajer98 potrzebuje również części kotwicznej to mu taka opcja nie pomoże. Potrzebuję ogólnie tarcz kotwicznych, bo są pordzewiałe. Część osłonowa to praktycznie u mnie nie istnieje a kotwiczna jeszcze jako tako się trzyma, ale nie wiadomo na jak długo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 17 minut temu, Bajer98 napisał: Potrzebuję ogólnie tarcz kotwicznych, bo są pordzewiałe. Część osłonowa to praktycznie u mnie nie istnieje a kotwiczna jeszcze jako tako się trzyma, ale nie wiadomo na jak długo. Najlepiej sprawdzisz jak dasz do piaskowania. Sama tarcza (bez osłony) jest na tyle grubsza, że po piaskowaniu powinno wyjść, że jeszcze będzie całe. @okoń1978r jak mocowałeś osłonę do tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okoń1978r Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 na Nity zrywalne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yato004 Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Szybkie pytanie. Mam opcję kupić 18" Momocorse i pytanie czy 8j et 35 wjedzie elegancko do Legacy IV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 (edytowane) 35 minut temu, Yato004 napisał: Szybkie pytanie. Mam opcję kupić 18" Momocorse i pytanie czy 8j et 35 wjedzie elegancko do Legacy IV? Z przodu mogą wystawać, chyba że naciąg/negatyw. Dla porównania masz moją felgę 7.5 cala z et 42. Twoja wysunie się 13,5mm dalej. Druga fota dosłownie z wczoraj, bo zrobieniu małego negatywu mimośrodą. Nadkola mam zrolowane I do tego może dołożę dystans 2-3mm Opona 225/40 Edytowane 17 Kwietnia 2022 przez Danko 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Mam dwa pytania dla "legacowych wyjadaczy" 1) Zdarzyło mi się widzieć ostatnio Gacka BP (wybaczcie ale był w środku właściciel, samochód się poruszał, wolno ale jednak - dlatego nie zrobiłem fotek) - wnętrze skórzane, ale nie była to ani ta czarna ani ta jasna skóra, tylko coś takiego brązowego, lekko wiśniowe - no wyglądało to wyjątkowo elegancko jak w samochodach klasy Porsche, gdzie właśnie zdarzają się takie "wyszukane" kolory skóry. Czy coś takiego było kiedykolwiek dostępne, może jako opcja? ...i tu nadchodzi drugie moje pytanie 2) Czy ktokolwiek dysponuje pełnym katalogiem wersji i opcji wyposażenia, również tego dodatkowego (jak na przykład roletki tylnych okien) razem z nuemrami części do Legacy BP. Chętnie postudiowałbym sobie takie coś...do kawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się