Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, BelegUS napisał:

Czyli bym musiał dokupić europejskie światła, więc gra niewarta świeczki, prawda?

Akurat w tym temacie nie wiem jak wyglądają sprawy przepisów. Musisz się rozeznać czy ma znaczenie ich strona. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Orear napisał:

Akurat w tym temacie nie wiem jak wyglądają sprawy przepisów. Musisz się rozeznać czy ma znaczenie ich strona. ;)

Racja, w przepisach stoi, że jeśli tylne światło przeciwmgłowe jest jedno, to musi znajdować się po lewej stronie.

  • Zdrówko! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przepisy jakoś określają po której ma być przeciwmgielne. Nie wydaje mi się, bo różnie one są, raz z prawej, raz z lewej, raz na środku. W mojej ocenie wiązkę trzeba przerobić na tyle aby je właśnie na odwrót podłączyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, ewemarkam napisał:

W mojej ocenie wiązkę trzeba przerobić na tyle aby je właśnie na odwrót podłączyć.

To już za dużo kombinowania za, zapewne, kilkadziesiąt złotych różnicy w cenie do wersji na Europę ;) Boxer Diesle są darem który nie przestaje dawać.

 

Teraz jeszcze muszę ustalić, czy da się jakoś tak porzeżbić "łuki" tunelu środkowego żeby użyć poliftowego tunelu i ramki wybieraka a zachować przedliftowe "łuki" i górę konsoli środkowej, schowek etc.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, st981777 napisał:

Koło, tarcza, docisk i łożysko z Imprezy/Forestera NA. Nowe koło kosztuje ponad 1000, można używane jeżeli w dobrym stanie, ale ceny bywają różne. UWAGA koło od wersji turbo nie pasuje! Ogólnie cały zestaw pasuje P&P.

A jesteś w stanie powiedzieć dokładnie od jakiej imprezy/Forestera? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już za dużo kombinowania za, zapewne, kilkadziesiąt złotych różnicy w cenie do wersji na Europę Boxer Diesle są darem który nie przestaje dawać.
 
Teraz jeszcze muszę ustalić, czy da się jakoś tak porzeżbić "łuki" tunelu środkowego żeby użyć poliftowego tunelu i ramki wybieraka a zachować przedliftowe "łuki" i górę konsoli środkowej, schowek etc.
Nie tak dużo roboty. Jak bym już miał to te dwie wtyczki bym przełożył, albo zamienił we wtyczce do klapy te dwa miejscami, czyli PM z wstecznym. No chyba że faktycznie nie chcesz rzeźbić to kup właściwą klapę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, ewemarkam napisał:

A przepisy jakoś określają po której ma być przeciwmgielne. Nie wydaje mi się, bo różnie one są, raz z prawej, raz z lewej, raz na środku.

Okazuje się, że tak, a do dzisiaj też o tym nie wiedziałem. Jeśli jest jedno, powinno być po lewej stronie.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Danko napisał:

A jesteś w stanie powiedzieć dokładnie od jakiej imprezy/Forestera? 

Każdy wolnossący forester sf i sg, impreza NA GC i GD 2.0 - 2.5. Ważne by zamieniać komplet.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, BelegUS napisał:

To już za dużo kombinowania za, zapewne, kilkadziesiąt złotych różnicy w cenie do wersji na Europę ;) Boxer Diesle są darem który nie przestaje dawać.

 

Teraz jeszcze muszę ustalić, czy da się jakoś tak porzeżbić "łuki" tunelu środkowego żeby użyć poliftowego tunelu i ramki wybieraka a zachować przedliftowe "łuki" i górę konsoli środkowej, schowek etc.

 

Co ty tam kombinujesz :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Neutrino33 napisał:

Co ty tam kombinujesz :rolleyes:

 

Mój ulubiony rodzaj modów to takie, z którymi można udawać że to rzadki wypust z fabryki xD Skoro Imprezy GC były w wersjach "przejściówka" (sam miałem, MY97) to Outback BP też będzie :P

Edytowane przez BelegUS
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Neutrino33 napisał:

Czy są dyfry o ograniczonym poślizgu występujące jako OEM w Legacach...i czy ich przełożenia nadają się pod przełożenia ze skrzyni automatycznej w Legacy IV BP?

No chyba, że są patenty na takie dyfry z innych modeli.

Legacy GT są tylne dyfry z LSD zarówno manualach jak i w automatach.

Wydaje mi się, że w H6 też powinny być ale nie mam pewności.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.05.2022 o 21:00, Neutrino33 napisał:

Czy są dyfry o ograniczonym poślizgu występujące jako OEM w Legacach...

 

Tak, były, zarówno na wiskozie jak i z torsenem.

 

Sprawdzałeś jakie masz przełożenie dyfra?

 

 

 

 

Edytowane przez frisco
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.05.2022 o 21:00, Neutrino33 napisał:

Czy są dyfry o ograniczonym poślizgu występujące jako OEM w Legacach...i czy ich przełożenia nadają się pod przełożenia ze skrzyni automatycznej w Legacy IV BP?

No chyba, że są patenty na takie dyfry z innych modeli.

 

W dniu 19.05.2022 o 20:55, Bonless napisał:

Legacy GT są tylne dyfry z LSD zarówno manualach jak i w automatach.

Wydaje mi się, że w H6 też powinny być ale nie mam pewności.

 

W dniu 19.05.2022 o 22:02, frisco napisał:

 

Tak, były, zarówno na wiskozie jak i z torsenem.

 

Sprawdzałeś jakie masz przełożenie dyfra?

 

 

 

 

 

22 godziny temu, frisco napisał:

 

Wrzuć numer skrzyni w internety. Jest kilka stron które rozbija jakie tam siędzą przełożenia etc.

 

Moja skrzynia to TG5C7CPAAB

i wrzuciłem to do

 

https://legacypic.uk/transmission/search.php

 

a jak się kliknie w ikonkę wykresu obok kodu skrzyni to takie cuda pokazuje

 

https://legacypic.uk/transmission/graph.php?id=4646&t=1

 

teraz tylko brakuje mi dokładnego info czy do takiej skrzyni były stosowane dyfry (przód, tył) o ograniczonym poslizgu i jakie miały przełożenia bym wiedział co moge implementować u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Neutrino33 napisał:

 

 

 

 

Moja skrzynia to TG5C7CPAAB

i wrzuciłem to do

 

https://legacypic.uk/transmission/search.php

 

a jak się kliknie w ikonkę wykresu obok kodu skrzyni to takie cuda pokazuje

 

https://legacypic.uk/transmission/graph.php?id=4646&t=1

 

teraz tylko brakuje mi dokładnego info czy do takiej skrzyni były stosowane dyfry (przód, tył) o ograniczonym poslizgu i jakie miały przełożenia bym wiedział co moge implementować u siebie.

Z tego co wiem na pewno występują tylne dyfry z LSD o przełożeniu 3.272 (Legacy GT) i 3.583 (OBK XT). Według service manuala występowały też 3,083 w GT 2008, ale sprawdzając po kilku VIN-ach z tego roku zawsze wychodziło 3.272.

We wszystkich są otwarte przednie dyfry.

Po nr Twojej skrzyni wychodzi że masz przełożenie główne 3.083 ale nie mogę znaleźć info czy występowały z LSD.

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Bonless napisał:

Z tego co wiem na pewno występują tylne dyfry z LSD o przełożeniu 3.272 (Legacy GT) i 3.583 (OBK XT). Według service manuala występowały też 3,083 w GT 2008, ale sprawdzając po kilku VIN-ach z tego roku zawsze wychodziło 3.272.

We wszystkich są otwarte przednie dyfry.

Po nr Twojej skrzyni wychodzi że masz przełożenie główne 3.083 ale nie mogę znaleźć info czy występowały z LSD.

 

A to ciekawe. Czyli, teoretycznie, występuje dyfer LSD pasujący do mojego modelu z przełożeniem, które byłoby takie same jak mam obecnie. Mamy hipotezę, teraz należy jej dowieść, lub zaprzeczyć.

:coffee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...