Orear Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 4 minuty temu, BelegUS napisał: Czyli bym musiał dokupić europejskie światła, więc gra niewarta świeczki, prawda? Akurat w tym temacie nie wiem jak wyglądają sprawy przepisów. Musisz się rozeznać czy ma znaczenie ich strona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 2 minuty temu, Orear napisał: Akurat w tym temacie nie wiem jak wyglądają sprawy przepisów. Musisz się rozeznać czy ma znaczenie ich strona. Racja, w przepisach stoi, że jeśli tylne światło przeciwmgłowe jest jedno, to musi znajdować się po lewej stronie. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Same "klosze" raczej nie są "symetryczne", tzn. nie zamienię ich stronami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 Na oko widać, że niestety nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 1 minutę temu, sartek napisał: Na oko widać, że niestety nie. Zadałem pytanie zamiast poświęcić 3 sekundy na spojrzenie na zdjęcie i użycie mózgu, sorki To gra niewarta świeczki 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 A przepisy jakoś określają po której ma być przeciwmgielne. Nie wydaje mi się, bo różnie one są, raz z prawej, raz z lewej, raz na środku. W mojej ocenie wiązkę trzeba przerobić na tyle aby je właśnie na odwrót podłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 16 minut temu, ewemarkam napisał: W mojej ocenie wiązkę trzeba przerobić na tyle aby je właśnie na odwrót podłączyć. To już za dużo kombinowania za, zapewne, kilkadziesiąt złotych różnicy w cenie do wersji na Europę Boxer Diesle są darem który nie przestaje dawać. Teraz jeszcze muszę ustalić, czy da się jakoś tak porzeżbić "łuki" tunelu środkowego żeby użyć poliftowego tunelu i ramki wybieraka a zachować przedliftowe "łuki" i górę konsoli środkowej, schowek etc. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 16 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 3 godziny temu, st981777 napisał: Koło, tarcza, docisk i łożysko z Imprezy/Forestera NA. Nowe koło kosztuje ponad 1000, można używane jeżeli w dobrym stanie, ale ceny bywają różne. UWAGA koło od wersji turbo nie pasuje! Ogólnie cały zestaw pasuje P&P. A jesteś w stanie powiedzieć dokładnie od jakiej imprezy/Forestera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 To już za dużo kombinowania za, zapewne, kilkadziesiąt złotych różnicy w cenie do wersji na Europę Boxer Diesle są darem który nie przestaje dawać. Teraz jeszcze muszę ustalić, czy da się jakoś tak porzeżbić "łuki" tunelu środkowego żeby użyć poliftowego tunelu i ramki wybieraka a zachować przedliftowe "łuki" i górę konsoli środkowej, schowek etc.Nie tak dużo roboty. Jak bym już miał to te dwie wtyczki bym przełożył, albo zamienił we wtyczce do klapy te dwa miejscami, czyli PM z wstecznym. No chyba że faktycznie nie chcesz rzeźbić to kup właściwą klapę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 59 minut temu, ewemarkam napisał: A przepisy jakoś określają po której ma być przeciwmgielne. Nie wydaje mi się, bo różnie one są, raz z prawej, raz z lewej, raz na środku. Okazuje się, że tak, a do dzisiaj też o tym nie wiedziałem. Jeśli jest jedno, powinno być po lewej stronie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 35 minut temu, sartek napisał: Okazuje się, że tak, a do dzisiaj też o tym nie wiedziałem. Jeśli jest jedno, powinno być po lewej stronie. no to zaskreczuje Niemena...ddddd du*a z tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 4 godziny temu, Danko napisał: A jesteś w stanie powiedzieć dokładnie od jakiej imprezy/Forestera? Każdy wolnossący forester sf i sg, impreza NA GC i GD 2.0 - 2.5. Ważne by zamieniać komplet. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 7 godzin temu, BelegUS napisał: To już za dużo kombinowania za, zapewne, kilkadziesiąt złotych różnicy w cenie do wersji na Europę Boxer Diesle są darem który nie przestaje dawać. Teraz jeszcze muszę ustalić, czy da się jakoś tak porzeżbić "łuki" tunelu środkowego żeby użyć poliftowego tunelu i ramki wybieraka a zachować przedliftowe "łuki" i górę konsoli środkowej, schowek etc. Co ty tam kombinujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) 5 godzin temu, Neutrino33 napisał: Co ty tam kombinujesz Mój ulubiony rodzaj modów to takie, z którymi można udawać że to rzadki wypust z fabryki xD Skoro Imprezy GC były w wersjach "przejściówka" (sam miałem, MY97) to Outback BP też będzie Edytowane 16 Maja 2022 przez BelegUS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 Czy szyba drzwi kierowcy pasuje z Legacy III do IV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapsel93 Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 Koledzy luz na drążku zmiany biegów w b4 rsk, czy są dostepne jakieś zestawy naprawcze albo co zrobić żeby go zlikwidować bo jest to trochę denerwujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 Czy są dyfry o ograniczonym poślizgu występujące jako OEM w Legacach...i czy ich przełożenia nadają się pod przełożenia ze skrzyni automatycznej w Legacy IV BP? No chyba, że są patenty na takie dyfry z innych modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 23 godziny temu, Neutrino33 napisał: Czy są dyfry o ograniczonym poślizgu występujące jako OEM w Legacach...i czy ich przełożenia nadają się pod przełożenia ze skrzyni automatycznej w Legacy IV BP? No chyba, że są patenty na takie dyfry z innych modeli. Legacy GT są tylne dyfry z LSD zarówno manualach jak i w automatach. Wydaje mi się, że w H6 też powinny być ale nie mam pewności. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 (edytowane) W dniu 18.05.2022 o 21:00, Neutrino33 napisał: Czy są dyfry o ograniczonym poślizgu występujące jako OEM w Legacach... Tak, były, zarówno na wiskozie jak i z torsenem. Sprawdzałeś jakie masz przełożenie dyfra? Edytowane 19 Maja 2022 przez frisco 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 21 godzin temu, frisco napisał: Tak, były, zarówno na wiskozie jak i z torsenem. Sprawdzałeś jakie masz przełożenie dyfra? Nie, a możesz schlebić memu lenistwu i wskazać jak mam to sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 Godzinę temu, Neutrino33 napisał: a możesz schlebić memu lenistwu i wskazać jak mam to sprawdzić Wrzuć numer skrzyni w internety. Jest kilka stron które rozbija jakie tam siędzą przełożenia etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 9 minut temu, frisco napisał: Wrzuć numer skrzyni w internety. Jest kilka stron które rozbija jakie tam siędzą przełożenia etc. Kolega @czekker może mi to po VIN-ie zrobi . Zaraz go zapytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 21 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2022 W dniu 18.05.2022 o 21:00, Neutrino33 napisał: Czy są dyfry o ograniczonym poślizgu występujące jako OEM w Legacach...i czy ich przełożenia nadają się pod przełożenia ze skrzyni automatycznej w Legacy IV BP? No chyba, że są patenty na takie dyfry z innych modeli. W dniu 19.05.2022 o 20:55, Bonless napisał: Legacy GT są tylne dyfry z LSD zarówno manualach jak i w automatach. Wydaje mi się, że w H6 też powinny być ale nie mam pewności. W dniu 19.05.2022 o 22:02, frisco napisał: Tak, były, zarówno na wiskozie jak i z torsenem. Sprawdzałeś jakie masz przełożenie dyfra? 22 godziny temu, frisco napisał: Wrzuć numer skrzyni w internety. Jest kilka stron które rozbija jakie tam siędzą przełożenia etc. Moja skrzynia to TG5C7CPAAB i wrzuciłem to do https://legacypic.uk/transmission/search.php a jak się kliknie w ikonkę wykresu obok kodu skrzyni to takie cuda pokazuje https://legacypic.uk/transmission/graph.php?id=4646&t=1 teraz tylko brakuje mi dokładnego info czy do takiej skrzyni były stosowane dyfry (przód, tył) o ograniczonym poslizgu i jakie miały przełożenia bym wiedział co moge implementować u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 21 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2022 2 godziny temu, Neutrino33 napisał: Moja skrzynia to TG5C7CPAAB i wrzuciłem to do https://legacypic.uk/transmission/search.php a jak się kliknie w ikonkę wykresu obok kodu skrzyni to takie cuda pokazuje https://legacypic.uk/transmission/graph.php?id=4646&t=1 teraz tylko brakuje mi dokładnego info czy do takiej skrzyni były stosowane dyfry (przód, tył) o ograniczonym poslizgu i jakie miały przełożenia bym wiedział co moge implementować u siebie. Z tego co wiem na pewno występują tylne dyfry z LSD o przełożeniu 3.272 (Legacy GT) i 3.583 (OBK XT). Według service manuala występowały też 3,083 w GT 2008, ale sprawdzając po kilku VIN-ach z tego roku zawsze wychodziło 3.272. We wszystkich są otwarte przednie dyfry. Po nr Twojej skrzyni wychodzi że masz przełożenie główne 3.083 ale nie mogę znaleźć info czy występowały z LSD. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 9 godzin temu, Bonless napisał: Z tego co wiem na pewno występują tylne dyfry z LSD o przełożeniu 3.272 (Legacy GT) i 3.583 (OBK XT). Według service manuala występowały też 3,083 w GT 2008, ale sprawdzając po kilku VIN-ach z tego roku zawsze wychodziło 3.272. We wszystkich są otwarte przednie dyfry. Po nr Twojej skrzyni wychodzi że masz przełożenie główne 3.083 ale nie mogę znaleźć info czy występowały z LSD. A to ciekawe. Czyli, teoretycznie, występuje dyfer LSD pasujący do mojego modelu z przełożeniem, które byłoby takie same jak mam obecnie. Mamy hipotezę, teraz należy jej dowieść, lub zaprzeczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się