Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli w Legacy II zamontowałem  amortyzatory KYB AGX to dystanse  na tył szukać dedykowane do imprezy ? bo do Legacy BD nikt nie ma ale skoro amortyzatory i mocowanie amortyzatora od imprezy GD pasuje do Legacy to dystans chyba tez powinien pasować ?

Edytowane przez ipsx82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, conradek napisał:

Czy podłokietnik i część tylna w legacy iv z reduktorem i bez jest taka sama? Czy można z tunelu z dwoma cupholderami, zamiast reduktora, wziąć część tylną i podłokietnik? Lub z czego pasuje wtedy? :ph34r:

Samą górę podłokietnika można zmienić. Przedlift pasuje do przedlifta, polift do polifta. Inne mocowania. Czy reduktor, czy nie - nieważne 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, adamski napisał:

Czy maska silnika do Legacy 2008 polift będzie pasować z przedlifta? Nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi w starych tematach a może ktoś już przerabiał temat. Będę wdzięczny za info :hi:

Będzie pasować, ale pod warunkiem że wersja EU. Z Outbacka też podejdzie

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś mi powie co jest grane z klimatyzacją w moim aucie. Włączam klimę, czy to sama się włączy gdy jest w trybie Auto, czy też ręcznie i za pierwszym razem gdy się załączy czuć smród grzyba. Opuszczam szyby, wietrzę wnętrze, klima cały czas jest włączona i absolutnie nic nie śmierdzi. Jadę trasę 100 km, klima chodzi cały czas (bez znaczenie ciepło czy zimno) i nie śmierdzi absolutnie. Problem jest tylko przy stracie. Dodam że walczyłem dosyć długo z klimą, bo śmierdziało mi ciągle, pomogło kilkukrotne ozonowanie ale zostało takie coś. Miał ktoś takie cyrki? Gdzie ten syf może siedzieć? 

To nie jest tak, że z tym się nie da żyć, bo się da, ale nie znoszę jak mi coś w aucie nie działa. Stąd moja walka z tym nomen omen wiatrakiem ;)

Edytowane przez czort
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, czort napisał:

 Gdzie ten syf może siedzieć? 

 

Na parowniku  za schowkiem pasażera. Ozonowanie nie pomoże dopóki się fizycznie go nie pozbędziesz , bo to tak jak byś zmieniał skarpetki bez mycia stóp. Trzeba dobrać się do parownika  demontując dmuchawę i za pomocą myki ciśnieniowej i pędzla umyć gada z pleśni i grzyba za pomocą środków antygrzybowych uważając by nie pozaginać lameli.

 

 

Edytowane przez ipsx82
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, artaa napisał:

Dokładnie jw, w normalnym aucie to wystarczy.

Tak robiłem w Oplu i VW i w swoim staruszku SG.

 

Pęd powietrza zaniósł pianę grzybobójczą wszędzie...

Tylko mechaniczne czyszczenie jest skuteczne i rozwiązuje problem na stałe.

Może inaczej, ja nie jestem zwolennikiem półśrodków , jak już coś robić to skutecznie i dokładnie bo później to się mści,  czasem za rok a czasem szybciej.

Pianka zabije grzyba ale jego nie usunie z pomiędzy lameli i jak dostanie wilgoci to po jakimś czasie ponownie odżyje. I tak w kółko ta zabawa będzie trwać do takiego stopnia że już cały parownik się zaklei i nie będzie wymiany termicznej i ulegnie spaleniu rezystor dmuchawy.

image.jpeg.1c5a0b23d01ed5c164d1e17fcf131f1c.jpeg

 

image.jpeg.f873befa6b6ae4c5741862bf2ccdae70.jpeg

Edytowane przez ipsx82
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie dostać, o ile się da taki kluczyk? To są dedykowane belki dachowe Subaru. 
PXL_20220211_120909520.thumb.jpg.3b2c46b39438cddc5be24d0431ab1258.jpg
To jest kluczyk firmy mont blanc, jak nie znajdziesz w sieci do kupienia to sprawdzę czy nie mam zapaśnego ;)

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko mechaniczne czyszczenie jest skuteczne i rozwiązuje problem na stałe.
Może inaczej, ja nie jestem zwolennikiem półśrodków , jak już coś robić to skutecznie i dokładnie bo później to się mści,  czasem za rok a czasem szybciej.
Pianka zabije grzyba ale jego nie usunie z pomiędzy lameli i jak dostanie wilgoci to po jakimś czasie ponownie odżyje. I tak w kółko ta zabawa będzie trwać do takiego stopnia że już cały parownik się zaklei i nie będzie wymiany termicznej i ulegnie spaleniu rezystor dmuchawy.
image.jpeg.1c5a0b23d01ed5c164d1e17fcf131f1c.jpeg
 
image.jpeg.f873befa6b6ae4c5741862bf2ccdae70.jpeg
Zgodzę się z Tobą. Jeśli jest fajny dostęp do parownika to warto tam zaglądnąć raz na parę lat. Ale jeśli nie ma to wolę dwa razy w roku zapsikac niż rwać deskę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, CnK napisał:

To jest kluczyk firmy mont blanc, jak nie znajdziesz w sieci do kupienia to sprawdzę czy nie mam zapaśnego ;)

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Ok, naprowadziłeś mnie i znalazłem. Ale 40 zł + przesyłka za plastikowy kluczyk... :o 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś zrobiłem sobie wejście aux, bo nie miałem. Jakis czas temu zmieniłem kierownicę na taką ze sterowaniem audio. Os tego czasu radio w ogóle nie widzi aux. Coś inaczej trzeba podłączyć? Kojarzę, że chyba była taka zależność 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 9.02.2022 o 08:19, ipsx82 napisał:

Jeśli w Legacy II zamontowałem  amortyzatory KYB AGX to dystanse  na tył szukać dedykowane do imprezy ? bo do Legacy BD nikt nie ma ale skoro amortyzatory i mocowanie amortyzatora od imprezy GD pasuje do Legacy to dystans chyba tez powinien pasować ?

Ktoś coś podpowie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2022 o 08:19, ipsx82 napisał:

Jeśli w Legacy II zamontowałem  amortyzatory KYB AGX to dystanse  na tył szukać dedykowane do imprezy ? bo do Legacy BD nikt nie ma ale skoro amortyzatory i mocowanie amortyzatora od imprezy GD pasuje do Legacy to dystans chyba tez powinien pasować ?

O jakie dystanse pytasz? Między amor a budę podkładka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ipsx82 napisał:

Między mocowanie amorka a budę auta 

Jakie grube chcesz? Mogę Ci takie zrobić ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ipsx82 napisał:

2 cm chyba wystarczy.

 

Wysłać  stare mocowanie amortyzatora jako szablon ?

16465743098763381211340325709553.jpg

Resztę na PW dogadamy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...