Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2020


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

9 godzin temu, Michał Krupa napisał:

 

I nie tylko tego Mistrza ;)

 

 

 

 

Ciekawe ilu trzeba rajdów ukończyć aby zebrać wiedzę porównywalną do takich testów i nauki z Loebem. 

 

Chłopak jest dobrze prowadzony, daleko zajdzie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem czy jest sens porównywać Miko do RK, bo jednak RK wchodząc do rajdów miał trochę większe doświadczenie w trzymaniu opony na asfalcie, a dwa marketingowa stopa zwrotu z wizerunku RK była niewyobrażalnie większa, więc i sponsor był wtanie wytrzymać nazwijmy to, inny typ zdobywania doświadczenia ;)

Po trzecie, RK jest tylko jeden, i jest z kosmosu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, skwaro napisał:

Z takim zapleczem i talentem jaki pokazuje ma zadatki na nowego mistrza...

 

Ma w głowie poukładane więc szanse na to są ogromne a z taką rodziną to...   ;)

 

 

Nazwisko: Solberg
Imię: Oliver
Data urodzenia: 23. 9. 2001
Ojciec: flag Petter Solberg (kierowca)
Matka: flag Pernilla Walfridsson-Solberg (kierowca)
Matka: flag Pernilla Walfridsson-Solberg (pilot)
Dziadek: flag Per-Inge Walfridsson (kierowca)
Dziadek: flag Per-Inge Walfridsson (pilot)
Wujek: flag Henning Solberg (kierowca)
Wujek: flag Henning Solberg (pilot)
Kuzyn: flag Oscar Solberg (kierowca)
Kuzyn:

flag Oscar Solberg (pilot)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, carfit napisał:

P.S. Kiedyś na jakimś rajdzie we włoszech , Robcio mi powiedział, że 90% polskich topowych  kierowców przyjedzie na rajd  asfaltowy we Włoszech, i nie będą istnieć ! Więc jeszcze raz gratulacje dla Miko ! 

Jest też druga strona medalu, że ci lokalesi zazwyczaj poza swoim terenem nic szczególnego nie pokazują. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, chojny napisał:

 

 

 

 

Ciekawe ilu trzeba rajdów ukończyć aby zebrać wiedzę porównywalną do takich testów i nauki z Loebem. 

 

Chłopak jest dobrze prowadzony, daleko zajdzie. 

 

To na pewno pomaga Tomi tez poukładał Neuville i paru innych. Ogromy budżet i brak stresu z powodu robicia auta tez na pewno daje komfort ale to są zapewne rzeczy pozwalające wyciągnąć te ekstra 5-10% prędkości które będą potrzebne żeby walczyć o mistrza czy wygrana ale na koniec końców musisz mieć trochę talentu i głowę do tego bo to nie tata czy wujek Loeb siedzi za kierownicą.

 

Mnie tylko chodzi o to ze jak ktos ma absolutny talent to to widac i w tym sporcie nadal trzeba się pokazać żeby gdzies zajść i coś osiągnąć. Przykładem może być RK czy tez Rovanpera czy chociaż stary Solberg który znikąd dostal angaż do Forda. Ano dostał bo przypadkowo pojechał treningowo na jakiś  rajd w Turcji pierwszy raz za granicę i zrobił tam taka rozbierduche ze wszystkim kopary poopadały. Przypadek sprawil ze jeden z lokalnych matadorów był obsługiwany przez Msport i były tam jakis szyszki które od razu położyły na nim łapę. 

Czasem trzeba odciąć linki od strachu bo nigdy nie wiadomo kto i gdzie patrzy a prędkości się nie nauczysz jadąc wolno. Trzeba się parę razy przewrócić żeby się czegoś nauczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, turdziGT napisał:

prędkości się nie nauczysz jadąc wolno

 

Święte słowa. Robert często je powtarzał. 

To jest tak, dochodzi się do pewnego etapu i gdy nie ściśnie się mocniej pośladków, to się na nim zatrzyma. Trzeba podjąć ryzyko.

 

Tak mi się przypomniało. Nie miałem doświadczenia w "tylno- napędówkach" . To było z 15 lat temu. Mój GT-ek był naprawiany po...tym jak podjąłem jakieś ryzyko ;) 

Na ten czas kupiłem Beemkę. Przyszła zima, pojechaliśmy z chłopakami w fajnie miejsce, trochę pochodzić bokami. I teraz ciekawostka. Jeden z łuków, długi, ale dość ciasny z krawężnikami, przechodziłem pełnym bokiem z prędkością 60-70 km/h. Byłem przekonany, że to kres. Wsiadł ze mną kumpel, były Mistrz Polski. Skrzywił się, jak prowadziłem. Przesiedliśmy się i ten sam łuk pojechał od razu około 90 km/h. I co najciekawsze, w ten sposób mnie odblokował i w następnych próbach sam zbliżałem się do tych prędkości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Tutek napisał:

Jest też druga strona medalu, że ci lokalesi zazwyczaj poza swoim terenem nic szczególnego nie pokazują. 

To jest oczywiste ! Dlatego pisałem że to specyfika rajdów we Włoszech, i jest jeszcze drugie dno, nie zawsze te auta są w 100% legalne, Włosi umią kombinować ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.07.2020 o 19:18, chojny napisał:


 

Bo jest jego sponsorem? 

Przed chwilą była transmisja na żywo z Miko. Zapytałem o ten aspekt i Miko powiedział że róznica między Pirelli ,a Michelin jest niewielka i to są niuanse, są tak podobne. Za Michelinami lobbował rok temu Roman Kresta od którego wynajmowali auto i tak zostało.

 

Za przykład podobnych osiągów podał Lyukaniuka który rok temu jeździł na Michelin, w tym roku Pirelli i niezmiennie w czubie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
3 minuty temu, chojny napisał:

 

 

Koło 12 pozycji tak mi wychodzi. Czyli bardzo dobrze!! 

Coś niesamowitego. 

Ciekawe jak adaś Sroka  hondziną;) coś czuję, że tylko Lubiak r2 kągo klepnie 

Edytowane przez marcinwrxsti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...