BartekZ33 Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 7 minut temu, turdziGT napisał: Kto takie informacje podał ? Ogladam All live w tej chwili i ani słowa. https://www.wrc.com/en/news/season-2020/wrc/rally-guanajuato-mexico-confirms-revised-schedule/?fbclid=IwAR2_THYvbT0oVHIwP371SuuP6HZJNFfkpaQ0wF6tGzPOnJLftWtsQV8JGjE Na TT wiele info no i tu masz oficjalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 (edytowane) Ok teraz potwierdzili ale z powodu restrykcji w podróżowaniu a nie z powodu zakażenia kogoś z organizatorów. I tak wogle cud ze ten rajd sie odbył. Edytowane 14 Marca 2020 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Ogier nieco odjechał w punktach, szczególnie od Tanaka. Niby początek sezonu, ale nie wiadomo ile rajdów się odbędzie. Następny planowany to Portugalia, pod koniec maja. To będzie dziwny i trudny sezon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Ogier na tema wygranej i samego rajdu. W sumie ciężko się nie zgodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 w Czechach można Focusem WRC startować w Mistrzostwach https://pl.motorsport.com/rajdy/news/pech-w-focusie-wrc/4755648/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Polski Związek Motorowy opublikował zaktualizowany kalendarz RSMP 2020. Rajd Świdnicki-KRAUSE obędzie się w dniach 17-19 lipca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 WRC Portugalia o Sardynia także zostały przesunięte ale termin jeszcze nie jest znany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 1 minutę temu, szubaru napisał: WRC Portugalia o Sardynia także zostały przesunięte ale termin jeszcze nie jest znany. A co z Polskim? Wiadomo coś? Bo jak koniec czerwca Polski szutry a 3 tygodnie później Świdnicki asfalty to jest to bardzo gęsto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 na razie o Polskim nic nie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Toyocie na tą chwilę ten sezon leży pierwsze miejsce fabryka, kierowcy pierwsze, drugie i czwarte miejsce. Pewnie brali by w ciemno taki wynik na koniec sezonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 3 godziny temu, ManoLEE napisał: Pewnie brali by w ciemno taki wynik na koniec sezonu Żebyś tylko nie wykrakał...że to koniec sezonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Ja nie mówię, że to koniec sezonu ale różnie może być... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 12 godzin temu, ManoLEE napisał: Ja nie mówię, że to koniec sezonu ale różnie może być... Kryzys będzie potężny, firmy mogą mocno ograniczyć wydatki na sport. Niższe rangi i amatorka też siądzie. Ludzie już odwołują zarezerwowane terminy na przebudowy aut, odkładają starty na czas aż się wszystko nie poukłada. Idzie posucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackMichalski Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 W dniu 1.10.2019 o 13:26, Dehnel napisał: Chwilę mnie tu nie było, ale jako honorowy "zakładacz" wątku rajdowego, wpadłem na chwilę. Mamy nowy kalendarz WRC na 2020. Round Rally Date 1. Monte-Carlo 23 - 26 January 2. Sweden 13 - 16 February 3. Mexico 12 - 15 March 4. Chile 16 - 19 April 5. Argentina 30 April - 3 May 6. Portugal 21 - 24 May 7. Italy 4 - 7 June 8. Kenya 16 - 19 July 9. Finland 6 - 9 August 10. New Zealand 3 - 6 September 11. Turkey 24 - 27 September 12. Germany 15 - 18 October 13. Great Britain 29 October - 1 November 14. Japan 19 - 22 November Nowe "stare" rundy w Kenii i Nowej Zelandii. Niemcy w nowym terminie, upadająca od lat Turcja i na koniec Japonia, która sucha na bank nie będzie. Będzie się działo. Jako miłośnik starszego rajdowania, już z uśmiechem wyobrażam sobie odpadające elementy aerodynamiki na szutrach. A poza WRC? Nasze szanowne podwórko rośnie, mimo, że wszyscy piszą, że rajdy umierają. Kalendarze HSRMP i RSMP zostana opublikowane jak zwykle na wręczeniu tytułów mistrzowskich, ale po tym sezonie widać kilka rzeczy. HRSMP przeżyło podział. Mamy ciągle około 20 załóg, a nowe samochody powstają, więc jest szansa na większe emocje. Zarówno dla kibiców, jak i dla załóg. Nowe Audi Grzegorza Olchawskiego robi robotę RSMP- Robot zwany MIko zrobił robotę. Ciężko wypracowany tytuł, do tego team przez duże T. Przemyślany, szybki sezon. Historyczny Puchar Południa- przez niektórych bardzo reklamowany jako tania alternatywa dla HRSMP, jest niewypałem. Max 5 załóg na starcie rundy to mała wtopa. Amatorki- RO jak zwykle, dużo i nieprzewidywalnie, ale 92 załogi na WIśle robi wrażenie. Tarmac Masters. Temat osobny. Mamy tu jakiś "Tarmakowców"?. Chciałbym pogadać na normalnym poziomie, bo na FB grupka fanbojów wyznających religię TM skutecznie zabija każdą dyskusję. Regularność- turystyka, ale ze sportowym zacięciem. Miły wstęp do ścigania się, może nie na szybkość, ale na kalkulator. Dla pilota przefantastyczna zabawa, dla kierowcy mniej Ale dlatego mamy najfajniejszy rajd, czyli Grand Prix Polski Pojazdów Zabytkowych. ponad 1000km rajdu, z próbami sportowymi na torach. Generalnie mam plan na przyszły rok pojawić się i tam. MPHRR - cykl który jest piaskownicą dla naszych przed Monte Carlo Historique, zasadniczo już nie istnieje. Rajd Polski Historyczny- masa mieszanych opinii, syf z wynikami na koniec, do tego brak informacji online. Jak dla mnie impreza na równi z cyklem MPHRR- tendencja spadkowa. Trochę prywaty. Po ostatniej serii awarii Fiata 850, podjąłem decyzję o budowie Łady Samary na A grupowej homologacji. Będzie trzecia Rosjanka w HRSMP. Samochód zaraz się klatkuje, a plan jest śmiały, bo w kalendarzu mam wpisaną Barbórkę Cieszyńską. Trzymajcie kciuki za starą Rosjankę. Jakie masz pytania odnośnie Tarmacka? Dwa sezony tam przejeździłem z tego jeden wygrałem i prawdopodobnie mam inne zdanie niż większość psychofanów tego cyklu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackMichalski Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 W dniu 25.03.2020 o 14:46, szubaru napisał: na razie o Polskim nic nie wiadomo Jureczku ale napić się zawsze możemy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 10 godzin temu, sti70 napisał: Jakie masz pytania odnośnie Tarmacka? Dwa sezony tam przejeździłem z tego jeden wygrałem i prawdopodobnie mam inne zdanie niż większość psychofanów tego cyklu. Nie jest fajnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 I takie tak z historii rajdów jak to kiedyś fajnie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackMichalski Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 (edytowane) Jeśli jeździłeś dłuższe rajdy a jeździłeś to wolał będziesz przy tym zostać. Po pierwsze Tarmac to rajd o długości ok 40 km czyli przeważnie dwa 6-7 km odcinki przejeżdżane 3 razy, przerwy na serwisie między odcinkami po 2 h oczywiście jest to amatorka więc dlaczego by nie. Po drugie super kjs ,ro i kierowcy z R i wszystko było by fajnie gdyby ktoś przestrzegał specyfikacji przeróbek w autach a tu jest wolna Amerykanka im więcej w auto wpompujesz tym większe szanse na pudło, O tym że tak jest świadczy to ze auto w tarmacu jedzie w klasie okręgowej pro 1 a w RSMP zgłaszają się do Open i jeszcze nie przechodzą bk za uchybienia w klatce. Pod tym względem dużo bardziej restrykcyjnie podchodzą w RSMSl dlatego też w tarmacu zobaczysz wiele załóg z tamtego terenu a na śląsku z tarmaca nie ma nikogo. Co do doboru tras i trudności odcinków oraz samej organizacji to wszystko jest na najwyższym poziomie i chwała za to organizatorom, być może to przymykanie oczu na wiele aspektów związanych z nierówną walką jest celowe by nie odstraszać zawodników a za tym przyciągać ich w jak największe ilości . Co chodzi o sam poziom trudności i szybkości zawodników oczywiście w RSMP jest najwyższy mimo tego że są tacy co hejtują. Morał jest taki że inny jest Tarmac inne RSMSL ,inne RSMPZ a jeszcze inne RSMP , jeździłem we wszystkich cyklach, najkrócej w RSMSL i jak miałbym je po szeregować pod względem trudności i przyjemności oraz organizacji to na pierwszym miejscu stawiam RSMP pod każdym względem następnie Tarmac za organizację i fajne trasy oraz RSMSL i RSMPZ przy czym ten ostatni cykl za odcinki miejskie i również organizację. Edytowane 31 Marca 2020 przez sti70 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 31 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2020 10 minut temu, sti70 napisał: Jeśli jeździłeś dłuższe rajdy a jeździłeś to wolał będziesz przy tym zostać. Po pierwsze Tarmac to rajd o długości ok 40 km czyli przeważnie dwa 6-7 km odcinki przejeżdżane 3 razy, przerwy na serwisie między odcinkami po 2 h oczywiście jest to amatorka więc dlaczego by nie. Po drugie super kjs ,ro i kierowcy z R i wszystko było by fajnie gdyby ktoś przestrzegał specyfikacji przeróbek w autach a tu jest wolna Amerykanka im więcej w auto wpompujesz tym większe szanse na pudło, O tym że tak jest świadczy to ze auto w tarmacu jedzie w klasie okręgowej pro 1 a w RSMP zgłaszają się do Open i jeszcze nie przechodzą bk za uchybienia w klatce. Pod tym względem dużo bardziej restrykcyjnie podchodzą w RSMSl dlatego też w tarmacu zobaczysz wiele załóg z tamtego terenu a na śląsku z tarmaca nie ma nikogo. Co do doboru tras i trudności odcinków oraz samej organizacji to wszystko jest na najwyższym poziomie i chwała za to organizatorom, być może to przymykanie oczu na wiele aspektów związanych z nierówną walką jest celowe by nie odstraszać zawodników a za tym przyciągać ich w jak największe ilości . Co chodzi o sam poziom trudności i szybkości zawodników oczywiście w RSMP jest najwyższy mimo tego że są tacy co hejtują. Morał jest taki że inny jest Tarmac inne RSMSL ,inne RSMPZ a jeszcze inne RSMP , jeździłem we wszystkich cyklach, najkrócej w RSMSL i jak miałbym je po szeregować pod względem trudności i przyjemności oraz organizacji to na pierwszym miejscu stawiam RSMP pod każdym względem następnie Tarmac za organizację i fajne trasy oraz RSMSL i RSMPZ przy czym ten ostatni cykl za odcinki miejskie i również organizację. Miło przeczytać wyważoną i sensowną opinię poparta doświadczeniem zdobytym w kilku cyklach. Sprawy techniczne a dokładniej zgodności sprzętu z regulaminami, czyli w skrócie kto czym jedzie, a czy i gdzie pojechać powinien to niestety zmora każdego jednego cyklu prócz Bednar, gdzie jasno dopuszczają wszystkich, wszystkim. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Ciekawy artykuł dotyczący aktualnej sytuacji w rajdach. Delikatnie pisząc, nie jest dobrze a może w tym roku "nie być niczego". https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-to-bedzie-bardzo-ciezki-rok-dla-polskich-rajdowcow,nId,4409950?fbclid=IwAR3KBe_QDYb9A9aqD2M3m8aw2xnm6L5Hg8k2qeo5clzT52tnzN-hunlzK4Y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Dla organizatorów Nadwiślańskiego to pewnie gwiazda tzn. wirus spadł z nieba. W tamtym roku szarpnęli się i zorganizowali ze 2 czy 3 odcinki, a teraz mają pretekst aby wcale nie organizować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 HOŁEEEK !!! na Polskim ma Fiestą R5 wystartować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
broneq Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 W dniu 1.04.2020 o 17:59, szubaru napisał: HOŁEEEK !!! na Polskim ma Fiestą R5 wystartować To świetny news. Tymczasem do Rajdu Polski jeszcze daleko, a na Moto-Pasje wrzuciłem właśnie cotygodniowego vloga. Zapraszam! https://www.youtube.com/watch?v=YRjswBxn2qA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Rajd Polski odwołany oficjalnie. https://pl.motorsport.com/erc/news/komunikat-w-sprawie-77-rajdu-polski/4786298/?fbclid=IwAR3RtoIRZZXr8t76WayvfRrqbNMsHzyK2gI_py6Dh-moR7LJxAUODGug3aY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się