Skocz do zawartości

SUV Coupe, Super SUV - mocne i mocniejsze ;)


Michał W.

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, turdziGT napisał:

Cos tu nie tak z proporcjami.

 

 

IMG_8725.PNG

Bo tu nie ma być proporcji. Ma być dużo miejsca w środku. To nie ma być ładne, to ma być pakowne i w miarę szybko jeździć. Ja nie wziąłem, ale są wersje 7-miejscowe i nawet da sie kogoś na te +2 miejsca wsadzić. Ładne to ma być Maserati ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównie to chodziło mnie o proporcje koło do reszty nadwozia. Wyglądają jak 13 cali. 

Z tym się akurat nie zgodzę. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby auto pojemne mogło tez wyglądać.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Przykłady?

Ok jako przykład wielkiego auta upakowanego na małej płycie podłogowej mogę podać Terraco. Gigantyczny SUV na płycie Golfa a wyglada całkiem całkiem.

Dla mnie cała ta zakłada mercedesa to zdecydowanie najbrzydszy model całej palety i GLB zdecydowanie idzie ta droga ale to oczywiscie moje zdanie.

 

 

IMG_8727.JPG

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, turdziGT napisał:

Ok jako przykład wielkiego auta upakowanego na małej płycie podłogowej mogę podać Terraco. Gigantyczny SUV na płycie Golfa a wyglada całkiem całkiem.

Dla mnie cała ta zakłada mercedesa to zdecydowanie najbrzydszy model całej palety i GLB zdecydowanie idzie ta droga ale to oczywiscie moje zdanie.

 

 

IMG_8727.JPG

De gustibus non est disputandum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.12.2020 o 00:18, turdziGT napisał:

Ok jako przykład wielkiego auta upakowanego na małej płycie podłogowej mogę podać Terraco. Gigantyczny SUV na płycie Golfa a wyglada całkiem całkiem.

Dla mnie cała ta zakłada mercedesa to zdecydowanie najbrzydszy model całej palety i GLB zdecydowanie idzie ta droga ale to oczywiscie moje zdanie.

 

 

IMG_8727.JPG

Terraco jest na bazie Tiguana Allspace, a to wiele wspólnego rozmiarowo z Golfem nie ma, chociaż w tych platformach VAG-a już się nie łapię. GLB miało być rodzinnie przestronne, ale grać w lidze niższej niż GLC. No i wyszedł taki trochę jamniczek. Lepsze to niż vany od BMW

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czerwcu ( to jest już oficialnie potwierdzone ) zaczną produkcję CUPRA FORMENTOR 2.5T z silnikiem z RS3 400KM. Mówiąc szczerze, patrząc na ceny obecnego 2.0T 310KM AWD, DSG i jego wyposażenie standartowe i opcje, to za 220k jest total full bez rabatu. To może być niezła opcja, mi osobiście bardzo się podoba .

 

cupra-formentor.jpg

artykuł-nagłowek-1.jpg

nuova-cupra-formentor-3.jpg

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jo, ale który właściciel firmy kupi lepszego seata. PREZES MA MIEĆ MERCA a nie jakieś badziewie od Alwara. Merc może być "piękny jak agata młynarska", ale MERC MUSI BYĆ. Co by ludzie powiedzieli.

Edytowane przez Panbenonium
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, carfit napisał:

Mówiąc szczerze, patrząc na ceny obecnego 2.0T 310KM AWD, DSG i jego wyposażenie standartowe i opcje, to za 220k jest total full bez rabatu.

No ciekawe, jak to wycenią na tle Audi Q3 RS. Z rabatami w Seacie było słabo, więc możliwe, że Audi finalnie będzie tańsze :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.12.2020 o 20:08, carfit napisał:

W czerwcu ( to jest już oficialnie potwierdzone ) zaczną produkcję CUPRA FORMENTOR 2.5T z silnikiem z RS3 400KM. Mówiąc szczerze, patrząc na ceny obecnego 2.0T 310KM AWD, DSG i jego wyposażenie standartowe i opcje, to za 220k jest total full bez rabatu. To może być niezła opcja, mi osobiście bardzo się podoba .

 

cupra-formentor.jpg

artykuł-nagłowek-1.jpg

nuova-cupra-formentor-3.jpg

Moze byc super opcja tym bardziej że haldexa tez maja poprawić i będzie przynajmniej taki jak w nowej R ce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.12.2020 o 11:31, Zyzol napisał:

Terraco jest na bazie Tiguana Allspace, a to wiele wspólnego rozmiarowo z Golfem nie ma, chociaż w tych platformach VAG-a już się nie łapię. GLB miało być rodzinnie przestronne, ale grać w lidze niższej niż GLC. No i wyszedł taki trochę jamniczek. Lepsze to niż vany od BMW

Ta sama analogia co w VAGu. GLB bazuje technologicznie na A klasie tak jak Terraco czy Tiguan na Golfie. Płyta jest oczywiście modyfikowana ale mechanika ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd bratu poradziłem okleić merca pickupa, to teraz wszystkie nowe pojazdy laminuje folią :)

Tu nowy nabytek ze względu że się rodzinka powiększyła:

https://www.facebook.com/caroseriadetailing/posts/4173188019392002

Tanio może nie jest: pickup zdaje się 9tkę wyniósł, bawarka 14, ale jak za 3 lata w ludzi pójdzie to z idealna powłoką.

ML się w 30 minut sprzedał :) GLS kupę znany jako "Krowa" tez chyba w ludzi zaraz pójdzie - matkobosko jak w tym mało miejsca w środku jest a już bagażnik mikro. Wózeczek dziecka plus damska torebka i pełny. A z zewnątrz taka krowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, eurojanek napisał:

Tanio może nie jest: pickup zdaje się 9tkę wyniósł, bawarka 14, ale jak za 3 lata w ludzi pójdzie to z idealna powłoką.

Czyli jak zawsze - płacisz, by kolejny właściciel miał dobrze ;) 

 

Europejska krowa w USA wygląda jak kompakt :P

 

 

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Były tu podśmiechujki i filmiki ukazujące beznadziejny napęd w RXach. To wczoraj miałem okazję sprawdzić jak auto sprawuje się w zimowych warunkach. Droga 501 Katy - Krynica, 15 kilometrów ośnieżonych zakrętów. Ograniczenie do 70. Poprzednią, tą trasę w zimie jechałem kilka lat temu Forkiem XT, i pewnie narażę się tu niektórym, ale nie widzę różnicy. RX w tych warunkach zachowywał się bardzo stabilni i przewidywalnie, zero nadsterowności, a specjalnie zwalniałem przed zakrętami by na łuku dodawać gazu. Jechał jak na szynach, dokładnie tam gdzie chciałem. Pewnie duża w tym też zasługa nowych Nikianów SUV. Napęd który w letnich warunkach jest głównie na przednią oś, tu zapinał silnik elektryczny na tylne koła nawet przy prędkościach 70-80 km/h. Szybciej nie jechałem, bo droga wyglądała tak:

 

droga1.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...