FOR CVT Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 nie w subaru mialem w pracy passata b7 po kompletnym wygluszeniu (ca 5tys zl) i bylo fenomenalnie auto bylo roczne, tematu gwarancji nie drazylem jak to w sluzbowym aucie btw moja owczesna prezeska zlecila wygluszenie nowego a7 jest na forum kolega @Christoph ktory wygluszal subaru i pewnie sie odezwie tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 @OBK CVT dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam Forester odebrany. Szybkie zdjęcie Z Warszawy przyjemnie się wracało. Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez Paweł Jastrzębski 2 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 3 minuty temu, Paweł Jastrzębski napisał: Witam Forester odebrany. Szybkie zdjęcie Z Warszawy przyjemnie się wracało. Daje radę Widzę dodatki są. Znaczki już zamówiłeś? I znów trzeba zmienić opis auta na profilu. Oj nie masz Ty lekko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Znaczki zamówione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 4 godziny temu, Michał W. napisał: Autko w tych warunkach jest głośne i dynamika nie powala Kiedyś pisałem, że wygłuszenie Forestera to znakomity i sprawdzony sposób na poprawę dynamiki. Patent jest prosty: nie słychać szaleństw silnika i skrzyni, to bardziej ochoczo naciska się gaz. Wskazówka obrotomierza wtedy przestaje przeszkadzać i nagle odkrywamy, że samochód może jechać bardziej żwawo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Michał W. napisał: Daje radę Dla mnie kolor super, na żywo robi wrażenie. Rodzinka potwierdziła, że w katalogu to nie to, na żywo kolor i bryła auta super... aż gęba się śmieje Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez Paweł Jastrzębski 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drizzt Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Potwierdzam, pozdrawiam, gratuluję udanego zakupu i życzę super wrażeń z jazdy Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Teraz, Drizzt napisał: Potwierdzam, pozdrawiam, gratuluję udanego zakupu i życzę super wrażeń z jazdy Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 6 godzin temu, OBK CVT napisał: polecam ciche-auto jak planujesz kilkuletnia eksploatacje to jak najbardziej warto tapatalked 5 godzin temu, Michał W. napisał: Zrobiłeś u siebie? Jeśli tak to jaki pakiet i jak to oceniasz? Czy ma to wpływ na gwarancje auta? 5 godzin temu, OBK CVT napisał: nie w subaru mialem w pracy passata b7 po kompletnym wygluszeniu (ca 5tys zl) i bylo fenomenalnie auto bylo roczne, tematu gwarancji nie drazylem jak to w sluzbowym aucie btw moja owczesna prezeska zlecila wygluszenie nowego a7 jest na forum kolega @Christoph ktory wygluszal subaru i pewnie sie odezwie tapatalked W firmie ciche-auto.pl realizowalem dwa projekty: XV: https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/74825-subaru-xv-wyciszenie-wnętrza-ciche-autopl/ Levorg: https://forum.subaru.pl/topic/88738-hałas-w-levorgu/?do=findComment&comment=2541342 oraz tu po ukonczonym projekcie: https://forum.subaru.pl/topic/88738-hałas-w-levorgu/?do=findComment&comment=2587244 Z calosciowego efektu, a wiec znacznej poprawy komfortu akustycznego jestem bardzo zadowolony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, Michał W. napisał: Oj nie masz Ty lekko. Teraz to już pełny fan, dziś trzeba to jakos uczcić... Michał to tez dzięki Tobie niebieski forek jest dziś ze mną Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez Paweł Jastrzębski 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Paweł Jastrzębski napisał: Teraz to już pełny fan, dziś trzeba to jakos uczcić... Michał to tez dzięki Tobie niebieski forek jest dziś ze mną Nie trzeba chyba dodawać, że dodatkowe zdjęcie będzie miłe widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Piękny kolor. Gratulacje i szerokości ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł J. Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Siemek napisał: Piękny kolor. Gratulacje i szerokości ! Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 (edytowane) na zachętę dla właścicieli i wielbicieli Subaru, zwłaszcza tych niebieskich... ale każdy kolor na Plejadach jest ładny. na dowód taki: Krótkie podsumowanie. Zbliżam się do 4 tyś. km przebiegu, Forester oczywiście jest bezproblemowy i jak do tej pory całościowe średnie spalanie wynosi 9.2 litra na 100 km. Podskoczyło o 0.2 odkąd używam przycisku „sport”. Niski rekord spalania jaki udało mi się osiągnąć na niedzielnej trasie wycieczkowo-spacerowej po okolicy to 7.6 litra na dystansie około 70 km. Wysoki to 11.6 z szybką jazdą na S8 i drogami krajowymi oraz piątkowymi korkami we Wrocławiu na dystansie około 350 km. Pojawiła się pierwsza drobna rysa na przednim błotniku i osłonie nadkola która spełniła swą funkcje ochronną. Podczas szybkiej jazdy udało mi się rozpędzić Subaru do 180 km/h (wg wskazań prędkościomierza), hałas w kabinie jest porównywalny do jazdy Fiatem 126p (Maluch) z prędkością około 100 km/h. Ogólne moje wrażenia są nadal bardzo pozytywne, jeśli ktoś jeszcze się waha czy nie skorzystać z końcówki wyprzedaży to ja polecam. Jest to najprawdziwszy SUV, który niczego nie udaje - w terenie zachowuje się tak jak można oczekiwać od aut tego segmentu. Natomiast na trasach szybkiego ruchu i krętych górskich drogach też nie jest źle dzięki silnikowi Boxer i jego niskiemu środkowi ciężkości, który w jakimś stopniu równoważy wysokość auta. Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez Michał W. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KorbaR Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Jak robicie takie spalanie? Ja w cyklu mieszanym (miasto/autostrada) nie mogę zejść poniżej 11.Na trasach ustawiam tempomat na 145 lub 140. W mieście raczej spokojnie.Fakt dużo mniej pali przy jeździe drogami krajowymi z prędkościami 80-100 ale to mi się często nie zdarza.Miałem wrażenie, że przy takiej jeździe to normalne spalanie ale widzę, że może być mniej.Paliwo to 95 (przeważnie z Orlenu) tryb I-merycki. Wolnyssak z CVT. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, KorbaR napisał: Jak robicie takie spalanie? Ja w cyklu mieszanym (miasto/autostrada) nie mogę zejść poniżej 11. Nie mieszkamy w Warszawie. Mój Forester jeździ codziennie głównie drogami krajowymi i trochę lasami oraz mało po nie dużym mieście (Kalisz). To w zasadzie wszystko, jak byłem w korkach we Wrocławiu to widziałem jak średnie spalanie dramatycznie rośnie ale w drodze powrotnej udało mi się je odrobinę zredukować. Po przeleceniu się po S8, A8 i korkach było 12.8, które później spadło do 11.6. Jeżdżę na zmianę z żoną, ja mocniej a ona delikatniej i stąd te wyniki. Też tankuję 95 na Orlen i większość jazdy jest w trybie emeryckim „I”. Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KorbaR Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 I wszystko jasne. Dzięki. Tak myślałem.Tłumaczę żonie że lepiej jechać krótszą, turystyczną drogą ale dłużej, niż nudnymi autostradami szybciej. Ale po pierwsze ona wciąż boi się że nam zawieszenie padnie na nierównościach (fobia po wcześniejszym francuzie) a po drugie zawsze jak najkrócej chce być w trasie. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Prawda o 2,0 CVT jest taka ze jest to samochod do emeryckich jazd i spokojnego toczenia sie na tempomacie. Jakiekolwiek proby szybszego przemieszczania koncza sie spalaniem na poziomie XT przy wyciu silnika i rozczarowaniu prowadzacego:) W 2006 mialem SG 2,0 158KM ktory mial niby 9,7s do 100 i to bylo absolutne minimum do przemieszczania sie a palil podobnie do dzisiejszego XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 7 minut temu, Lisek napisał: Prawda o 2,0 CVT jest taka ze jest to samochod do emeryckich jazd i spokojnego toczenia sie na tempomacie. Jakiekolwiek proby szybszego przemieszczania koncza sie spalaniem na poziomie XT przy wyciu silnika i rozczarowaniu prowadzacego:) W 2006 mialem SG 2,0 158KM ktory mial niby 9,7s do 100 i to bylo absolutne minimum do przemieszczania sie a palil podobnie do dzisiejszego XT. Nie wiem czy poprawiono charakterystykę pracy napędu+silnika+skrzyni ale w moim egzemplarzu działa to naprawdę nieźle i brak dynamiki dostrzegalny jest dopiero przy wyższych prędkościach, w mieście najczęściej jadę pierwszy a i na trasie całkiem dobrze sobie radzę włącznie z wyprzedzaniami innych pojazdów, tych nie najwolniejszych również. Oczywiście wiąże się to z dużym hałasem i większym spalaniem ale takie są uroki silników wolnossących. Tak też się dzieje jak śmigam po mieście Toyotą Yaris 1.5 114 KM, po wkręceniu na obroty jazda jest dynamiczna i szybka ale pewnym kosztem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 No nie zgodze sie,brak dynamiki jest dostrzegalny i to bardzo ale to kwestia pkt odniesienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 (edytowane) 41 minut temu, KorbaR napisał: Tłumaczę żonie że lepiej jechać krótszą, turystyczną drogą ale dłużej, niż nudnymi autostradami szybciej. Ale po pierwsze ona wciąż boi się że nam zawieszenie padnie na nierównościach (fobia po wcześniejszym francuzie) a po drugie zawsze jak najkrócej chce być w trasie. Nie wiem jeszcze jak jest z trwłością zwieszenia w Subaru Forester ale mojego poprzedniego Outbacka jakoś specjalnie nie oszczędzałem w tej kwestji i nie miałem żadnych problemów. Auta francuskie mają bardziej komfortowe zawieszenia i pewnie też ma to wpływ na ich trwałość. Lubię samochody z Plejdą za tą ich uniwersalność, że mogę szybko jechać autostradą i sprawnie leśnymi drogami, nie obawiam się o pogodę i w każdych warunkach daję radę. A że są auta lepsze na drogach szybkiego ruchu i sprawniejsze w terenie to wiadomo ale Subaru zawsze jakoś tam jedzie do przodu. 11 minut temu, Lisek napisał: No nie zgodze sie,brak dynamiki jest dostrzegalny i to bardzo ale to kwestia pkt odniesienia. Oczywiście że tak. Ja porównuję do Outbacka Diesel, który też miał 150 KM ale więcej momentu i wydawał się szybszy lecz nie są to różnice znaczące. Pewne jest, że gdybym się przesiadł z WRX STI to pewnie bym ubolewał nad brakiem dynamiki. Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba Piła Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 (edytowane) Przepraszam, że tutaj, ale może któryś zadowolony właściciel Forka 2.0 150KM poinformować mnie o DMC przyczepy z hamulcami? Pytam pod kątem ew. ciągania sporej łodzi. Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez Ryba Piła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 W dniu 7.04.2019 o 15:17, Michał W. napisał: Niski rekord spalania jaki udało mi się osiągnąć na niedzielnej trasie wycieczkowo-spacerowej po okolicy to 7.6 litra na dystansie około 70 km. Wysoki to 11.6 z szybką jazdą na S8 i drogami krajowymi oraz piątkowymi korkami we Wrocławiu na dystansie około 350 km. No to spalanie masz jak w XT. Przynajmniej w tym nie jest gorszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 29 minut temu, Ryba Piła napisał: Przepraszam, że tutaj, ale może któryś zadowolony właściciel Forka 2.0 150KM poinformować mnie o DMC przyczepy z hamulcami? Pytam pod kątem ew. ciągania sporej łodzi. 2 tony z hamulcem, 750 kg bez https://www.subaru.pl/datasheet/2019forester.pdf 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się