Skocz do zawartości

Galeria naszych Legacy/Outback


Oczkoo15

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Dj Brabus napisał:

@Herostrates patrząc na zdjęcia prasowe faktycznie jest różnica w fotelach (w Legacy pełniejsze boczki i inaczej wyprofilowane przy zagłówku):

 

Legacy:

Subaru-Legacy_Station_Wagon-2004-1600-0b.jpg

 

Outback:

Subaru-Outback-2004-1600-12.jpg

Żeby było ciekawiej, poliftowe siedzenia są płytsze niż przeliftowe. Może żeby się mieszkańcy US mieścili :P

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Damiano87 napisał:

To ja wrzucę fotkę nocną środka oraz dzienną z zewnątrz z dnia zakupu :) 2 miesiące a jeszcze nie miałem czasu dobrych fotek strzelić... 

20190921_202952.jpg

20190728_141233.jpg

20190728_141255.jpg

Uwielbiam takie odcienie szarości. I spokojnie, ja mojego mam od przełomu lutego/marca i dalej nie mam żadnych ładnych zdjęć mojego :wacko:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Dj Brabus napisał:

@Damiano87 jaki masz rozmiar kół w tym Legacy? Bo felga chyba niestandardowa, albo wzoru nie kojarzę...

A to nie 18-tki ze Speca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Dj Brabus napisał:

@Damiano87 jaki masz rozmiar kół w tym Legacy? Bo felga chyba niestandardowa, albo wzoru nie kojarzę...

To jest wersja Sport i to są oryginalne 18" które wychodziły w tej wersji. Od zwykłej wersji mam jeszcze inne reflektory (czarne tło), zawieszenie Bilstein oraz ponoć trochę inny zderzak i progi. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, bikeman1 napisał:

Czy w swoim JDM tło kierunków robiłeś na czarno czy to jakieś inne lampy? 

Jako, że edycje Blitzen stworzyło Porsche a czerwony kolor kojarzył mi się zawsze z ich odmianą GTS (i czarnymi dodatkami) to poszedłem tą drogą podczas przeróbki lamp z RHD na LHD.

 

 

_20190929_100746.JPG

_20190929_100730.JPG

_20190929_100655.JPG

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Damiano87 napisał:

To jest wersja Sport i to są oryginalne 18" które wychodziły w tej wersji. Od zwykłej wersji mam jeszcze inne reflektory (czarne tło), zawieszenie Bilstein oraz ponoć trochę inny zderzak i progi. 

 

Dzięki, jak testowałem Subaru, to zarówno w wersji Sport jak i GT miałem takie felgi, dlatego wydawało mi się, że wzór 18" był tylko jeden. Ale człowiek nieświadomy. ;) 

06.jpg

DSC_2788.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, R4RE napisał:

Sam, zabawa z lampami zaczęła się już przy moim pierwszym Legacy w 2011 roku ^_^

Jakiś poradnik/manual? Jak rozklejasz? A jak potem sklejasz? Słyszałem, że ludzie grzeją lampy w piekarniku żeby rozkleić... ale w życiu tego na oczy nie widziałem. :P

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.09.2019 o 18:46, Orear napisał:

Jakiś poradnik/manual? Jak rozklejasz? A jak potem sklejasz? Słyszałem, że ludzie grzeją lampy w piekarniku żeby rozkleić... ale w życiu tego na oczy nie widziałem. :P

Osobiście przerabiałem wszystkie już metody B)

1.Piekarnik jest najmniej racjonalnym sposobem. Grzeje niepotrzebnie całą lampę utrudniając tym dalsze czynności.

 

2. Opalarka to najszybszy sposób, ale też najtrudniejszy i trzeba się nasiłować :D.

 

3. Osobiście najbardziej polecam kominek. Nagrzewa tylko to co trzeba-klosz i to całość naraz. Najłatwiej dzięki temu rozdzielić klosz z lampą.

Jednak wymaga rozpalonego kominka:D.

 

Najcześciej z przyczyn praktycznych stosuje jednak opalarkę.

 

Jeśli zdemontujesz klosz poprawnie, nie naruszając przy tym fabrycznego "termo-kleju" to montaż polega na ponownym nagrzaniu i skręceniu lamp. Nic więcej nie trzeba B)

IMAG2901-2000x1120.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, R4RE napisał:

Osobiście przerabiałem wszystkie już metody B)

1.Piekarnik jest najmniej racjonalnym sposobem. Grzeje niepotrzebnie całą lampę utrudniając tym dalsze czynności.

 

2. Opalarka to najszybszy sposób, ale też najtrudniejszy i trzeba się nasiłować :D.

 

3. Osobiście najbardziej polecam kominek. Nagrzewa tylko to co trzeba-klosz i to całość naraz. Najłatwiej dzięki temu rozdzielić klosz z lampą.

Jednak wymaga rozpalonego kominka:D.

 

Najcześciej z przyczyn praktycznych stosuje jednak opalarkę.

 

Jeśli zdemontujesz klosz poprawnie, nie naruszając przy tym fabrycznego "termo-kleju" to montaż polega na ponownym nagrzaniu i skręceniu lamp. Nic więcej nie trzeba B)

IMAG2901-2000x1120.jpg

 czy klosz oprócz Termo kleju ma również jakieś zaczepy żeby odczepić czy tylko klej go trzyma. 

 

Chyba na początek kupię jakąś tanią zdezelowana lampę dla samej próby rozklejenia

Edytowane przez bikeman1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bikeman1 napisał:

 czy klosz oprócz Termo kleju ma również jakieś zaczepy żeby odczepić czy tylko klej go trzyma. 

Jest jakieś 7 śrub i 3 zaczepy z tego co pamiętam do tego klej B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2 godziny temu, Dj Brabus napisał:

@Bonless piękna maszyna - jeszcze tylko tylne lampy poliftowe i będzie ideał!

 

Dzięki :) Jednak dla mnie przedliftowe lampy lepiej wyglądają więc tak już zostanie ;) 

2 godziny temu, Dj Brabus napisał:

Pokaż jeszcze fotkę przodu. Wersja 2.5 GT?

Dokładnie tak 2,5 GT. Poniżej fotka z przodu.

foto2.thumb.jpg.a3f0fc5d2416477e13e940cefda8572a.jpg

 

Edytowane przez Bonless
  • Super! 8
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...