Jump to content

Damiano87

Użytkownik
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

46 Dobry

About Damiano87

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łańcut
  • Auto
    Legacy V 2.5 Sport Limited MY13

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.subaru.pl/topic/23225-przegl%C4%85d-techniczny/&share_tid=23225&share_fid=56227&share_type=t&link_source=app Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  2. Może rozwieje wątpliwości - w tej chwili cvt mam po naprawie (łożysko) i wszystko śmiga aż miło! Jednakże, przez naprawą mocno zgłębiałem temat i nie znalazłem żadnych schematów. Z ciekawości przeleciałem w kostce piny i na upartego w ciemno można było stwierdzić, że jest kilka o "jakiejś" wartości i kilka o innej i te wartości można było "dopasować" do ilości i wartości zaworów [emoji6] Zbieram dane na przyszłość [emoji23] dzięki wielkie Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  3. Są całkowicie inne wtyczki. Układ (i o ile pamiętam ilość pinów) różni się od TR690... Nawet kolor wtyczek jest inny. A sterownik jest montowany od góry pod pokrywą i nie ma potrzeby spuszczania oleju. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  4. @aterka a znajdziesz mi schemat wtyczek dla TR580? Szukałem swego czasu i nie znalazłem... Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  5. Może być jeszcze gdzieś problem z wtyczką. Są na skrzyni więc nie problem rozpiąć, zapuścić spray i spiąć na próbę. A jeżeli kaseta to regeneracja chyba bardziej opłacalna. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  6. Dlatego niech skasuje błędy komputerem diagnostycznym Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  7. Nie mówię, że garaż nie ma racji ale od razu taka diagnoza? Serce skrzyni czyli zespół elektrozaworów jak się domyślam. Ciężko, żeby padły wszystkie jednocześnie a poza tym można zdiagnozować który zawór niedomaga i wymienić pojedynczy a nie całą kasetę. Poza tym, sam osobiście raz miałem taki przypadek (te same kontrolki i objawy), po zgaszeniu, usunięciu błędów problem nie powrócił. PS. Jak zadzwoniłem do mechanika od razu powiedział, że to coś nie skontaktowało na kablach i nie powinno się powtórzyć. Jak widać miał rację! Jedz, skasuj błędy i sprawdź czy czasami nie jest sprawne auto za nim wymienisz coś za 12k Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  8. Damiano87

    Ecu Legacy V

    @lutek34 To co wrzuciłeś to nie jest czasami BCU?
  9. Damiano87

    Ecu Legacy V

    Nie jestem pewien ale wydaje mi się, że w oczy rzuciło mi się w komorze silnika po prawej stronie między budą a silnikiem... Jutro mogę sprawdzić - potwierdzić lub sam sobie zaprzeczyć [emoji28] Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  10. Damiano87

    Check engine

    Potwierdzam, od kilku lat to mam. Dokładnie tą kostkę i torque pro. Łączyłem się z roverem, fiatem, oplem i Subaru. W każdym działał, w każdym kasował błędy. Szczerze - sam jestem w szoku, ale to badziewie daje radę [emoji23] Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  11. Nie będzie to kwestia zużycia elementów zawieszenia jak gumy, sworznie itp? Ewentualnie zmień warsztat, może maszyna albo mechanik coś niedomaga [emoji28] Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  12. Mi to samo wyskoczyło 2 miesiące temu (jakiś miesiąc po wyciąganiu skrzyni) i miałem dokładnie te same objawy tylko, że pojawiło się nie przy hamowaniu a przy gwałtownym ruszeniu w lewo. Po zgaszeniu wróciło do normy i tyle przygody. Mój guru od Subaru stwierdził, że to błąd komunikacyjny i pewnie przy szarpnięciu któraś wtyczka nie połączyła.
  13. Wydaje mi się, że różnica między dieslem a benzyna jest nawet przy tej samej pojemności skokowej (ilość gazów, ciśnienie, przepływ) i są inaczej policzone i zaprojektowane. Nie myślę żeby było to szkodliwe dla silnika się wydaje mi się, że może zmienić przebieg krzywych momentu. Tłumik to jednak nie tylko wyciszenie silnika ale także ma wpływ na jego parametry Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  14. Damiano87

    CVT - awarie

    O! - pomyślałem, bo myślę raczej zwięźle [emoji1787] wychodzi na to, że po 135kkm olej się nie psuje więc najgorsze jest na początku [emoji23][emoji23][emoji23] Myślę sobie - pewnie matematyki z TVP się uczył! Wrzucam sobie w Excel'a wartości i WTF?! Faktycznie, przy systematycznej podmianie połowy oleju jego jakość powoli spada ale są to ciągle okolice 70% jego wartości pierwotnych! Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  15. Tu się zgodzę, nie wierzę, że tłumik od 2,0D jest identyczny w środku co 2,0i. Dlatego ja chciałbym przeszczepić od 2,5 tylko z legacy IV więc pewnie z EJ25 czy jakoś tak [emoji28] Już nawet pal licho podwójny wydech, ale nie znalazłem nigdzie puszki końcowej do FB25... Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...