Jump to content

Damiano87

Użytkownik
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

46 Dobry

About Damiano87

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łańcut
  • Auto
    Legacy V 2.5 Sport Limited MY13

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mi to samo wyskoczyło 2 miesiące temu (jakiś miesiąc po wyciąganiu skrzyni) i miałem dokładnie te same objawy tylko, że pojawiło się nie przy hamowaniu a przy gwałtownym ruszeniu w lewo. Po zgaszeniu wróciło do normy i tyle przygody. Mój guru od Subaru stwierdził, że to błąd komunikacyjny i pewnie przy szarpnięciu któraś wtyczka nie połączyła.
  2. Wydaje mi się, że różnica między dieslem a benzyna jest nawet przy tej samej pojemności skokowej (ilość gazów, ciśnienie, przepływ) i są inaczej policzone i zaprojektowane. Nie myślę żeby było to szkodliwe dla silnika się wydaje mi się, że może zmienić przebieg krzywych momentu. Tłumik to jednak nie tylko wyciszenie silnika ale także ma wpływ na jego parametry Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  3. Damiano87

    CVT - awarie

    O! - pomyślałem, bo myślę raczej zwięźle [emoji1787] wychodzi na to, że po 135kkm olej się nie psuje więc najgorsze jest na początku [emoji23][emoji23][emoji23] Myślę sobie - pewnie matematyki z TVP się uczył! Wrzucam sobie w Excel'a wartości i WTF?! Faktycznie, przy systematycznej podmianie połowy oleju jego jakość powoli spada ale są to ciągle okolice 70% jego wartości pierwotnych! Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  4. Tu się zgodzę, nie wierzę, że tłumik od 2,0D jest identyczny w środku co 2,0i. Dlatego ja chciałbym przeszczepić od 2,5 tylko z legacy IV więc pewnie z EJ25 czy jakoś tak [emoji28] Już nawet pal licho podwójny wydech, ale nie znalazłem nigdzie puszki końcowej do FB25... Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  5. Niestety, mimo zaślepki po prawej stronie brak jest wieszaków ale z drugiej strony to nie jest jakiś duży problem... Musiałbym znaleźć używaną osłonę termiczną. Poniżej foto Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  6. Na pewno mam zaślepkę w zderzaku którą mogę ściągnąć. Z tymi wieszakami racja - muszę sprawdzić czy są! [emoji106] Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  7. Uszanowanie! Koledzy, mam mały problem z końcowym tłumikiem. Od początku jak załącza się kompresor klimy obroty silnika lekko spadają (a może i nie) i z końcówki tłumika dobiega taki bulgot przez chwilę. Od pewnego czasu natomiast doszło takie walenie blachy o blachę. Okazało się, że tłumik ma podwójne poszycie i na dole blacha zewnętrzna wpadała w wibracje i uderzała o wewnętrzna. Zrobiłem kilka otworów, zanitowałem i na chwilę był spokój. Teraz chciałbym to wymienić ale nigdzie do legacy V nie widzę tłumików. Czy od legacy IV będą pasować i nie wpłynie to na pracę/dźwięk silnika? I jak wygląda dołożenie drugiej puszki żeby mieć podwójny wydech? Znalazłem takie puszki z legacy IV kombi. Zastanawiam się nad ucięciem ich w zaznaczonym miejscu i wstawieniem do mnie. Nurtuje mnie tylko kwestia rozmiarów bo jak najmniej chciałbym rzeźbić i jak najmniej chciałbym wpłynąć na dźwięk (to na być kombi rodzinne a nie wyścigówka - nad czym ubolewam) Macie koledzy jakieś doświadczenia z tym albo namiary na jakieś tłumiki typowo pod legacy V z FB25? Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  8. Damiano87

    CVT - awarie

    Jak masz wiadro błota, wylejesz pół wiadra i wlejesz czystej wody to co masz w wiadrze? Wodę czy błoto? Błoto. A jak zrobisz to jeszcze raz to co będzie? Nadal błoto, trochę rzadkie ale błoto [emoji6] Przy czym 2 wymiany statyczne to kwotowo 1 wymiana dynamiczna więc decyzja należy do Ciebie [emoji28] Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  9. Damiano87

    CVT - awarie

    Jakbym żonę słyszał... [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  10. Damiano87

    CVT - awarie

    Ma jakiś numer seryjny chyba... Nie chce mi się iść teraz co samochodu i patrzeć [emoji28] dlaczego jest w samochodzie? Planuje na pamiątkę zrobić z niego ozdobę pod lusterko Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  11. Damiano87

    CVT - awarie

    Z tego co mówili na serwisie to dostępne były 3 sztuki. Łożysko oryginalne z pinem. Produkcji KOYO. Cena 450 zł więc nie tania część jak ja tą jakość... Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  12. Damiano87

    CVT - awarie

    Kup sobie nowy samochód... a nie, to też nie daje pewności bezawaryjności [emoji28] Tak jak koledzy pisali kupno używanego samochodu to zawsze loteria, jakiekolwiek marki by nie był. Skrzyni CVT nie musisz się obawiać. Wiem, że na forum jest "głośno", że bez wymiany systematycznej nie wymieniać wcale a np wymiana dynamiczna oznacza remont skrzyni! Nic z tych rzeczy! Kwestia powierzenia serwisu i bieżącej obsługi komuś wykwalifikowanemu. Moja skrzynia była rozbierana przy przebiegu 186kkm i poza wysypanym łożyskiem (problem rocznika 2013-14) wnętrze było bez oznak zużycia kwalifikujących jakikolwiek element do wymiany. Skrzynie CVT: - TR690 - I generacja skrzyni, możliwe zacinania zaworu lock-up lub poślizg łańcucha na bieżni - TR580 - II generacja skrzyni, roczniki 2013-14 mogą mieć problem z łożyskiem PS. Nie jestem pewien ale legacy chyba wszystkie wychodziły z CVT - popatrz ile jeździ pod drogach a ile jest tu osób z awarią? Całe nic ogółu [emoji6] Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  13. Temat do zamknięcia. Rozwiązanie jakby kiedyś ktoś szukał - pilot programuje się na WYŁĄCZONYM zapłonie. SET + przycisk otwierania (w nowszych pilotach logo Subaru) i po sekundzie jest dźwięk potwierdzający przypisanie danego ustawienia do danego pilota [emoji123] Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  14. Koledzy mam pytanie o ustawienie pamięci elektrycznych foteli. Wiem jak ustawić i zapamiętać wybraną pozycję fotela pod pozycję 1 lub 2 na przyciskach ale za nic w świecie nie mogę podpiąć tych pozycji pod kluczyk keyless. Niby robię tak jak piszą czyli zapłon włączony, dźwignia na "P", ręczny zaciągnięty. Mam ustawiony fotel, SET + (przykładowo) 1 i jest sygnał, pamięć ustawiona. Teraz pilot, przyciskam i przytrzymuje SET + przycisk otwierania na pilocie i zero reakcji... Ktoś wie co robię źle? PS. Pewnie to bez znaczenia ale pacjent to legacy v 2013 Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  15. Damiano87

    CVT - awarie

    No to teraz słychać jakiś bulgot w końcu [emoji28] a myślałem, że zazdroszczenie żonie samochodu mam już za sobą [emoji1787] Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka received_2245283652434870.mp4
×
×
  • Create New...