Jump to content

Damiano87

Użytkownik
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

49 Dobry

About Damiano87

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łańcut
  • Auto
    Legacy V 2.5 Sport Limited MY13

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Damiano87

    CVT - awarie

    Ja po wymianie łożyska nam zalany ten olej. Minął rok czasu, skrzynia przejechała 40.000km i zero problemów. Zresztą wiem, że warsztat który robił mi skrzynie tylko ten olej leje na wymiany dynamiczne i jeszcze nie miał przez to jakikolwiek reklamacji. Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
  2. Damiano87

    CVT - awarie

    Raptem dwa posty wyżej jest napisane, że BRZ ma klasyczny automat a nie CVT Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
  3. Myślałem, że można to jakoś aktywować przez OBD albo coś. Z modułem jest ten "problem" że trzeba ingerować w kable a tego unikam jak ognia[emoji6] No nic, jak już przełamie się do zamontowania DRL to może i to zrobię[emoji848] Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
  4. Czołem! Czy jest jakaś możliwość aby w legacy V lusterka automatycznie się składały po zamknięciu i rozkładały po otwarciu drzwi? Znalazłem filmik gdzie to działa ale w obu przypadkach gość ma jakiś dziwny pilot... aczkolwiek po przycisku z klamki też mu to działa. Link do filmu
  5. Ciężko, żeby ESP coś pomogło w takich symulacjach gdy sama funkcja ESP polega raczej na zachowaniu kierunku jazdy. Tutaj raczej kontrola trakcji ASR miała więcej do działania co i tak przy sztucznych warunkach raczej przeszkadzało. Na włączonej trakcji od razu odcinało obroty silnika i przyhamowywało koła na rolkach. Myślę, że można powiedzieć, że z włączoną kontrolą trakcji auto zjeżdżało przy pomocy elektroniki a na wyłączonej dzięki "mocy napędu" [emoji6][emoji848] Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
  6. Ja bym nie patrzył na wskazania programu. Jeżeli używasz jakiegoś uniwersalnego niekoniecznie jest on "skalibrowany" pod Subaru i wartości które pokazuje, mimo, że wydają się niepełne mogą mieścić się w skali. Kiedyś myślałem, że mam uwalony potencjometr (w innym samochodzie) przy pedale gazu bo max 60% pokazywał a okazało się, że inny sprawny samochód ma takie same wartości. Objawy raczej wskazują na silnik krokowy - wyczyścić na początek Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
  7. I pod tym się podpiszę! Jak kupiłem Subaru z FB25 to sprzedający kazał lać 5W50 bo najlepszy. Okazało się, że już wracając do domu silnik kazał sobie dolać oleju. Potem pierwszy serwis ASO i zalali Eneos'a i to samo, sprawdzałem co tydzień i co tydzień coś musiałem dolać. Teraz już pewnie 5-ty raz wymieniam w serwisie Subaru gdzie leją Motul'a 5W30 i auto przejechało od ostatniej wymiany już 5kkm i olej ciągle powyżej połowy bagnetu. Olej wymieniam co 10kkm, na początku nie było mowy o tym samym od wymiany do wymiany przejechało bez systematycznego dolewania oleju - teraz jest to raczej kontro
  8. Cześć! Nie wiem czy ktoś z Was śledzi kanał na YT gdzie testują auta 4x4 na rolkach czy nie ale zgłosiłem się na ochotnika. Byłem na nagraniu i film już jest na YT. Co mnie skusiło? To, że wcześniej na kanale było także legacy z tego samego roku, z tym samych silnikiem ale w MT i stwierdziłem, że jeżeli zestawią nas razem to będzie ciekawe porównywanie. Link poniżej. https://youtu.be/NHV79vZYmbQ PS. Może właściciel MT też z forum? PS. Na kanale przetestowali już sporo Subaryn więc nie tylko to może być ciekawe
  9. https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.subaru.pl/topic/23225-przegl%C4%85d-techniczny/&share_tid=23225&share_fid=56227&share_type=t&link_source=app Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  10. Może rozwieje wątpliwości - w tej chwili cvt mam po naprawie (łożysko) i wszystko śmiga aż miło! Jednakże, przez naprawą mocno zgłębiałem temat i nie znalazłem żadnych schematów. Z ciekawości przeleciałem w kostce piny i na upartego w ciemno można było stwierdzić, że jest kilka o "jakiejś" wartości i kilka o innej i te wartości można było "dopasować" do ilości i wartości zaworów [emoji6] Zbieram dane na przyszłość [emoji23] dzięki wielkie Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  11. Są całkowicie inne wtyczki. Układ (i o ile pamiętam ilość pinów) różni się od TR690... Nawet kolor wtyczek jest inny. A sterownik jest montowany od góry pod pokrywą i nie ma potrzeby spuszczania oleju. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  12. @aterka a znajdziesz mi schemat wtyczek dla TR580? Szukałem swego czasu i nie znalazłem... Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  13. Może być jeszcze gdzieś problem z wtyczką. Są na skrzyni więc nie problem rozpiąć, zapuścić spray i spiąć na próbę. A jeżeli kaseta to regeneracja chyba bardziej opłacalna. Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  14. Dlatego niech skasuje błędy komputerem diagnostycznym Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
  15. Nie mówię, że garaż nie ma racji ale od razu taka diagnoza? Serce skrzyni czyli zespół elektrozaworów jak się domyślam. Ciężko, żeby padły wszystkie jednocześnie a poza tym można zdiagnozować który zawór niedomaga i wymienić pojedynczy a nie całą kasetę. Poza tym, sam osobiście raz miałem taki przypadek (te same kontrolki i objawy), po zgaszeniu, usunięciu błędów problem nie powrócił. PS. Jak zadzwoniłem do mechanika od razu powiedział, że to coś nie skontaktowało na kablach i nie powinno się powtórzyć. Jak widać miał rację! Jedz, skasuj błędy i sprawdź czy czasami nie jest sprawne auto za
×
×
  • Create New...