Karas Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 u mnie tez swiatla swieca w ziemie. Panowie w ASO przeglad 0 maja w nosie - wazne zeby tylko isr zalozyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 ... u mnie tez swiatla swieca w ziemie. Tyle czasu jeździsz i nie ustawiłeś przecież to dla własnego bezpieczeństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Tyle czasu jeździsz i nie ustawiłeś przecież to dla własnego bezpieczeństwa. temat poruszany w dziale XV http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/68552-czy-kupilbys-xv-raz-jeszcze/page-19 http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/85274-subaru-xv-problem-z-ustawieniem-%C5%9Bwiate%C5%82-mijania-i-ich-skuteczno%C5%9Bci%C4%85/ problemem jest strumien swiatla. Na stacji kontroli pojazdow czy ASO wychodzi ze swiatla ustawione sa ok a w rzeczywistosci wala w ziemie. Niby moge podniesc samodzielnie ale sam mocno sie wkurzam jak zostane oslepiony wiec zostawailem jak jest i po prostu nie jezdze noca Edytowane 27 Lutego 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Karas, podnieś tylko prawe światło, nieznacznie, skontroluj efekt i ewentualnie popraw. Da się osiągnąć kompromis bez oślepiania, trzeba tylko trochę cierpliwości. Twoje bezpieczeństwo, to też bezpieczeństwo pieszych. Jeśli ich nie widzisz, to bezpieczni nie są. Jak Ci się nie chce samemu grzebać, to przyjedź do mnie, mój sąsiad ma fajny płot do ustawiania świateł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek75 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 No i stalo sie. W Automaniaku Skoda pokonala Subaru na torze w Mikolajkach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Ale jak bardzo dostała w dupę na dwóch pierwszych próbach? Poza tym, gdyby subaru prowadził [you], to na pewno by wygrał . 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sekator Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Ale jak bardzo dostała w dupę na dwóch pierwszych próbach? Poza tym, gdyby subaru prowadził [sekator], to na pewno by wygrał . he he, też właśnie sobie o tym pomyślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Poza tym, gdyby subaru prowadził MateuszKramek, to na pewno by wygrał wtf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Daliscie sie zlapac na funkcje you Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 aaa a specjalnie tutaj wszedłem zobaczyć czy ktoś napisał już o tych Mikołajkach bo dziś wieczorem leciało na turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 "trochę" za skodą związane Wybrano firmę oferującą modele Porsche oraz Audi http://moto.wp.pl/kat,89554,title,BOR-kupil-nowe-limuzyny-dla-VIP-ow,wid,18212983,wiadomosc.html?src01=b289a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Test w automaniaku dla mnie ciekawy, mimo, że skoda i volvo były jako crossovery, a subaru jako nisko osadzona osobówka, to nie umniejszając oczywiście jakości w prowadzeniu takiego auta, test świetnie pokazał, że taki crossover jest w zasadzie gówno wart na zwykłej drodze, co jest do wszystkiego, to jest do niczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 że taki crossover jest w zasadzie gówno wart na zwykłej drodze, co jest do wszystkiego, to jest do niczego. byc moze crossovery nie prowadza sie tak dobrze jak niskie osobowki ale co mi po super prowadzacym sie aucie skoro nie dojade nim po nie utwradzonej drodze do domu za miastem czy nie zaparkuje w centrum wroclawia gdzie krawezniki maja po 30cm wysokosci? Dal wielu- zreszta widac to po ilosci crossoverow smigajacych po naszych drogach a jest ich coraz wiecej- wazniejsza jest praktycznosc auta niz doskonale prowadzenie sie po rownej drodze. Zreszta crossovery wcale tak zle sie nie prowadza jak Ci sie wydaje -przejedz sie a sam sie przekonasz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Owszem , gdybym prowadzil to napewno bym wygral, kiedys to udowodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) że taki crossover jest w zasadzie gówno wart na zwykłej drodze, co jest do wszystkiego, to jest do niczego. byc moze crossovery nie prowadza sie tak dobrze jak niskie osobowki ale co mi po super prowadzacym sie aucie skoro nie dojade nim po nie utwradzonej drodze do domu za miastem czy nie zaparkuje w centrum wroclawia gdzie krawezniki maja po 30cm wysokosci? Dal wielu- zreszta widac to po ilosci crossoverow smigajacych po naszych drogach a jest ich coraz wiecej- wazniejsza jest praktycznosc auta niz doskonale prowadzenie sie po rownej drodze. Zreszta crossovery wcale tak zle sie nie prowadza jak Ci sie wydaje -przejedz sie a sam sie przekonasz Może trochę źle dobrałem słowa. Owszem masz rację, jak ktoś jeździ częściej po nieutwardzonej nawierzchni, to taki cross się jak najbardziej sprawdza, test natomiast pokazał ich słabe prowadzenie na typowo utwardzonej jezdni, gdzie np musimy wykonać szybki manewr omijania. Poza tym w teście padło stwierdzenie, że jest teraz moda na crossovery, ludzie je kupują a i tak 95% jazdy to asfalt, wtedy można się zdziwić przy awaryjnych sytuacjach, Warto po prostu pamiętać, że mając takiego crossa, jest trochę różnica w prowadzeniu od typowej osobówki, chociaż ich test i tak średnio pokazał różnicę między typową osobówka, bo subaru jest osobówką trochę nietypową, tzn o lepszej trakcji niż wiele podobnych aut, mogli dać jakąś ośkę w kombi, wtedy były test bardziej miarodajny imho. Edytowane 16 Marca 2016 przez nysiopysio84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszKramek Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Jeździłem przez 70kkm w miarę niskim i twardym (jak na rodzinne kombi) Passatem na oponie 235/45/17 a później od razu przesiadka w OBK na 215/55/17 i muszę przyznać, że nie czuję diametralnej różnicy w prowadzeniu na asfalcie. Może trochę przez to, że pewności dodaje napęd na obie osie i świadomość, że boxer daje niżej położony środek ciężkości, ale na pewno nie powiedziałbym, że OBK nie prowadzi się tak dobrze jak wcześniejszy szmelzwagen. Tutaj przynajmniej czuję co się dzieje w układzie kierowniczym bo mnie żadna elektryka nie wyręcza o możliwości zjazdu z utwardzonej drogi nie wspomnę, wykorzystuję kiedy tylko mogę i szeroko się uśmiecham jest teraz moda na crossovery, ludzie je kupują a i tak 95% jazdy to asfalt I właśnie te 5% robi różnice kiedy 19 razy jedziesz do pracy po suchym i równym a 20 trzeba zjechać bo sytuacja awaryjna. Ja jadę, osobówki stoją i trąbią. Przy wypadach za miasto, w góry, Mazury podrzędne drogi to już znacznie większy odsetek. Edytowane 16 Marca 2016 przez MateuszKramek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 ale na pewno nie powiedziałbym, że OBK nie prowadzi się tak dobrze jak wcześniejszy szmelzwagen znajomy kupil nowego civica - niskie twarde z 18 calowymi felgami na nalesniku. Przejechalismy sie kretymi gorskimi drogami "na wysokich obrotach"- jak to w Hondzie. Nastepnie ta sama trase przejechalismy moim XV wygladajacym jak karoca przy niskim civicu. XV bez zadnego problemu wchodzil w zakrety z tymi samymi predkosciami co civic. Po przejazdzce kolega wsiadl w swoj samochod i rusyl przede mna probujac mi uciekac - bezskutecznie. Dlatego stwierdzenie ze że taki crossover jest w zasadzie gówno wart na zwykłej drodze, co jest do wszystkiego, to jest do niczego. jest mocno chybione w przypadku aut marki Subaru. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 kolega wsiadl w swoj samochod i rusyl przede mna probujac mi uciekac - bezskutecznie A może po prostu o wiele lepiej jeździsz od tego kolegi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 A może po prostu o wiele lepiej jeździsz od tego kolegi? tez tak sobie to tlumacze Autom marki Subaru mozna wiele zarzucic: ze sa slabo wykonczone, slabo wyciszone, plastiki uzyte do wykonczenia wnetrza sa tandetne, twarde szybko sie rysuja, wydaja przerozne dzwieki ale samochody te prowadza sie naprawde zacnie -lepiej od typowej osobowki pomimo duzo wiekszgeo przeswitu. W dodatku dzwiek przegonionego boksera jest bardzo przyjemny dla ucha. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 kolega wsiadl w swoj samochod i rusyl przede mna probujac mi uciekac - bezskutecznie A może po prostu o wiele lepiej jeździsz od tego kolegi? Albo jest mniej rozsadnym/odwaznym i na publicznej drodze na wiecej sobie pozwala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 a może też nowa Honda jest na dotarciu a kierowca jeszcze jej nie czuje? w każdym razie nowy Civic prowadzi się całkiem nieźle (jak na ośkę) - ale rzeczywiście do subaraków sporo mu brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Oglądałem wczoraj ten test na TVN turbo... na siłę szukali słabości Subaraka bo... wiedzieli że jest debeściak ale głupio było chwalić tylko jedno auto Urwał plastik i nie jedzie dalej... no proszę was... zwalnianie przed hopą... no błagam... Levorg by to wybrał jak WRC Uważam że bardzo fajny test, uwidocznił kolosalna przewagę Subaru nad innymi konstrukcjami a reżyserowane niedomagania... cóż, nie chcieli właścicieli Skód dobijać Chłopaki wiedzą co dobre 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 W kwestii testu i rzekomego niedomagania Subaru w terenie - polecam wszystkim przejażdżkę za Subarym na Rajdzie Polski . Wielokrotnie już udowodniliśmy, ze nawet Imprezy są doskonałymi autami terenowymi, dla których nie ma terenu nie do pokonania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Ale jak bardzo dostała w dupę na dwóch pierwszych próbach? Poza tym, gdyby subaru prowadził [you], to na pewno by wygrał . Niby wiem że to you ale tym razem dam się nabrać w gazecie Motor opisują superba 2.0 TSI, 280 koni, i przyśpieszenie porównują do... imprezy sti oczywiście. Niby niewiele gorsze. Świat się kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FastAndFurious Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) To nie debilizm redaktorow. Pismaki pracuja w mediach nalezacych do Niemcow, glownie Alex Springer. Pisza to co kaza im pisac. Na portalach internetowych 80 procent tresci dzialow motoryzacyjnych to materialy reklamowe VAG. Niemiecki Onet calkiem odjechal z kryptoreklama . Tam nawet odrazajace padlo Skoda Fabia jest przedstawiane jako arcydzielo. Dlatego czesciowo moge zrozumiec irracjonalne gusta rodakow i mity, w ktore wierza. Wiekszosc nie ma zadnych alternatywnych zrodel informacji a to co w kraju widza i czytaja jest praniem mozgu hojnie sponsorowanym przez skompromitowany dzialalnoscia przestepcza VAG. Jak widac dzieki zmasowanej reklamie mozna sprzedawac dobrze nawet g... zawiniete w blyszczacy papierek. bartosz51 baw sie z kolegami ich nickami w swoich zartach, od mojego trzymaj sie z daleka. Edytowane 20 Marca 2016 przez FastAndFurious 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się