Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

 

I to sa twoje konkrety przyklejony tekst z forum A5 rozsmieszyles mnie teraz do łez.

 

 

Z treści dalszej części Twojego postu wynika zupełnie odwrotnie. Jeszcze bardziej się sfrustrowałeś :biglol: A tak dla ciekawości - kiedy wreszcie przestaniesz atakować innych Forumowiczów i podlinkujesz swoje KONKRETY?

 

Powiadasz ze nie lubisz frustratów , podaj mi namiary na siebie chętnie sie stoba spotkam w realu i zobaczymy kto jest sfrustrowany i czy w realu tez jesteś tak wyszczekany i mocny w gębie jak zza monitora. Ach żebyś nie odczytał tego jako groźbę lube po prostu wiedzieć z kim rozmawiam.

 

 

 

A teraz taka ciekawostka. Jak wiecie, wkleiłem link z przypadkowo wybranego forum Audi. Jakiś czas na The Forum nic się nie działo, więc z nudów zacząłem czytać forum Audi. Nagle patrzę...

... post użytkownika turdzi, Audi Maniak, postów 599.

http://www.a5klub.pl/index.php?topic=173.0

 

Oczywiście czytać jego postów nie zamierzam, ale zaczynam rozumieć skąd w nim tyle agresji, nienawiści, ataków personalnych na innych, chorej desperackiej gotowości by za wszelką cenę bronić wyrobów koncernu VW. To przecież tylko kolejny nieuleczalny fan audików.

I jak myślisz o czym to świadczy ?

Moze o tym ze przydatne sa informacje z forum samochodu który sie posiada .Jestem tez zarejestrowany na forum Forda i Seata i co z tego wynika ? Jezeli chce ci sie łazić za ludźmi po internecie to na prawdę potrzebujesz pomocy.........

 

Żebyś nie musiał szukać mam tez konto na forum Corolli i Porsche Macan........ :D

Ale co ta ciekawostka wnosi do tematu? To, że turdziGT jest na Forum Audi i posiada Audi???

Ale odkryłeś tajemnicę! :)

Myślę, że jego doświadczenia i obserwacje są o tyle ciekawe, bo ma doświadczenie PRAKTYCZNE! I to zarówno z Audi, jak i z Subaru.

Wiesz Alex ty tez musisz uważać bo za samo posiadanie tez zaraz zrobią cię Audimaniakiem ;)

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co ta ciekawostka wnosi do tematu? To, że turdziGT jest na Forum Audi i posiada Audi???

 

Ale odkryłeś tajemnicę! :)

 

Myślę, że jego doświadczenia i obserwacje są o tyle ciekawe, bo ma doświadczenie PRAKTYCZNE! I to zarówno z Audi, jak i z Subaru.

 

Co wnosi do tematu? Achtung, będzie łopatologicznie:

 

 

 

...ale zaczynam rozumieć skąd w nim tyle agresji, nienawiści, ataków personalnych na innych, chorej desperackiej gotowości by za wszelką cenę bronić wyrobów koncernu VW. To przecież tylko kolejny nieuleczalny fan audików.

 

Ja tam wolę proste, sprawdzone rozwiązania Subaru, więc przy tej marce pozostanę. Uważam, że nie trzeba kupować browaru, by się napić piwa, więc audika przynajmniej na razie nie kupię. Jak już wyjaśniałem, nie chcę być królikiem doświadczalnym dla inżynierów VW i jeszcze za to bulić grubą kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zabierać głosu w temacie Skody, ale czasami ciężko mi się powstrzymać, czytając niektóre brednie np.o słabych silnikach w Audi, beznadziejnej DSG i innych wadach tych samochodów. To akurat są mocne strony tych samochodów.

Wiem jedno, że kto próbuje to krytykować nigdy takim autem nie jeździł i tyle!

A co do awarii - tak. Zdarzają się również i w Audi.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FastAndFurious

Najwiekszym i uwazanym za najbardziej wiarygodny( niezalezny od wplywu producentow) rankingiem jest amerykanski Customer Reports. Wyniki zasadniczo sa podobne do Warranty Direct ( czyli najmnieja waryjne sa samochody japonskie, niemieckie naleza do ocenianych najgorzej). Ciekawostka jest samochod, ktory wygrywal kazdego roku od poczatku powstania rankingu, bez podzialu na klasy. Teraz zlikwidowano juz kategorie najlepszy samochod wszystkich klas niestety. Co to za samochod? To Lexus serii LS, ktoremu zaden inny samochod nigdy nawet nie zagrozil.

Porownywanie Subaru do produktow VAG sensu nie ma. Subaru jest marka niszowa, oryginalna, wyrozniajaca sie konstrukcyjnie. Nie nastawia sie na zysk za wszelka cene.

VAG jest typowym molochem do zarabiania. Przejmuja marki i kombinuja jak zarobic na nich wiecej upychajac swoje  czesci gdzie sie tylko da.

Duze znaczenie ma wizerunek marki ( marek). Subaru jest dla indywidualistow, szukajacych czegos innego, oryginalnego.

VAG ( Audi, VW, Seat, Skoda) sa dla ludzi, ktorym nie pzreszkadza fakt, ze jezdza masowka i wtapiaja sie w tlum. Moze nawet lubia to, ze codziennie spotykaja na drogach setki samochodow tej samej marki.


W Warranty Direct Subaru znalazlo sie na miejscu 11, VW miejsce 24, BMW na pozycji 28, Mercedes miejsce 32, Audi daleko na pozycji 34. Ktos porownywal wyzej Subaru z Audi, jak widac w kategorii awaryjnosci jest przepasc pomiedzy Subaru, a Audi.

W zestawieniu konkretnych modeli najgorsza ( najbardziej awaryjna i kosztowna w naprawie 5)

Najbardziej awaryjny samochod swiata to Audi RS6 na miejscu pierwszym. Miejsce 2 to BMW M5, miejsce 3 ( zaskoczenie) Nissan GT-R,  czwarte Porsche 911 996, piaty Bentley Continental GT ( teraz juz produkt VAG).

Edytowane przez FastAndFurious
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zabierać głosu w temacie Skody, ale czasami ciężko mi się powstrzymać, czytając niektóre brednie np.o słabych silnikach w Audi, beznadziejnej DSG i innych wadach tych samochodów. To akurat są mocne strony tych samochodów.

Skrzynia DSG wcale nie jest beznadziejna. Bywa tylko awaryjna (zarówno sucha jak o mokra). Z wypowiedzi użytkowników do długowiecznych też nie należy. Jest też po prostu wkurzająca.

 

[quote name='ALEX] Wiem jedno, że kto próbuje to krytykować nigdy takim autem nie jeździł i tyle!

 

Przykro mi, ale trafiłeś kulą w płot.  :biglol:  W tym wątku kilka stron wcześniej opisałem swoje wrażenia z jazdy autem ze skrzynią DSG. Stwierdziłem, że bardzo denerwowała mnie tendencja do ciągłego wrzucania wbrew mojej woli wyższych biegów i dziwna tendencja do jazdy na jak najniższych obrotach. Porównałem jazdę do oglądania meczu w TV, gdzie ktoś z boku złośliwie zmienia kanały.

 

Mój znajomy twierdzi, że z czasem można się do tego przyzwyczaić i zapobiegać wrzucaniu wyższych biegów. Ja tam przyzwyczajać się i zapobiegać nie zamierzam. Szkoda życia

Edytowane przez ten_Typ_tak_ma
  • Do kitu 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się punkt widzenia (na+) odnośnie skody zmienił, po przejażdzce zmodzoną (250km?) RS z DSG właśnie na pokładzie, naprawdę kawał auta.

Tylko znaczek z przodu jakiś taki dziwny  ;)  (w środku nic nie skrzypiało a materiały nawet nawet). Można się poczuć jak  w aucie klasy średniej i jeszcze się jako tako zbiera (no może poza STi). I pali mniej :P

 

Dla mnie wybór pomiędzy:

 

subaru-emblem.png  vs logo-skoda-share-fb.jpg  jest jeden. Co ma marny indianin do gwiazd, których bezmiar świeci nam na niebie... .Czerwonoskórcowi należy się szacunek ale niech nie podskakuje ponad własny padół :biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ty na prawe nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

 

 kolejny baaardzo merytoryczny post  :biglol:
Wiesz co jest w tym wszystkim na lepsze?

Ty i paru innych "forumowiczów" uwazacie się za tych lepszych od tych prostych wulgarnych i pospolitych ludzi jeżdżących VAGiem

a paradoksalnie takiego braku obiektywnej oceny , jadu , braku kultury i zwykłego chamstwa jakie prezentujecie nie spotkałem na zadnym innym forum poza onetem.

Gdybym był importerem byl by mnie ciężki wstyd za to że ta marka skupia obecnie wokół siebie takich ludzi.

Przykre to ale ewidentnie przed zmianą strategii skupiała prawdziwych pasjonatów bo tak niskiego poziomu nigdy wcześniej tu nie było.

  • Lajk 5
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zabierać głosu w temacie Skody, ale czasami ciężko mi się powstrzymać, czytając niektóre brednie np.o słabych silnikach w Audi, beznadziejnej DSG i innych wadach tych samochodów. To akurat są mocne strony tych samochodów.

Skrzynia DSG wcale nie jest beznadziejna. Bywa tylko awaryjna (zarówno sucha jak o mokra). Z wypowiedzi użytkowników do długowiecznych też nie należy. Jest też po prostu wkurzająca.

 

[quote name='ALEX] Wiem jedno, że kto próbuje to krytykować nigdy takim autem nie jeździł i tyle!

 

Przykro mi, ale trafiłeś kulą w płot. :biglol:W tym wątku kilka stron wcześniej opisałem swoje wrażenia z jazdy autem ze skrzynią DSG. Stwierdziłem, że bardzo denerwowała mnie tendencja do ciągłego wrzucania wbrew mojej woli wyższych biegów i dziwna tendencja do jazdy na jak najniższych obrotach. Porównałem jazdę do oglądania meczu w TV, gdzie ktoś z boku złośliwie zmienia kanały.

 

Mój znajomy twierdzi, że z czasem można się do tego przyzwyczaić i zapobiegać wrzucaniu wyższych biegów. Ja tam przyzwyczajać się i zapobiegać nie zamierzam. Szkoda życia

Nie kierowałem mojego postu bezpośrednio do Ciebie. ;)

 

Co do pracy skrzyni. Masz rację. Jeżeli jedziesz z niewielkim gazem skrzynia w trybie D utrzymuje często obroty w okolicach 1200-1500 rpm. Co ciekawe, ten malutki silniczek ( 2.0 TFSI) potrafi szybko się zebrać z tak niskich obrotów.

Natomiast w trybie S masz non stop moment pod nogą. W tym trybie każda redukcja odbywa się z międzygazem. Jak w Lamborghini.

 

Po tylu kpinach pod adresem VAG mogę napisać tylko, że silnik 2.0TFSI robi na mnie ogromne wrażenie. A porównanie praktyczne i to chyba nawet dosyć spore mam z "innymi" konstrukcjami. I

A! Mój oleju praktycznie nic nie bierze (0.5l/12 000 km!) :)

 

Kocham jednak Subaru i po jazdach nowym STi, pewnie wkrótce kupię kolejne, chyba 15-lub 16-te, Subaru. No i oczywiście Subaraka do zabawy ciągle mam w garażu :)

Edytowane przez ALEX
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ty na prawe nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

 kolejny baaardzo merytoryczny post  :biglol:
Wiesz co jest w tym wszystkim na lepsze?

Ty i paru innych "forumowiczów" uwazacie się za tych lepszych od tych prostych wulgarnych i pospolitych ludzi jeżdżących VAGiem

a paradoksalnie takiego braku obiektywnej oceny , jadu , braku kultury i zwykłego chamstwa jakie prezentujecie nie spotkałem na zadnym innym forum poza onetem.

Gdybym był importerem byl by mnie ciężki wstyd za to że ta marka skupia obecnie wokół siebie takich ludzi.

Przykre to ale ewidentnie przed zmianą strategii skupiała prawdziwych pasjonatów bo tak niskiego poziomu nigdy wcześniej tu nie było.

 

Powiedział pasjonat Subaru bez Subaru :biglol:

Do teorii spiskowych dorzuć jeszcze , że u ciebie w klozecie wylądowali obcy w statku kształtem przypominającym skodę.

Wyluzuj , strzel browara, na spacer wyjdź, zobacz czy rozrząd w Audi ci się nie przestawił :biglol:

  • Lajk 2
  • Do kitu 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

takiego braku obiektywnej oceny

 

Turdzi, tak się zastanawiam, czy na pewno powinno się wymagać, aby ktoś, kto jest fanem, potrafił obiektywnie oceniać przedmiot swojego uwielbienia :)

Na wstępie zaznaczę, że jestem jak najdalszy od określania ludzi na podstawie tego, czym jeżdżą. Także do powyższej dyskusji się nie przyłączę :)

 

Ale odnosząc się już do samego auta, ja na przykład mam takie coś, że VW strasznie nie lubię. Wiem, że to są bardzo dobre samochody, wielu ludzi je kocha (np. mój bliski przyjaciel), dobrze mi się z nim jeździ, gdy jedziemy razem, w wielu względach pewnie są obiektywnie lepsze, niż Subaru, nowoczesne itp. itd. Ale nie lubię, nie wytłumaczę tego, nie uzasadnię, nawet nie czuję takiej potrzeby :)

Wiem, jak to brzmi i że zagniesz mnie milionem argumentów. I będziesz miał rację. A ja i tak nigdy nie kupię, bo… nie lubię :)

Może to trochę jak ze sportem, mam swoją drużynę i nawet jeśli Twoja jest w sezonie o 60 punktów lepsza, to jej nie lubię :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

takiego braku obiektywnej oceny

 

 

Turdzi, tak się zastanawiam, czy na pewno powinno się wymagać, aby ktoś, kto jest fanem, potrafił obiektywnie oceniać przedmiot swojego uwielbienia :)

Na wstępie zaznaczę, że jestem jak najdalszy od określania ludzi na podstawie tego, czym jeżdżą. Także do powyższej dyskusji się nie przyłączę :)

 

Ale odnosząc się już do samego auta, ja na przykład mam takie coś, że VW strasznie nie lubię. Wiem, że to są bardzo dobre samochody, wielu ludzi je kocha (np. mój bliski przyjaciel), dobrze mi się z nim jeździ, gdy jedziemy razem, w wielu względach pewnie są obiektywnie lepsze, niż Subaru, nowoczesne itp. itd. Ale nie lubię, nie wytłumaczę tego, nie uzasadnię, nawet nie czuję takiej potrzeby :)

Wiem, jak to brzmi i że zagniesz mnie milionem argumentów. I będziesz miał rację. A ja i tak nigdy nie kupię, bo… nie lubię :)

Może to trochę jak ze sportem, mam swoją drużynę i nawet jeśli Twoja jest w sezonie o 60 punktów lepsza, to jej nie lubię :)

Amstaff ja to doskonale rozumie bo mam tak z BMW .Robia doskonale samochody ktore doskonale sie prowadzą ale mnie po prostu nie leżą i nie mogę sie do nich przekonać nie wiem dlaczego ale nie jeżdzę ponich i argumentuje tego w stylu nie bo nie nie mówiąc juz o ocenie ich użytkowników na podstawie tego czym jeżdżą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie mówiąc juz o ocenie ich użytkowników na podstawie tego czym jeżdżą
 

 

Też się przyłączam, bo w sumie fajnie się to czyta i coś się dzieje ;) ale nie przesadzajmy, kurde o samochodach rozmawiamy...

Zaraz pewnie się dowiem, że jestem kolejny zniewieściały i mi jajka nie wyrosły, ale żeby nie być gołosłownym od razu z góry zaproponuję podesłanie dziewczyny, niech sama oceni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie kłamią, ale problem nie jest na skalę jaką można wywnioskować z tego forum. Nie sądzę aby odsetek tych usterek był  większy niż w Szwecji w której importer opublikował statystyki i było to poniżej 1%: http://www.forum.sub...ecji/?p=1671389

 

No właśnie. To nie ja zacząłem podawać liczby z sufitu. Tak naprawdę, to koncerny strzegą takich danych jak oka w głowie. Podobno u nas jest gorsze paliwo, nie wiem jak z poziomem obsługi w ASO. Jesteśmy też czasami traktowani przez wielkie koncerny jak klienci z kraju kolonialnego. W Niemczech po cichu bezpłatnie awaryjny silnik wymienią, u nas trzeba o swoje walczyć, straszyć sądem czy Turbo kamerą. Tam awaryjność zamiata się pod dywan, u nas o tym głośno.

 

Wiele jest różnych rankingów awaryjności silników. Pomijając rankingi niemieckie, w pozostałych silniki niemieckich koncernów są w czołówce najbardziej awaryjnych a japońskie w czołówce niezawodności. Myślę, że w miarę wiarygodny jest ranking Warranty Direct, który jest oparty na konkretnych danych i poniesionych kosztach napraw.

 

awaryjnosc-aut-8914.jpg

 

Pewnie silniki wymieniane przez producenta na gwarancji tu sie nie lapia, bo troche D4D toyoty powymieniano na nowe (wada fabryczna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Toyota trochę nie pasuje do rankingu. Po "zielonej" stronie w sumie tak jak można się spodziewać. Honda - wolnossące benzyny bez wtrysku bezpośredniego, Mesio poza wpadką z wtryskami diesle robił zawsze dobre, 5 cio cylindrowe Volvo też klasa sama w sobie. Wielu śmieje się z Fiata, ale silniki JTD to też czołówka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebyś nie musiał szukać mam tez konto na forum Corolli i Porsche Macan........ :D

Robi się coraz poważniej ..... :cry:

Myślałem, że jeszcze tylko przyjrzymy się Seatowi, a tu i Macan, po drodze Corolla - jest szansa, że chociaż raz Subaru okaże się szybsze  :huh:

Wracając do tematu.

 
 
Były wiezione trabantem.
 

Połowa koszyka jest przegniła, więc były wiezione ciągnikiem do skupu  ;)

Ładne owoce jadą na rynek   :biglol:

 
Trafne odpowiedzi - TTTM nigdy nie googluje.
W kwestii nagrody... miałem nie mówić. Będzie to kropka nad "i". Także jest o co powalczyć :) Na razie jednak +1 niestety do klasyfikacji ogólnej  :faja:
Edytowane przez Riplej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Nigdy jednak silniki z turbo nie będą tak długowieczne i niezawodne jak poczciwe wolnossące silniki 6-cylindrowe

teoretycznie tak, jednak na praktyce roznie bywa z ta niezawodnoscia H6, niestety

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/20282-specb-grupa-operacyjna/?p=2238658

Wszystkich i tak pogodzi Superb 2.0 tsi 280KM zrobiony na 360 KM z DSG i 4x4 z 5 s do paki i pewnie z 270albo lepiej km/h

po jakims czasie ma sie pojawic Superb combi, nastepnie Superb Outdoor/Scout - jezeli bedzie wystepowal z silnikiem 280KM*, to rozlozy Outbacka na lopatki (no chyba ze pojawi sie tez OBK 2.0 DiT)

 

*imho nawet silnik 220KM jest jak najbardziej wystarczajacy w "uterenowionym" kombiaku

  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na tą tabelkę z liczbą awarii silników najbardziej dziwi mnie pozycja Mitsubishi i Nissana.

 

Ekspertem nie jestem, ale jakie silniki sypią się w Mitsubishi? :-| Przecież to jest prawie jak Honda. Większość wolnossących benzyn. Natomiast Nissan to Francja elegancja z dCi i innymi wynalazkami. Pomijając fakt, że 2.0 dCi to bardzo dobra jednostka.

 

Jeszcze tak patrząc na tabelkę. Pozycja Fiata też mnie nie dziwi, bo z T-Jet sporadycznie coś się dzieje. Multiair jest już lepszy, a w JTD bardziej są niedoróbki konstrukcyjne z osprzętu niż wadliwy silnik :-)

 

Taka jest moja subiektywna ocena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...