ketivv Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 ale wtedy cały typoszereg silników nie miał Owszem miał, np. BKP. raz jeszcze to wyjaśnię bo sam byłem w lekkim szoku jak się dowiedziałem, to że kod silnika jest taki sam nie oznacza że ten montowany w VW będzie taki sam jak ten w Skodzie np. silnik TDI jaki miałem w Yeti w VW miał wałki w Skodzie nie miał dopiero ostatnie (aktualne modele) Skody mają takie same silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 sjak, nie wiem jakie masz skody, jeśli mówisz na przykład o octavii 2 generacji to ok, jest głośno przy 160, w superbie 2 też jakoś specjalnie cicho nie jest, ale diesel nie wyje jak łożsko, słychać głównie szum powietrza. Tak, mówię o superbie II gen, ale zapewniam Cię, że przy jednostajnej jeździe z większą prędkością szum powietrza jest najmniejszym zmartwieniem. Najgorsze jest basowe buczenie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Najgorsze jest basowe buczenie silnika. żeby basowe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Najgorsze jest basowe buczenie silnika. Wolałbyś alt? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Najgorsze jest basowe buczenie silnika.Wolałbyś alt? Jakiś dźwięczny sopranik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) to że kod silnika jest taki sam nie oznacza że ten montowany w VW będzie taki sam jak ten w Skodzie np. silnik TDI jaki miałem w Yeti w VW miał wałki w Skodzie nie miał Myślę że możesz to traktować jako wesołe warsztatowe "urban legends", silnik "z" mają inny blok, ktoś musiałby na taśmie w fabryce siedzieć i zaślepiać kanały olejowe żeby zrobić "bez"o tym samym kodzie. Edytowane 7 Września 2016 przez korzen93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 to że kod silnika jest taki sam nie oznacza że ten montowany w VW będzie taki sam jak ten w Skodzie np. silnik TDI jaki miałem w Yeti w VW miał wałki w Skodzie nie miał Myślę że możesz to traktować jako wesołe warsztatowe "urban legends", silnik "z" mają inny blok, ktoś musiałby na taśmie w fabryce siedzieć i zaślepiać kanały olejowe żeby zrobić "bez"o tym samym kodzie. A cholera ich wie. Jeśli 2 superby z tego samego rzutu potrafią się różnić ... maniem lub niemaniem filtra oleju przy dsg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Najgorsze jest basowe buczenie silnika.Wolałbyś alt? Jakiś dźwięczny sopranik chyba masz dziurę w tłumiku. upalam superba 2 kombi, tdi 170 koni, z dsg bez 4x4, regularnie po autostradach, do 160 jest naprawdę cicho, powyżej zaczyna szumieć powietrze, przy licznikowym 190 robi się głośno. ale silnik sobie gdzieś tam burczy w tle, nie wybija się, szczerze to nawet nie kojarzę jaki to dzwięk, czy bas czy sopran, szum powietrza przeszkadza. A w SIII do którego się teraz przymierzam, podobna konfiguracja tylko 20 koni więcej, jest odczuwalnie ciszej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 to że kod silnika jest taki sam nie oznacza że ten montowany w VW będzie taki sam jak ten w Skodzie np. silnik TDI jaki miałem w Yeti w VW miał wałki w Skodzie nie miał Myślę że możesz to traktować jako wesołe warsztatowe "urban legends", silnik "z" mają inny blok, ktoś musiałby na taśmie w fabryce siedzieć i zaślepiać kanały olejowe żeby zrobić "bez". ' nie jest to żadne "urban legends" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 upalam superba 2 kombi, tdi 170 koni, z dsg bez 4x4 Miałem to samo. MR2011 Dziury w tłumiku nie stwierdzono regularnie po autostradach, do 160 jest naprawdę cicho No to tu zdecydowanie różnimy się rozumieniem pojęcia "cicho" - akceptowalnie, owszem, było, tak przez kilkadziesiąt minut. Powyżej 2 godzin było bardzo źle. W OBK nie mam tych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 "Druga generacja była już na nieco dłuższej smyczy, dostała sporo nowszych technologii – ale wciąż np. najważniejszy jej silnik, 2.0 TDI o mocy 140 KM, był przeraźliwie ubogim cywilizacyjnie wariantem tej samej jednostki, w którą wyposażano Volkswageny i Audi. Na przykład nie miał wałków wyrównoważających, przez co regularnie dostawał w skórę w zestawieniach porównawczych z Audi A4/A6 i Volkswagenem Passatem, bo kultura jego pracy nie dorastała do pięt „rodzinnym rywalom”. " http://pertyn.com/skoda-superb-2015/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 upalam superba 2 kombi, tdi 170 koni, z dsg bez 4x4Miałem to samo. MR2011 Dziury w tłumiku nie stwierdzono regularnie po autostradach, do 160 jest naprawdę cicho No to tu zdecydowanie różnimy się rozumieniem pojęcia "cicho" - akceptowalnie, owszem, było, tak przez kilkadziesiąt minut. Powyżej 2 godzin było bardzo źle. W OBK nie mam tych problemów w najnowszym obk,jest ciszej niż w superbie 2, zgoda, ale wydaje mi się ze superb 3 już jest co najmniej na tym samym poziomie, może za mało jeszcze miałem styczności. Nie mówie że subaru, czy obk jest złe, ma swoje niewątpliwe zalety i charakterystykę która w pewnych sytuacjach bardzo się sprawdza, (inaczej bym nie kupował) natomiast jako marka jakościowo skoda według mnie już jest z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Jeździłem trochę najnowszym Superbem 2.0tdi 4x4 L&K, zrobionym przez dealera na 240KM. Powiem wam, ze jako dupowoz na trasę jest bardzo b. dobry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 "Druga generacja była już na nieco dłuższej smyczy, dostała sporo nowszych technologii – ale wciąż np. najważniejszy jej silnik, 2.0 TDI o mocy 140 KM, był przeraźliwie ubogim cywilizacyjnie wariantem tej samej jednostki, w którą wyposażano Volkswageny i Audi. Na przykład nie miał wałków wyrównoważających, przez co regularnie dostawał w skórę w zestawieniach porównawczych z Audi A4/A6 i Volkswagenem Passatem, bo kultura jego pracy nie dorastała do pięt „rodzinnym rywalom”. " http://pertyn.com/skoda-superb-2015/ No dobra, ale gdzieś tu jest napisane że TEN SAM sam silnik w Skodzie "nie ma" a w VW "ma"? O ile pamiętam to w Superbie II było kilka oznaczeń silnika 2.0 TDI 140 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Zgadzam się z Wami, tylko to dalej te same gumofilce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Taka ciekawostka z północnego rynku. Dzis rząd norweski przedstawił propozycje budżetu na 2017. Jest w nim tez propozycja nowego systemu wyliczania cła od importu samochodów.dzisiejszy system składa sie z czterech komponentów.Sa nimi : -waga -moc -CO2 -NOx Obecny system kładzie nacisk na moc wagę i mniejsza na CO2 i NOx dlatego samochody sportowe i z duza mocą sa karane przez co bardzo drogie .Nowy system eliminuje moc a nacisk kładziony bedzie na CO2 i NOx czyli faworyzuje zaawansowane silniki o niskich emisjach. I tu ciekawostka wszyscy producenci i modele wychodzą tu na plus czyli od nowego roku bedą tańsi mowa tu o kwotach od paru do nawet 250K koron czyli równowartość 120kpln w przypadku aut typu 911 turbo czy RS6. Jest tylko jeden producent w tym zestawieniu ktory wychodzi na minus czyli bedzie droższy i jest to Subaru z cała swoją gama modelowa.Troche to przykre ale i o czymś świadczy. "Generelt kommer de fleste merker og modeller godt ut av en avgiftsomlegging – unntaket er biler med beskjeden motor og høye utslipp av CO2 og NOx. Eneste merke som kommer ut i rødt på samtlige modeller er Subaru" http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=46814 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) @@turdziGT czy pisząc wprost wg norweskiego ustawodawstwa obecne Subaru mają za mało mocy a za dużo masy Koniec świata, już nawet prawo na dalekiej północy zmieniają coby FHI zmotywować do działań Edytowane 6 Października 2016 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 No dosadniej juz tego powiedzieć sie nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Widziałem w tym tygodniu na zywo kodżaka. Jesli bedzie 2.0 t 280 to xt ma problem. Auto jest naprawdę ładne, nawet środek który na zdjęciach wygląda katastrofalnie na źywo jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 380Nm, 4x4, dsg jestem ciekaw bezpośredniej konfrontacji z Levorgiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 380Nm, 4x4, dsg jestem ciekaw bezpośredniej konfrontacji z Levorgiem Skodzina lepsza pod kazdym wzgledem, nawet Australijczycy o tym wiedza http://www.caradvice.com.au/473735/skoda-octavia-rs-v-subaru-levorg-2-0gt-comparison/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Australijczycy doszukali się "cool factor" w Skodzie Koniec świata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 http://www.national-geographic.pl/traveler/zeby-tu-dotrzec-trzeba-mocnego-siltnika-i-nieco-odwagi-odwiedzamy-prawdziwe-podhale Pomijając fakt, że skoda jest najlepsza, to pani ma mega buty na górskie wycieczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 http://www.national-geographic.pl/traveler/zeby-tu-dotrzec-trzeba-mocnego-siltnika-i-nieco-odwagi-odwiedzamy-prawdziwe-podhale Pomijając fakt, że skoda jest najlepsza, to pani ma mega buty na górskie wycieczki Tu nic nie ma Wysłano z Xperia Z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Tu nic nie ma Ojtam ojtam, drobna literówka w adresie Jakbyś naprawdę chciał zobaczyć te buty, to byś znalazł http://www.national-geographic.pl/traveler/zeby-tu-dotrzec-trzeba-mocnego-silnika-i-nieco-odwagi-odwiedzamy-prawdziwe-podhale 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się