Gość Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Chciałbym , aby Polska Syrena czy Warszawa , była rozpatrywana w stosunku lepszego auta co do Subaru . Nie wahał bym sie ani chwili potwierdzić że nasze najlepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Tylko że aktualna Skoda nie ma nic z Czeskiej myśli technicznej, a je to zwykły "VW dla ubogich" Zwyczajnie Czesi zawsze byli w Niemców zapatrzeni i podjeli dobrą decyzję, która nigdy w Polsce by nie przeszła. NARODOWY MAJĄTEK WYPRZEDAWAĆ I TO JESZCZE NIEMCOWI P.S. Syrenka była NASZA, Warszawa to Opel po przeszczepie z Pabiedy Edytowane 14 Czerwca 2016 przez kordynator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) Syrenka była "inspirowana" Borgward'em Goliath GP700 Natomiast jej mechanika na DKW. Taki klimat Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 15 Czerwca 2016 przez matros1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Syrenka była "inspirowana" Borgward'em Goliath GP700 Natomiast jej mechanika na DKW. Taki klimat Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Silnik (początkowo dwucylindrowy) pochodził z niemieckiej motopompy strażackiej. Podobnie było z prototypem Syreny sport - wyraźnie "inspirowana" Triumph Spitfire. Silnik boxer zapożyczony od bodaj Panhard'a . Kiedyś trochę interesowałem się historią motoryzacji i co chwilę znajdowałem takie "inspiracje", o których mówiono "polska konstrukcja". najbardziej rozczarował mnie motocykl Sokół M55... No, niestety polska motoryzacja, to albo różnego rodzaju licencje i "inspiracje", albo siermiężne konstrukcje, do których możemy mieć sentyment, ale nie ma się czym chwalić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Silnik (początkowo dwucylindrowy) pochodził z niemieckiej motopompy strażackiej. Z tym silnikiem to historia jest w ogóle ciekawa (i do końca nie pewna) Generalnie nie pochodzi on wprost od motopompy. Natomiast jego konstruktor Fryderyk Bluemke pracował przed wojną w fabryce Steinhagen i Stransky w Warszawie. Specjalizował się w konstrukcjach silników dwusuwowych. Po wojnie pracował dla WSM gdzie między innymi skonstruował silnik do motopompy ale ten nigdy nie siedział w Syrence. Silnik do Syrenki to oddzielna konstrukcja, która jednak na takim pewnie była wzorowana. Sam silnik do motopompy skonstruowanej przez Bluemke bazował na konstrukcji przedwojennej która była prawdopodobnie kopią niemieckiego silnika. Wersji tej historii jest kilka. Jednak już bodaj od roku 1955 konstruktorzy starali się tłumaczyć że silnik nie jest z motopompy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk No, niestety polska motoryzacja, to albo różnego rodzaju licencje i "inspiracje", albo siermiężne konstrukcje, do których możemy mieć sentyment, ale nie ma się czym chwalić.... Doszedłem do podobnych wniosków jak zacząłem się interesować tematem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 http://www.skoda-auto.pl/modele/nowy-superb-sportline/poznaj-model/#ExtendableModuleWebPart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 http://www.skoda-auto.pl/modele/nowy-superb-sportline/poznaj-model/#ExtendableModuleWebPart O co się rozchodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 O Skoda Superb Sportline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 O Skoda Superb Sportline No ale to jest dalej Skoda. Nic nie zmienia że Superb Sportline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 a o czym jest to wątek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) A w czym ta Skoda jest lepsza od Subaru? Edytowane 15 Czerwca 2016 przez kordynator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 A w czym ta Skoda jest lepsza od Subaru? W tytule wątku Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 A w czym ta Skoda jest lepsza od Subaru? w sposobie i jakości wykonania możliwości konfiguracji wyposażenia, wnętrza dostępności wersji silnikowych o reszcie ciężko się wypowiadać bo jakby "ciężkopoliczalne" wartości jak przyjemność z jazdy czy indywidualne odczucia użytkownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 A w czym ta Skoda jest lepsza od Subaru? w sposobie i jakości wykonania możliwości konfiguracji wyposażenia, wnętrza dostępności wersji silnikowych o reszcie ciężko się wypowiadać bo jakby "ciężkopoliczalne" wartości jak przyjemność z jazdy czy indywidualne odczucia użytkownika No ale ja jakoś dalej wole swoje Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 możliwości konfiguracji wyposażenia, wnętrza dostępności wersji silnikowych to ferrari muszą być strasznie gówniane. brak diesla, jeden silnik, mogę sobie tylko kolor wybrać, no lipa. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 to ferrari muszą być strasznie gówniane. brak diesla, jeden silnik, mogę sobie tylko kolor wybrać, no lipa jakby Subaru wychodzily tylko z 2.0dit pod maska i stala konfiguracja jak jest obecnie to tego tematu by nie bylo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 byłoby, było. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 (edytowane) możliwości konfiguracji wyposażenia, wnętrza dostępności wersji silnikowych to ferrari muszą być strasznie gówniane. brak diesla, jeden silnik, mogę sobie tylko kolor wybrać, no lipa. Gwoli sprostowania, Ferrari ma w ofercie więcej niż jeden silnik, z których każdy to creme de la creme, więc nie ma co narzekać Wyposażenie można bardzo dokładnie personalizować. Nie wspominając o programie bespoke, w którym wnętrze jest robione wg życzeń / marzeń klienta ! A schodząs na ziemię ... 2.0DIT w OTB/LEV wszystkich by nie zadowolił, ale liczba narzekających na pewno bardzo znacząco by spadła. Edytowane 16 Czerwca 2016 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 możliwości konfiguracji wyposażenia, wnętrza dostępności wersji silnikowych to ferrari muszą być strasznie gówniane. brak diesla, jeden silnik, mogę sobie tylko kolor wybrać, no lipa. Gwoli sprostowania, Ferrari ma w ofercie więcej niż jeden silnik, z których każdy to creme de la creme, więc nie ma co narzekać Wyposażenie można bardzo dokładnie personalizować. Nie wspominając o programie bespoke, w którym wnętrze jest robione wg życzeń / marzeń klienta ! A schodząs na ziemię ... 2.0DIT w OTB/LEV wszystkich by nie zadowolił, ale liczba narzekających na pewno bardzo znacząco by spadła. A czemu np. nie zrobią 1.6 Dit do XV... Będę chciał zmienić auto na mniejsze i teraz Subaru nie ma praktycznie żadnej sensownej propozycji. Za XV z 2.0 dziękuję, XT jest za duży. Jak tu żyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 No proszę... kolejni ale tu wszystko gra jednak http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Urzadzenia-poprawiajace-emisje-spalin-w-Oplach-sa-legalne,wid,18449198,wiadomosc.html?ticaid=117799 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 No proszę... kolejni ale tu wszystko gra jednak http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Urzadzenia-poprawiajace-emisje-spalin-w-Oplach-sa-legalne,wid,18449198,wiadomosc.html?ticaid=117799 że tak powiem nic nowego, wspominałem już wcześniej na tym forumie, że problem nie dotyczy jednego a raczej wszystkich Diesli odnoszę wrażenie, że problem to albo sadza w spalinach i zatakany DPF albo więcej NOx i mniej sadzy lub niemalże brak sadzy ciężkie czasy dla Diesla w motoryzacji nastały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 No proszę... kolejni ale tu wszystko gra jednak http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Urzadzenia-poprawiajace-emisje-spalin-w-Oplach-sa-legalne,wid,18449198,wiadomosc.html?ticaid=117799 że tak powiem nic nowego, wspominałem już wcześniej na tym forumie, że problem nie dotyczy jednego a raczej wszystkich Diesli odnoszę wrażenie, że problem to albo sadza w spalinach i zatakany DPF albo więcej NOx i mniej sadzy lub niemalże brak sadzy ciężkie czasy dla Diesla w motoryzacji nastały Ano ciężkie !! I to nie nastały tylko któś na oczęta przejrzał. Przeca wszystkie paliwa produkuje się z tego samego surowca tylko w wieży w rafinerii rozdziela się różne frakcje. Im gęstsza tym więcej w tym brudu, im rzadsze tym przyjemniej się spali !! Dlatego z petroleum mamy od asfaltu, przez mazut, ON, PB aż do gaziuuu ! Jak ktoś by zrobił silnik na mazut - też pewnie jakoś by to się turlikało (statki - takie duże często chodzą na to) ale wtedy z ruły .... Bo to jest jak z oczyszczalnią ścieków - jak wpuścisz do niej szambo to po przebrnięciu przez jakieś skomplikowane coś albo jeszcze więcej cosiów - wyjdzie w miarę czysta woda, jak wpuścisz do niej górski strumyk - efekt końcowy będzie z grubsza podobny do odfiltrowanego szamba tylko że w przypadku górskiego potoku możesz pominąć oczyszczalnię albo ograniczyć się do sitka które wyłapie liście co tam na jesieni wpadły. I w przypadku diezelów to właśnie ta oczyszczalnia się psuje najczęściej (DPF, mafy, fapy i dużo innych dziwnych literek) i najkosztowniej. Dlatego ja wybrałem Pb i już! Gdyby projektanci poświęcili tyle czasu/kasy/uwagi unowocześnianiu i uekologicznianiu silników benzynowych co na diesle ... to z ruły mojego wolnego ssaka leciałaby mineralna i to z cytrynką. A ! Żeby nie było - to jest moje subiektywne zdanie i do właścicieli diesli nic nie mam - wolność i demokracja i każdy wybiera to co mu pasi i dzięki temu nie jest nudno ! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Gdyby projektanci poświęcili tyle czasu/kasy/uwagi unowocześnianiu i uekologicznianiu silników benzynowych co na diesle ... to z ruły mojego wolnego ssaka leciałaby mineralna i to z cytrynką. ależ poświęcają, dlatego silniki atmosferyczne odchodzą do lamusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Gdyby projektanci poświęcili tyle czasu/kasy/uwagi unowocześnianiu i uekologicznianiu silników benzynowych co na diesle ... to z ruły mojego wolnego ssaka leciałaby mineralna i to z cytrynką. ależ poświęcają, dlatego silniki atmosferyczne odchodzą do lamusa A ja i tak będę się upierał przy swoim- że ropa to ciągnik, traktor, koparka ewentualnie potężna terenowka do off rołdu albo lokomotywa a poza tym to samo ZUO napędzane przez potentatów rynku naftowego!!! Hahaha (demoniczny śmiech). A żeby nie było ze offtop- porównanie skoda/ subaru tak samo trafione jak sikor seikosza za 130 plnów do pateka za 17 k ( choć różnica cenowa nie jest w tym istotna) - obydwa pokarza katorij ćas ale są freaki którzy zapłacą te 17 k. Niektórzy ze snobizmu i żeby pokazać "stać mnie" a inni realizują swoje marzenia. Ja należę do tej drugiej grupy, dlatego mam lpg- wolałbym jeździć na pb ale wtedy musiałbym jedynie oglądać mojego gacka albo żeby jezdzic, właśnie jeździć skoda! A kolejne marzenie... coś głośnego z suszarką o pojemnosci przy której,opłaci się siadać do stołu, ale to jak moje bliźniaki zrobią prawko chociaż wtedy to będę prawie jak ta słynna babcia z Zagłębia (chyba?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 porównanie skoda/ subaru tak samo trafione jak sikor seikosza za 130 plnów do pateka za 17 k (..) obydwa pokarza katorij ćas ale są freaki którzy zapłacą te 17 k. Niektórzy ze snobizmu i żeby pokazać "stać mnie" a inni realizują swoje marzenia. Przecież od dawien dawna wiadomo po co facetowi zegarek ... wszak nie wszędzie może zabrać ze soba auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się