GREGG Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 W sumie wystarczyłby pomiar do 190/200 - bo za przekroczenie o 50 już jest max punktów karnych - a max. prędkość to obecnie 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Co prawda to Skoda do Audi ale taka ciekawostka: warunki autostrada 150 km/h, Infiniti FX35 - 11,6 l/100 km, Audi Q5 3 TFSI Quatro - 11,8 l/100 km. Ten sam kierowca. Oba auto o tej samej mocy około 270 - 280 KM. Ja wyciągam następujący wniosek: oszczędność w spalaniu zależy, w tym przypadku, tylko od techniki jazdy. Moc swoje musi wyssać z baku. Możemy mówić o technologiach itd, a spalanie, termodynamika i tak robi swoje. A to co piszą nam producenci w broszurkach to ... parametry nie odosiągnięcia w rzeczywistości. Mity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Co prawda to Skoda do Audi ale taka ciekawostka: warunki autostrada 150 km/h, Infiniti FX35 - 11,6 l/100 km, Audi Q5 3 TFSI Quatro - 11,8 l/100 km. Ten sam kierowca. Oba auto o tej samej mocy około 270 - 280 KM. Ja wyciągam następujący wniosek: oszczędność w spalaniu zależy, w tym przypadku, tylko od techniki jazdy. Moc swoje musi wyssać z baku. Możemy mówić o technologiach itd, a spalanie, termodynamika i tak robi swoje. A to co piszą nam producenci w broszurkach to ... parametry nie odosiągnięcia w rzeczywistości. Mity. Może nie tyle mity co testy producenckie mierzą spalanie przy innych warunkach. Przy spokojnej jeździe średnia "producencka" jest jak najbardziej do osiągnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Tak, do osiągnięcia jest średnia producencka podczas jazdy pozamiejskiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Temat do zamknięcia Poniżej potwierdzony przez sąd dowód, że żadne Subaru nie ma szans w starciu ze Skodą http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Rekordowa-Octavia-sad-potwierdzil-ze-jechala-367-kmh,wid,17114621,wiadomosc.html Edytowane 18 Grudnia 2014 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 W sumie w chwili obecnej należałoby wezwać wydawców Księgi Guinnessa do zamieszczenia sprostowanej informacji. Wyrok sądu ( o ile prawomocny) nie podlega dyskusji i nie ma możliwości jego kwestionowania przez osoby 3-cie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Będzie sprostowanie z uwagi na oczywistą omyłkę.... Skoda nie może być szybsza od Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) Co prawda to Skoda do Audi ale taka ciekawostka: warunki autostrada 150 km/h, Infiniti FX35 - 11,6 l/100 km, Audi Q5 3 TFSI Quatro - 11,8 l/100 km. Ten sam kierowca. Oba auto o tej samej mocy około 270 - 280 KM. Ja wyciągam następujący wniosek: oszczędność w spalaniu zależy, w tym przypadku, tylko od techniki jazdy. Moc swoje musi wyssać z baku. Możemy mówić o technologiach itd, a spalanie, termodynamika i tak robi swoje. A to co piszą nam producenci w broszurkach to ... parametry nie odosiągnięcia w rzeczywistości. Mity. praw fizyki jeszcze nie udalo sie zmienic. 1 L benzyny zawiera i 13 KWh na 1kg to zamieniamy ruch samochodu. przy podobnych oporach toczenia itp wyniki sa te same. Czary mary sa wtedy gdy w miescie stajemy na swiatlach i elektronika wylaczy silnik odlaczane sa niepotrzebne zylindry bo potrzebujemy 10 % mocy Edytowane 19 Grudnia 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Forek 2.0 NA ile spali przy 150 km/h ? To nie do końca moc musi swoje wyssać z baku. Jadąc tymi autami 150 km/h po "płaskiej" autostradzie "mocy" zużywałeś może 100-120 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Forek 2.0 NA ile spali przy 150 km/h ? To nie do końca moc musi swoje wyssać z baku. Jadąc tymi autami 150 km/h po "płaskiej" autostradzie "mocy" zużywałeś może 100-120 KM Takie moce auto przy ów prędkościach "zużywa" tylko pod górkę, tak naprawdę mi pokazuje jakieś 50-80 km na płaskim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sub_man Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Odpukac, 5 Foresterow, ani jednej awarii. Nawet nie mysle o kupnie innego samochodu. Subaru Forever. A inicjatorowi watku gratuluje wyboru auta ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Forek 2.0 NA ile spali przy 150 km/h ? na pewno więcej niż wyżej przytoczone auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 akurat koleżanka - za moją namową - kupiła Forka III 2.0 NA (nowy z sieci SIP) więc spalanie jego znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 akurat koleżanka - za moją namową - kupiła Forka III 2.0 NA (nowy z sieci SIP) więc spalanie jego znam Nikt Ci tu w to nie uwierzy...bez zdjęcia koleżanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 to nie mój problem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Generalnie powiem tak, skoda lepsza od subaru, ale do garażu dzisiaj wjechało ... subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 w garażu Subaru od zawsze jest - a obok nowa służbówka stanie. Ot w ramach wymiany wyszło, że Octavia. Taka sytuacja Tylko dylemat czy iść w:1: 1,8TSi DSG6 4x4 kombi, w wersji Elegance, bez dodatków i z dopłatą (budżet/rata maksymalna + 10% wkładu własnego)2. 2,0 TSI RS, MT6, FWD, sedan, bez wielkich dodatków i z dopłatą (j.w.)3. 1,8 TSi MT6, FWD, Elegance,sedan, duuuuuużo dodatków. Bez dopłaty.I jeśli jest tu Dyrekcja - tak, będzie gniazdo 230V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Miałem ten sam dylemat zanim wybrałem brz i z tych trzech opcji ja wybrałbym 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 w garażu Subaru od zawsze jest - a obok nowa służbówka stanie. Ot w ramach wymiany wyszło, że Octavia. Taka sytuacja Ja zawsze myślałem, że mordercotorzy to służbowe STi dostają, a tu widać Skoda lepsza od Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 że mordercotorzy to służbowe STi dostają, no przeca mam. Nawet 2. 1:24 chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Ja brałbym opcję 1 mimo dopłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Mając taki wybór kupiłbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opcja pierwsza wydaje się z nich wszystkich być najciekawsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 A ja w takiej sytuacji wolałem lepszy napęd niż bajery. Szczególnie jak dużo jazdy. Koledzy brali 1.6 fsi, a ja wziąłem 1,8 turbo i nie żałuję. (Ale to daw I było). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się