funvell Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 czy subaru forester 2006 jest halasilwe w srodku? chodzi mi o jakosc plastikow w srodku i o glosnosc... bylem na jzdzie probnej subaru foresterem z 2006 2.0 158 KM bo takie chce kupic i w bagazniku lub z tylu pojazdu wszystko klekotalo co prawda bylo to auto firmowe po przedstawicielu wiec mam nadzieje ze to byl powod tego halasu ale tak bym prosil o jakies informacje na ten temat pozdrawiam. Fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 bylem na jzdzie probnej subaru foresterem z 2006 2.0 158 KM bo takie chce kupic i w bagazniku lub z tylu pojazdu wszystko klekotalo c nie powinno ....spr. w aso przed kupnem lub wyjmij wszystko z bagaznika...... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funvell Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 witam! mam taka nadzieje ze nie powinno:) ale tak jak mowilem to autko bylo po przedstawicielu wiec podejrzewam ze bylo zajezdzone zreszta mialo 202kk zrobione wiec to mowi samo za siebie ale wrato bylo spytac bo chyba dostalem odpowiedz od samego wlasciciela salonu Subaru:)? o ile sie nie myle:P Pozdrawiam! Fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 autko bylo po przedstawicielu Co to za firma. Chętnie się zatrudnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 bylem na jzdzie probnej subaru foresterem z 2006 2.0 158 KM bo takie chce kupic i w bagazniku lub z tylu pojazdu wszystko klekotalo c nie powinno ....spr. w aso przed kupnem lub wyjmij wszystko z bagaznika...... :wink: Zwłaszcza roletę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 podłączam się do pytania (rocznik 2005, jestem posiadaczem od 2 tygodni). Jaka jest "norma" hałasu pracy zawieszenia? Dochodzą do mnie stuki przy pokonywaniu poprzecznych nierówności, byłem na 100% przekonany że winne są łączniki stablizatorów, bo identyczny dźwięk miałem w poprzednim aucie (Ford Mondeo) kiedy elementy te kwalifikowały się do wymiany. Pojechałem więc wczoraj do warsztatu co by zobaczyć jak to wygląda od spodu. Zbiegło się 3 gości-mechaników, zaczęli macać, szarpać itd. co się dało, bez rezultatu, nic nie stuka. Rozłożyli bezradnie ręce, powiedzieli że tuleje są jak w czołgu i że z takim autem to tylko na stacje diagnostyczną na "wytrzęsarkę", bo oni siły nie mają żeby cokolwiek ruszyć... Nie miałem okazji jeździć wcześniej forkiem, ale podobnie jak autor wątku, w moim z tyłu dużo rzeczy klekocze. Zauważyłem, że przy zaciągniętej rolecie jest dużo lepiej. Dodatkowo w kole zapasowym ma coś w rodzaju wyciąganej miski na jakieś drobiazgi, ta miska ma sporo luzu na około i trochę się obija. Sprawdź może czy też taka jest w modelu który kupujesz, przejedź się bez niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Generalnie to kombiaki i małe SUV-y są dużo głośniejsze wewnątrz niż jakieś vectry czy pasaty i może to własnie jest to. Sam byłem w szoku jak przesiadłem się z Vectry na Forka. Można się jednak przyzwyczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Stosowny wydech eliminuje kwestię hałasu emitowanego przez inne elementy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Generalnie to kombiaki i małe SUV-y są dużo głośniejsze wewnątrz niż jakieś vectry czy pasaty i może to własnie jest to. Sam byłem w szoku jak przesiadłem się z Vectry na Forka. Można się jednak przyzwyczaić. Ciekawy skrót myślowy, nie powiem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 podłączam się do pytania (rocznik 2005, jestem posiadaczem od 2 tygodni). Jaka jest "norma" hałasu pracy zawieszenia? Dochodzą do mnie stuki przy pokonywaniu poprzecznych nierówności, byłem na 100% przekonany że winne są łączniki stablizatorów, bo identyczny dźwięk miałem w poprzednim aucie (Ford Mondeo) kiedy elementy te kwalifikowały się do wymiany Być może masz luz na listwie przekładni kierowniczej. W pewnych granicach można go kasować. Ja tak miałem i też byłem przekonany, że to łączniki. Po skasowaniu luzu na przekładni nastała cisza i ponadto reakcja samochodu na ruchy kierownicą stała się bardziej bezpośrednia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 luz łatwo wykluczyć, szybkie krótkie ruchy kierownicą w lewo i w prawo po 15stp i słuchać czy jest stukot, a najlepiej na wyłączonym żeby wspomaganie nie zaciemniało sytuacji Ale fakt słychać ten samochód na nierównościach, ale to ma to plusy, auto się czuje, jest umiarkowanie twarde(aczkolwiek praca zawieszenie w audicach lepiej mi pasowała- bezpośrednio, ale cicho). Po jakimś czasie się przestawisz i docenisz..chyba, że nie - na dwoje babka wróżyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Nie wiem jak inne, ale roczniki 2005 i 2006 o których mowa maja bardzo dobrze spasowane plastiki, nic nie powinno trzeszczeć, piszczeć, itd. Na wolnych obrotach trudno poznać że silnik pracuje, jedynie drążek zmiany biegów lekko drga. Z okolic bagażnika czasem wpada w drganie tablica rejestracyjna, trzeba coś podłożyć lub przykręcić dodatkowymi wkrętami i załatwione. 8) Jeżeli chodzi o hałasy przy pokonywaniu poprzecznych nierówności to TTTM, słyszałem o tym od kilku użytkowników, zresztą u mnie też coś kiedyś popiskiwało ale przestało i nie wróciło. Dzieje się to głównie w okresie zimowym.. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 nie mowie tu o stukach pukach zawieszeniowo-bagaznikowych bo tych byc nie powinno ale w trakcie jazdy forester JEST glosnym samochodem aerodynamika kiosku ruchu + lusterka jak rakietki do pingponga + kochane nasze szyby bez ramek robia swoje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 nie mowie tu o stukach pukach zawieszeniowo-bagaznikowych bo tych byc nie powinno ale w trakcie jazdy forester JEST glosnym samochodem Ale funvell zakładający ten watek pytał właśnie o "stuki puki" plastików i bagażnika kochane nasze szyby bez ramek robia swoje Tak, ale tylko przy dużych prędkosciach :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre44 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 JanekS napisał(a):kochane nasze szyby bez ramek robia swoje Tak, ale tylko przy dużych prędkosciach Jeżeli szyby nie przylegają dostatecznie do uszczelek,hałas i świst jest uciążliwy nawet przy niewielkich prędkościach. Sam miałem ten problem po zakupie Forka.Zmiana pochylenia szyb w przednich drzwiach załatwiła sprawę przynajmiej do tej pory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 ale w trakcie jazdy forester JEST glosnym samochodem Jest głośny, bo to nie limuzyna dla "nowych ruskich" Ale większości moich pasażerów bardzo się podobał odgłos silinika i w ogóle sama jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Generalnie to kombiaki i małe SUV-y są dużo głośniejsze wewnątrz niż jakieś vectry czy pasaty i może to własnie jest to. Sam byłem w szoku jak przesiadłem się z Vectry na Forka. Można się jednak przyzwyczaić. Ja się przesiadłem odwrotnie i mina jako kierowcy jest taka , ale pasażerowie wyglądają na 8) szczęsliwych. Forek MY05 XT potrafił być cichuteńki do 100km/h na równym, ale na nierównościach dokuczał. Co do szybkiej jazdy, to komfort w Forku wypada blado przy prędkościach autostradowych i powyżej głównie ze względu na szum powietrza i wydech przeszkadzający pasażerom (mi jako kierowcy wydech zupełnie nie przeszkadzał). Jeśli chodzi o hałas z bagażnika to należy jeździć bez rolety i włożyć jakieś rękawice/gąbkę/szmatę do tego pojemnika przy zapasie, tak aby zniwelować stuki. Co do hałasu z zawieszenia, to u mnie były łączniki - po wymianie na ori - jak ręką odjął. Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 witam mam pytanie do Andre44 (Jeżeli szyby nie przylegają dostatecznie do uszczelek,hałas i świst jest uciążliwy nawet przy niewielkich prędkościach. Sam miałem ten problem po zakupie Forka.Zmiana pochylenia szyb w przednich drzwiach załatwiła sprawę przynajmiej do tej pory.) jak tego cudu dokonałeś ,mam na myśli ta zmianę pochylenia szyb ,ten szum strasznie mnie denerwuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre44 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 marcink 1973 tu poczytaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=128445 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 dzięki ,poczytałem powalczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 podłączam się do pytania (rocznik 2005, jestem posiadaczem od 2 tygodni). Jaka jest "norma" hałasu pracy zawieszenia? Dochodzą do mnie stuki przy pokonywaniu poprzecznych nierówności, byłem na 100% przekonany że winne są łączniki stablizatorów, bo identyczny dźwięk miałem w poprzednim aucie (Ford Mondeo) kiedy elementy te kwalifikowały się do wymiany. Pojechałem więc wczoraj do warsztatu co by zobaczyć jak to wygląda od spodu. Zbiegło się 3 gości-mechaników, zaczęli macać, szarpać itd. co się dało, bez rezultatu, nic nie stuka. Rozłożyli bezradnie ręce, powiedzieli że tuleje są jak w czołgu i że z takim autem to tylko na stacje diagnostyczną na "wytrzęsarkę", bo oni siły nie mają żeby cokolwiek ruszyć... Update w mojej sprawie [problem rozwiązany]: Przedwczoraj oddałem auto do serwisu "ogarniającego" Subaru w celu wymiany rozrządu, oleju, filtrów + sprawdzenia ogólnego auta (po zakupie w zeszłym miesiącu, kupiłem "na czuja" ). Powiedziałem o stukaniu w zawieszeniu, wymienione zostały gumy przedniego stabilizatora, wszystkie hałasy ustąpiły - pozostał jedynie błogi świst przy uszczelkach szyb i telepiąca się roleta z tyłu, czyli jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 I o to chodzi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 jak sie za bardzo dogina trójkąt ,jest rozwiązanie http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ets-59527/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remoo Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 jak sie za bardzo dogina trójkąt ,jest rozwiązanie http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ets-59527/ Zdecydowanie najlepsze rozwiązanie jeśli dokucza świst powietrza. Wymieniłem te trójkątne elementy na nowe i teraz mam błogą ciszę w aucie - nawet przy prędkościach >130km/h. Montaż dziecinnie łatwy - największy problem to cena tych części (w USA około $50-60 za jeden). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 wie ktos gdzie w warszawie jakis warsztat zlikwiduje ten świst po regulacji pochylenia szyb ,moim doginaniu przy trójkącie cisza ale świszcze na górze szyby i przy słupku ,może blacharz zle te szyby wyregulował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się