Skocz do zawartości

szpilmar

Użytkownik
  • Postów

    198
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska/Śląsk
  • Auto
    Forester
    Model Year `05MY

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szpilmar

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

9

Reputacja

  1. Hejo! Z waszą pomocą naprawiłem w radiu przycisk nr 1 Widzę że ten przycisk często ulega awarii więc w załączniku na fotce zaznaczyłem które luty należą do niego (kolor zielony i czerwony). Kolorem czerwonym zaznaczyłem widoczny pęknięty lut na który nałożyłem trochę cyny i wszystko śmiga. Lut zaznaczony na zielono jest ok.
  2. szpilmar

    Awaria szyberdachu

    Firma w Warszawie ogarnia temat tzn dorabia rozsypane elementy i montuje jeżeli nic nie jest pokrzywione.. Jak potrzebujesz więcej info to priv
  3. szpilmar

    Ogrzewanie postojowe

    Ile mniej więcej taka przyjemność kosztuje?
  4. Ja zdecydowałem się miesiąc temu na zakup MICHELIN CrossClimate https://intercars.pl/produkty/1577827-michelin-crossclimate-21560r16-99-v-xl. Na suchym i w deszczu super. Opinie mają dobre, zobaczymy co będzię jak zima przyjdzie
  5. A ja się zastanawiam nad odnowieniem brudnego i poszarzałego oryginalnego wygłuszenia. Ktoś już próbował np malowania?
  6. szpilmar

    Gasnie

    U mnie samochód gasł w momencie cofania na wolnych obrotach z podjazdu ( z niewielkiego wzniesienia). Po wymianie świec na nowe problem ustąpił.
  7. Dziś wymieniłem sondę o której mowa w Forku 125KM. Pierwsze próbowałem odkręcić od góry po otwarciu maski ale jest ciasno i nie chciało puścić. Zdjąłem koło według waszej podpowiedźi i poszło bez problemu. Jest dostęp aby włożyć płaski klucz 22 i się zaprzeć by puściło. Po poluzowaniu trzeba odpiąć spinkę na środku przewodu i dalej wtyczkę. Jest do nich łatwiejszy dostęp po odpięciu rury idącej do filtra powietrza. Jak odepniemy wtyczkę wtedy w miarę swobodnie odkręcamy sondę. Nowa sonda denso jest trochę na dłuższym przewodzie, ale wszystko raczej pasuje. Błąd skasowałem i powinno wszystko być dobrze. Poniżej kilka fotek, może komuś się przyda :-) Różnica długości Widok od strony zdjętego koła Widok z góry, odpięta spinka ..i odpięta wtyczka A tu już założona nowa sonda
  8. Założyłem klocki i tarcze ATE. Nie należą do najtańszych ale jestem bardzo zadowolony. Tarcze są pokryte farbą która przy pierwszym hamowaniu się zdziera. Widać dbałość o szczegóły. Czy lepiej hamują ciężko powiedzieć, ale na pewno nie gorzej niż org.
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Można też oddać do regeneracji
  12. Nie trzeba pruć Odkręcasz kilka śrub (najlepiej wyjąć fotel z samochodu), zdejmujesz tapicerkę, wymieniasz maty, zakładasz tapicerkę, skręcasz i znów grzeje Robiłem tak przy okazji wymiany popękanego skaju w siedzisku i czyszczeniu (malowaniu) zardzewiałych nóg fotela.
  13. Ja w starszym Forku (MY05) też tak miałem i mam. Miałem ponieważ wymieniłem u tapicera ten kawałek "ekoskóry", ale widzę że po dwóch latach znów zaczyna się to samo. I tylko od strony kierowcy. Jedyne rozwiązanie jakie widzę to wymienić te kawałki na prawdziwą skórę.
  14. Firma ASC z Holandii (zaopatrywało swego czasu Subaru Deutschland).
  15. Obcierały nie będą (większa średnica o 21.5 mm), ale prędkościomierz będzie cię trochę oszukiwał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...