Skocz do zawartości

JanekS

Użytkownik
  • Postów

    291
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana JanekS w dniu 8 Października 2012

Użytkownicy przyznają JanekS punkty reputacji!

Profile Information

  • Auto
    bug WRX, forek XT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JanekS

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

13

Reputacja

  1. JanekS

    Szczerze o 2,5T STI

    rzadko tu juz zagladam ale watek mi sie rzucil w oczy i dorzuce 0,03 PLN jako po kolei uzytkownik i szczery milosnik: hond (dwa szczawiki, prelude) i subaru (GT, WRX, forek XT) oba typy CTR/STI sa fajne i maja plusy/minusy opisane wyzej ale zwroce uwage na jeden temat, ktory sie nie calkiem wybija w dyskusji: naped. W trakcie circa 12 latach spedzonych w subaru nabylem niczym niezachwiane przekonanie ze samochod po to ma 4 kola zeby sie odpychal czterema! koniec kropka. jak mnie zycie nie zmusi to nie chce juz zadnej ośki. Na kazdej nawierzchni z wyjatkiem suchego asfaltu daje mega przeage w trakcji, bezpieczenstwie zarowno w sportowej/sportowawej i cywilnej jezdzie. Truizm ale to dla mnie definiuje wybor samochodu. Czyli z dwoch wymienionych wiadomo...a czy nie cos jeszcze trzeciego to inna sprawa, ja sie po pierwsze byc moze zestarzalem po drugie uswiadomilem ze wiekszosc kilometrow tluke ostatnio po autostrodach i przesiadlem do czegos wygodniejszego....a jak czasem mnie ciagoty nachodza na jakis rajdowkopodobny samochod to tez juz nie jestem pewien czy nowe STI to najlepszy wybor...takie czasy
  2. nie chce Cie zniechecac ale jak to bedziesz robil pierwszy raz, bez wyrobionych "chwytow" i w dodatku samemu to jest imho kawal roboty porwalem sie kiedys na cos takiego we dwoch, niby w miare sprawnych ale zaden tego wczesniej w subaraku nie robil i sila rzeczy sporo czasu zeszlo na dumanie co by tu i w jakiej kolejnosci odkrecic udalo sie ale w sumie spedzilismy w kanale chyba jakies 6-8 godz. lubie drobniejsze rzeczy sam robic ale na to juz bym sie sam nie porwal....ale to juz kwestia oceny mozliwosci i wyceny swojego czasu. jak sie zdecydujesz to powodzenia
  3. to przypadlosc aut z podcisnieniowym serwem i turbodoladowaniem w przewodzie miedzy kolektorem a serwem jest membrana ktora dziala jak zaworek zwrotny - trzyma podcisnienie w gruszce serwa ktorego starcza na pierwsze hamowanie ale jak sie hamuje z gazem i nadcisnieniem w kolektorze to nie ma skad napompowac (scislej - dokąd wypompowac) powietrza z serwa. w rajdowkach chyba bywaja jakies systemy podtrzymania wspomagania ale nie znam technicznych szczegolow
  4. chlopacy, dzieki za dobre checi i porady ale ja mniej wiecej wiem o co kaman w hamulcach i rozchodzi mi sie tylko o adres dobrego warstatu z tokarka w miescie Warszawa ps. tarcze ATE, zadziwiajaco dobrze i dlugo mi sie sprawdza komplet w lesniku zony a u mnie zonk, moze z 5kkm przejechaly w dobrym stanie. wogole moja statystyka z tarczami z popularnej polki jest kiepska. raczej prawidlowo zakladam i raczej specjalnie nie upalam...albo mi sie wydaje...jedno i/lub drugie ) ps2. serio sa jakiekolwiek szanse skutecznego reklamowania pogietej tarczy?? zawsze mi sie wydawalo ze byloby "w kaluze pan wjechal" albo "uzytkowane niezgodnie z instrukcja", albo co...
  5. pytanie jak w temacie - prawie nowe mam, grube, ledwo co przejechaly a juz bicie zlapaly....poleci ktos jakis adres coby im dac jeszcze szanse? dzieki z gory
  6. jedzie, jak na ośke to chyba nawet szybko
  7. na wrc+ stoi przed startem ale moze znowu jakas skucha bo gdzies znalazlem ze wystartowal??
  8. WRCTV crews report his car's engine is sounding rough. Kubica miał awarię. - Mamy problem z dyferencjałem, mamy tylko przedni napęd. Teraz chodzi tylko o to, żeby dotrzeć do mety. Jedziemy powoli, ale będzie ciężko - powiedział.
  9. ale ze 2 min straty bedzie
  10. tak z troche innej beczki - wyglada na to ze WRC odebralo lekcje i zaczelo pokazywac Roberta, przynajmniej na fejsie/materialach internetowych. Zobaczymy w relacji ze Szwecji, oby bylo duzo dobrych okazji
  11. podobno cos tam lepiej...jak juz masz to sie mozesz pobawic ale osobiscie w znaczaca poprawe nie wierze.
  12. Dokladnie, prawda taka ze my sie tu tematem podniecamy i interesujemy (na marginesie w zyciu tak nikomu nie kibicowalem az sie sam sobie dziwie a zona twierdzi ze jestem nienormalny ) ale statystycznie takie WRC to niszowa dyscyplina, ktora Kowalskiego ni chu chu nie interesuje. Najciekawszy tabloidowy news jaki mozna z tego ulepic to ze" Kubica znowu ladnie wypadl" a hejterki w (polskim) necie pelno na kazdy temat to i na ten Takie czasy niestety
  13. Akcja bardzo fajna bo to co robi WRC to zalosna hucpa tylko na tym kopiowanym obrazku brakuje mi najwazniejszego logo z Robertowego kombinezonu: RK WRT
  14. Można te pompy regenerowac , z bardzo dobrym skutkiem pompe owszem zregenerujesz (sam rzezbilem chyba ze 3 razy zanim sie poddalem) ino chyba na ogol pierwotnym problemem jest nieszczelny zawor, ktory puszcza spaliny ktore skraplaja sie wyzej systematycznie robiąc bagno w pompie i problem predzej czy pozniej wraca.. IMHO jedyna sensowna opcja to calkowite wyrwanie chwasta.
  15. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...